Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilniaus transporto vizijos (2023 m. rinkimai)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Vilniaus transporto vizijos (2023 m. rinkimai)

    Ką kandidatai į merus kalba apie transportą ir kas pridiskutuota keliuose temos apie 2023 m. savivaldybių rinkimus puslapiuose jau darosi verta atskiros temos, bet jau Infrastruktūros skiltyje
    https://www.miestai.net/forumas/foru...pklausa/page37

    Gerai būtų grynai su transportu susijusisus pranešimus iš 2023 m. rinkimų temos atkelti į atskirą temą

    #2

    Delfi.lt 2023.01.20
    Pagrindiniai kandidatai į sostinės merus turi radikaliai skirtingas transporto vizijas
    Kamščiai, sunkumai parkuojant automobilį, pasenęs, taršus, vėluojantis viešasis transportas, neišplėtoti dviračių takai, nenuvalyti šaligatviai – bene tokios opiausios problemos Vilniuje judumo tematika. Pagrindiniai kandidatai į Vilniaus merus turi skirtingą matymą, kaip minėtas problemas spręsti (...)

    Artūras Zuokas, pažadėjo stabdyti dabartinio mero Remigijaus Šimašiaus iniciatyvą dėl gatvių siaurinimo. Jo nuomone, tai – „hipsteriškas sprendimas“.
    Kalbėdamas apie susisiekimą dviračiu, A. Zuokas teigė, kad tai – galima transporto priemonė, bet tik šiltuoju metų laikotarpiu. Jo įsitikinimu, Vilniuje reikėtų fokusuotis į patogesnį viešąjį transportą. Atitinkamai politikas pasiūlė sostinės gatvių viduryje nutiesti elektrinio tramvajaus liniją, įrengti nuo Šeškinės iki Šnipiškių besidriekiantį keleivinį lyninį keltuvą.
    Taip pat, pasak A. Zuoko, sostinėje reikėtų pabaigti formuoti gatvių tinklą. „Niekada negalvojau, kad mes vilniečius – mamą su vaikučiu ar tėvelius žiemą, vasarą, lietui lyjant ar saulei šviečiant, ar sniego keliu – bandysime versti į darbą, mokyklą ar miestą važiuoti dviračiu. Neįmanoma tai, todėl šiandien yra strateginė klaida prilyginti Vilnių Amsterdamui arba Kopenhagai dėl daugelio skirtumų. Turime pabaigti formuoti gatvių tinklą, kuris yra privalu miestui.
    Antra, be abejonės, – didžiulis dėmesys viešajam transportui. Dabartiniai autobusai, net ir atnaujinti, kas yra labai geras šios kadencijos ir praeitos kadencijos darbas, neatliepia to poreikio, kurio nori šiandieniniai viešojo transporto keleiviai, todėl mes siūlome grįžti prie greitojo lengvojo tramvajaus projekto, kuris 2014 metais buvo parengtas <...>.
    Toliau, be abejonės, – patogumas, eismo valdymo sistema, kuri nebuvo padaryta per aštuonerius metus, kad viešojo transporto priemonės turėtų prioritetą gatvėje“ (...)
    Sostinės centre, A. Zuoko įsitikinimu, derėtų įrengti naujų požeminių automobilių stovėjimo aikštelių.(...)
    Siekiant, kad vilniečiai išvengtų atsitiktinių baudų už automobilio statymą rezervuotose vietose, jas, pasak A. Zuoko, derėtų sužymėti skirtingomis spalvomis (..)
    Savo programoje politikas taip pat paminėjo užmojus panaikinti kilpinį eismą Senamiestyje, platinti ir remontuoti gatves, kai kur platinti pėsčiųjų, dviračių takus, įrengti pėsčiųjų perėjas, įrengti šildymą viešojo transporto stotelėse, įrengti daugiau elektromobilių parkavimo stotelių, šiltuoju metų laiku išplėsti dviračių dalijimosi sistemą, papildomai įvesti e-dviračius, e-skuterius. A. Zuokas taip pat nurodė sieksiantis riboti tranzitą per Senamiestį ir apmokestinti įvažiavimą, visus į Vilnių atvykstančius automobilius (neregistruotus sostinėje) papildomai apmokestinti didesniu parkavimo mokesčio tarifu, o gautas lėšas skirti parkavimo problemų sprendimų daugiabučių kvartaluose.

