Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus vakarinio aplinkkelio I etapas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Kas galit paaiškinti, kodėl Vakariniame aplinkelyje ties posūkiu į Gariūnus padaryta ši konstrukcija su tuneliais? Būtų koks miškas, tai manyčiau jog tai briedžiams pereiti.

    15min.lt 2017.06.01
    Vilniaus vakarinio aplinkkelio „puošmena“ – kanalizacijos šulinių dunksėjimas

    https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...117438/2931942
    Paskutinis taisė Romas; 2020.08.16, 20:36. Priežastis: Pridėtas straipsnio pavadinimas ir nuotrauka

    Comment


      Kad nenutraukti aplinkinių žmonių ryšio su gamta... O šiaip tai keista, nes kainavo nemažus pinigus, reikės prižiūrėti, ateityje, kai pradės tekėti, rekonstruoti... Pigiau būtų buvę pastatyti atskirą pėsčiųjų tiltą net ir originalios konstrukcijos, gražų...

      Comment


        /\ Problema tikrai ne galėjusio būti viaduko grožis ar dar kažkas. Greičiausiai aplink įtakingi žmonės gyvena ir išsireikalavo tunelio kaip triukšmo barjero. Tema, ne apie tai, bet aplinkkelio temoje jau apie tai kalbėta.
        Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

        Comment


          Galėjo paprastą sienelę pastatyti. Kaip triukšmo barjeras tas tunelis per trumpas ir naudos ne daugiau nei iš sienelės.

          Comment


            /\ Apsauginė siena, matyt, kad neestetiška tiems ponams pasirodė, norėjosi bendro žalio vaizdo
            Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

            Comment


              Nuo vakarinio aplinkkelio į Gariūnų pusę jau platinamas įsukimas.

              Comment


                Beje, Lazdynų kryptimi buvo nugremžtos senosios ir iš naujo perbraižytos eismo juostos ir dabar nuo pat Karoliniškių viaduko atsirado 4 eismo juosta (nebeliko tokio plataus kelkraščio kaip anksčiau). Tuo pačiu pasikeitė konfigūracija už tunelio nusukant link Gariūnų (nebeliko viduriniosios juostos išsišakojimo), bet kas mane nemaloniai nustebino, tai kad apie pokyčius neinformuoja joks kelio ženklas :/

                Comment


                  Tai įvyko taip netikėtai kaip kelininkams žiema. Tikrai niekas nežinojo ir nebuvo visiškai laiko iš anksto užsakyti ženklus. Čia turbūt dirbtinis intelektas nusprendė juostas nugremžti. VMSA žmonės ne prie ko.
                  Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
                  Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                  Comment


                    Na ženklas vakar prieš pat tunelį jau stovėjo tinkamas, kad jau 4 juostos. bet ženklas po Asanavičiutės viaduko, dar blogas, (t.y senas), su blogu juostų skaičiumi.

                    Comment


                      1. Katik atnaujintas 3D žemėlapis užfiksavo tokią įdomią situaciją - į vakarus kamštis susiformavęs iki Gariūnų, o rytuose iki Savanorių žiedo. Vau. Panašu, kad sukelėjas yra 4 juostų susiliejimo taškas į tris juostas. Matyt reikia 4 juostas padaryti iki tam tikro taško ir turėtų išsispręsti.

                      2. Reikia atitraukti išvažiavimo / įvažiavimo juotas nuo VA / Oslo susijungimo vietos.

                      Click image for larger version  Name:	Capture.JPG Views:	0 Size:	331,3 kB ID:	2028018

                      Comment


                        Parašė spekas Rodyti pranešimą
                        1. Katik atnaujintas 3D žemėlapis užfiksavo tokią įdomią situaciją - į vakarus kamštis susiformavęs iki Gariūnų, o rytuose iki Savanorių žiedo. Vau. Panašu, kad sukelėjas yra 4 juostų susiliejimo taškas į tris juostas. Matyt reikia 4 juostas padaryti iki tam tikro taško ir turėtų išsispręsti.

