Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilniaus transporto vizijos (2023 m. rinkimai)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Creatium
    replied

    Ne, bet gerokai padės prie klimato prisitaikyti.

    Click image for larger version

Name:	296118403_426051849552852_7637406209441773711_n.jpg
Views:	506
Size:	179,4 kB
ID:	2025758

    Click image for larger version

Name:	296432251_426052322886138_5294696272544767200_n.jpg
Views:	507
Size:	163,3 kB
ID:	2025757

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Parašė liootas Rodyti pranešimą

    Amerikiečiai plačiai gyvena. Klimato kaita nesvarbu.
    Manote pavyks sustabdyti klimato kaitą planetoje užarus Vilniaus gatves?

    Komentuoti:


  • Bmweda
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Biškį gavo Pakalnis į skudurus komentaruose. Spėju, nelabai tikėjosi
    Šitas pramušė: VMS mėgina Vilniečiams aiškinti, kad galima 5 kartus mautis panaudotą prezervatyvą, nes gi dar neplyš.

    Komentuoti:


  • DeSadas
    replied
    Parašė taccido Rodyti pranešimą

    Man atrodo, kaip virtualų tramvajų Pakalnis turi omeny autobusus, važiuojančius pagal kelyje įmontuotus magnetus arba kamerai fiksuojant ant kelio esančias linijas.
    https://en.wikipedia.org/wiki/Guided_bus (žr. Optical guidance, Magnetic guidance skiltis)

    Bet akivaizdu, kad šitos „inovacijos“ jau gana senos ir per 20 metų taip ir nepaplitusios. Zuoko kliedesiai apie tramvajų su padangomis įeina į šitą nevykusių eksperimentų technologinį akligatvį.
    Guided bus yra tokia meh ideja , popieriuje kaip ir viskas grazu , bet praktikoje naudos dideles ir greitumo nepridave. Cambridge uk atvejis.

    Komentuoti:


  • TrippleA
    replied
    O gal kas žinot iki kada Paklanis dar vyr. architechtu bus? Butu idomu suzinot, nes kazkaip nebesinori tokio siaps laikaims neadekvataus miesto vyr. architechto matyt dar viena kadencija.

    Komentuoti:


  • taccido
    replied
    Parašė KEdas Rodyti pranešimą

    BRT labiau yra ne apie vairavimo principą, o apie įlaipinimo platformą ir bilietų žymėjimo vietą. BRT atveju ji yra kaip metro, t.y. žymėjimas vyksta prieš įlipant į transporto priemonę, nes toks žymėjimas trumpina gaišties stotelėse laiką. Bet čia religinis ginčas, nes vienareikšmiško apibrėžimo nėra.
    Man atrodo, kaip virtualų tramvajų Pakalnis turi omeny autobusus, važiuojančius pagal kelyje įmontuotus magnetus arba kamerai fiksuojant ant kelio esančias linijas.
    https://en.wikipedia.org/wiki/Guided_bus (žr. Optical guidance, Magnetic guidance skiltis)

    Bet akivaizdu, kad šitos „inovacijos“ jau gana senos ir per 20 metų taip ir nepaplitusios. Zuoko kliedesiai apie tramvajų su padangomis įeina į šitą nevykusių eksperimentų technologinį akligatvį.

    Komentuoti:


  • KEdas
    replied
    Parašė Bluefox Rodyti pranešimą
    Jis taip pat kaip atskirus dalykus minėjo BRT ir "tramvajų su virtualiais bėgiais". Ar tikrai yra tokios dvi skirtingos viešojo transporto rūšys? Nuoširdžiai klausiu, nes iki šiol maniau, kad BRT ir yra tas tramvajus be bėgių.
    BRT labiau yra ne apie vairavimo principą, o apie įlaipinimo platformą ir bilietų žymėjimo vietą. BRT atveju ji yra kaip metro, t.y. žymėjimas vyksta prieš įlipant į transporto priemonę, nes toks žymėjimas trumpina gaišties stotelėse laiką. Bet čia religinis ginčas, nes vienareikšmiško apibrėžimo nėra.