    Mykolas Majauskas taip pat pažadėjo stabdyti sostinės gatvių siaurinimą, (...) kandidatas kalbėjo apie planus platinti sankryžas, grąžinti žaliąsias rodykles.
    „Mes turime tokias urbanistines inovacijas, dėl ko miesto gyventojai, miesto svečiai yra priversti užstrigti kamščiuose, siaurinamos gatvės, siaurinamos sankryžos <...>. Maždaug 100 tūkst. gyventojų kiekvieną dieną važiuoja į darbą pirmyn ir atgal, galima numanyti, kad vien dėl susiaurintų sankryžų, susiaurintų gatvių, nepastatytų viadukų, tunelių, tiltų matome, kad sugaištame labai daug laiko, įsivaizduokime valandą per dieną dar papildomai kamščiuose <...>. Kažkam rimtai turėjo nurauti stogą, kad mieste užsiimtų tokiomis inovacijomis, kurios sukūrė milžinišką žalą gyventojams.

    Reikia didinti sankryžų pralaidumą, reikia inicijuoti žaliųjų rodyklių sugrąžinimą, reikia tvarkyti viešąjį transportą – yra daug dalykų, kurios reikia daryti, ir iš esmės reikėjo daryti jau vakar“, – vardijo M. Majauskas. Žmonių, pasak jo, nei ant paspirtukų, nei į viešąjį transportą per prievartą nesusodinsi.
    Atliepdamas parkavimo problemas, M. Majauskas pasiūlė daugiabučių namų stovėjimo aikštelėse įrengti korius, statyti naujas daugiaaukštes stovėjimo aikšteles. (...) Papildomai, mano supratimu, reikia investuoti ir į daugiaaukštes parkavimo vietas daugiabučių rajonuose, nes šiandien nėra tvarkos“, (...)
    Delfi paklaustas apie kilpinį eismą Senamiestyje, M. Majauskas teigė, jog siektų jį išlaikyti, bet tuo pačiu koreguoti, kad Senamiesčio prieigose nebūtų milžiniškų kamščių.

    Valdas Benkunskas, kaip ir kiti du pretendentai pažadėjo stabdyti Vilniaus gatvių siaurinimą ir prioritetą skirti gatvių remontui.
    „Reikia pripažinti, kad tai buvo klaida, šitie projektai nebus tęsiami, prioritetai bus skiriami visai kitur.
    Pirmiausia, mes turėsime susitvarkyti su higiena: 230 km avarinės būklės gatvių ir per artimiausius penkerius metus bus pasiekta, kad šitos gatvės būtų visiškai sutvarkytos, čia turi būti miesto prioritetas šiandieną“, – dėstė V. Benkunskas.
    Delfi paklaustas apie kilpinį eismą Senamiestyje, jis teigė, kad savo tikslą toks eismo modelis pasiekė, tačiau, anot politiko, jo veikimą reikėtų peržiūrėti.
    Savo programoje V. Benkunskas nurodė sieksiantis Vilniuje pradėti transporto mazgų rekonstrukciją (nauji tuneliai sankryžose ir viadukas, atnaujinti žiedai, papildoma gatvė iš Pilaitės), taip pat – sukurti 5,8 tūkst. naujų parkavimo vietų įrengiant daugiaaukštes stovėjimo aikšteles rajonuose, korius daugiabučių kiemuose.

