Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilniaus transporto vizijos (2023 m. rinkimai)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Creatium
    replied
    Parašė Riedis Rodyti pranešimą
    Palopyt ne perasfaltuot kažkur Benkunskas rašė, kad 20-30% humanizavimo kaštų tie bortų patraukimai ir apželdinimas papildomai kainuoja
    Na taip Jeigu gatvę asfaltuoji nekeisdamas bortų (t.y. tvarkai visai tik dangą), tai tada aišku, kad bortų keitimas ir perkėlimas, apželdinimas, parkingo vietų įrengimas ir pėsčiųjų takų sutvarkymas kainuoja brangiau. Bet jeigu visą tai darai, tik bortų neperkeli, tai turėtum eit į minusą.

    Komentuoti:


  • Kristisz
    replied
    Parašė Riedis Rodyti pranešimą
    Palopyt ne perasfaltuot kažkur Benkunskas rašė, kad 20-30% humanizavimo kaštų tie bortų patraukimai ir apželdinimas papildomai kainuoja
    Bet bortų patraukimas tai vienkartinis darbas. Asfaltą ir toliau reikės prižiūrėti, ir kada nors ateityje vėl perteklinį plotą perasfaltuot. O dabar sutvarkai, tai po 20 metų jau ir brandžią žalumą turėsi, ir pigiau bus perasfaltuoti.

    Komentuoti:


  • Riedis
    replied
    Palopyt ne perasfaltuot kažkur Benkunskas rašė, kad 20-30% humanizavimo kaštų tie bortų patraukimai ir apželdinimas papildomai kainuoja

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė Riedis Rodyti pranešimą
    Juokingiausia, kad dabar pagal pažadus bemaž visi kandidatai realiai lygiai tą patį, kas dabar buvo daroma, darys ir toliau (A juostos, dvirtakiai, šaligatviai, magistralių efektyvinimas) tai principe juokinga būtų pagal tai juos rinktis, nes realiai niekuo nesiskiria tik bando pasipiarinti pačia "aktualiausia" tema kaip nebehumanizuos gatvių, tai oho, per metus galima bus palopyti papildomus kelis kilometrus gatvių.
    Nebus galima, nes gatves toliau asfaltuojant tokiu pločiu, kuris yra neišnaudojamas, bus mėtomi pinigai į balą ir mažiau jų liks kitoms gatvėms. Gatvių pertvarkymas važiuojamąją dalį susiaurinant iki reikalaujamų pločių, yra sutaupoma gana nemažai asfalto, taigi ir lėšų.

    Komentuoti:


  • Riedis
    replied
    Juokingiausia, kad dabar pagal pažadus bemaž visi kandidatai realiai lygiai tą patį, kas dabar buvo daroma, darys ir toliau (A juostos, dvirtakiai, šaligatviai, magistralių efektyvinimas) tai principe juokinga būtų pagal tai juos rinktis, nes realiai niekuo nesiskiria tik bando pasipiarinti pačia "aktualiausia" tema kaip nebehumanizuos gatvių, tai oho, per metus galima bus palopyti papildomus kelis kilometrus gatvių.

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Nu tai atsakymas antras:
    • VT eismas vyks kaire gatvės puse atskirta bortų (tipo gausis brangus ir neefekltyvus BRT)
    https://en.wikipedia.org/wiki/Nantes_Busway
    The Nantes Busway (line 4) is a bus rapid transit line operating in the city of Nantes, France:

    Click image for larger version

Name:	Screenshot.png
Views:	688
Size:	2,33 MB
ID:	2029551

    Cituoju Pakalnį: „Galvojom Šiaurinėj g. daryti BRT, bet tam nėra vietos“.

