Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Naujas Vilniaus gatvių standartas (nuo 2021.10)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Bluefox Rodyti pranešimą
    Algis Ramanauskas išleido interviu su Valdu Benkunsku savo kanale. Tiesiog paminėsiu keletą momentų susijusių su transportu, infrastrukūra, kuriuos aptarė meras, galbūt čia geriausia tema.
    • Vakarietiško gatvių kūrimo krypties neatsisakoma, bet bus vykdoma parengus projektus, mato poreikį pergalvoti kai kurias gatves skiriant perteklinį asfalto plotą pėstiesiems, dviratininkams. Bet iš esmės siaurinti tik tais atvejais, kai kitais būdais neįmanoma įrengti dviračių, pėsčiųjų takų.
    • Pastaruosiuos metus vykdyti remonto tempai buvo nepakankami norint užtikrinti reikiamą infrastruktūros lygį, tad taip pat reikia paprastuoju būdu kasmet suremontuoti didelį kilometrų kiekį paprastuoju būdu.
    • Metro galima sleptuvė oro atakų, pavojaus atveju. Ilgas, brangus projektas, perkami troleibusai atitarnaus savo iki bus kažkas pastatyta ir veiks. Vienos linijos nutiesimas "minimum 5 milijardai". Turi būti nacionalinis susitarimas. Nebevadino kosmodromu, bet apie milijoną gyventojų kalba.
    Kurios Vakarų šalies krypties čia neatsisako? Spėju, JAV.

    [*]Atsakydamas į klausimą, kodėl nereikia panaikinti troleibusų (dėl laidų vizualinės taršos): "Jei neliks troleibuso laidų, tada atsiras laidai, bėgiai tramvajui, kas man visai yra neestetiška ir negražu." Pylimo, Kalvarijų g. norima panaikinti laidus.
    P*z**c, pasirodo, Didysis Vilniaus Axfaltatorius dar ir estetas.

    [*]Apie oro gondolas į Nacionalinio stadiono teritoriją, galimas variantas, išvysčius teritoriją, traukos centrus atsiras poreikis ten nuvykti.
    O gal geriau Hyperloopą?

    Comment


      Parašė 1252 Rodyti pranešimą

      O gal geriau Hyperloopą?
      Vienintelis galimas poreikis gsli būti ofisiniams po darbų pakilti, apsiprekint ir sėst savo bolidan. Toks brangesnis P+R

      Comment


        turesit suolo droztuka iki kitos kadencijos. Kaip ir maniau, kupcinskas 2.0

        Comment


          Jo, įdomu kiek šitos kalbos bus įgyvendinama jei išvis įgyvendinama? 10%, kurie papuola į minėtą ,,reikia daug paprastuoju remonto būdu remontuoti'' (žinome ką tai reiškia)? O dar paprastuoju remontu matomai prisidengs - išleis pinigus per paprastuosius remontus, o likusiems minėtiems darbams sakys PiNiGŲ NebERaaa.
          Paskutinis taisė spekas; 2023.11.04, 14:51.

          Comment


            Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

            Kur Vilniuje buvo susiaurintos gatvės?
            Kad nepilstyt iš tuščio į kiaurą, kalbu apie juostų naikinimą, o ne jų pločio pakeitimą iš per plačių net autostradai į įprastą važiavimo greičiui užtikrinti.
            Pagrindinis Vilniaus išvažiavimas Šiaurės Rytų kryptimi (Milašiaus g.):
            https://maps.app.goo.gl/ThkB8Yf4MW5C5fUK6

            Dar vienas "išradimas" GV su Ozo:
            https://maps.app.goo.gl/TLHEjrmR21vQt8Vt7

            Olandų žiedo džiaugsmai:
            https://maps.app.goo.gl/GSikSTtnxQyvwf2S7

            Atskira istorija - buvo 2 juostos, padarome 1 juostą VT, o kita - leidžiame sukti kairėn. Va ir kamštis

            Visa Santariškių g.
            https://maps.app.goo.gl/D3Xy4NCFDdZujfed7

            Titnago g. - puikus apsisukimas po viaduku.
            Sėkmės atliekant kairįjį posūkį
            https://maps.app.goo.gl/Tw5AzSsrsg9GAYXYA

            Comment


              Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

              Pagrindinis Vilniaus išvažiavimas Šiaurės Rytų kryptimi (Milašiaus g.):
              https://maps.app.goo.gl/ThkB8Yf4MW5C5fUK6

