Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Lietuvos keliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Dėl Vievis-Semeliškės, net nežinau ar noriu ten rekonstrukcijos. Dabar visai įdomu įtempus nervus pramint ar pravažiuot. Jei išlygins ir ištiesins... Bus eilinis keliukas.
    Blogai ten nebus. Bus kaip dar vienas Vievis–Daugirdiškės ar labiau Semeliškės–Aukštadvaris. Patikėk, ar kabrioletu, ar dviračiu, rinkčiausi šituos, o ne anachronizmą, kuris yra dabar.

    Jo problema yra ne nekokybiška danga, o per mažas kelio plotis.

    Comment


      Parašė ZYKLON-B Rodyti pranešimą
      Kelias Vievis-Semeliskes atrodo kaip po karo.
      KK 221 Vievis-Semeliškės važiavau pernai, ten kelias ne vien siauras ir vingiuotas, bet tiesiog pavojingas - žvyras kelkraščiuose daug kur yra nuplautas ar
      nudulkėjęs, o kelkraščiai aštrūs ir labai labai lengva prasipjauti iš karto dvi padangas

      Parašė alga Rodyti pranešimą
      Vievis-Semeliškės yra labiau išimtis, jis neatitinka krašto kelio standarto, laukia kapitalinės rekonstrukcijos. Yra programa tokių kelių rekonstrukcijos. .
      Ne visai išimtis - pora puslapių aukščiau yra gėdingas sąrašas kelių kurie yra su siauresne nei 5 m važiuojamają dalimi ir jis trumpėja - šalia poligonų esantys keliai KK173 Molėtai - Pabradė ir KK176 Pirčiupiai - Jašiūnai ko gero, bus rekonstruoti jau per keletą metų.

      Krašto kelių, kurie neatitinka kelio kategorijos (kelio dangos plotis ≤ 5 m), prioritetinė eilė
      https://lakd.lt/wp-content/uploads/2..._eile_2022.pdf
      https://www.miestai.net/forumas/forum/bendrosios-diskusijos/infrastruktūra-ir-pramonė/keliai-gatvės-autotransportas/337-lt-lietuvos-keliai?p=1994138#post1994138

      O apie Lietuvos "kelių standartus" sunku kalbėti, nes ir esami pagrindiniai keliai degradavo, pvz. "magistralinis kelias" A12 nuo Šiaulių iki Kelmės, kasmet prastėjantis buvęs pagrindinis kelias iš Vilniaus į Lenkiją KK132 Alytus - Seirija-Lazdija ar Kelio KK169 atkarpa nuo . Apie provėžas kelyje A1 ir "betonkės" A14 būklę yra pakankamai pridiskutuota tų kelių temose..
      Pavažinėjus po kaimynines šalis standartins lenkiškas vaivadijos kelias (DW) yra labai lygus lyginant su "standartiniu" dešimtmečius neremontuotu leituvišku keliu. Latviai savo kelių dangomis per dešimtmetį labai pagerino kelių būklę, bet aš paskutinais metais per mažai ten važinėjau, kad daryčiau apibendrinimus. Tačiau bet kelias Biržai -Skaistakalne - Ryga anoje sienso pusėje daugiau taškų duoda Latvijos "kelių standartams", nei Lietuvos.

      LAKD puslapyje yra ne tik minėtas prioritetis siaurų kelių sąrašas, bet ir dar vienas gėdos sąrašiukas, kur išvardintgi keliai su itin prastomis dangomis.
      Krašto kelių, kuriuose neužtikrinamas leistinas važiavimo greičio režimas (išilginis kelio dangos nelygumas ≥ 5 m/km), prioritetinė eilė
      https://lakd.lt/wp-content/uploads/2..._eile_2022.pdf

      Prie progos reikės jį pastudijuoti ir palyginti su suplanuotais dabrbai ar paskelbtais konkursais.
      Paskutinis taisė Romas; 2024.02.20, 23:07.

      Comment


        Parašė Romas Rodyti pranešimą
        Ne ne visai išimtis - pora puslapių aukščiau yra gėdingas sąrašas kelių kurie yra su siauresne nei 5 m važiuojamają dalimi ir jis trumpėja - ko gero, per keletą metų šalia poligonų esantys keliai KK173 Molėtai - Pabradė ir KK176 Pirčiupiai ajšiūnai bus rekonstruoti.

