Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilniaus transporto vizijos (2023 m. rinkimai)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Riedutis
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Gerbiami forumo kolegos, ar verta sukurti balsavimo temą (ar gali susiliesti 2 lygiagrečios tiesės? )atsiliepiant į nesugebančio išsiblaivyti kolegos net ne kliedesius, bet turbūt alternatyvinio pasaulio vizionieriaus ekskliuzyvines mintis. Nuo mokyklos gal 6 klasės mokiniai žino, kad 2 lygiagrečios tiesės niekada nesusiliečia, o bet tačiau VLR galaktikoje tai nėra akyvaizdi tiesa, tiesiog iš vienos į kitą gali pakliūti tranzo būsenoje bet kurioje vietoje .
    p.s. nu iš kur tokių d..nių atsiranda? Ką jis uostė ir negali išsiblaivyti?
    p.p.s čia net stipriau nei John įrodinėjimai, kad Kinijoje nėra konclagerių uigurams, bet kai jam tai įrodo, jis sako, kad tai naudinga civilizacijos plėtrai.

    Na dabar abu šoks įrodinėti. Einu pirkti popkorno. Alaus jau nebe, nes po 20val.
    Aš rimtai įtariu, kad jie yra tiesiog destruktyvūs troliai.
    Atsisakau patikėti, kad žmogus, kuris sugeba prisijungti prie interneto ir susikurti forumo paskyrą (labai žema kartelė) gali būti tiek nupušęs.

    Komentuoti:


  • Riedutis
    replied
    Parašė VLR Rodyti pranešimą
    Ji atskiria žmones nuo žmonių, ir taip, įskaitant nuo Rimi. Tos gatvės nėra įmanoma pereiti net naktį, kai nėra automobilių eismo, reikia vaikščioti ratais kvadrataiis.

    KOKIOJ PIEVOJ TU NAKTĮ VAIKŠČIOT TEN NORI, VARGŠE TU NUSKRIAUSTAS PĖSČIASIAI?? Nuo kokių žmonių toje pievoje jautiesi atkirstas? Gal nori daugiau pasipasakoti, kaip ta pieva priverčia tave jaustis, ar labai pyksti ant rajoninės 2+2 gatvės, kuri tavo košmaruose pasirodo su "stroad" kauke?

    Ta gatvė yra 550 m ilgio, ir tame ilgyje yra 4 šviesoforinės perėjos. KAS TAU KĄ ATSKIRIA??? Paaiškink man, kur tu ten dažnai į tą pievą eini, kad negali surast sau tinkamos perėjos 550 metrų atkarpoje, kai jų ten 4 yra.
    Lakstyk tu po tą pievą ratais kvadratais naktim iki nualpimo, viskas įmanoma.

    Parašė VLR Rodyti pranešimą
    ką dalina keturių juostų gatvė su greitėjimo juostomis
    Kokios greitėjimo juostos, žioply? Ten posūkių juostos priešais sankryžą. Ar tu sugebi bent vieną faktais grįstą argumentą pateikti; ar sugebi tik akivaizdų ir lengvai paneigiamą melą ir savo jausmus čia rašinėti?
    Paskutinis taisė Riedutis; 2023.03.17, 20:12.

    Komentuoti:


  • VLR
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Jie ten žieminį langų skystį, man atrodo, geria, ne aušinimo
    Arunasx sakė miksuoja abu, nes atskirai jau nebekala į galvą.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė VLR Rodyti pranešimą

    Tai gali aušinimo skysčio gurkštelt eilinį kartą
    Jie ten žieminį langų skystį, man atrodo, geria, ne aušinimo

    Komentuoti:


  • VLR
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Alaus jau nebe, nes po 20val.
    Tai gali aušinimo skysčio gurkštelt eilinį kartą