                        2. Reikia atitraukti išvažiavimo / įvažiavimo juotas nuo VA / Oslo susijungimo vietos.

                        Click image for larger version Name:	Capture.JPG Views:	0 Size:	331,3 kB ID:	2028018
                        Reik be kompromisų ir komentarų raut lauk tą sprendimą iš Lietuvos, kur pirma juosta virsta greitėjimo, o antra "Stop duoti kelią".
                        Turi likt tik greitėjimo, o antra juosta arba baigiasi prieš įvažiavimą, arba neatsiranda iš vis.

                        Comment


                          Parašė spekas Rodyti pranešimą
                          1. Katik atnaujintas 3D žemėlapis užfiksavo tokią įdomią situaciją - į vakarus kamštis susiformavęs iki Gariūnų, o rytuose iki Savanorių žiedo. Vau. Panašu, kad sukelėjas yra 4 juostų susiliejimo taškas į tris juostas. Matyt reikia 4 juostas padaryti iki tam tikro taško ir turėtų išsispręsti.

                          2. Reikia atitraukti išvažiavimo / įvažiavimo juotas nuo VA / Oslo susijungimo vietos.

                          Click image for larger version Name:	Capture.JPG Views:	0 Size:	331,3 kB ID:	2028018
                          Vilniaus vakarinio aplinkkelio I etape abi vietos yra neapgalvotai išspręstos.
                          1. punktu pažymėta vieta, kur Vakarinis aplinkelis nesusidoroja su srautais.
                          Tokiossankaupos turbūt nebūna dažnai. Bet net jei tai vyktų ir kasdein, tai apie VA platinimą iki 4 juostų dabar svajoti nerealu bent iki savivaldybiųir galbūt Seimo rinkimų.

                          Ten yra ir kita problema - nuo Gariūnų pusės mašinos atvažiuoja dviem eilėmis, o nuo Lazdyno tilto vakare jų būna mažiau. Tačiau nuo Gariūnų pusės atvažiavę dažnai užmiršta, kad Lietuvoje galioja dešinės pusės eismas. Nors leistinas greitis VA yra 90 km/h, tačiau antrą eilę iki pat Pilaitės mazgo dažnai užima važiuojantys lėtai. Tam kad tie lėteiji "antraeilininkai " netrikdytų eismo, užtektų poros didelių plakatų ir gal poros reidų su policininkais ir spauda.

                          Tai. kad "antraeilininkais" tampama dėl to kad kreivarankiai projektuotojai priprojektavo šulinių pirmoje VA juostoje, yra detaliai išdiskutuota Vakarinio aplinkkelio II etapo temoje, Tačiau tie šulinių nelygumai kažkiek sumažinti ir tai jau nėra kliūtis įsukus nuo gariūnų persirikuoti į pirmą juostą,

                          2. punktu pažymėta vieta yra konfliktiška - kur vieni suka į dešinę link Vakarinio aplinkkelio (dažnai ir nemažu greičiu), o kiti bando išsukti nuo Erfurto g, į Oslo gatvę. Šiandien pro ten važiuodams matavau - yra tik 150 - 200 m atstumas,
                          Kažkur turbūt šioje temoje buvo kolegų papaišyti brėžiniai, kaip be didelių investiciijų - prailginus nuvažiavimą nuo Erfurto gatvės - galima sumažinti ar panaikinti konfliktinę situaciją.

                          P.S. Radau šioje temoje
                          Parašė tomtom Rodyti pranešimą
                          I rest my case taip sakant po eilinės avarinės situacijos sukant į vakarinį aplinkkelį, kelias problemas iškart išspręstų panašus variantas:
                          Paskutinis taisė Romas; 2023.02.05, 18:57.