        Krašto kelių, kurie neatitinka kelio kategorijos (kelio dangos plotis ≤ 5 m), prioritetinė eilė
        https://lakd.lt/wp-content/uploads/2..._eile_2022.pdf
        https://www.miestai.net/forumas/forum/bendrosios-diskusijos/infrastruktūra-ir-pramonė/keliai-gatvės-autotransportas/337-lt-lietuvos-keliai?p=1994138#post1994138
        Tai ir turėjau omeny, kad Kelių direkcija jį išskyrus kaip "ne ok" ir ketina rekonstruoti, kai prieis eilė. Trečia ir penkta vieta toje eilėje rodo, kad valdžia problemą supranta, ir kad sprendimo dešimtmečius laukti nebereiks.

        Comment


          ,,Įstatymo projektu siūloma supaprastinti Kelių priežiūros ir plėtros programos (KPPP) finansavimo tvarką – tiek vietinės reikšmės, tiek valstybinės reikšmės kelių priežiūrai ir plėtrai numatyti po lygiai, t. y. po 50 proc. KPPP lėšų.

          Pasak iniciatyvos autoriaus Seimo nario E. Sabučio, savivaldybių kelių finansavimo klausimas turi būti sprendžiamas iš esmės – išsigryninant valstybės prioritetus ir skiriant didesnes lėšas vienam svarbiausių sektorių – transporto infrastruktūrai, nes finansavimas savivaldybėms priklausančių ir valstybinės reikšmės kelių priežiūrai nedidėja jau 14 metų.

          Priimtos pataisos, jo teigimu, leistų tai padaryti dviem kryptimis: iš KPPP sąmatos vietiniams keliams būtų skiriama ne šiuo metu esami 33 procentai, o pusė viso kelių finansavimo, tuo metu – likę 50 proc. eitų valstybiniams keliams.

          Seimo narys pastebi, kad Vyriausybė, nepaisydama jokių ekspertų raginimų ir perspėjimų dėl itin prastos padėties šalies keliuose, šių metų biudžete keliams skyrė tik menką pajamų dalį, gautą iš kuro akcizo. „Tai nėra normalu, nes akcizas už degalus visų pirma yra tikslinis mokestis, kurį vairuotojai sumoka naudodamiesi keliais, todėl jis ir turi grįžti į kelių infrastruktūrą.

          Parlamentaras patikino, kad šis įstatymo projektas yra tik pirmas žingsnis siekiant didesnio finansavimo keliams. Iniciatyvų peržiūrėti lėšų skyrimo keliams priemones, jo teigimu, bus ir daugiau, svarbiausias iš jų – pasiūlymų teikimas kitų metų biudžeto projektui, kad keliams būtų skiriama bent jau 80 proc. pajamų, gautų už kuro akcizą.''

          https://madeinvilnius.lt/naujienos/l...bloksti-atgal/


          Visisškai pritariu, kad visas arba beveik visas akcizas už degalus turi būti skirtas kelių infrastruktūrai.
          Mane dar pribloškė, kad, jei tai tiesa, kad keliams biudžetas nebuvo didinamas 14 metų...

          Comment


            Parašė spekas Rodyti pranešimą
            Mane dar pribloškė, kad, jei tai tiesa, kad keliams biudžetas nebuvo didinamas 14 metų...
            Nu ir labai gerai, protingiau pinigai buvo išleisti. Nesuprantu kam švaistyti pinigus keliams regionuose su tokia demografija, jei ateityje nebus kas jais naudosis.

            O kalbant apie valstybinio finansavimo didinimą vietiniams keliams, tai dar labiau didinama neteisybė miestų atžvilgiu. Gatvės, kuriomis kasdien naudojasi dešimtys tūkstančių žmonių, yra tik savivaldybės atsakomybė, bet vietinis keliukas tarp dviejų kaimų po keliasdešimt gyventojų jau turi būti dalinai iš valstybės biudžeto kompensuojamas. Tai gal tada ir miestų gatvėms valstybės biudžetą padalinam, ir prioritizuojam ne tik pagal asfalto kokybę, bet ir pagal naudotojų skaičių.