    Politikas taip pat pažadėjo visiškai atnaujinti viešąjį transportą, kad neliktų senųjų troleibusų, o perkami nauji autobusai būtų varomi elektra arba vandeniliu, taip pat pažadėjo išplėsti greitųjų autobusų maršrutų skaičių, įrengti daugiau A juostų (...)
    Kandidatas pažadėjo įvesti taisykles dėl paspirtukų naudojimo, siekti drausti paspirtukų eismą miesto centre šaligatviais, kur šaligatvių plotis ribotas. Mieste, prie daugiabučių, V. Benkunsko matymu, reikėtų įrengti papildomų elektromobilių krovimo stotelių, o keliuose – triukšmo matavimo radarus, kurie skirtų baudas už viršytą transporto priemonės triukšmą.

    Tomas Vytautas Raskevičius, priešingai nei kiti kandidatai pažadėjo tęsti sostinės gatvių siaurinimo darbus, išsaugoti kilpinį eismą Senamiestyje.

    „Įsipareigoju tęsti gatvių transformacijos projektą, ketinu paruošti dvejų metų planą, kur ir kokios gatvės bus transformuojamos, ir suteikti vilniečiams galimybę pateikti savo pastabas ir pasiūlymus“, – sakė jis. (...)
    Politikas teigė sieksiantis, kad Vilniuje, o ypač jo centre, būtų mažiau betono, asfalto ir taršos. Judumas, pasak jo, mieste turėtų veikti diversifikuotai: 30 proc. keliaujančių automobiliu, 30 proc. – viešuoju transportu, 30 proc. – pėsčiomis ir 10 proc. dviračiu.
    Būtent pastarąja transporto priemone, T. V. Raskevičiaus nuomone, yra „kiečiau“ keliauti nei automobiliu.

    https://www.delfi.lt/news/daily/lith....d?id=92314483

    Comment


      #3
      Kažkaip visas "radikalumas" remiasi tik rekonstrukcijų (humanizavimo) lėšų permetimu į parkavimo aikšteles ir asfaltavimą. Visa kita tik kol kas nepagrįsti pasvaigčiojimai.
      Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

      Comment


        #4
        Na ką, atmetimo būdu gaunasi, kad balsuoti galima tik už Raskevičių. Gaila kad jau galutinai LT politika nusirito iki tokio balsavimo principo: balsuoju ne "už", bet "prieš".

        Comment


          #5
          Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
          Pagrindiniai kandidatai į sostinės merus turi radikaliai skirtingas transporto vizijas: vilniečiams tai verta žinoti iš anksto
          https://www.delfi.lt/news/daily/lith....d?id=92314483

          Yra susisteminta lentelė pagal kandidatą/pažadus.
          Įkėliu tos lentelės kopiją
          (paspaudus - didesnis vaizdas)


          Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
          Iš absurdų srities:
          A.Zuokas: "įrengti šildymą viešojo transporto stotelėse"
          Turbūt reikia pastatyti po metalinę bačką su skylėmis, šalia būtų malkų krūva, kur galėtum įmesti visokius nereikalingus popierius, popierinius puodukus nuo kavos ir t.t. Ar elektra šildytų?
          Kita Zuoko nesąmonė tai geltoni autobusiukai iki mokyklų. Reikia tiesiog statyti mokyklas kur žmonės gyvena kaip siūlo Majauskas, bet Zuokui tai nėra košerinis pasiūlymas, bet kas pasakys kad neįgyvendinsi staigiai.
          Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
          Pagal tą lentelę deja neįmanoma nebalsuoti už zuoką
          ​​
          Nuomonės išsisiskyrė...

          Comment


            #6
            Ta lentelė yra fantastiška, kai nori pamatyti, kurie yra populistai. Šildomos stotelės, grąžinti žalią rodyklę? Ar jūs rimtai

            Comment


              #7
              Taigi jau yra tema 2023 metų rinkimams ar atskirose temose reikės diskutuoti atskirais rinkiniais klausimais?

