Lietuvos radarų direkcija (buv. Kelių direkcija) išvardino ateinančių metų prioritetus.
Atskirų projektų begalės geriausiai aptarti atskirose forumo kelių temose:
A1 Šiaurinis Kauno aplinkeklis
A5 Via Baltica Kaunas - Marijamplolė - Suvalkai
A14 Vilnius - Molėtai - Utena
KK 130 Kaunas - Prienai - Alytus
KK 141 Kaunas - Jurbarkas - Šilutė - Klaipėda
KK 167 Smiltynė - Nida ir Pajūrio dviračių takai (dvirtakio Smiltynė - Juodkrantė (kodel ne Preila?)rekonstrukcija
Techninės greičio ribojimo priemonės
LRT.lt 2022.11.28
Kelių direkcija įvardijo svarbiausius 2023-ųjų darbus
Iš viso 2022 metams gaunasi 434 mln EUR (364 + 70).
Nepaminėta, kiek iš kelių fondo lėšų bus skiriama savivalsybėms (buvo kažkokia metodika, apie kurią diskutuota aukščiau) ir kiek - LAKD valdomiems keliams.
Pabandžiau paieškoti, kiek per metus pasikeitė finasavimas, kai kai viskas pabrango, o ir degalų akcizo surenkama vos ne pusantro - du kartus daugiau, bei biudžetas braška nuo infliacinio viršpelnio (tiesa su 5% deficitu, nes atsirado visokių išlaidų ir lengvatų).
Pavyko gana greit surasti 2022 metų skaičių - 543 mln EUR, tačiau lyginant praeitus ir šiuos metus jokio džiaugsmo nebuvo:
2022 m. skirta 364 mln.EUR vien LAKD keliams, o 2023 m. - 364 mln. EUR visiems keliams (be karinio mobilumo) įskaitant ir savivaldybių kelius bei gatvės.
Apie pabrangimo kompensavimą jokių užuominų. Čia gi kazkokie kelininkai, o ne partijos lyderiei artimi restoranai - anie bus leiknesni pasėdėję ant bado dietos.
Dar vienas Susisiekimo ministras, kuris nors aukščiausias pagal balso tembrą, o gal net ir pagal ūgį, bet nustumiamas nuo biudžeto pinigų dalybos kaip vaikas išvarymas iš svetimos smėlio dėžės.
Geriau nebūčiau ieškojęs tų skaičių palyginimui.
Pernai kliedėta apie "grandiozinius projektus", o šiemet tik CopyPaste principu pakalbėta be didelių epitetų apie radarus ir kitus "svarbiausius darbus".
LAKD 2022.12.29
2022 m. Kelių direkcija tęs pradėtus grandiozinius projektus, planuose ir naujos iniciatyvos
Atskirų projektų begalės geriausiai aptarti atskirose forumo kelių temose:
A1 Šiaurinis Kauno aplinkeklis
A5 Via Baltica Kaunas - Marijamplolė - Suvalkai
A14 Vilnius - Molėtai - Utena
KK 130 Kaunas - Prienai - Alytus
KK 141 Kaunas - Jurbarkas - Šilutė - Klaipėda
KK 167 Smiltynė - Nida ir Pajūrio dviračių takai (dvirtakio Smiltynė - Juodkrantė (kodel ne Preila?)rekonstrukcija
Techninės greičio ribojimo priemonės
LRT.lt 2022.11.28
Kelių direkcija įvardijo svarbiausius 2023-ųjų darbus
Lietuvos automobilių kelių direkcija (LAKD) kitais metais planuoja ne tik užbaigti keletą jau įgyvendinamų, tačiau pradėti ir naujų projektų. Panašu, jog pagaliau iš mirties taško pajudės kelio Vilnius–Utena rekonstrukcija, toliau bus modernizuojama „Via Baltica“, išdygs dar daugiau greičio matuoklių bei eismo kontrolės įrenginių. Iš viso darbams 2023 m. numatyta per 400 mln. eurų.
(...)
Taip pat 2023 m. planuojama skelbti remonto rangos darbus šiems projektams:
Valstybinės reikšmės krašto kelio Nr. 173 Molėtai–Pabradė ruožai nuo 10,985 km iki 15,405 km ir nuo 17,925 km iki 23,074 km.
Valstybinės reikšmės krašto kelio Nr. 141 Kaunas–Jurbarkas–Šilutė–Klaipėda ruožas nuo 191,684 km iki 196,700 km.
Valstybinės reikšmės krašto kelio Nr. 144 Jonava–Kėdainiai–Šeduva nuo 23,950 km iki 28,370 km.
„Minėtuose valstybinės reikšmės kelių ruožuose remonto darbus planuojama pradėti 2023 m., užbaigti planuojama 2024 m. Tiksli darbų pradžios data paaiškės po viešųjų pirkimų procedūrų.
Anot LAKD atstovo, siekiant pagerinti valstybinės reikšmės kelių dangos būklę, pagal 2023 m. Kelių direkcijos veiklos planą, vadovaujantis prioritetinių eilių sąrašais ir skiriamu finansavimu, iš viso numatoma suremontuoti 300 km valstybinės reikšmės kelių, išasfaltuoti 110 km žvyrkelių bei sutvarkyti 27 tiltus.
(...)