            Comment


              „YIT Lietuva“ už beveik 8 mln. eurų rekonstruos kelio į Pabradę atkarpą

              Comment


                KK 173 Molėtai - Joniškis - Pabradė
                Valstybinis krašto kelias, kurio kapitalinės rekonstrukcijos imsis bendrovė, yra ne tik svarbus regionui, bet ir turintis strateginę reikšmę Lietuvai, akcentuojama pranešime spaudai. Juo per parą pravažiuoja apie 400 automobilių, judančių nuo vieno didesnių Aukštaitijos miestų – Molėtų, iki netoli sienos su Baltarusija esančios Pabradės
                Kelio Molėtai–Pabradė ruožas nuo 17,9 iki 23,0 kilometro šiuo metu – ypač prastos būklės. (...)Tačiau vykdant kapitalinius remonto darbus kelio būklė gerokai pasikeis.

                https://sa.lt/uz-beveik-8-mln-euru-r...brade-atkarpa/
                Smagu, kad sumažės krašto kelių, kurių asfalto dangos plotis nesiekai 5 metrų.
                Rangovas YIT Lietuva (buv YIT Kausta) rekonstruos ruožą tarp Utos ir Joniškio. Gaila, kad vėlesnaim laikui atidedamas ruožas nuo Joniškio iki Molėtų / Švenčionių rajoinų ribos

                Buvau įdėjęs viešųjų pirkimų būklę 2022.09

                https://www.miestai.net/forumas/foru...96#post1994496

                Šiek tiek keista, kad karinio mobilumo paketas nenaudojamas 173 kelio rekonstrukcijai
                Matant koks eismas ir kokias improvizuotais maršrutais vyksta tarp Pabradės ir Ruklos, senai buvo laikas nutieesti plentą kariniam transportui tarp šių poligonų, panaudojant esamų kelių trasas
                Vienas maršruto Pabradė - Rukla vaiantų galėtų būti 173 kelias bent nuo Pabradės iki Joniškio.rekonstrukcija

                Comment


                  Kartais tenka važiuoti A9 keliu nuo Šiaulių, sukant į 144 kelią ties Šeduva visada buvo lėtėjimo juosta. Nežinau kada tiksliai, bet lėtėjimo juostą ten panaikino. Yra kažkoks logiškas paaiškinimas tam? Kad įrengti naują, reikia pinigų, o čia?
                  Mano blogas

                  Comment


                    Parašė Romas Rodyti pranešimą
                    KK 173 Molėtai - Joniškis - Pabradė


                    Šiek tiek keista, kad karinio mobilumo paketas nenaudojamas 173 kelio rekonstrukcijai
                    Matant koks eismas ir kokias improvizuotais maršrutais vyksta tarp Pabradės ir Ruklos, senai buvo laikas nutieesti plentą kariniam transportui tarp šių poligonų, panaudojant esamų kelių trasas
                    Vienas maršruto Pabradė - Rukla vaiantų galėtų būti 173 kelias bent nuo Pabradės iki Joniškio.rekonstrukcija
                    Tenka keliu dažnai važiuoti. Blogiausi ruožai vienareikšmiškai tarp Molėtų ir Inturkės ir Joniškio ir Molėtų raj. ribos (kur prasideda rekonstruota atkarpa). Dėl kalvų matomumas prastas, asfaltas siauras, prasilenkiant reikia mestis į kraštą. Ruožas, kuris bus kapitaliai rekonstruojamas, dar ne pats blogiausias.

                    Kariniam tranzitui reikiant reikia papildomų tiltų per Nerį, taip pat apvažiavimų aplink miestelius. Vieninteliai tiltai yra Jonavoje, prie Dūkštų ir (už Vilniaus) Nemenčinėje. Jeigu būtų tiltas Čiobiškyje ar prie Kernavės, būtų galimybės apvažiuoti. Dėl miestelių, dabar konvojai važinėja pvz. tiesiai per Nemenčinės centrą, nes nėra jokio aplinkelio.

                    Comment


                      lrytas
                      Nors vairuotojų nuostoliai dėl duobėtų kelių auga, prošvaisčių nematyti: situacija viena prasčiausių ES
                      https://tv.lrytas.lt/zinios/auto/202...iu-es-26012905
                      Dėl didelių orų permainų vairuotojai vis dažniau skundžiasi apgadintais automobiliais, dėl ko kaltos duobės keliuose. 2021 m. fiksuota 500 atvejų, kai transporto priemonės nukentėjo dėl duobių keliuose, o pernai šis skaičius padidėjo bene dvigubai. Ekspertai teigia, kad situacija ir toliau išlieka prasta.
                      Finansavimas kelių priežiūrai daugelį metų išlieka toks pat, o šiemet patvirtintas finansavimas – rekordiškai mažas, Susisiekimo ministerijos parengtame Kelių priežiūros ir plėtros projekte keliams numatyta suma beveik 550 mln. eurų, o kelerių metų bėgyje numatyta finansavimo suma dar mažės.