              Comment


                #8
                Zuoko idėja patiko, atsisakys kilpinio eismo Senamiestyje, bet taip pat nori riboti tranzitą per Senamiestį

                O šiaip liūdnas vaizdelis, realiai vienintelis Raskevičius pateikė adekvačius pasiūlymus, visi kiti pasiruošę bet kokia kaina susirinkti automobilistų balsus.

                Comment


                  #9
                  Parašė neoplan Rodyti pranešimą
                  Zuoko idėja patiko, atsisakys kilpinio eismo Senamiestyje, bet taip pat nori riboti tranzitą per Senamiestį

                  O šiaip liūdnas vaizdelis, realiai vienintelis Raskevičius pateikė adekvačius pasiūlymus, visi kiti pasiruošę bet kokia kaina susirinkti automobilistų balsus.
                  Raskevičius pateikė nors vieną adekvatų pasiūlymą susijusį su transportu ??????? Čia rimtai?????? Didžiausios nesąmonės ir yra Raskevičiaus svarstymai apie transportą. Vien dėl transporto nesuvokimo už jį nebalsuosiu. Tegu sau važinėjasi dviračiu miškelyje kur nors kaime.
                  Aš neliūdnas - aš blaivus

                  Comment


                    #10
                    Parašė geriantis Rodyti pranešimą

                    Raskevičius pateikė nors vieną adekvatų pasiūlymą susijusį su transportu ??????? Čia rimtai?????? Didžiausios nesąmonės ir yra Raskevičiaus svarstymai apie transportą. Vien dėl transporto nesuvokimo už jį nebalsuosiu. Tegu sau važinėjasi dviračiu miškelyje kur nors kaime.
                    Taip, vien A juostų perkėlimas į gatvės vidurį yra sveikintina idėja, mažų mažiausias minimumas ką šiai dienai būtų galima įgyvendinti dalyje gatvių. Lygiagrečiai eina dviračių takų tiesimas, gatvių siaurinimas, vėlgi, galvojama apie ekologiją ir eismo saugumą. Viskas kaip ir tvarkoje.

                    Comment


                      #11
                      Parašė neoplan Rodyti pranešimą

                      Taip, vien A juostų perkėlimas į gatvės vidurį yra sveikintina idėja, mažų mažiausias minimumas ką šiai dienai būtų galima įgyvendinti dalyje gatvių. Lygiagrečiai eina dviračių takų tiesimas, gatvių siaurinimas, vėlgi, galvojama apie ekologiją ir eismo saugumą. Viskas kaip ir tvarkoje.
                      -A juostų perkėlimas į vidurį gerai - realus pasiruošimas tramvajui.
                      -Dviračių takų tiesimas yra gerai ir tai visiškai nieko bendro neturi su transporto srautais.
                      -Gatvių siaurinimas yra visiškas bulšitas - lėtesnis eismas, daugiau teršalų, daugiau laiko kelionėje, daugiau eismo įvykių, nepravažiuoja spec. transportas, nepravažiuoja karinis transportas ir t.t.
                      -Galvojant apie ekologiją reikia visų pirmų pirmiausia įdiegti elektrinį VT - tramvajus, o dar geriau metro.
                      -Eismo saugumas bus išspręstas kai bus visas transportas autonominis. Visos kitos priemonės, tai sankryžų modernizavimas į kelis lygius, atskirti skirtingus eismo dalyvius inžinieriniais įrenginiais ir t.t.

                      Apibendrinus, tai Raskevičiaus pasiūlymai prasilenkia su transporto pagerinimu beveik per visas vietas. Visiškas autsaideris šioje temoje.
                      Aš neliūdnas - aš blaivus

                      Comment


                        #12
                        Parašė geriantis Rodyti pranešimą

                        -A juostų perkėlimas į vidurį gerai - realus pasiruošimas tramvajui.
                        -Dviračių takų tiesimas yra gerai ir tai visiškai nieko bendro neturi su transporto srautais.
                        -Gatvių siaurinimas yra visiškas bulšitas - lėtesnis eismas, daugiau teršalų, daugiau laiko kelionėje, daugiau eismo įvykių, nepravažiuoja spec. transportas, nepravažiuoja karinis transportas ir t.t.
                        -Galvojant apie ekologiją reikia visų pirmų pirmiausia įdiegti elektrinį VT - tramvajus, o dar geriau metro.
                        -Eismo saugumas bus išspręstas kai bus visas transportas autonominis. Visos kitos priemonės, tai sankryžų modernizavimas į kelis lygius, atskirti skirtingus eismo dalyvius inžinieriniais įrenginiais ir t.t.