    Komentuoti:


  • R.D.
    replied
    Neskaitysiu ką rašė, bet leiskite atspėti: 1) tankumas per mažas? 2) turime BRT? 3) labai brangu?

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Bluefox Rodyti pranešimą
    Jis taip pat kaip atskirus dalykus minėjo BRT ir "tramvajų su virtualiais bėgiais". Ar tikrai yra tokios dvi skirtingos viešojo transporto rūšys? Nuoširdžiai klausiu, nes iki šiol maniau, kad BRT ir yra tas tramvajus be bėgių.
    Tie, kurie kalba apie tramvajų su "virtualiais bėgiais" iš esmės kalba nesąmones, nes nėra jokių virtualių begiųi. Yra arba autobusas/troleibusas arba bėginis transportas.

    Komentuoti:


  • Bluefox
    replied
    Jis taip pat kaip atskirus dalykus minėjo BRT ir "tramvajų su virtualiais bėgiais". Ar tikrai yra tokios dvi skirtingos viešojo transporto rūšys? Nuoširdžiai klausiu, nes iki šiol maniau, kad BRT ir yra tas tramvajus be bėgių.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė KEdas Rodyti pranešimą

    Klaiku skaityti, kad miesto architektas šneka tokias nesąmones ir nesuvokia, kad VT neprivalo važiuoti tomis pačiois gatvėmis, kaip ir AA bei dviračiai. Teiginiai apie tramvajaus eksploatacijos (ne įrengimo) brangumą yra apskritai kosminio neadekvatumo.
    Jep, baisu. Šiaip Pakalnis dažnai šneka teisingas idėjas, nors praktikoje jų neįgyvendina. Bet bent jau šneka teisingai. Šiuo atveju šneka visiškus kliedesius.

    Komentuoti:


  • KEdas
    replied
    Parašė Bluefox Rodyti pranešimą
    Nuoroda į įrašą: Facebook
    Klaiku skaityti, kad miesto architektas šneka tokias nesąmones ir nesuvokia, kad VT neprivalo važiuoti tomis pačiois gatvėmis, kaip ir AA bei dviračiai. Teiginiai apie tramvajaus eksploatacijos (ne įrengimo) brangumą yra apskritai kosminio neadekvatumo.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė TIME Rodyti pranešimą
    Facebooke neitiketinai durnas Pakalnio postas apie tai, kad Vilniuje nereikia tramvajaus, nes neatsiranda pakankamai drasuoliu norinciu pergrustuose trulikuose turbut ant stogo vaziuoti. Be to, mazas tankumas (???, jis galvoja, kad tramvajus i Nemecines miskus ar Ozkiniu sodus turi buti tiesiamas, kad tas tankumas "miesto" su miskais, laukais ir sodybomis turi buti svarbus. Idomus pavyzdys yra Prancuzijoje - Arles (55 000 gyventoju) plotas didesnis uz Paryziaus, nes ten kaip Vilniuje laukai ir miskai i miesta itraukti). I klausimus apie kitus miestus, skatinancius VT naudojima ir statancius tramvaju, atsake tik kad "nenori tokio tramvajaus kaip Daugpilyje" (wtf).Kuo jis blogiau uz visu vertima vazineti automobiliais arba save zeminti pergrustuose trulikuose neatsake.
    Biškį gavo Pakalnis į skudurus komentaruose. Spėju, nelabai tikėjosi

    Komentuoti:


  • Bluefox
    replied
    Nuoroda į įrašą: Facebook

    Komentuoti:


  • TIME
    replied
    Be to, is vis keistas isivaizdavimas, kad VT turi but maksimaliai "efektyvus" (=visi turi jame grustis, netureti galimybes atsisesti ir panasiai). Suprantu, kad milziniskuose miestuose kaip Paryzius ar Niujorkas visi norintys netelpa net i didelius traukinius ir turi pasigrusti, bet Vilniaus dydzio miestuose tramvajuje/metro didziulis malonumas ramiai atsisesti, paskrolinti telefona, turint vezima ar pirkiniu krepsi, ji ramiai pasideti ir pan., to ir turi buti siekiama, skatinant daugiau zmoniu persesti i VT, o ne grustis trulikuose, ateityje grustis traukiniuose ir pan.)
    Paskutinis taisė TIME; 2023.01.25, 00:00.