    Ta prasme, jei Šiaurinėj g. nėra vietos – aišku, būtų, jei būtų noras – bet visgi, manot bus vietos kokioj T. Narbuto g. įrengti tokius pločius? Net tik ties stotelėmis tiesiant 4 eiles šaligatvių su adekvataus pločio A juostomis (pagal STR 3,5 m) + be abejo išlaikant 4 juostas mašinoms ir užtikrinant tiesią trajektoriją joms (nes B kat. visgi) nesigaus kreivinti, kaip Prancūzijoje, taigi pločio reikės daugiau ilgesniame ruože – net neįrengiant Prancūzijoje esančių bortų tarp juostų prieš ir už stotelių. Narbuto stotelės šlaite, įrėmintos pandusais abiejose pusėse + magistralinis dviračių takas 3,5 m.

    Realiai viską galima perstatyti ir sutalpinti, bet realiai viską ir reiktų perstatinėti. Visose kitose gatvėse taip pat. Už absurdiškai per daug pinigų.

    Forume jau seniai prieita išvada, kad BRT atgyvenęs, kainuoja daug ir yra ne toks efektyvus. Tai manau atsakymas aiškus, kad tai ne sprendimas ir už tokius pažadus galima net nebalsuot, nes nerealistiški. Jau metro būtų realiau įgyvendinti.

    Zuokai, imk mano balsą už tramvajų, bala nematė.

    Komentuoti:


  • VLR
    replied
    Parašė dondc Rodyti pranešimą
    Kai pažadukai įrengts A juostas gatvės viduryje, tai:

    • VT eismas vyks kaire gatvės puse atskirta ištisine (tipo pavojingai, nes priešpriešai važiuos mašinos);
    • VT eismas vyks kaire gatvės puse atskirta bortų (tipo gausis brangus ir neefekltyvus BRT);
    • bus pakeistos visos tr. pr., kad durys būtų kairėje tr. pr. pusėje;
    • auksarankiai VT departamento inžinieriai su mechanikais perstatys duris į kitą tr. pr. pusę

    ?
    Pilna pavyzdžių - pagooglink kad ir ‘Nantes busway’. Jokių durų ten keisti nereikės. Aišku stotelės viduryje būtų efektyviau, bet tai nėra reikalavimas.

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Kai pažadukai įrengts A juostas gatvės viduryje, tai:

    • VT eismas vyks kaire gatvės puse atskirta ištisine (tipo pavojingai, nes priešpriešai važiuos mašinos);
    • VT eismas vyks kaire gatvės puse atskirta bortų (tipo gausis brangus ir neefekltyvus BRT);
    • bus pakeistos visos tr. pr., kad durys būtų kairėje tr. pr. pusėje;
    • auksarankiai VT departamento inžinieriai su mechanikais perstatys duris į kitą tr. pr. pusę

    ?
    Paskutinis taisė dondc; 2023.02.11, 12:04.

    Komentuoti:


  • R.D.
    replied
    PoDV, visa tai yra kokio Panevėžio ar Šiaulių miesto lygio infrastruktūros gerinimo projektai. Bet nieko geriau ir nebus. Aš asmeniškai tikiuosi daug mažiau.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Bandau suprast bendrą post-šimašinę gatvių tvarkymo viziją.
    Gal būtų per ambicinga galvoti, kad meras bus Raskevičius, kuris tęs esamą siaurinimų politiką (nelabai populiarią).

    Įsivaizduoju, kad bus kopijuojamas Kaunas. Stulpai toliau bus dažomi juodai, statomi nauji stulpai turbūt juodi (kas yra ok).
    Gal tų apželdinimų palei gatves atsisakys, nes nepopuliarus sprendimas (nors man asmeniškai paverčiantis gatves jaukesnėmis), iš tų lentelių šaipomasi, ar kad rūšys invazinės, etc. Kaune tik skiriamojoje juostoje leidžiami visokie paprastų medelių ir krūmelių sprendimai.
    Kai kurios sankryžos bus platinamos be skaičiavimų. Pvz. nenustebintų koks nors Konstitucijos pr. žiedo bypass iš GV. gatvės (citify žemėlapyje galima rast).