Iš viso valstybinės reikšmės keliuose šiuo metu veikia 131 vidutinio greičio matavimo sistemų (VGMS) ruožas (262 įrenginiai) ir 70 momentinio greičio matuoklių (MGM)
Per ateinančius 2023–2024 m. valstybinės reikšmės keliuose papildomai planuojama įrengti 54 VGMS ruožus, 2023 m. – 6 MGM kameras.(...)
Taip pat kitąmet valstybinės reikšmės keliuose planuojama įrengti 30 naujų kelių orų sąlygų (KOS) stotelių.
Iš viso kitiems metams valstybinės reikšmės kelių priežiūros ir plėtros finansavimui iš Kelių priežiūros ir plėtros programos (KPPP) numatoma skirti 364 mln. eurų. Taip pat numatyta skirti papildomai apie 70 mln. eurų kariniam mobilumui svarbiems valstybinės reikšmės kelių projektams
https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...023-uju-darbus
(...)
Taip pat 2023 m. planuojama skelbti remonto rangos darbus šiems projektams:
Valstybinės reikšmės krašto kelio Nr. 173 Molėtai–Pabradė ruožai nuo 10,985 km iki 15,405 km ir nuo 17,925 km iki 23,074 km.
Valstybinės reikšmės krašto kelio Nr. 141 Kaunas–Jurbarkas–Šilutė–Klaipėda ruožas nuo 191,684 km iki 196,700 km.
Valstybinės reikšmės krašto kelio Nr. 144 Jonava–Kėdainiai–Šeduva nuo 23,950 km iki 28,370 km.
„Minėtuose valstybinės reikšmės kelių ruožuose remonto darbus planuojama pradėti 2023 m., užbaigti planuojama 2024 m. Tiksli darbų pradžios data paaiškės po viešųjų pirkimų procedūrų.
Anot LAKD atstovo, siekiant pagerinti valstybinės reikšmės kelių dangos būklę, pagal 2023 m. Kelių direkcijos veiklos planą, vadovaujantis prioritetinių eilių sąrašais ir skiriamu finansavimu, iš viso numatoma suremontuoti 300 km valstybinės reikšmės kelių, išasfaltuoti 110 km žvyrkelių bei sutvarkyti 27 tiltus.
(...)
Iš viso valstybinės reikšmės keliuose šiuo metu veikia 131 vidutinio greičio matavimo sistemų (VGMS) ruožas (262 įrenginiai) ir 70 momentinio greičio matuoklių (MGM)
Per ateinančius 2023–2024 m. valstybinės reikšmės keliuose papildomai planuojama įrengti 54 VGMS ruožus, 2023 m. – 6 MGM kameras.(...)
Taip pat kitąmet valstybinės reikšmės keliuose planuojama įrengti 30 naujų kelių orų sąlygų (KOS) stotelių.
Iš viso kitiems metams valstybinės reikšmės kelių priežiūros ir plėtros finansavimui iš Kelių priežiūros ir plėtros programos (KPPP) numatoma skirti 364 mln. eurų. Taip pat numatyta skirti papildomai apie 70 mln. eurų kariniam mobilumui svarbiems valstybinės reikšmės kelių projektams
https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...023-uju-darbus
Nepaminėta, kiek iš kelių fondo lėšų bus skiriama savivalsybėms (buvo kažkokia metodika, apie kurią diskutuota aukščiau) ir kiek - LAKD valdomiems keliams.
Pabandžiau paieškoti, kiek per metus pasikeitė finasavimas, kai kai viskas pabrango, o ir degalų akcizo surenkama vos ne pusantro - du kartus daugiau, bei biudžetas braška nuo infliacinio viršpelnio (tiesa su 5% deficitu, nes atsirado visokių išlaidų ir lengvatų).
Pavyko gana greit surasti 2022 metų skaičių - 543 mln EUR, tačiau lyginant praeitus ir šiuos metus jokio džiaugsmo nebuvo:
2022 m. skirta 364 mln.EUR vien LAKD keliams, o 2023 m. - 364 mln. EUR visiems keliams (be karinio mobilumo) įskaitant ir savivaldybių kelius bei gatvės.
Apie pabrangimo kompensavimą jokių užuominų. Čia gi kazkokie kelininkai, o ne partijos lyderiei artimi restoranai - anie bus leiknesni pasėdėję ant bado dietos.
Dar vienas Susisiekimo ministras, kuris nors aukščiausias pagal balso tembrą, o gal net ir pagal ūgį, bet nustumiamas nuo biudžeto pinigų dalybos kaip vaikas išvarymas iš svetimos smėlio dėžės.
Geriau nebūčiau ieškojęs tų skaičių palyginimui.
Pernai kliedėta apie "grandiozinius projektus", o šiemet tik CopyPaste principu pakalbėta be didelių epitetų apie radarus ir kitus "svarbiausius darbus".
LAKD 2022.12.29
2022 m. Kelių direkcija tęs pradėtus grandiozinius projektus, planuose ir naujos iniciatyvos
2022 m. iš Kelių priežiūros ir plėtros programos visų šalies kelių priežiūrai ir plėtrai skirta 543 mln. eurų, iš kurių valstybinės reikšmės keliams – 364 mln. eurų.
https://lakd.lt/naujienos/2022-m-kel...os-iniciatyvos
https://lakd.lt/naujienos/2022-m-kel...os-iniciatyvos
Comment