Parašė John
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Šiaurinė gatvė Vilniuje. Pašilaičiai-Šeškinė-Žirmūnai
Collapse
X
-
Justiniškes ir Fabijoniškes sujungs nauja magistralinė gatvė (brėžiniai)
Užbaigus miesto vakarinio aplinkinio darbus, kitas svarbus infrastruktūros plėtojimo darbas, kuris laukia miesto valdžios – Šiaurinės gatvės statyba. Panašu, jog miesto valdžia nesnaudžia ir imasi kito miestui svarbaus projekto – pateikti šios gatvės pirmojo etapo projektiniai siūlymai. Pirmasis etapas prasidėtų nuo vakarinio aplinkelio ir baigtųsi ties Ukmergės gatve.
Comment
-
Mano nuomone, neturėtų būti nei vienos vieno lygio sankryžos tokiuose projektuose. Įdomu būtų pamatyti finansinius ir kitus argumentus "už" ir "prieš" dabartinį variantą. Mano nuomone, žiūrint į ilgalaikę perspektyvą, geriau jau tada būtų daryti trumpesnėmis atkarpomis (tarkime, VA-Justiniškių g. arba VA-Laisvės g.), bet iškart "normaliai", jei jau pinigų nėra
Comment
-
Jeigu tai nėra greito eismo gatvė, tai kokia prasmė daryti dviejų lygių sankryžas?Parašė paprastas_zmogus Rodyti pranešimą
Mano nuomone, neturėtų būti nei vienos vieno lygio sankryžos tokiuose projektuose. Įdomu būtų pamatyti finansinius ir kitus argumentus "už" ir "prieš" dabartinį variantą. Mano nuomone, žiūrint į ilgalaikę perspektyvą, geriau jau tada būtų daryti trumpesnėmis atkarpomis (tarkime, VA-Justiniškių g. arba VA-Laisvės g.), bet iškart "normaliai", jei jau pinigų nėra
Ozo g. pilna sankryžų, bet tik ties keliomis yra probleminės vietos.
Comment
-
Kai Žirmūnams/Baltupiams/Antakalniui/Šiaurės miesteliui/Fabijoniškėms reikia į Kauną, prasideda tranzitas per visur. Mano nuomone, Šiaurinėje gatvėje tikrai galima pakišti ar iškelti dviračių ir pėsčiųjų perėjas ir nedaryti vieno lygio sankryžų.
Nes su nauju tiltu per Nerį Vilniaus šiaurei "per Gariūnus" bus per aplink.
Comment
-
Tam ir buvo padarytas vakarinis aplinkkelis, kad nereiktų į Kauną važiuoti per centrą. Pro visokius Zujūnus važinėti tikrai nebūtų arčiau nei per Vakarinį aplinkkelį ir Gariūnus.Parašė Fulgur Rodyti pranešimąKai Žirmūnams/Baltupiams/Antakalniui/Šiaurės miesteliui/Fabijoniškėms reikia į Kauną, prasideda tranzitas per visur. Mano nuomone, Šiaurinėje gatvėje tikrai galima pakišti ar iškelti dviračių ir pėsčiųjų perėjas ir nedaryti vieno lygio sankryžų.
Nes su nauju tiltu per Nerį Vilniaus šiaurei "per Gariūnus" bus per aplink.
Comment
-
Tokia gatvė be vieno lygio pėsčiųjų perėjų tampa barjeru pėstiesiems. Aišku, galima statyti požemines perėjas ar pėsčiųjų viadukus, bet tai visvien didesnis barjeras, nei paprasta perėja su šviesoforu. Gatvių Vilniuje reikia kuo daugiau, bet nebūtinai vien tik greitojo eismo. Šiaurinė gatvė, kokia ji projektuojama, yra gera.Parašė paprastas_zmogus Rodyti pranešimą
Mano nuomone, neturėtų būti nei vienos vieno lygio sankryžos tokiuose projektuose. Įdomu būtų pamatyti finansinius ir kitus argumentus "už" ir "prieš" dabartinį variantą. Mano nuomone, žiūrint į ilgalaikę perspektyvą, geriau jau tada būtų daryti trumpesnėmis atkarpomis (tarkime, VA-Justiniškių g. arba VA-Laisvės g.), bet iškart "normaliai", jei jau pinigų nėra
- 1 patinka
Comment
-
1. Skirtingi lygiai 3+3 gatvėse yra vienintelis sprendimas einant prie tikslo "0 aukų keliuose".
2. Kam Vakarinis, jei bus Šiaurinis ir tiltas už Pilaitės. Šaltinis:
http://www.vilnius.lt/index.php?4133483288
Comment
-
Kiek aukų buvo reguliuojamose šviesoforinėse sankryžose, tarkim, per paskutinius 20 metų?Parašė Fulgur Rodyti pranešimą1. Skirtingi lygiai 3+3 gatvėse yra vienintelis sprendimas einant prie tikslo "0 aukų keliuose".
2. Kam Vakarinis, jei bus Šiaurinis ir tiltas už Pilaitės. Šaltinis:
http://www.vilnius.lt/index.php?4133483288
Comment
-
Tai naujas tiltas tik dėl rytinio piko darbo dienomis? Tam dabar ir tvarko mazgą su Oslo g., kad būtų naudingas, ateityje neliks ir to vienintelio šviesoforo ties Gariūnais, tad naujam tiltui visiškai nėra jokio poreikio, juolb iš jo būtų mažai naudos, nes iki jo reiktų važiuoti per pilaitės šviesoforus ir siauru keliuku už pilaitės, nes jam platinti nebėra vietos dėl visur šalia pristatytų namų.Parašė vėkas Rodyti pranešimąRytinio miesto krašto gyventojams Vakarinis aplinkkelis mažai naudingas išvažiuojant į vakarus, bet ir didelės problemos.Paskutinis taisė Lettered; 2017.06.26, 14:54.