    Kas gal būtų ok, kad kaip Kaune dingtų sovietinio tipo reguliavimo šviesoforai, žodžiu dar vienas šviesoforų valdymo sistemos atnaujinimas. Po 2013 m. atnaujinti šviesoforai daugeliu atvejų liktų, atnaujinami būtų ankstesnio Zuoko laikais atnaujinti šviesoforai (vad. "šviesoforų valdymo sistema").
    Dviračių takus tiestų toliau, nes ploto turim daug, tik gal nemažai kur privengtų, kad nereiktų siaurint (Kaune jau lyg nevengia pvz. Linkuvos g. arba Kauno Kęstučio g., bet ir tai saikingai tai stengias daryt, kad labai neerzintų rinkėjų).

    Žodžiu judės labiau ne urban nerd'ų svajonėmis grįstu keliu, o paprastos autoliaudies.

    Dėl VT sunkiau įsivaizduoti. Tramvajaus nesitikiu. Jau A juosta vidury kelio bus kažkas wow max ko galėčiau tikėtis. Tik įdomu kokia gatvė galėtų būti pirmoji.
    Klaipėda galėjo būt pirmas miestas, bet idėja nelabai buvo suprasta, todėl kuriam laikui atsisakyta. Gal Vilnius perims estafetę?

    ---
    Dėl manęs galėtų būti malonios staigmenos, kurių dabar nesitikiu:
    • Vokiško tipo krypčių ženklinimas miestų greito eismo gatvėse (Tūkstantmečio g., Oslo g. ir Vakariniame aplinkkelyje)
    • Neįprastų sprendimų ties sankryžomis naikinimas, kurios komplikuoja eismą gatvėje (įskaitant ir greito eismo gatves), pvz. peržiūra visokių įvažų/išvažiavimų iš parduotuvių, degalinių, teritorijų prieš pat sankryžas (jų naikinimas ar eismo tvarkos įvedimas).
    • Ženklinimo peržiūra, tam tikrų ženklų perkabinimas ar iš vis nukabinimas (ženklų taršos prevencija). Tas labiausiai galioja eismo krypčių ženklams. Dažnai tiesiog pakanka horizontalaus ženklinimo arba kelio elementų požymiai, kad atsiranda juosta pvz. į kairę arba dešinę.
    Paskutinis taisė PoDV; 2023.02.11, 02:12.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    MadeinVilnius 2023.02.10
    Kandidatai į merus: gatvių siaurinimas bus stabdomas, o sankryžos – platinamos https://m.delfi.lt/lietuvoje/article.php?id=92523849

    Komentuoti:


  • R.D.
    replied
    Vilniaus situacija:

    Click image for larger version

Name:	vizija.jpg
Views:	826
Size:	230,5 kB
ID:	2029375

    Komentuoti:


  • Kristisz
    replied
    Parašė VLR Rodyti pranešimą

    Labai smagus bandymas 'užvažiuoti' ant kitos ginčo pusės senu, geru ad hominem. Kokie mes esame blogi, skriaudžiame vargšus vietinius transportininkus, Jėzuli tu mano mielas, kaip baisu. Bet gal vis tik pasižiūrim kaip bendrauja VMS transportininkai ir jiems prijaučiantys (kaip tamsta, spėju)? Paskutinius trisdešimt metų jie:

    - (Netiesiogiai) vadino visus, kurie siūlė vadovautis tarptautinėmis VT plėtros praktikomis debilais. Bet kokia diskusija būdavo (ir yra) išjungiama pradedant tyčiotis diedovščinos stiliumi, dažniausiai prasivardžiuojant ir vadinant kitą pusę sovietinių filmų personažais, o jų idėjas - utopinėmis ('Naujieji Vasiukai'). Tyčiojimosi būdas, dažniausiai, būna labai primityvus ir šlykštus, bei skirtas ne nuoširdžiai diskutuoti, o suabsurdinti priešingą nuomonę sudarant įspūdį, kad kita pusė yra psichiškai nesveika: pvz. jei pasiūlai VT skirtą kelių šimtų metrų ilgio tunelį, prasideda juokai, kaip 'gal statom tunelį į Palangą', Latvijos kaimų transporto priemonė tampa kosmodromu ir tt. ir pan. Ginčijimasis su šiais žmonėmis yra tikrai šlykšti patirtis.
    - Melavo naudodami išgalvotus skaičius (ir ne vieną kartą, ir meluoja iki šiol)
    - Melavo dėl pinigų trūkumo
    - Priešinosi visiems VT projektams įkyriai teigdami, kad jie būtinai turi atsipirkti, bet to nedarė šimtus milijonų eurų kainavusiems kelių projektams
    - Tarptautinių, kompetentingų kompanijų (kaip Systra) studijas be jokios rimtos priežasties vadino šlamštu, užsakinėjo studijas iš savų draugelių
    - Tarptautinių kompanijų konsultantus vadino per geras algas gaunančiais idiotais, teigė (melavo), kad vietiniai gali padaryti darbą geriau
    - Naudojo primityvių provincialų taktiką, kai žmogaus visi bruožai yra suvedami į jo tautybę lyg gyventumėme labai tamsiais pasauliui laikais. Pvz., jei Vilniuje veikė viena korumpuota Prancūzijos energetikos kompanija, reiškia, kad visos prancūziškos kompanijos yra korumpuotos. Nesvarbu, kad pvz. Systra dirba visame pasaulyje ir, kad Prancūzija turi jei ne geriausias, tai vienas geriausių pasaulyje miesto VT tradicijų. Vienas prancūzas susikniso? Visi jie blogi. Kaip jaustumeisi, jei kokioje šalyje tavo paslaugų atsisakytų dėl to, kad Brazauskas tą viešbutį savo draugei atidavė? Galvotum, kad ta šalis yra kaimiečių ir liūzerių šalis - taip apie mus per šiuos maušus galvoja labai kompetetingi konsultantai iš Prancūzijos.

    Štai vienas tokio šlykštaus, ksenofobinio mastymo pavyzdys iš vargšo, skriaudžiamo teisuolio, beje:
    https://www.miestai.net/forumas/foru...73#post2024873

    Mažai sugalvoju labiau atstumiančių bei daugiau miestui žalos pridariusių žmonių nei šie...hmm... sakai 'liūzeriai, atsilikėliai ir tamsuoliai provincialai'? Skamba kaip gana taiklus apibūdinimas. Taip, būtent tokie jie ir yra.
    Kadangi buvau pacituotas, tai atsakysiu. Generalizavai daugelio skirtingo žmonių iš skirtingų kampų pasakytas mintis ir jas suplakei vieną. Kalbant iš savo pusės:
    - Niekada nieko nevadinau debilais dėl išsakytų minčių, nekada nevartojau termino Vasiukai ar kažko panašaus (džiaugiuosi, kad užaugau tokioje aplinkoje, kur šitų sovietinių dalykų neteko matyti, tai pas mane net žodyne nėra šitų terminų, nes tiesą sakant nelabai žinau kas tai yra, tik dažnai matau vartojant).
    - Kalbant apie biudžetą, niekad nesakiau kad pinigų trūksta, sakiau nebent tai kad savivaldybė su savo dabartiniu biudžetu negali pati viena tokio dydžio finansinio sprendimo priimti.
    - Gal ne visada maniau praeityje, bet jau kuris laikas manau ir manysiu kad vietoj aplinkkelių, dviejų lygių sankryžų, ir daugelio kitų infrastruktūros objektų ne Vilniuje tikrai būtų geriau investuoti tuos pinigus į kokybišką VT sistemą.
    - Niekada nesakiau kad tarptautiniai konsultantai prastesni už vietinius. Paskaitęs kelis VGTU publikuojamus darbus transporto tematika ir lyginant juos su užsienio mokslininkų darbais, tikrai matau ryškius kokybinius skirtumus ne Vilniaus mokslininkų naudai.
    - Dėl Prancūzijos kompanijos esmė buvo ne Prancūzija, o pats žmogus, kuris tą kompaniją atsivedė. Gal veltui paminėjau šalies pavadinimą, aš nemanau kad Prancūzijos kompanijos yra sistemingai korumpuotas, aš manau kad Zuokas yra sistemingai korumpuotas ir atsivesdamas į miestą užsienio kompanijas, jas pasikviečia tokiomis sąlygomis, kokios pirmiausia naudingos yra jam asmeniškai, tada kompanijai, ir tik tada miestui. Gal tik sutapimas, kad ne viena kompanija su kuria jis dirbo buvo iš Prancūzijos. Beje, pati Systra už korupciją irgi ne vieną kartą baudas yra mokėjusi, ir aš vis tiek nemanau ir nesakau kad tai kažkokia sisteminė Prancūzijos verslo problema.