                      Comment


                        Sveiki, gal kas žinote kas yra atsakingas už privataus kelio - gatvės priežiūrą?
                        Kur būtų galima kreiptis už nepriežiūra, kokia gresia baudą?
                        Kalba eina apie privačių namu kvartalo gatve mieste.

                        Comment


                          Atsakingas kelio savininkas.
                          It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                          Comment


                            Parašė razmas Rodyti pranešimą
                            Sveiki, gal kas žinote kas yra atsakingas už privataus kelio - gatvės priežiūrą?
                            Kur būtų galima kreiptis už nepriežiūra, kokia gresia baudą?
                            Kalba eina apie privačių namu kvartalo gatve mieste.
                            Svarbu kad nepaaiškėtų kad pats ir esi savininkas/dalininkas.
                            -

                            Comment


                              O kur kreiptis už nepriežiura, saviladybe, keliu direkcia ar kur, gal zinai?

                              Comment


                                Kelių direkcija čia apskritai ne prie ko, savivaldybėn galėsi kreiptis, kai kelias peraugs usnim ir kiečiais, tada gal išrašys baudą už teritorijos nepriežiūrą. O šiaip privačių asmenų konfliktines situacijas sprendžia teismas. Tai turbūt ten ir reikia kreiptis.
                                It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                                Comment


                                  Susisiekimo ministro Mariaus Skuodžio interviu Delfi apie padėtį kelių srityje. Apibendrinant, nuo 2009 metų krizės finansavimas kelių priežiūrai nurėžtas ir vis dar neatstatytas, taigi susiduriam su chroniško priežiūros stygiaus padariniais. Dabar nepakankamą kelių biudžetą tenka balansuot tarp strateginių investicijų (t.y. Via Baltica), žvyrkelių asfaltavimo ir einamosios priežiūros. Net suteikus adekvatų finansavimą, rezultatai pasimatytų tik per 4-5 metus.

                                  https://www.delfi.lt/video/laidos/de....d?id=92568517

                                  Comment


                                    Parašė alga Rodyti pranešimą
                                    Susisiekimo ministro Mariaus Skuodžio interviu Delfi apie padėtį kelių srityje. Apibendrinant, nuo 2009 metų krizės finansavimas kelių priežiūrai nurėžtas ir vis dar neatstatytas, taigi susiduriam su chroniško priežiūros stygiaus padariniais. Dabar nepakankamą kelių biudžetą tenka balansuot tarp strateginių investicijų (t.y. Via Baltica), žvyrkelių asfaltavimo ir einamosios priežiūros. Net suteikus adekvatų finansavimą, rezultatai pasimatytų tik per 4-5 metus.

                                    https://www.delfi.lt/video/laidos/de....d?id=92568517
                                    Šiaip bent jau esamai infra (tiek vietinė, tiek LAKD), finansavimas turi būti, gali ir kokia EU paremti, nereikalauja mūsų infra kosminių pinigų.
                                    Dėl to ir skeptiškai vertinu aplinkkelius ir kai kuriuos platinimus, nes bent jau reiktų esamą infra prižiūrėt, gerint ne tik dangą, bet ir ženklinimą (krypčių rodyklės, ženklų matomumas, ryškumas, patogumas perskaityti, etc.)
                                    Tas negalioja Via Baltica ir kur jau apsiimta kad reikia normalios rekonstrukcijos: Prienų ir Molėtų keliai. Vis dar išlieku 2+1 modelio šalininku labiau intensyviuose keliuose, kuriuose suniojo transporto dalis neviršija tam tikros ribos (kaip Via Balticoje).
                                    Paskutinis taisė PoDV; 2023.02.16, 23:57.

                                    Comment


                                      Jei kelias privatus (kvartalo) tai už jo priežiūrą ir atsakingi jo savininkai. Savilvadybė tą tau ir pasakys. Jei kelias avarinės būklės, pvz su duobėmis, galima bandyti savininkui paaiškinti kad jis turės padengti nuostolius sugadinus automobilį. Jeigu savininkas nesutinka - lieka teismai.