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Parašė VLR Rodyti pranešimą
    Į VA galima patekti per Laisvės prospektą - t.y. pro milžinišką gatvę, kuri smarkiai aptuštėjo, kai nuo jos buvo 'nuimti srautai' pastačius ketvirtį milijardo kainavusį vakarinį aplinkkelį (paklausk forumo automobilistų). Be to, 2003-aisiais, buvo pastatyta brangi estakada per Narbuto gatvę, dabar ten yra milžiniška sankryža (kokios tankiai apgyvendintose vietose neturėtų būti), kuri puikiai priveža ištuštėjusiu prospektu prie pat aplinkkelio dobilo sankryžos. Tai yra šimtamilijoninės investicijos vien šiam tikslui, bet jums vis reikia daugiau, nes jums niekada nebus gana. Gal nebent kai dyzelines mašinas pakeis elektrinės ir išsiblaivysite nuo išmetamųjų dujų.
    Gerbiami forumo kolegos, ar verta sukurti balsavimo temą (ar gali susiliesti 2 lygiagrečios tiesės? )atsiliepiant į nesugebančio išsiblaivyti kolegos net ne kliedesius, bet turbūt alternatyvinio pasaulio vizionieriaus ekskliuzyvines mintis. Nuo mokyklos gal 6 klasės mokiniai žino, kad 2 lygiagrečios tiesės niekada nesusiliečia, o bet tačiau VLR galaktikoje tai nėra akyvaizdi tiesa, tiesiog iš vienos į kitą gali pakliūti tranzo būsenoje bet kurioje vietoje .
    p.s. nu iš kur tokių d..nių atsiranda? Ką jis uostė ir negali išsiblaivyti?
    p.p.s čia net stipriau nei John įrodinėjimai, kad Kinijoje nėra konclagerių uigurams, bet kai jam tai įrodo, jis sako, kad tai naudinga civilizacijos plėtrai.

    Na dabar abu šoks įrodinėti. Einu pirkti popkorno. Alaus jau nebe, nes po 20val.
    Paskutinis taisė Arunasx; 2023.03.17, 19:21.

    Komentuoti:


  • VLR
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Ir savo kliedesiuose apie esančias puikias R-V jungtis kurioje Rygos gatvė yra kertinis blogis neatsakei į:

    Aišku yra pats geriausias visiems variantas, kas srautas iš/į VA grūdasi per gyventojų kiemus pvz mano parodytoje vietoje?
    Į VA galima patekti per Laisvės prospektą - t.y. pro milžinišką gatvę, kuri smarkiai aptuštėjo, kai nuo jos buvo 'nuimti srautai' pastačius ketvirtį milijardo kainavusį vakarinį aplinkkelį (paklausk forumo automobilistų). Be to, 2003-aisiais, buvo pastatyta brangi estakada per Narbuto gatvę, dabar ten yra milžiniška sankryža (kokios tankiai apgyvendintose vietose neturėtų būti), kuri puikiai priveža ištuštėjusiu prospektu prie pat aplinkkelio dobilo sankryžos. Tai yra šimtamilijoninės investicijos vien šiam tikslui, bet jums vis reikia daugiau, nes jums niekada nebus gana. Gal nebent kai dyzelines mašinas pakeis elektrinės ir išsiblaivysite nuo išmetamųjų dujų.

    Ir taip, Buivydiškių gatvė nėra tiesi, bet ji yra tikrai didelė (su tvorom vidury ir pan. atributais), o tankioje miesto dalyje važinėti idealiai tiesiomis linijomis irgi nereiktų tikėtis.

    Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
    Labai patogiai pasirinkai praignoruoti klausimą - tai ką gi Rygos g. tiksliai ten dalina? Pievą nuo gyventojų? Rimi nuo gyventojų? Kitą kartą geriau būtų, jei Rimi projektuotų daugiabučių kiemuose, kad nebūtų "atskirta"?
    Ne 'pasirinkau ignoruoti klausimą', o 'pasirinkau ignoruoti automobilistinius vaflius'. Tau tikrai reikia paaiškinti, ką dalina keturių juostų gatvė su greitėjimo juostomis ir su tvora per vidurį? Ji atskiria žmones nuo žmonių, ir taip, įskaitant nuo Rimi. Tos gatvės nėra įmanoma pereiti net naktį, kai nėra automobilių eismo, reikia vaikščioti ratais kvadrataiis. Ginčas prasidėjo nuo to, ar ši gatvė yra arterija, ar ne. Atsakymas yra akivaizdus - tai yra tranzitui skirta arterija, tai nėra paprastas miesto kelias. Paprastas 'komiblokinis' miesto kelias atrodo kažkur taip:

    https://goo.gl/maps/qftF7nV2TwxNm3Cw5

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Parašė VLR Rodyti pranešimą
    Rygos gatvė toje vietoje, kuria pasidalinau, yra tipiškas "stroad", dalinantis tankiai apgyvendintas vietas. Pasidomėk, kas yra stroad ir kodėl jis yra blogai ir pamatysi, kad aš tiesiog kartoju urbanistikos bendruomenėje priimtas tiesas, kai tu - palaikai atgyvenusį miestų planavimą.
    Ir savo kliedesiuose apie esančias puikias R-V jungtis kurioje Rygos gatvė yra kertinis blogis neatsakei į:
    Tą patį prisitaikyk sau pirmiausia prieš rašydamas kitiems, nes anot tavęs tai irgi yra R-V jungties dalis pagal visus kliedesius:
    https://www.google.com/maps/@54.7190...!7i6720!8i3360
    Ar iš Ozo gatvės nereikia pasiekti VA?
    Aišku yra pats geriausias visiems variantas, kas srautas iš/į VA grūdasi per gyventojų kiemus pvz mano parodytoje vietoje?

    Komentuoti:


  • Riedutis
    replied
    Parašė VLR Rodyti pranešimą

    Rygos gatvė toje vietoje, kuria pasidalinau, yra tipiškas "stroad", dalinantis tankiai apgyvendintas vietas. Pasidomėk, kas yra stroad ir kodėl jis yra blogai ir pamatysi, kad aš tiesiog kartoju urbanistikos bendruomenėje priimtas tiesas, kai tu - palaikai atgyvenusį miestų planavimą.
    Aš žinau tą terminą, esu "užsiprenumeravęs" ir mielai savo noru žiūriu NotJustBikes turinį, man gali nepamokslauti. Tiesiog eilinį kartą tu konkrečius terminus taikai netinkamai: ten kas 10 metrų nėra įvažiavimų, ten yra pilna ir atskirta pėsčiųjų infrastruktūra (ko nebūna "stroaduose") ir t.t. - kuo tiksliai ten yra "stroad"? Ar dabar kiekviena 2+2 gatvė pagal tave yra "stroad"?
    Tiesiog eilinį kartą paimi rimtą Amerikietišką problemą ir iš lempos pritempinėji Vilniaus kontekste.

    Labai patogiai pasirinkai praignoruoti klausimą - tai ką gi Rygos g. tiksliai ten dalina? Pievą nuo gyventojų? Rimi nuo gyventojų? Kitą kartą geriau būtų, jei Rimi projektuotų daugiabučių kiemuose, kad nebūtų "atskirta"?
    Paskutinis taisė Riedutis; 2023.03.17, 08:48.

    Komentuoti:


  • VLR
    replied
    Parašė Riedutis Rodyti pranešimą

    Patikslink man, ką toje vietoje kas dalina? 3 naujai pastatyti daugiabučiai nuo senųjų Justiniškių atskirti? Nuo daugiabučių tiesiu taikymu yra šviesoforinė perėja iki senųjų Justiniškių. Ar nori pasakyti, kad atskiriami Justiniškių žmonės nuo tuščios pievutės, Hyper Rimi ir kuro degalinės "bendruomenių"? Vėlgi - yra šviesoforinės perėjos, grynai kas 200 metrų.

