/\ Dangaus miestas lyg ir turi naujus šeimininkus http://laisves78b.lt/ Bet ar nebus taip, kad gatvės tiesimas atbaidys naujus būstų pirkėjus ir projektas vėl stos.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Šiaurinė gatvė Vilniuje. Pašilaičiai-Šeškinė-Žirmūnai
Collapse
X
-
Įdomu, koks planuojamas srautas per Šiaurinę gatvę? Sprendžiant iš visko, tai turėtų būti viena iš intensyviausių gatvių Vilniuje. Bent jau kai bus nutiesta iki Geležinio Vilko. Tai jei ten bus nenutrūkstamas intensyvus srautas visą dieną, tai gal ir nepyragai tiems, kieno langai į gatvę.Parašė SPX Rodyti pranešimą/\ Dangaus miestas lyg ir turi naujus šeimininkus http://laisves78b.lt/ Bet ar nebus taip, kad gatvės tiesimas atbaidys naujus būstų pirkėjus ir projektas vėl stos.
Comment
-
"Visuomenės informavimas apie numatomą Šiaurinės gatvės (I etapo – nuo Vakarinio aplinkkelio iki Ukmergės g.) Vilniuje, projektavimą.
http://www.vilnius.lt/index.php?3003340796"
Trumpai tariant, baisu: yra vieno lygio sankryžų, daugybė pesčiųjų perėjų, daugybė šviedoforų - bus antra ukmergės g. Keista, kad projektuotojai ir vilniaus miesto valdžia tokia trumparegė, sukurs dar vieną problematišką gatvę.
Comment
-
Su Justiniškių gatve planuojama vieno lygio sankryža, su Laisvės pr. ir Ukmergės g. - dviejų lygių. Pėsčiųjų perėjos tikria įtakos eismą, nes prie jų atsiras ir VT stotelės. Nuo Šiaurinės gatvės pradžios iki Ukmergės gatvės planuojamos net šešios VT stotelės. Dar įdomiau tai, kad planuojama stotelė tarp Vakarinio aplinkelio ir Justiniškių gatvės ties Pušaloto gatve, o tai reiškia, kad ateityje gali atsirasti naujas VT žiedas kažkur prie Vakarinio aplinkelio Justiniškėse.
Comment
-
Bet Šiaurinė gatvė niekada ir nebuvo planuojama kaip greitojo eismo (prašau pataisyti, jei klystu). Tai paprasta gatvė su šviesoforais ir vieno lygio sankryžomis. Apskrtitai Vilniaus problema yra ne šviesoforų ar perėjų gausa, o tiesiog gatvių tinklo trūkumas ir alternatyvių maršrutų nebuvimas daugelyje miesto vietų. Šiaurinė gatvė ir atliks būtent tokį vaidmenį. O kad ten bus sankryžos ir šviesoforai, tai nėra problema.Parašė Arulis Rodyti pranešimą"Visuomenės informavimas apie numatomą Šiaurinės gatvės (I etapo – nuo Vakarinio aplinkkelio iki Ukmergės g.) Vilniuje, projektavimą.
http://www.vilnius.lt/index.php?3003340796"
Trumpai tariant, baisu: yra vieno lygio sankryžų, daugybė pesčiųjų perėjų, daugybė šviedoforų - bus antra ukmergės g. Keista, kad projektuotojai ir vilniaus miesto valdžia tokia trumparegė, sukurs dar vieną problematišką gatvę.
- 1 patinka
Comment
-
Pasiūlymuose geltona taškine linija nurodyti besidriekiantys dviračių takai, tačiau skersiniame gatvės pjūvyje nurodoma, jog dviračių takų plotis siekia tik 2 metrus. Primenu, jog minimalus dviračių takų plotis siekia 2,5 metro.
Parašiau el. laišką projektuotojui su pastaba.♚ instagram.com/street.skins.intl ♚
Comment
-
Minimalus 2 metrai, jei tikimasi mažo intensyvumo (kas yra gana keista šioje situacijoje).Parašė dondc Rodyti pranešimąPasiūlymuose geltona taškine linija nurodyti besidriekiantys dviračių takai, tačiau skersiniame gatvės pjūvyje nurodoma, jog dviračių takų plotis siekia tik 2 metrus. Primenu, jog minimalus dviračių takų plotis siekia 2,5 metro.
Parašiau el. laišką projektuotojui su pastaba.