                                      Comment


                                        Kažkokie trejetukininko išvedžiojimai. Jei 40 % situacija ne šiai prasta ,o labai labai prasta, tai vis tiek įvertinimas 6 balai iš 10.

                                        Delfi.lt 2023.02.24
                                        M.Skuodis įvertino Lietuvos kelių būklę: kartais tenka nuleisti akis
                                        Griūvantys tiltai ir duobėti keliai yra nuolatinio lėšų stygiaus rezultatas ir artimiausioje padėtyje situacija stipriai nepagerės, teigia susisiekimo ministras. Marius Skuodis tikisi, kad bent jau kitąmet valstybė galės didesnį prioritetą skirti keliams. Jo vertinimu, didesnis galėtų būti sunkiojo transporto apmokestinimas. (...)

                                        Kai kur situacija tokia, kur gali tiesiog nuleidęs akis gyventojams, bendruomenei, savivaldybės vadovų atsiprašyti ir ne visais atvejais gali kažką pajudinti čia ir dabar‟, – Interviu kalbėjo M. Skuodis. Jis vis dėlto nerašytų neigiamo balo dabartinei šalies kelių būklei, nors 40 proc. atvejų ji labai prasta.
                                        „Iš statistikos, kurią turiu, maždaug 4 keliai iš 10 neatitinka susisiekimo ministro patvirtintų reikalavimų ir Valstybės kontrolė apskritai tuos reikalavimus kritikuoja, kad jie nėra pakankamai ambicingi. Nėra neigiamas balas. Sakykime, jeigu iš 10 neatitinka 4, tai galime vertinti šešetu‟, – teigė ministras.
                                        (...)
                                        M. Skuodžio teigimu, lėšų reikia gerokai daugiau. „Dabar nenoriu įvardyti tų sumų, bet įsivaizduokite, skaičiavome prieš infliaciją, kad mums reikia 100 mln. eurų būklei, tai yra paprastiesiems, kapitaliniams remontams – tai yra, didesnių atkarpų, ne duobių lopymui – tam, kad mes keistume dangą, kad būtų sustabdytas degradavimas ir po truputį ta būklė gerėtų. Tai mes tą finansavimą būklei esame padidinę, bet tai reiškia – kitų darbų sąskaita‟, – teigia ministras.
                                        Anot jo, kai kuriais atvejais tenka nustebti, kai faktiškai avarinės būklės kelias prioritetų sąraše užima tik 192-ą vietą, o tai reiškia, kad į jo remontą bus investuojama po penkerių metų.(...)

                                        Finansavimas yra nepakankamas. Mes iš akcizo, kiek šiandien skiriame keliams, matysime, gal net ir 45 procentai. Tai aš matau, lėšos yra ten. Bet žinote, politikams tenka dėlioti prioritetus. Šiais metais galbūt prioritetas buvo energetika. Aš labai tikiuosi, kad būsime išgirsti ir kitais metais didesnis prioritetas bus keliams‟, – aiškino ministras. (...)

                                        https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=92580951

                                        Comment


                                          Gal kažkas pasikeis.

                                          VZ.LT 2023.02.24
                                          Naujuoju Kelių direkcijos vadovu paskirtas M. Švaikauskas
                                          Nuo vasario 24 d. Lietuvos automobilių kelių direkcijai vadovauja generalinis direktorius Marius Švaikauskas. Naująjį bendrovės vadovą 5 metų laikotarpiui išrinko Kelių direkcijos valdyba.
                                          (...)
                                          Iki 2022 m. gruodžio mėn. M. Švaikauskas dirbo valstybės valdomoje energetikos bendrovėje EPSO-G, ėjo Vyriausybės kartu su Energetikos ministerija įgyvendintos Fizinio barjero programos pasienyje su Baltarusija direktoriaus pareigas, prieš tai buvo UAB „Vilniaus vandenys“ generaliniu direktoriumi vadovavo Vilniaus regiono aplinkos apsaugos departamentui prie Aplinkos ministerijos.
                                          Iki šių metų pradžios Kelių direkcijos vadovo pareigas ėjęs ilgametis įmonės darbuotojas Remigijus Lipkevičius valdybos sprendimu iki šių metų galo lieka dirbti įmonėje. Jam bus pasiūlytos Kelių direkcijos generalinio direktoriaus patarėjo pareigos.

                                          https://www.vz.lt/verslo-valdymas/20...#ixzz7uV0mWuPP

                                          Comment

                                          Working...
                                          X