    Tavo teiginiai konkrečiai absurdiški yra. Myžnioji be sustojimo problemas savo mintyse susikurdamas. Bandai pritaikyti Amerikietiškas problemas (kur TIKRAI tai yra problemos) Vilniaus kontekste, kur tokios pastangos atrodo juokingai neaktualios. Geresnio pavyzdžio nei to Justiniškėse savo "R-V" Ozo-Rygos jungtyje negalėjai parodyti?
    Vat tokie keliai dalina miestą ir bendruomenes: A316 - Google Maps
    Ką tu parodei - viso labo eilinį kartą parodo, kaip tu nuo realybės atitrūkęs.

    Galiausiai - juokingai susireikšmini. Jei tu įsivaizduoji, kad tavo demagogija yra kažkas "įdomaus ir naudingo", tai labai klysti.



    Kokia būtų demagogija, jei įsispyręs kulnais į mėšlą, iškėlęs šakes ir deglą į viršų, nekovotum su problemomis, kurias pats susigalvojai?
    Rygos gatvė toje vietoje, kuria pasidalinau, yra tipiškas "stroad", dalinantis tankiai apgyvendintas vietas. Pasidomėk, kas yra stroad ir kodėl jis yra blogai ir pamatysi, kad aš tiesiog kartoju urbanistikos bendruomenėje priimtas tiesas, kai tu - palaikai atgyvenusį miestų planavimą.

    Komentuoti:


  • Riedutis
    replied
    Parašė VLR Rodyti pranešimą

    Tikrai taip - nes tokios vietos kaip ši atitinka geriausius tankiai apgyvendintų miesto vietų pėsčiųjų srautų formavimo principus ir visiškai nepadalina miesto:

    https://maps.app.goo.gl/hjRaqDJpCfekWZp38?g_st=ic

    Jei mano demagogija nėra verta atsakymo tai neatrašinėk, nes nieko įdomaus ar naudingo čia vis tiek nesi gyvenime parašęs tad tik švaistai kilobaitus duombazėje.
    Patikslink man, ką toje vietoje kas dalina? 3 naujai pastatyti daugiabučiai nuo senųjų Justiniškių atskirti? Nuo daugiabučių tiesiu taikymu yra šviesoforinė perėja iki senųjų Justiniškių. Ar nori pasakyti, kad atskiriami Justiniškių žmonės nuo tuščios pievutės, Hyper Rimi ir kuro degalinės "bendruomenių"? Vėlgi - yra šviesoforinės perėjos, grynai kas 200 metrų.

    Tavo teiginiai konkrečiai absurdiški yra. Myžnioji be sustojimo problemas savo mintyse susikurdamas. Bandai pritaikyti Amerikietiškas problemas (kur TIKRAI tai yra problemos) Vilniaus kontekste, kur tokios pastangos atrodo juokingai neaktualios. Geresnio pavyzdžio nei to Justiniškėse savo "R-V" Ozo-Rygos jungtyje negalėjai parodyti?
    Vat tokie keliai dalina miestą ir bendruomenes: A316 - Google Maps
    Ką tu parodei - viso labo eilinį kartą parodo, kaip tu nuo realybės atitrūkęs.

    Galiausiai - juokingai susireikšmini. Jei tu įsivaizduoji, kad tavo demagogija yra kažkas "įdomaus ir naudingo", tai labai klysti.