Comment
-
Daug žmonių važinėja "kabliu" pro Vievį. Nes "kablys" pro Gariūnus yra nepatogus (per ilgai, kamščiai ir pan.).Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Tai naujas tiltas tik dėl rytinio piko darbo dienomis? Tam dabar ir tvarko mazgą su Oslo g., kad būtų naudingas, ateityje neliks ir to vienintelio šviesoforo ties Gariūnais, tad naujam tiltui visiškai nėra jokio poreikio, juolb iki jo reiktų važiuoti per pilaitės šviesoforus ir siauru keliuku už pilaitės, nes jam platinti nebėra vietos dėl visur šalia pristatytų namų.
Naudotojų Rykantų-Pilaitės atkarpai netrūktų.
- 1 patinka
Comment
-
Aš ne statistikos biuras. Bet taisyklės, pagal kurias įrengia perėjas, tame tarpe ir reguliuojamas, 3+3 varianto net nenumato NAUJOSE gatvėse.Parašė John Rodyti pranešimą
Kiek aukų buvo reguliuojamose šviesoforinėse sankryžose, tarkim, per paskutinius 20 metų?
Comment
-
Jūs tikrai manote, kad tokia kelio trasa, kertanti Neries regioninį parką ir sodininkų teritorijas, yra reali?Parašė Fulgur Rodyti pranešimą1. Skirtingi lygiai 3+3 gatvėse yra vienintelis sprendimas einant prie tikslo "0 aukų keliuose".
2. Kam Vakarinis, jei bus Šiaurinis ir tiltas už Pilaitės. Šaltinis:
http://www.vilnius.lt/index.php?4133483288
Comment
-
Viskas ok su 3+3 ir šviesoforinėmis perėjomis. Pasaulyje visiškai įprasta praktika įrenginėti perėjas net 4+4 gatvėse. Sueis ir pas mus kaip nors su 3+3.Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
Aš ne statistikos biuras. Bet taisyklės, pagal kurias įrengia perėjas, tame tarpe ir reguliuojamas, 3+3 varianto net nenumato NAUJOSE gatvėse.
O dėl žuvusiųjų skaičiaus klausiau, nes pasirodė, kad kažką apie tai žinot, nes darėt tam tikras prielaidas dėl žuvusiųjų keliuose. Taip išeina, laužiat viską iš piršto?
Comment
-
Aišku, kad ne, pažiūrėkit per maps, kiek sklypų ir namų reiktų išpirkti, plius pats kelias ir tiltas kainuotų daug milijonų, o nauda labai maža.Parašė vėkas Rodyti pranešimą
Jūs tikrai manote, kad tokia kelio trasa, kertanti Neries regioninį parką ir sodininkų teritorijas, yra reali?
Comment
-
Žr. http://vilniausplanas.lt/lt/wp-conte..._2007_2014.pdf :
Jei ir bus, tikrai ne po 10 ir ne po 20 metų.Naujo reprezentacinio patekimo į miestą iš vakarų per Pilaitės gyvenamąjį rajoną Vilniaus
rajono savivaldybės teritorijos bendrojo plano sprendiniuose, patvirtintuose Vilniaus rajono
savivaldybės tarybos 2009 m. rugsėjo 30 d. sprendimu Nr. T3-323, atsisakyta, nors šis sprendinys
fiksuotas ne tik LR teritorijos, bet ir Vilniaus apskrities teritorijos bendruosiuose planuose. Šis
įvažiavimas taip pat neįtrauktas į LR Susisiekimo ministerijos planus: LR Vyriausybės 2014 m.
gruodžio 15 d. nutarimu Nr. 1443 patvirtintoje Nacionalinėje susisiekimo plėtros 2014-2022 metų
programoje šio įvažiavimo statyba nėra numatyta.
Vilniaus miesto vakarinėje dalyje ir teritorijoje už miesto ribų būtina išsaugoti reikiamus
koridorius, skirtus ateityje realizuoti naują įvažiavimą į miestą nuo magistralinio kelio A1 Vilnius-
Kaunas-Klaipėda (Transeuropinio transporto tinklo TEN-T kelio E85 per Lietuvos teritoriją dalies)
per Pilaitės gyvenamąjį rajoną, koordinuoti planavimo darbus su Vilniaus rajono savivaldybės
administracija ir LR Susisiekimo ministerija.Paskutinis taisė digital; 2017.06.26, 15:43.
Comment
-
Tai kad koncepcijoje Nr.2, prie kurios linkstama, tiltas konkrečiai nenumatomas.Parašė Fulgur Rodyti pranešimą2. Kam Vakarinis, jei bus Šiaurinis ir tiltas už Pilaitės. Šaltinis:
http://www.vilnius.lt/index.php?4133483288
Be to, toliau ten nieko nedarant (kaip Koncepcijoje) Pilaitės prospektui būtų šakės.
Yra galima trasa palei aukštos įtampos liniją.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Aišku, kad ne, pažiūrėkit per maps, kiek sklypų ir namų reiktų išpirkti, plius pats kelias ir tiltas kainuotų daug milijonų, o nauda labai maža.Paskutinis taisė Sula; 2017.06.26, 15:43.
Comment
Comment