                        Apibendrinus, tai Raskevičiaus pasiūlymai prasilenkia su transporto pagerinimu beveik per visas vietas. Visiškas autsaideris šioje temoje.
                        -Dviratis labai į temą - tai net labai transporto priemonė, jei tinklas jai tinkamai išvystytas, ko dabar ir trūksta.
                        -Gatvių siaurinimas yra visų miestų ateitis, nori to ar ne. Kuo greičiau žmonės tai supras, tuo daugiau bus sutaupyta pinigų bereikšmiam gatvių platinimui ir perasfaltavimui.
                        -Autonominis transportas nesprendžia eismo saugumo. Labiausiai tai daro greičio mažinimas.

                        Parašė neoplan Rodyti pranešimą
                        O šiaip liūdnas vaizdelis, realiai vienintelis Raskevičius pateikė adekvačius pasiūlymus, visi kiti pasiruošę bet kokia kaina susirinkti automobilistų balsus.
                        Deja tenka pripažinti, jog vienintelis Raskevičius teikia adekvačius pasiūlymus transporto srityje. Bent tiek, kad automobilistų balsai turėtų pasiskirstyt per tris kandidatus, tuo tarpu Raskevičius pagrinde vienas turėtų surinkt visus likusius

                        Comment


                          #13
                          Siaurinimas gal ir nebuvo ok ta prasme, kad siaurintos gatvės ir buvo labiau arterinio pobūdžio. Pvz. Gerosios Vilties g., kurioje eismas didžiulis, jungia dvi A kategorijos gatves.
                          Didlaukio g. irgi kaip jungtis GV g. ir Kalvarijų g.

                          Pradžioje reikėtų kalbėti apie tai, kokias gatves palikti tranzitui, o kur tranzitą apriboti. Kaip sutvarkyt tiek arterines, tiek ramesnes gatves, kad nebūtų didelių butelio kaklelių.
                          Tada ir atlikti atitinkamas rekonstrukcijas.

                          Žinoma reikia nepamiršti ir alternatyvos vairavimui, VT ir dviračiai.
                          Eismas bus ne tik saugesnis, bet ir malonesnis, kai mieste (t.y. tankiai gyvenamoje zonoje) nebus tiek daug vairuojančių, nes priversti vairuoti, nors tam nuotaikos neturi, elgiasi ne visada adekvačiai.

                          O tas pro-auto TS LKD sparnas su Benkunsku man nėra iki galo suprantamas. Kažkoks populistas Zuokas bent jau rodo kažkokį domėjimąsi/nusimanymą VT klausimais, ir sugeba net išsaugoti šiokį tokį populiarumą (nors Vilniaus savivaldos rinkimuose nedalyvausiu, yra ir kitų miestų kur yra aktualijų ). Gal kad Vilnius ir nėra prieš VT kaip tokį, greičiau prieš tiesiog paeksperimentavimą iki galo nesiaiškinus kaip tvarkyt gatves, kad nesusidegint savo reputacijos, nes susideginsi ne tik pats, bet ir pačias idėjas rinkėjų akyse.
                          Paskutinis taisė PoDV; 2023.01.20, 16:45.