                          Comment


                            Parašė Romas Rodyti pranešimą
                            2. punktu pažymėta vieta yra konfliktiška - kur vieni suka į dešinę link Vakarinio aplinkkelio (dažnai ir nemažu greičiu), o kiti bando išsukti nuo Erfurto g, į Oslo gatvę. Šiandien pro ten važiuodams matavau - yra tik 150 - 200 m atstumas,
                            Kažkur turbūt šioje temoje buvo kolegų papaišyti brėžiniai, kaip be didelių investiciijų - prailginus nuvažiavimą nuo Erfurto gatvės - galima sumažinti ar panaikinti konfliktinę situaciją.
                            Šitos vietos sprendimas jau yra numatytas kartu su naujo Lidl statybomis šalia, tačiau tos statybos dėl kažkokių priežasčių buksuoja (lyg ir nepavyksta išpirkti keleto garažų).

                            Kitas dalykas – kadangi posūkyje po Erfurto g. viaduku nuo Oslo g. į VA yra dvi juostos, būtų gerai leisti į jį sukti ne tik iš lėtėjimo, bet ir iš pirmosios juostos. Tai truputį sumažintų konfliktinių situacijų skaičių.

                            O susiliejimas 1 vietoje turėtų būti ne abejomis, o tik viena juosta, nes antroje juostoje sustoję automobiliai vėl turi pradėti judėti nuo 0 km/h, o tai labai lėtina visą eismą. Geriau būtų persirikiuoti į pirmą juostą ir į VA įsilieti kad ir lėčiau, bet nestojant.
                            Lietuva visiems.

                            Comment


                              Parašė abruo Rodyti pranešimą
                              Šitos vietos sprendimas jau yra numatytas kartu su naujo Lidl statybomis šalia, tačiau tos statybos dėl kažkokių priežasčių buksuoja (lyg ir nepavyksta išpirkti keleto garažų).
                              Koks Lidlis - ar Gariūnuose?

                              Comment


                                Parašė Romas Rodyti pranešimą
                                Koks Lidlis - ar Gariūnuose?
                                Ne, ten kur 2 raudonai parašytas nuotraukoje.
                                Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
                                Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                                Comment


                                  Parašė abruo Rodyti pranešimą
                                  Šitos vietos sprendimas jau yra numatytas kartu su naujo Lidl statybomis šalia, tačiau tos statybos dėl kažkokių priežasčių buksuoja (lyg ir nepavyksta išpirkti keleto garažų).
                                  Gal kas nors matė nuorodą su Lazdynų Lidlio projekto transporto sprendiniais.
                                  Ačiū.

                                  Comment


                                    Parašė Romas Rodyti pranešimą
                                    Gal kas nors matė nuorodą su Lazdynų Lidlio projekto transporto sprendiniais.
                                    Ačiū.
                                    Prašom. Mėlynai apibraukiau tai, kas žadama įgyvendint dėl greitėjimo/lėtėjimo juostų

                                    Click image for larger version

Name:	Citify-LIDL-Erfurto-g.-09.jpg
Views:	402
Size:	436,5 kB
ID:	2028208

                                    Comment


                                      Hmm, lyg ir suprojektuota ir leidimas išimtas?..

                                      Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	364
Size:	304,2 kB
ID:	2028211

                                      Comment


                                        Gali jie to Lidlio ir nestatyti. Nemanau, kad priešai esančių namų gyventojams patiks šurmulys parduotuvės parkinge ir ventiliatorių triukšmas.

                                        Bet tą konfliktišką sankryžą reikėtų kuo greičiau sutvarkyti, kol neatsitiko rimtesnė avarija.

                                        Comment


                                          Parašė Romas Rodyti pranešimą
                                          Gali jie to Lidlio ir nestatyti. Nemanau, kad priešai esančių namų gyventojams patiks šurmulys parduotuvės parkinge ir ventiliatorių triukšmas.

                                          Bet tą konfliktišką sankryžą reikėtų kuo greičiau sutvarkyti, kol neatsitiko rimtesnė avarija.
                                          Bet patiks galimybė per 2 minutes nueiti į parduotuvę. O šurmulys parduotuvės parkinge bus visiškai permušamas triukšmop nuo Oslo g ir aplinkkelio. ir šiaip Lidlius matyt geriau už mus visus žino, kur geriausia statyti supermarketus, kad jie žmonėms patiktų ir jie ten eitų palikti savo pinigų.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X