Sneak-peak iš Šimašiaus FB.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Šiaurinė gatvė Vilniuje. Pašilaičiai-Šeškinė-Žirmūnai
Collapse
X
-
ne, Senukai jau yra abiejuose galuose.Parašė John Rodyti pranešimąRimtai. Darys dar vieną Ukmergės gatvę, tik biškį pagerintą?Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Man tai atrodo visai geras variantas. Dubliuojančios gatvelės su parkavimo vietomis, kurios veikiausiai bus gyvenamosios zonos, jei dar būtų su kalneliais kas 50 m, ir grįstos trinkelėmis... būtų išvis fantastika. O pagridinis eismas turi būti atskirtas nuo lėtojo, jei norim gyvos ir kartu tranzitinės gatvės. Ko pasigendu – tai VT juostų, tai pats didžiausias trūkumas. Kadangi padarytos dubliuojančios gatvelės, tikrai būtų galima visą pirmą gatvės juostą palikti VT.Parašė Creatium Rodyti pranešimąSneak-peak iš Šimašiaus FB.
Dar geriau, kad numatytos ir papildomos kvartalinės gatvės, va kurios tai tikrai galėtų būti gyvos.
Žodžiu, lėtai, bet tobulėja projektas. Gal nauja valdžia tokį ir įgyvendins.Lietuva visiems.
- 5 patinka
Comment
-
Chebra, jūs gal apsispręskit ko jūs norit, nes dar prieš porą menėsių toks variantas buvo liaupsinamas
Principe, jeigu numatytų dar daugiau kokių nors VT sprendinių, išvis būtų pasaka.Parašė Riedis Rodyti pranešimą
- 1 patinka
Comment
-
Šiaip bus visai įdomu padiskutuot, nes gal tas dubliuojančias gatveles tikrai galima būtų daryt dviračių gatvėmis. Tik problema matyt tokio sprendimo, kad jos būtų vienpusės, t.y. dviračiu reikėtų tuomet pereit į kitą gatvės pusę, jei norėtų važiuot "atgal". Nors tam turbūt galima būtų atskiras juostas įrengt?
Comment
-
Būtų galima daryt į vieną pusę dviračiai su eismu, o į kitą pusę „plyta išskyrus dviračius“.Parašė Creatium Rodyti pranešimąŠiaip bus visai įdomu padiskutuot, nes gal tas dubliuojančias gatveles tikrai galima būtų daryt dviračių gatvėmis. Tik problema matyt tokio sprendimo, kad jos būtų vienpusės, t.y. dviračiu reikėtų tuomet pereit į kitą gatvės pusę, jei norėtų važiuot "atgal". Nors tam turbūt galima būtų atskiras juostas įrengt?
- 2 patinka
Comment
-
Tokiu atveju turbūt turėtų būti plati ta gatvelė, t.y. kad galėtų prasilenkti dviratis ir automobilis? Bet šiaip tikrai būtų vietos ir vienpusiui atskiram takui greta. Na, reikia palaukti projekto sprendinių ir tada žiūrėti.Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Būtų galima daryt į vieną pusę dviračiai su eismu, o į kitą pusę „plyta išskyrus dviračius“.
Beje, Nikitinas privačiai patikslino, kad dabar bus daromi nauji srautų modeliavimai ir jie parodys ar reikia dviejų ar užteks vienos juostos tranzitui.
- 1 patinka
Comment
-
Gatvelė + vienpusis takas joje užimtų mažiau vietos nei gatvelė + dvipusis takas.Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Tokiu atveju turbūt turėtų būti plati ta gatvelė, t.y. kad galėtų prasilenkti dviratis ir automobilis? Bet šiaip tikrai būtų vietos ir vienpusiui atskiram takui greta. Na, reikia palaukti projekto sprendinių ir tada žiūrėti.