                          Comment


                            #14
                            Parašė geriantis Rodyti pranešimą
                            -Gatvių siaurinimas yra visiškas bulšitas - lėtesnis eismas, daugiau teršalų, daugiau laiko kelionėje, daugiau eismo įvykių
                            Kaip lėtesnis eismas gali sukelti daugiau eismo įvykių?
                            Parašė PoDV Rodyti pranešimą
                            Siaurinimas gal ir nebuvo ok ta prasme, kad siaurintos gatvės ir buvo labiau arterinio pobūdžio. Pvz. Gerosios Vilties g., kurioje eismas didžiulis, jungia dvi A kategorijos gatves.
                            Buvo OK.

                            Comment


                              #15
                              Zuoko tramvajaus ideja jau nebetinka 2023 metams. Pirmas marsrutas idealiai butu Perkunkiemis-Stadionas-Stotis-Oro uostas. Vien paziurejus i 3d zemelapi is akies matosi kad Santariskem pilnai uztenka G autobusu.

                              Comment


                                #16
                                Parašė PoDV Rodyti pranešimą
                                Siaurinimas gal ir nebuvo ok ta prasme, kad siaurintos gatvės ir buvo labiau arterinio pobūdžio. Pvz. Gerosios Vilties g., kurioje eismas didžiulis, jungia dvi A kategorijos gatves.
                                jeigu dvi A gatves jungia A arba B gatvė tuomet ji turi būti pritaikyta tranzitui.
                                jei dvi A gatves jungia D gatvė tuomet ji turi būti susiaurinta ir padaryta nepatogia tranzitui.
                                Vien dėl to kad gatvė kažką jungia tai jos kategorijos nenusprendžia.
                                Ypač kai yra alternatyvi jungtis.
                                Čia jos net nereikia nes šalia yra žiedas kur tos A gatvės kertasi.

                                Didlaukio g pati niekur neveda ir jai tranzitine būti nėra priežasties.
                                Tokiom yra Ozo ir Ateities kurios ne tik jungia bet ir pačios tęsiasi tolyn

                                Comment


                                  #17
                                  Parašė jan Rodyti pranešimą

                                  jeigu dvi A gatves jungia A arba B gatvė tuomet ji turi būti pritaikyta tranzitui.
                                  jei dvi A gatves jungia D gatvė tuomet ji turi būti susiaurinta ir padaryta nepatogia tranzitui.
                                  Vien dėl to kad gatvė kažką jungia tai jos kategorijos nenusprendžia.
                                  Ypač kai yra alternatyvi jungtis.
                                  Čia jos net nereikia nes šalia yra žiedas kur tos A gatvės kertasi.

                                  Didlaukio g pati niekur neveda ir jai tranzitine būti nėra priežasties.
                                  Tokiom yra Ozo ir Ateities kurios ne tik jungia bet ir pačios tęsiasi tolyn
                                  D kategorijos gatvę įsivaizduoju dar ir tokią, kur eismo yra kiek įmanoma mažiau, kažkoks kampų nukirtimas naudojant D kategorijos gatves net nesvarstytinas.
                                  Nors sutinku, kad tam tikrais laikais, ypač daugiabučių apsupty net visiškai tranzitui nenaudojamos D kategorijos gatves gauna nemažai auto srauto. Turiu man žinomų pavyzdžių Kaune (Geležinio Vilko gatvelė). Tai vis tiek geriau nei ištisiniam sraute paskendus kokia nors (dar vienas pavyzdys iš Kauno) siaura, gyvenamų namų apsupty einanti Pašilės gatvė (ir kiek teko matyti, ta pati Gerosios Vilties gatvė Vilniuje).

                                  Daugiau skirčiau dėmesio arterinių gatvių pralaidumui (B, didelė dalis C kategorijos gatvių), čia į pagalbą pasitelkčiau išmanesnius šviesoforus ir patrauklesnį VT (A juostos ir bėginis transportas), bet juostų skaičiaus nedidinčiau, nebent skaičiavimus atlikus praplatinimai galimi ties sankryžomis
                                  Paskutinis taisė PoDV; 2023.01.20, 18:04.