Comment
-
Šiaurinė eina po Stanevičiaus/Gelvonų, virš GV, virš Ralio g., po to virš Kalvarijų g., sankryža su Verkių g. ir į sankryžą su Kareivių g. Prie Gelvonų g. turėtų būti ir nedidelis tunelis (arba viadukas, nesuprantu žymėjimo), kaip yra Vakarinio aplinkkelio 1 etape.Parašė mr_miegas Rodyti pranešimąGal kas nors pamena, kokia jungtis su GV? Siaurine lenda po zeme ar virs GV?
Vadovaujuosi šiuo planu, kurį radau pas save kompe:
- https://ufile.io/tzrqn (dings po 30 dienų)
- https://files.fm/u/ttrvx8he
Comment
-
Gatvės kategorija gana aukšta, pagal reglamentą man rodos negali būti vieno lygio sankryžų su tos pačios kategorijos gatvėmis, dėl to viadukai yra su Ukmergės ir G.V. gatvėm bet ne su Justiniškių (kur šviesaforas teiks prioritetą Šiaurinei gatvei), nors ten irgi laisvai tiltptų dviejų lygių sankryžaParašė John Rodyti pranešimą
Bet Šiaurinė gatvė niekada ir nebuvo planuojama kaip greitojo eismo (prašau pataisyti, jei klystu). Tai paprasta gatvė su šviesoforais ir vieno lygio sankryžomis. Apskrtitai Vilniaus problema yra ne šviesoforų ar perėjų gausa, o tiesiog gatvių tinklo trūkumas ir alternatyvių maršrutų nebuvimas daugelyje miesto vietų. Šiaurinė gatvė ir atliks būtent tokį vaidmenį. O kad ten bus sankryžos ir šviesoforai, tai nėra problema.
Comment
-
Iš žymėjimo aišku, kad ten bus "viadukas" virš Šiaurinės gatvės, skirtas pėstiesiems.Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Šiaurinė eina po Stanevičiaus/Gelvonų, virš GV, virš Ralio g., po to virš Kalvarijų g., sankryža su Verkių g. ir į sankryžą su Kareivių g. Prie Gelvonų g. turėtų būti ir nedidelis tunelis (arba viadukas, nesuprantu žymėjimo), kaip yra Vakarinio aplinkkelio 1 etape.
Vadovaujuosi šiuo planu, kurį radau pas save kompe:
- https://ufile.io/tzrqn (dings po 30 dienų)
- https://files.fm/u/ttrvx8he
Comment
-
Kai kuriuos sankryžų ir perejų planus galima pateisinti, bet kai kurie kelia daug klausimų.Parašė Arulis Rodyti pranešimą"Visuomenės informavimas apie numatomą Šiaurinės gatvės (I etapo – nuo Vakarinio aplinkkelio iki Ukmergės g.) Vilniuje, projektavimą.
http://www.vilnius.lt/index.php?3003340796"
Trumpai tariant, baisu: yra vieno lygio sankryžų, daugybė pesčiųjų perėjų, daugybė šviedoforų - bus antra ukmergės g. Keista, kad projektuotojai ir vilniaus miesto valdžia tokia trumparegė, sukurs dar vieną problematišką gatvę.
1) Atkarpoje VA-Justiniškių g. viskas kaip ir gerai. Vieno lygio sankryža su Justiniškių g. irgi tinkamas sprendimas, nes nei Justiniškių g., nei Šiaurinėje g. toje vietoje nebus labai intensyvaus eismo. Būtina tik dešiniuosius posūkius realizuoti be šviesoforo.
2) Atkarpoje tarp Justiniškių g. ir Laisvės pr. labai kritikuotina šviesoforinė sankryžą su nuovaža į Laisvės pr. Keista, kad šviesoforinė sankryža įrengiama Šiaurinėje g., o ne Laisvės pr., kuriame ir taip greta yra dvi reguliuojamos perėjos, kurias sinchronizavus būtų labai nežymus poveikis transporto judėjimui.
3) Atkarpa nuo Laisvės pr. iki Geležinio vilko g. (perspektyva), turėtų būti be vieno lygio sankryžų ir reguliuojamų perėjų. Laisvės pr., Ukmergės g. ir GV g. yra svarbios transporto arterijos, kurias reikia apjungti galimybe sklandžiai susisiekti. Už GV iki Šiaurinės g. pabaigos vėl galimos vieno lygio sankryžos ir reguliuojamos pėsčiųjų perėjos.