Comment
-
Kodėl jos būtinai turi būti vienpusės?Parašė Creatium Rodyti pranešimąŠiaip bus visai įdomu padiskutuot, nes gal tas dubliuojančias gatveles tikrai galima būtų daryt dviračių gatvėmis. Tik problema matyt tokio sprendimo, kad jos būtų vienpusės, t.y. dviračiu reikėtų tuomet pereit į kitą gatvės pusę, jei norėtų važiuot "atgal". Nors tam turbūt galima būtų atskiras juostas įrengt?
Comment
-
Tai taip, todėl ir pagalvojau, kad tas gatveles galima būtų padaryt dviračių gatvelėmis.Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Gatvelė + vienpusis takas joje užimtų mažiau vietos nei gatvelė + dvipusis takas.
Tos gatvelės bus vienpusės (spėju), todėl jas padarius dviračių gatvėmis, dviračių eismas irgi vienpusis būtų. Tada arba reikėtų daryt platesnes tas gatveles ir įrengti dviračių juostas priešpriešiniam eismui arba šalia įrengti atskirus dviračių takus, bet skirtus tik važiavimui "atgal".Parašė John Rodyti pranešimą
Kodėl jos būtinai turi būti vienpusės?
Comment
-
Man akivaizdu, kad nebesuvokiama kokiu tikslu ta gatvė buvo planuota tiesti, o tuo pačiu ir aš nesuprantu kodėl vilniečiai turėtų pritarti DIDELIŲ pinigų kišimui į neprioritetinėje teritorijoje esančios neaiškios paskirties gatvės tiesimą.Beje, Nikitinas privačiai patikslino, kad dabar bus daromi nauji srautų modeliavimai ir jie parodys ar reikia dviejų ar užteks vienos juostos tranzitui.
Pridedu savo susirašinėjimą su VMSA:
----
2023-01-24
Per 2023-01-05 vykusį Šiaurinės gatvės projekto pristatymą buvo minėta, kad yra atlikta eismo modeliavimo studija.
Prašau informuoti kaip ir kur galima su ja susipažinti.
2023-02-01
Laba diena,
SĮ „Susisiekimo paslaugos“ gavo Jūsų paklausimą dėl eismo modeliavimo duomenų.
Pateikiame atsakymą.
Norime informuoti, kad įvykęs Šiaurinės g. pristatymas buvo neoficialus projekto viešinimas. Po jo peržiūrimi sprendiniai ir atliekamos jų korekcijos, todėl informacija apie eismo modeliavimo rezultatus irgi kinta. Oficialiame projekto viešinime bus pateikta visos apimties medžiaga, įskaitant ir modeliavimo duomenis.
Atkreipiame dėmesį, kad dėl duomenų pateikimo reiktų kreiptis į projekto užsakovą - Vilniaus miesto savivaldybę.
Pagarbiai
Eglė
Vadybininkė
2023-02-01
Jūs gal juokaujate? Norite pasakyti, kad eismo modeliavimo duomenys nėra prieinami, senasis modeliavimas pripažintas netinkamu ir yra rengiamas naujas modelis?
Prašiau atsiųsti duomenis, kurie buvo naudojami rodytam projektui parengti, neprašau pačių naujausių duomenų, tad duomenis vis tik turėsite parodyti, kaip to reikalauja Viešojo administravimo bei Teisės gauti informaciją ir duomenų pakartotinio naudojimo įstatymai.
Laikykime, kad šio Jūsų atsakymo nebuvo, nes jis nei atitinka įstatymų reikalavimus, nei yra pasirašytas, nei atsiųstas tinkamu būdu, nei jį rengė institucija į kurią buvo kreiptasi.
SĮ „Susisiekimo paslaugos“ nėra viešo administravimo subjektas, tad šiai įmonei net negalėjo būti perduota teisė rengti ir siųsti atsakymą.
2023-03-24
Vilniaus miesto savivaldybės administracijos pavedimu teikiame atsakymą į Jūsų paklausimą, reg. Nr. A50-4366/23.