    Komentuoti:


  • TIME
    replied
    Facebooke neitiketinai durnas Pakalnio postas apie tai, kad Vilniuje nereikia tramvajaus, nes neatsiranda pakankamai drasuoliu norinciu pergrustuose trulikuose turbut ant stogo vaziuoti. Be to, mazas tankumas (???, jis galvoja, kad tramvajus i Nemecines miskus ar Ozkiniu sodus turi buti tiesiamas, kad tas tankumas "miesto" su miskais, laukais ir sodybomis turi buti svarbus. Idomus pavyzdys yra Prancuzijoje - Arles (55 000 gyventoju) plotas didesnis uz Paryziaus, nes ten kaip Vilniuje laukai ir miskai i miesta itraukti). I klausimus apie kitus miestus, skatinancius VT naudojima ir statancius tramvaju, atsake tik kad "nenori tokio tramvajaus kaip Daugpilyje" (wtf).Kuo jis blogiau uz visu vertima vazineti automobiliais arba save zeminti pergrustuose trulikuose neatsake.

    Komentuoti:


  • R.D.
    replied
    nu ko jūs norite iš jų, paklausinėkite aplink žmonių, didesnė dalis sakys jums tą patį. Jokių tramvajų, automobilizacijų mažinimų, gatvių humanizavimo nebus. Tai ne šios kartos žmonių intelektinių pajėgumų lauke. Budbergytė tiesiog kitaip negyveno, o savoje kiaulidėje juk geriausia.

    Komentuoti:


  • liootas
    replied


    Budbergytės postas. Ir tada topinis jos atsakymas apačioj:

    Click image for larger version  Name:	Screenshot 2023-01-24 220403.png Views:	1 Size:	34,1 kB ID:	2025675

    Amerikiečiai plačiai gyvena. Klimato kaita nesvarbu.

    Budbergytė aišku neišskirtinė, čia 90% kandidatų su ta pačia retorika. Tik gaila pasidaro Vilniaus. Kokios čia kalbos dar apie tramvajaus tiesimą, kai svarbiausia nuo durų iki durų turėti automagistralę.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Kristisz Rodyti pranešimą

    Bet ar protinga įrenginėti A kategorijos gatvę arčiau centro esančioje teritorijoje, tik tai tam kad įgalinti gyvenimą toliau nuo centro esančiose teritorijose, vietoj to kad įgalinti gyvenimą arčiau centro, ir palikti užmiestį miškams?
    Šiaurinės trasoje leisti statyti tik individualius namus serbentukų augintojams būtų visai įdomus sprendimas.

    Komentuoti:


  • Kristisz
    replied
    Parašė geriantis Rodyti pranešimą

    Dar kart ant pirštų kartoju - be eismo neišsiversim nėprokur. Jeigu visas AIt B kategorijos gatves (tarpkvartalines) paversim C ar D (kvartalines), tai eismas sustos ir niekam nuo to geriau bus (kaz daroma su Šiaurine). Gatvių projektavime gal problemos? Gal? Bet A ir B kategprijos (tarpkvartalinės) gerai suprojektuotos neturėtų kelt grėsmės pėstiesiems ar dviračiams.
    Bet ar protinga įrenginėti A kategorijos gatvę arčiau centro esančioje teritorijoje, tik tai tam kad įgalinti gyvenimą toliau nuo centro esančiose teritorijose, vietoj to kad įgalinti gyvenimą arčiau centro, ir palikti užmiestį miškams?

    Komentuoti:

Working...
X