    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Tai tu prisipažįsti kad tiesiog kovoji su šiaudinėm baidyklėm?
    Kokia būtų demagogija, jei įsispyręs kulnais į mėšlą, iškėlęs šakes ir deglą į viršų, nekovotum su problemomis, kurias pats susigalvojai?
    Paskutinis taisė Riedutis; 2023.03.17, 07:55.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Parašė VLR Rodyti pranešimą
    Tikrai taip - nes tokios vietos kaip ši atitinka geriausius tankiai apgyvendintų miesto vietų pėsčiųjų srautų formavimo principus ir visiškai nepadalina miesto:
    https://maps.app.goo.gl/hjRaqDJpCfekWZp38?g_st=ic
    Jei mano demagogija nėra verta atsakymo tai neatrašinėk, nes nieko įdomaus ar naudingo čia vis tiek nesi gyvenime parašęs tad tik švaistai kilobaitus duombazėje.
    Tą patį prisitaikyk sau pirmiausia prieš rašydamas kitiems, nes anot tavęs tai irgi yra R-V jungties dalis pagal visus kliedesius:
    https://www.google.com/maps/@54.7190...!7i6720!8i3360
    Ar iš Ozo gatvės nereikia pasiekti VA?

    Komentuoti:


  • VLR
    replied
    Parašė Riedutis Rodyti pranešimą

    Kad tu gal dešimtą kartą pakartoji tą pačią nesąmonę kitais žodžiais, tai nepaverčia jos faktu.
    Naujiena - pasirodo, Rygos g. yra padalinusi miestą per pusę ir ten nebeįmanoma vaikščioti... Ar tu supranti, kaip kvailai iš šono skamba tavo tokie perdėtai dramatiški pareiškimai?

    Niekas nesiūlo 20+8 juostų pakelto greitkelio, užteks dramatizuoti.

    Apibendrinant - eilinė demagogija neverta atsakymo.
    Tikrai taip - nes tokios vietos kaip ši atitinka geriausius tankiai apgyvendintų miesto vietų pėsčiųjų srautų formavimo principus ir visiškai nepadalina miesto:

    https://maps.app.goo.gl/hjRaqDJpCfekWZp38?g_st=ic

    Jei mano demagogija nėra verta atsakymo tai neatrašinėk, nes nieko įdomaus ar naudingo čia vis tiek nesi gyvenime parašęs tad tik švaistai kilobaitus duombazėje.

    Komentuoti:


  • Riedutis
    replied
    Parašė VLR Rodyti pranešimą
    Kad tu gal dešimtą kartą pakartoji tą pačią nesąmonę kitais žodžiais, tai nepaverčia jos faktu.
    Naujiena - pasirodo, Rygos g. yra padalinusi miestą per pusę ir ten nebeįmanoma vaikščioti... Ar tu supranti, kaip kvailai iš šono skamba tavo tokie perdėtai dramatiški pareiškimai?

    Niekas nesiūlo 20+8 juostų pakelto greitkelio, užteks dramatizuoti.

    Apibendrinant - eilinė demagogija neverta atsakymo.
    Paskutinis taisė Riedutis; 2023.03.16, 07:49.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė VLR Rodyti pranešimą

    Aš duodu tuos pavyzdžius tam, kad parodyčiau, kad automobilizuotiems marozams niekada neužteks juostų ir jiems niekada net ir tokios milžiniškos jungtys netaps 'tikromis jungtimis'.
    Tai tu prisipažįsti kad tiesiog kovoji su šiaudinėm baidyklėm?

    Komentuoti:


  • VLR
    replied
    Parašė RamasN Rodyti pranešimą

    Gal baik demagogijas vadindamas papildomas juostas nusukimui ties sankryžom realiu išplatėjimu. Tai sankryžos pralaidumo priemonės netiesioginėmis kryptimis, lėtėjimo/greitėjimo juostos. Gal jas aspkritai visur reikėtų naikinti ? Būtų ne šviesoforai, būtų dobilai ar dar kokie kiti variantai.

    Matyt tamsta nesupranti, kas yra reali efektyvi jungtis, ir tau flomasterinis papaišymas ant žemėlapio tolygu vadinti pilnavertiška jungtimi. Ir jaučiu pats dyzelio ar kažko pauostai pakankamais kiekiais, jei nesupranti kiek tos sankryžos prideda papildomo realaus dujų uostymo.