Comment
-
2 m tik vienpusiam eismui. Maniau "tai" vadinama net ne dviračio taku, o dviračio juosta. Kas yra dviračio juosta tada lieka neaišku išvis (nors toks terminas yra KET).Parašė Haiku Rodyti pranešimą
Minimalus 2 metrai, jei tikimasi mažo intensyvumo (kas yra gana keista šioje situacijoje).
Kaip bebūtų, jei ten planuoja tikrai vienpusį dviračių eismą kiekvienoje Šiaurinės g. pusėje – tai tikrai neveiks praktikoje, ko pasekoje bus chaosas ir avarinės situacijos takuose ("juostose").
Pats porą kartų "užsiroviau" Šventaragio g.: iš tolo jokių ženklų nėra, kad tai dviračio (vienpusė) juosta, o tai supranti tik pravažiavęs taku ant kelio ženklinimo, o į jį dar mažiau visi kreipia dėmesį.♚ instagram.com/street.skins.intl ♚
Comment
-
Ten iš esmės buvo viskas taip pat, tik sankryža su Ukmergės g. turėjo būti dviejų lygių žiedinė.Parašė spirit Rodyti pranešimąJei neklystu, tai ji sovietmečiu buvo planuojama kaip greito eismo gatvė, t.y. be visokių šviesoforų.Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
-
Taip, apie antrą tavo punktą aš jau seniai pastebėjau. Tikrai geriau normali sankryža su Laisvės pr. nei du šviesoforai prie viaduko.Parašė sleader Rodyti pranešimą
Kai kuriuos sankryžų ir perejų planus galima pateisinti, bet kai kurie kelia daug klausimų.
1) Atkarpoje VA-Justiniškių g. viskas kaip ir gerai. Vieno lygio sankryža su Justiniškių g. irgi tinkamas sprendimas, nes nei Justiniškių g., nei Šiaurinėje g. toje vietoje nebus labai intensyvaus eismo. Būtina tik dešiniuosius posūkius realizuoti be šviesoforo.
2) Atkarpoje tarp Justiniškių g. ir Laisvės pr. labai kritikuotina šviesoforinė sankryžą su nuovaža į Laisvės pr. Keista, kad šviesoforinė sankryža įrengiama Šiaurinėje g., o ne Laisvės pr., kuriame ir taip greta yra dvi reguliuojamos perėjos, kurias sinchronizavus būtų labai nežymus poveikis transporto judėjimui.
3) Atkarpa nuo Laisvės pr. iki Geležinio vilko g. (perspektyva), turėtų būti be vieno lygio sankryžų ir reguliuojamų perėjų. Laisvės pr., Ukmergės g. ir GV g. yra svarbios transporto arterijos, kurias reikia apjungti galimybe sklandžiai susisiekti. Už GV iki Šiaurinės g. pabaigos vėl galimos vieno lygio sankryžos ir reguliuojamos pėsčiųjų perėjos.Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
-
Ponas turbūt juokaujate? Sankryžų gerbėjas?Parašė SPX Rodyti pranešimą
Taip, apie antrą tavo punktą aš jau seniai pastebėjau. Tikrai geriau normali sankryža su Laisvės pr. nei du šviesoforai prie viaduko.
"Nu baikit Jūs"
Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Ne gerbėjas, bet toks projektavimas kažkiek keistas. Pirmame preliminariame variante ~2006m. išvis nebuvo jokios galimybės patekti iš Laisvės pr. į Šiaurinę ir atvirkščiai. Dabar prieš ir už viaduko sugalvojo kairiuosius posūkius. Viską galima čia pasinagrinėti ir maždaug numatyti: http://www.vilnius.lt/vaktai2011/Def...DocId=30243164Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
Ponas turbūt juokaujate? Sankryžų gerbėjas?
"Nu baikit Jūs"
Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
-
Tas su žiedu ar dabartinis? Dabartinį įkėliau šiame puslapį.Parašė John Rodyti pranešimąBeje, originalus tarybinis projektas sankryžoje su Stanevičiaus/Gelvonų gatvėmis numatė žiedinę sanktyžą. Gal kas turi ar žino, kur yra tos vietos brėžinys ar bent planas?
Comment
-
Su žiedu.Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Tas su žiedu ar dabartinis? Dabartinį įkėliau šiame puslapį.
Comment
Comment