Informuojame, kad kaip jūs buvote informuotas pristatant galimus naujus Šiaurinės g. sprendinius, senasis modeliavimas yra netinkamas dėl pasikeitusių sprendinių ir dėl to, kad naudoti duomenys buvo neišsamūs bei neatitinkantys šiuolaikinių modeliavimo poreikių. Šių duomenų valdytojas yra SĮ „Vilniaus planas“. Šiuo metu nėra galutinių naujo eismo modeliavimo rezultatų, nes nėra ir galutinio sprendinio, kuriam atliekant skaičiavimus įvedami duomenys t.y. prognozuojami eismo srautai, sankryžos, įvažiavimai ir kt. planuojami sprendiniai, kurie įtakoja galutinius modeliavimo rezultatus. Šiai dienai nėra patvirtintų galutinių Šiaurinės g. sprendinių, todėl negalime pateikti tikslių eismo modeliavimo rezultatų. Pristatant galutinius Šiaurinės g. sprendinius bus pristatomi ir modeliavimui naudoti duomenys.
Atsiprašome dėl didelių darbo krūvių, informacijos gavimo, kartais atsakymai pareiškėjus pasiekia pavėluotai.
Skyriaus vedėjas
Rimantas Baravykas
----
Comment
-
O kur būtų efektyviausia pateikti pasiūlymus dėl projekto? Norėčiau dar iki pristatymo pateikti siūlymą viduryje gatvės įrengti A juostas paliekant po vieną automobiliams išskyrus išplatėjimus ties sankryžomis. Jei jau darome jaukią gatvę nuo nulio, norėtųsi, kad tai atsispindėtų ir suteikiant prioritetą sklandžiai pasiekti kelionės tikslus su VT. Atsižvelgiant į tai, kad parkingas planuojamas paralelinėse gatvėse, automobiliai viena juosta turėtų judėti pakankamai sklandžiai.Parašė Creatium Rodyti pranešimąSneak-peak iš Šimašiaus FB.
Be to, kadangi gatvė tiesiogiai jungsis su Vakariniu Aplinkeliu, kodėl nepadarius maksimaliai gerai ir gatvės pradžioje neįrengus P+R aikštelės kartu su dviračių saugyklomis taip didinant VT patrauklumą ir mažinant poreikį važiuoti šia gatve automobiliu?
- 8 patinka
Comment
-
Svarbiausia, kad pats žinotum, ko nori, nes be paties daugiau niekam ir neaiškūs tamstos tikslaiParašė KEdas Rodyti pranešimą
Man akivaizdu, kad nebesuvokiama kokiu tikslu ta gatvė buvo planuota tiesti, o tuo pačiu ir aš nesuprantu kodėl vilniečiai turėtų pritarti DIDELIŲ pinigų kišimui į neprioritetinėje teritorijoje esančios neaiškios paskirties gatvės tiesimą.
----
- 6 patinka
Comment
-
Tai kad jo tikslai aiškūs – linijinis parkas.Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Svarbiausia, kad pats žinotum, ko nori, nes be paties daugiau niekam ir neaiškūs tamstos tikslaiLietuva visiems.
- 3 patinka
Comment
-
Tikslai - kelti lygioje vietoje skandalus, provokuoti konfliktus, demonstruoti savo tariamą svarbą?Parašė abruo Rodyti pranešimą
Tai kad jo tikslai aiškūs – linijinis parkas.
- 4 patinka
Comment
-
Jis tokiu būdu pasikrauna baterkes ir įtakojantis visus procesus mieste. Priešingu atveju jaučiasi visų užmirštas ir nereikalingas.Parašė dangoraižistas Rodyti pranešimąTikslai - kelti lygioje vietoje skandalus, provokuoti konfliktus, demonstruoti savo tariamą svarbą?
Man tik keista, kad tiesiai nereikalauja modeliuoti triukšmo lygį esant įrengtam linijiniam parkui kaip esminę alternatyvą bet kokios formos Šiaurinei gatvei.Parašė abruo Rodyti pranešimąTai kad jo tikslai aiškūs – linijinis parkas.
Ir pasirinkti tokį variantą, kuriame triukšmas būtų mažesnis.Paskutinis taisė Arunasx; 2023.03.28, 13:16.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
Comment