    Bendrai, tai aš labai noriu bėginės transporto sistemos Vilniuje. Tik man įdomiau ne keliasdešimt kartoti koks tai gėris ir kaip čia turim visus resursus nieko negailint mesti ir padaryti, ir visus netikinčius sutvarkyti, o svarstyti kaip ją pasidaryti protingai ir efektyviai, kaip pirmiausia suburti plačią remėjų koaliciją pradedant nuo rinkėjų, vietinės valdžios ir baigiant nacionaline valdžia (+ parama iš Briuselio), ir galų gale kaip pasidaryti sprendimą, kuris realiai pakeistų judėjimą mieste, o ne būtų dar vienas išbrangęs, visus tarpusavyje supykdęs ir suskaldęs, ir jokio realaus pokyčio neatnešęs žaisliukas (kaip nacionalinis stadionas tik su 5-10 kartų didesne kaina).

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Veikiausiai panaikins kilpinį eismą Trakų gatve ir ten vėl pasileis nenutrūkstamas auto srautas (nors ir dabar ten automobilių per daug).

    Komentuoti:


  • R.D.
    replied
    Parašė spekas Rodyti pranešimą
    https://madeinvilnius.lt/naujienos/r...os-platinamos/
    Iš pasisakymų ir kiti man sudaro įspūdį, kad jie visai nesiorientuoja kokia turi būti infrastruktūra...
    Aišku ne, bet vairuotojams sueis, tai reiškias didžiajai miesto daliai bus tinkamas.

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    https://madeinvilnius.lt/naujienos/r...os-platinamos/

    Mane neramina tokie ir panašūs teiginiai. Pvz Benkunskas: ,,Dabartinis Vilniaus vicemeras gatvių siaurinimą planuoja stabdyti, o resursus pirmiausia skirs tam, kad miesto gatvės taptų saugios. Planuojama įvesti bazinį gatvės standartą. Jis turėtų užtikrinti, kad 95 proc. miesto gatvių turėtų kokybišką dangą. Prioritetas atiteks blogiausios būklės miesto gatvėms: Pylimo, Trakų, Liepkalnio, Kalvarijų ir kitoms.''

    Trakų gatvė. Kaip jis ją įsivaizduoja atnaujinti? Man atrodo, kad ruošiasi arba asfaltu užlieti važiuojamą dalį, arba sutvarkyti tik važiuojamą dalį ir nieko kito neliesti taip nežinia kokiam laikui įšaldant visą tą bardaką ir disfunkciją.

    Iš pasisakymų ir kiti man sudaro įspūdį, kad jie visai nesiorientuoja kokia turi būti infrastruktūra...

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė taccido Rodyti pranešimą
    Neprisimenu, ar jau kažkas temoje buvo įdėjęs, bet vienas forumietis padarė kandidatų pasisakymų lentelę.
    https://brdkblogas.wordpress.com/202...a-nebalsuosiu/

    Click image for larger version Name:	cwmx1hs.jpeg?w=1024.jpg Views:	0 Size:	116,2 kB ID:	2028223​​
    Ta lentelė buvo - pirmame šios temos puslapyje.
    Kadangi Delfi straipsnyje apibendrinta informacija buvo chaotiško pavidalo ir netilpo viename puslapyje, todėl sudėliojau Exceliu, kad būtų normalus vaizdas.
    Matau, kad čia ir yra mano apdorota lentelė panaudota masteliu 1:1panaudojant pažangiausias Copy Paste ir ImkNeatsiklausęs technologijas.