                                  Comment


                                    #18
                                    Žiūrėkit. Pastebėjau, kad niekas neklaauso ką kiti sako, o gina savo pasirinktą merą net bukabrotiškai kartodami tas pačias nesąmones. Nu nebus dviratis transportas sprendžiantis eismo problemas. Dviračiu važiuos kažkiek žmonių, bet tik kažkiek. Nu bet atsiras bukaprotis tvirtinantis atvirkščiai.
                                    Nepamenu kur buvo aprašytas ekspermentas su lėtu eismu. Esmė, kax lėtai važiuojant išauga eismo įvykių skaičius. Gteitis nedidelis, vairuotojai atsipalaiduoja, atstumai nedideli, pasekmė daugiau įvykių. Pasekmės mažesnės, apgadinimai menki, traumos mažesnės, bet įvykių daugiau. Jei įvykių daugiau, tai dažniau užsikiš tos superstos siauros gatvės. Čia tu gink Laisvės partiją kiek nori bet tai blogins eismą. Kartoju bukapročiams - tai blogins eismą. Estetika gal ir bus gražesnė, bet eismo požiūriu tai kolapsas.
                                    Dėl žmogaus kaltės įvyksta 95% įvykių. Bepilotis transportas prognozuojama, kad bus tik 8% nuo esamų įvykių. Kodėl tai nepadės eismo saugumui? Bepiločiai gali būti tramvajai, metro. Kodėl į tai spjaunama? Nes apie nekalba Laisvės partija? Tai gal pasistenkit, kad laisviečiai apie tai pradėtų šnekėti, ne tūpai neigti fiziką ir mokslą.
                                    Aš neliūdnas - aš blaivus

                                    Comment


                                      #19
                                      Parašė TrippleA Rodyti pranešimą
                                      Tik toks vienas fun-fact, sovietmeciu, vienu biedniausiu ir sunkiausiu laikotarpiu Lietuvos istorijoj kazkaip buvo pastatyti miegamieji rajonai miestuose, pravestos troleibusu linijos, nutiestos magistrales ir t.t. Kai tuo tarpu, gyvendami negu bet kada geriau Lietuvos istorijoj nesugebam net tu paciu troleibusu pasikeist ir atsinaujint ju tinklo, nes "nera pinigu" ir "neapsimoka". Mielieji, probemos ne piniguose, o musu skurdziose ir bukose galvose.
                                      Dvi kadenciojos buvo praleistos vėjais, nors ekonomiškai Vilnius buvo kaip niekad turtingas...
                                      Per 8 metus neįgyvendintas NĖ VIENAS dešimtemčius vėluojantis infrastruktūros projektas.
                                      Pinigai ištaškyti beprasmiams siaurinimams ir kitiems absurdams.
                                      Panašu, kad iš prieš 4 metus balsavusių už išsišiepusį atvykelį iš Tauragės apsigalvois ir priims protingesnį sprendimą, nei balsuoti už vieną veikėją, kuris garsus tik tuo, kad kažką prisidrbo priekabiaudamas prie darbuotojų ir žada toliaus versti gatves iš tinkamų eismui į paspirtukines magistrales, o giventojus preivarta sodinti ant dviračių.
                                      Bet nedaug laiko liko laukti, kol pasibaigs tas šimašinis košmaras.

                                      Comment


                                        #20
                                        Parašė Romas Rodyti pranešimą
                                        Per 8 metus neįgyvendintas NĖ VIENAS dešimtemčius vėluojantis infrastruktūros projektas.
                                        Hmm... Liepkalnio sankryža?

                                        Parašė Romas Rodyti pranešimą
                                        Pinigai ištaškyti beprasmiams siaurinimams ir kitiems absurdams.
                                        Liepkalnio sankryža kainavo daugybę kartų daugiau nei visi siaurinimai kartu sudėjus.

                                        Kam reikia rašinėti nesąmones?

                                        Comment

                                        Working...
                                        X