Parašė Creatium
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Šiaurinė gatvė Vilniuje. Pašilaičiai-Šeškinė-Žirmūnai
Collapse
X
-
https://www.google.com/maps/@52.2377...7i13312!8i6656Parašė Creatium Rodyti pranešimąKokia čia gatvė? Įdomu ar StreetView bus?
- 1 patinka
Comment
-
ul. Górczewska na odcinku od ul. Syreny do MłynarskiejParašė Creatium Rodyti pranešimąKokia čia gatvė? Įdomu ar StreetView bus?
https://goo.gl/maps/iKWKQRQrbuBhoQLU9
Comment
-
Jo, išsivertus šitą straipsnį - http://www.um.warszawa.pl/en/aktualn...-na-g-rczewsk# - aišku, kad tiesė metro po gatve. Taip pat rašo, kad to pasekmėje ir panaikino A juostas. Bet padaryta tikrai gražiai.

- 6 patinka
Comment
-
Panašu, kad net Varšuva labiau pažengus už Vilnių iš urbanistinės pusės.Parašė Sula Rodyti pranešimą
Comment
-
Dėl to klausimų niekada niekam ir neturėjo kilti. Aišku, kad Varšuva kur kas geriau tvarkosi, nei Vilnius.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Panašu, kad net Varšuva labiau pažengus už Vilnių iš urbanistinės pusės.
- 5 patinka
Comment
-
Bet kai aš nesenai aiškinau, kad Šiaurinę reikia daryti tokią, o ne senamadišką 6 juostų greitkelį, visi buvo labai prieš.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Panašu, kad net Varšuva labiau pažengus už Vilnių iš urbanistinės pusės.
Post in English - fight censorship!
Comment
-
O po Šiaurine g. tiest metro reikia ar ne?Parašė index Rodyti pranešimą
Bet kai aš nesenai aiškinau, kad Šiaurinę reikia daryti tokią, o ne senamadišką 6 juostų greitkelį, visi buvo labai prieš.
- 4 patinka
Comment
-
O Vilnius 2 milijonų miestas ar tik 600K?Parašė Creatium Rodyti pranešimą
O po Šiaurine g. tiest metro reikia ar ne?
Comment
-
Užtektų nutiesti dedikuotą juostą viešąjam transportui, kur esant poreikiui būtų galima pastatyti tramvajaus bėgius.Parašė Creatium Rodyti pranešimą
O po Šiaurine g. tiest metro reikia ar ne?Post in English - fight censorship!
Comment
-
Jo, atskirtoms A juostoms ir aš pritarčiau. Bet tada bent metru (bendrai) turėtų siaurėti kitos vietos, greičiausiai želdynų juostos.Parašė index Rodyti pranešimą
Užtektų nutiesti dedikuotą juostą viešąjam transportui, kur esant poreikiui būtų galima pastatyti tramvajaus bėgius.
Dar variantas būtų dabar nutiest gatvę kaip suplanuota, o ateityje prastumti STR'e dar vieną juostų pločio reikalavimo pasiaurinimą ir tada perpaišyt juostas įrengiant minimalius fizinius barjerus.
Comment
-
Manau, užtektų viename šone iš 6 juostų atskirti dvi (ir jas atskirti siaurute žolės juosta), o likusioje vietoje padaryti įprastą 2+2 juostų gatvę.Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Jo, atskirtoms A juostoms ir aš pritarčiau. Bet tada bent metru (bendrai) turėtų siaurėti kitos vietos, greičiausiai želdynų juostos.
Dar variantas būtų dabar nutiest gatvę kaip suplanuota, o ateityje prastumti STR'e dar vieną juostų pločio reikalavimo pasiaurinimą ir tada perpaišyt juostas įrengiant minimalius fizinius barjerus.Post in English - fight censorship!
Comment
-
Taip būtų labai gerai. Neaišku tik, kaip būtų įrengtos keleivių stotys. Tai irgi objektai ties kuriais reikia modernesnių sprendinių BRT ar kito rapid transporto atveju (pvz.:įlaipinimo vartai, 2 lygiai ir t.t.)Parašė index Rodyti pranešimą
Manau, užtektų viename šone iš 6 juostų atskirti dvi (ir jas atskirti siaurute žolės juosta), o likusioje vietoje padaryti įprastą 2+2 juostų gatvę.
Comment
-
Tas išsprendžiama reguliuojamomis perėjomis, jei kur labai intensyvus eismas, galima įrengti pėsčiųjų viadukus. Bet perėjos geriau, tuo pačiu, ten būtų galima ir šiaip kirsti gatvę. Galima padaryti ir labai gudriai, padaryti automatinius šviesoforus, reaguojančius į privažiuojantį VT.Parašė Creatium Rodyti pranešimąViename šone reikštų, kad vienos pusės gyventojams reikėtų visada kirsti 4 juostų gatvę norint persėsti į bet kurią pusę važiuojantį VT. Ar ne taip supratau? Dar tokio sprendimo Lietuvoje neteko matyt.Post in English - fight censorship!
Comment
-
Tai bet kokiu atveju, vykstant viena iš dviejų krypčių, reikia kirsti gatvęParašė Creatium Rodyti pranešimąViename šone reikštų, kad vienos pusės gyventojams reikėtų visada kirsti 4 juostų gatvę norint persėsti į bet kurią pusę važiuojantį VT. Ar ne taip supratau? Dar tokio sprendimo Lietuvoje neteko matyt.
Nors prie viadukų gal ir galima to išvengti.
Comment
-
Nepagavai minties biški. Lenkai nutiesė metro po gatve, todėl galėjo panaikint A juostas. Bet automobiliams situacija tai nepablogėjo - kaip buvo 4 juostos, taip ir liko. Tai jeigu vadovautis šia gerąja lenkų praktika, tai po Šiaurine g. irgi reikėtų nutiest metro, kad galima būtų palikt "vos" 4 eismo juostų gatvę. Gal lenkams reikėjo palikt 2 juostų magistralinę gatvę? Jeigu Vilniui jos užtektų, gal ir Varšuvai...?Parašė John Rodyti pranešimą
O Vilnius 2 milijonų miestas ar tik 600K?
P.S. TLDR: Varšuvos magistralinė gatvė skiria 4 eismo juostas automobilių eismui, Vilniui kai kurie siūlo skirti 2.Paskutinis taisė Creatium; 2021.01.22, 17:19.
- 4 patinka
Comment
-
Tai tu gal nevisai supratai, ką aš sakau. Bet ok perfrazuosiu. Kam 3-4 kartus mažesniam miestui toks pats juostų skaičius?Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Nepagavai minties biški. Lenkai nutiesė metro po gatve, todėl galėjo panaikint A juostas. Bet automobiliams situacija tai nepablogėjo - kaip buvo 4 juostos, taip ir liko. Tai jeigu vadovautis šia gerąja lenkų praktika, tai po Šiaurine g. irgi reikėtų nutiest metro, kad galima būtų palikt "vos" 4 eismo juostų gatvę. Gal lenkams reikėjo palikt 2 juostų magistralinę gatvę? Jeigu Vilniui jos užtektų, gal ir Varšuvai...?
P.S. TLDR: Varšuvos magistralinė gatvė skiria 4 eismo juostas automobilių eismui, Vilniui kai kurie siūlo skirti 2.
Comment
Comment