    Jaučiu tau bet koks google maps maršrutas yra pilnavertė efektyvi jungtis su geru pralaidumu, jei duodi tokius pavyzdžius ?
    Aš duodu tuos pavyzdžius tam, kad parodyčiau, kad automobilizuotiems marozams niekada neužteks juostų ir jiems niekada net ir tokios milžiniškos jungtys netaps 'tikromis jungtimis'. Visada truks dar bent vienos juostos, bent vienos sankryžos. Todėl toliau keliams taškysime milijardus, o keliai vis tiek užsikiš, nes kitaip ir būti negali. Bet nepergyvenk - Valdas 'penki tuneliai' Benkunskas jau praktiškai laimėjo rinkimus, tad galite švęsti.

    Komentuoti:


  • RamasN
    replied
    Parašė VLR Rodyti pranešimą

    Taip, tai yra milžiniškos rytų-vakarų jungtys. Norint to nematyti, reikia būti gerai apsvaigusiu nuo išmetamųjų automobilių dujų, turbūt iki smegenų pažeidimo lygio. Pagal visas studijas, automobilyje oro kokybė yra net prastesnė nei pačioje gatvėje, o tai sukelia didžiulę žalą smegenims. Būtent dėl to automobilistų argumentai dažnai būna neracionalūs ir prastai sudėlioti.

    Kareivių-Ozo-Rygos jungtis yra Vilniaus populiacijos centre ir yra visiškai padalijusi tą miesto dalį, miestas ten yra išskydęs, nejaukus ir ten neįmanoma vaikščioti. Ozo gatvėje mes turime suknistas dobilo formos sankryžas, kurios paprastai yra užmiesčio dalykas. Nekalbant jau apie juostų skaičių - prie Akropolio sankryžos Ozo gatvė išplatėja iki 8 (!) juostų. Apie šią jungtį jau rašiau - galime pakalbėti ir apie kitą rytų-vakarų jungtį, t.y. Konstitucijos prospektą, kurs su Narbuto gatve sudaro tikrą transporto koridorių. 2003-aisiais metais per Narbuto gatvę buvo pastatyta estakada Laisvės prospektui. Benkunsko programoje yra ir Narbuto gatvės sujungimas viaduku per žiedą su Konstitucijos prospektu. Taip, yra ir vieno lygio sankryžų iki žiedo rytuose, bet jų yra ir Londono šiauriniame aplinkkelyje, tai nepadaro jo mažesne arterija. Kiek dyzelio reikia suuostyti, kad šios gatvės nesiskaitytų rytų-vakarų jungtimis? Realiai, šiaurinė gatvė jau bus trečia tokia 'jungtis' - šią statysime nuo nulio, o į kitas dvi investuosim šimtus milijonų tuo pačiu vėl visiškai apleisdami viešąjį transportą. Kodėl mes taip darysime? Todėl, kad esame marozų ir kaimiečių visuomenė.
    Gal baik demagogijas vadindamas papildomas juostas nusukimui ties sankryžom realiu išplatėjimu. Tai sankryžos pralaidumo priemonės netiesioginėmis kryptimis, lėtėjimo/greitėjimo juostos. Gal jas aspkritai visur reikėtų naikinti ? Būtų ne šviesoforai, būtų dobilai ar dar kokie kiti variantai.

    Matyt tamsta nesupranti, kas yra reali efektyvi jungtis, ir tau flomasterinis papaišymas ant žemėlapio tolygu vadinti pilnavertiška jungtimi. Ir jaučiu pats dyzelio ar kažko pauostai pakankamais kiekiais, jei nesupranti kiek tos sankryžos prideda papildomo realaus dujų uostymo.

    Jaučiu tau bet koks google maps maršrutas yra pilnavertė efektyvi jungtis su geru pralaidumu, jei duodi tokius pavyzdžius ?