    Pasakyk tam "vienam forumiečiui" iš bardakas blogas, kad jis nebūtų "fruktas ridiska" ir įdėtų tiesoginę nuorodą į šio forumo pirmą puslapį, kur yra mano pranešimas, ir į originalų Delfio straipsnį.

    Komentuoti:


  • taccido
    replied
    Parašė R.D. Rodyti pranešimą

    Kaip galima turėti viziją kažko, kai tipinio kandidato gyvenimas prabėgo automobilyje ir geriausiu atveju troleibusas/autobusas studijų laikais. Su Varšuva net nejauku lygintis. Kadangi nieko gero Vilniuje nebus dar kokius 10 metų ir atrodysime kaip bomžai (fizine išvaizdos, būkles ir intelektine prasmėm) toliau, tai bent jau kelius tegu patvarko kandidatai (dabar skaitau jų programas, bandydamas rasti tuos, kurie kalba apie kiemus ir apie bendrą būklę), nes nusibodo važinėti tarp šulinių ir per nuolat susidarančias provėžas ir duobes. Daugiau jokių norų neturiu. Kaimiečiams kaimiečių likimas.
    Neprisimenu, ar jau kažkas temoje buvo įdėjęs, bet vienas forumietis padarė kandidatų pasisakymų lentelę.

    https://brdkblogas.wordpress.com/202...a-nebalsuosiu/

    Click image for larger version  Name:	cwmx1hs.jpeg?w=1024.jpg Views:	0 Size:	116,2 kB ID:	2028223

    Komentuoti:


  • R.D.
    replied
    Parašė taccido Rodyti pranešimą
    Bet ką čia svarstyti apie kandidatų vizijas, kai jos dažniausiai per daug aptakios. Varšuvoje kandidatai į merus turėjo konkrečias skirtingas metro schemas (kaip įsivaizduoja plėtrą iki 2050 m.), o Vilniuje kažką paveblena ir tiek.
    Kaip galima turėti viziją kažko, kai tipinio kandidato gyvenimas prabėgo automobilyje ir geriausiu atveju troleibusas/autobusas studijų laikais. Su Varšuva net nejauku lygintis. Kadangi nieko gero Vilniuje nebus dar kokius 10 metų ir atrodysime kaip bomžai (fizine išvaizdos, būkles ir intelektine prasmėm) toliau, tai bent jau kelius tegu patvarko kandidatai (dabar skaitau jų programas, bandydamas rasti tuos, kurie kalba apie kiemus ir apie bendrą būklę), nes nusibodo važinėti tarp šulinių ir per nuolat susidarančias provėžas ir duobes. Daugiau jokių norų neturiu. Kaimiečiams kaimiečių likimas.
    Paskutinis taisė R.D.; 2023.02.05, 20:21.

    Komentuoti:


  • taccido
    replied
    Parašė R.D. Rodyti pranešimą
    Išlindo kandidatas-vantikas Jakeliūnas ir mums papasakojo savo viziją:

    Grasinimai Vilniuje tęsiasi, o Stasys Jakeliūnas siunčia perspėjimą: „Kremliaus klika tikrai keršys“
    https://www.tv3.lt/naujiena/lietuva/...ersys-n1215462
    Šiaip jau apie transportą dar gana adekvačiai pasisakė, pvz. už dvigubus troleibusus ir A juostas. Tik turbūt tas estakadas įsivaizduoja labiau kaip automobilines. Jeigu A juostas kokioje Narbuto g. ir Konstitucijos prospekte įrengtų viduryje, ir A juostos eitų nenutrūkstamai per estakadą virš žiedo, tada visai neblogas variantas. Ir automobilistai patenkinti, ir A juosta nenutrūkstama. Bet to turbūt niekada niekas nepasiūlys.
    Bet ką čia svarstyti apie kandidatų vizijas, kai jos dažniausiai per daug aptakios. Varšuvoje kandidatai į merus turėjo konkrečias skirtingas metro schemas (kaip įsivaizduoja plėtrą iki 2050 m.), o Vilniuje kažką paveblena ir tiek.

    Komentuoti:

Working...
X