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė VLR Rodyti pranešimą

    Taip, tai yra milžiniškos rytų-vakarų jungtys. Norint to nematyti, reikia būti gerai apsvaigusiu nuo išmetamųjų automobilių dujų, turbūt iki smegenų pažeidimo lygio. Pagal visas studijas, automobilyje oro kokybė yra net prastesnė nei pačioje gatvėje, o tai sukelia didžiulę žalą smegenims. Būtent dėl to automobilistų argumentai dažnai būna neracionalūs ir prastai sudėlioti.
    Tai yra ne jungtys, o pavienės atkarpos.

    Jungtis būtų ištisinė tranzitinė gatvė nuo rytinio pakraščio iki vakarinio.

    Kareivių-Ozo-Rygos išvis kažkoks kringelis. Tada ir 108-GV-Narbuto yra rytų ir vakarų jungtis

    Komentuoti:


  • VLR
    replied
    Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
    Man atrodo, reikia pasirašyti šabloninius atsakymus, ir juos prireikus tiesiog įklijuoti, nes beveik garantuotai kas 1-2 savaites vis išlenda čia vietiniai hipiai, ir aiškina tą pačią nesąmonę - neva tokios gatvės kaip Konstitucijos pr. ar Ozo g. yra R-V jungtys.
    Kiek galima tą patį paneigtą šlamštą kartoti?
    Taip, tai yra milžiniškos rytų-vakarų jungtys. Norint to nematyti, reikia būti gerai apsvaigusiu nuo išmetamųjų automobilių dujų, turbūt iki smegenų pažeidimo lygio. Pagal visas studijas, automobilyje oro kokybė yra net prastesnė nei pačioje gatvėje, o tai sukelia didžiulę žalą smegenims. Būtent dėl to automobilistų argumentai dažnai būna neracionalūs ir prastai sudėlioti.

    Kareivių-Ozo-Rygos jungtis yra Vilniaus populiacijos centre ir yra visiškai padalijusi tą miesto dalį, miestas ten yra išskydęs, nejaukus ir ten neįmanoma vaikščioti. Ozo gatvėje mes turime suknistas dobilo formos sankryžas, kurios paprastai yra užmiesčio dalykas. Nekalbant jau apie juostų skaičių - prie Akropolio sankryžos Ozo gatvė išplatėja iki 8 (!) juostų. Apie šią jungtį jau rašiau - galime pakalbėti ir apie kitą rytų-vakarų jungtį, t.y. Konstitucijos prospektą, kurs su Narbuto gatve sudaro tikrą transporto koridorių. 2003-aisiais metais per Narbuto gatvę buvo pastatyta estakada Laisvės prospektui. Benkunsko programoje yra ir Narbuto gatvės sujungimas viaduku per žiedą su Konstitucijos prospektu. Taip, yra ir vieno lygio sankryžų iki žiedo rytuose, bet jų yra ir Londono šiauriniame aplinkkelyje, tai nepadaro jo mažesne arterija. Kiek dyzelio reikia suuostyti, kad šios gatvės nesiskaitytų rytų-vakarų jungtimis? Realiai, šiaurinė gatvė jau bus trečia tokia 'jungtis' - šią statysime nuo nulio, o į kitas dvi investuosim šimtus milijonų tuo pačiu vėl visiškai apleisdami viešąjį transportą. Kodėl mes taip darysime? Todėl, kad esame marozų ir kaimiečių visuomenė.
    Paskutinis taisė VLR; 2023.03.15, 20:48.

    Komentuoti:


  • Edd
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    o ką, be Zuoko, dar šita mada užkrėtė?
    Dabartinė VMS: Pakalnis, Šimašius. Raskevičius, Zuokas ir tas pats Benkunskas nors ir neminėjo BRT, bet iš dalies šnekėjo tą patį ką Raskevičius, įskaitant pirmenybę sankryžose, panašu kad daug kur jis tiesiog kartoja ką sako dabartinė VMS.

    Komentuoti:

Working...
X