              Dar vienas "išradimas" GV su Ozo:
              https://maps.app.goo.gl/TLHEjrmR21vQt8Vt7

              Olandų žiedo džiaugsmai:
              https://maps.app.goo.gl/GSikSTtnxQyvwf2S7

              Atskira istorija - buvo 2 juostos, padarome 1 juostą VT, o kita - leidžiame sukti kairėn. Va ir kamštis

              Visa Santariškių g.
              https://maps.app.goo.gl/D3Xy4NCFDdZujfed7

              Titnago g. - puikus apsisukimas po viaduku.
              Sėkmės atliekant kairįjį posūkį
              https://maps.app.goo.gl/Tw5AzSsrsg9GAYXYA
              Milašiaus g. - ten visada buvo viena juosta tiesiai. Tiesiog "aptvarkyta" sankryža, nes joje gan daug avarijų vykdavo. Joks čia ne siaurinimas, kai fūros be problemų 60 kmh išima tą vietą;
              Ozo - pateikei tą patį su Milašiaus, negaliu komentuoti;
              Olandų - o kas čia negerai? Anksčiau buvo pavojinga nesąmonė, kai 2 juostų įvažiavimas įsiliedavo į 2 juostų kelią. Tai 2+2 = 2. Avaringa, pavojinga situacija, ten nuo žiedo net neturėtų būti dvigubo išsukimo.
              Santariškių - niekas nesiaurinta lyg ir, tiesiog padaryta VT juosta?
              Titnago - tas pravažiavimas susiaurintas? Kas negerai su kairiuoju posūkiu?

              Comment


                Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
                Milašiaus g. - ten visada buvo viena juosta tiesiai. Tiesiog "aptvarkyta" sankryža, nes joje gan daug avarijų vykdavo. Joks čia ne siaurinimas, kai fūros be problemų 60 kmh išima tą vietą;
                Meluoji. Reikia įsijungti 2012 m. street view – 2 juostos.

                Parašė Riedutis Rodyti pranešimą

                Olandų - o kas čia negerai? Anksčiau buvo pavojinga nesąmonė, kai 2 juostų įvažiavimas įsiliedavo į 2 juostų kelią. Tai 2+2 = 2. Avaringa, pavojinga situacija, ten nuo žiedo net neturėtų būti dvigubo išsukimo.
                Taip yra ir įsiliejant į vakarinį aplinkkelį. Saugumas kitas klausimas, bet susiaurėjo ir pralaidumas sumažėjo.

                Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
                Santariškių - niekas nesiaurinta lyg ir, tiesiog padaryta VT juosta?
                Čia kai John nori Romą padūchint, tai galima sakyti, kad "nesiaurino" ir dar pasijuokt, bet nors ir pati gatvė nesiaurėjo, bet važiuojamoji dalis automobiliams (apie kuriuos ir kalba iš esmės) – siaurėjo dvigubai ir nereikia apsimetinėti. Analogiškai susiaurėjo ir Nemenčinės tiltas.

                Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
                Titnago - tas pravažiavimas susiaurintas? Kas negerai su kairiuoju posūkiu?
                Dvigubai susiaurintas iš 2 į 1 juostą. Žiūrėti street view 2012 m. Turbūt ne tipinė konfiguracija, labiau trikdomas eismas už savęs, nes liko tik 1 juosta.
                ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                Comment


                  Parašė dondc Rodyti pranešimą

                  Meluoji. Reikia įsijungti 2012 m. street view – 2 juostos.

                  Taip yra ir įsiliejant į vakarinį aplinkkelį. Saugumas kitas klausimas, bet susiaurėjo ir pralaidumas sumažėjo.

                  Čia kai John nori Romą padūchint, tai galima sakyti, kad "nesiaurino" ir dar pasijuokt, bet nors ir pati gatvė nesiaurėjo, bet važiuojamoji dalis automobiliams (apie kuriuos ir kalba iš esmės) – siaurėjo dvigubai ir nereikia apsimetinėti. Analogiškai susiaurėjo ir Nemenčinės tiltas.

                  Dvigubai susiaurintas iš 2 į 1 juostą. Žiūrėti street view 2012 m. Turbūt ne tipinė konfiguracija, labiau trikdomas eismas už savęs, nes liko tik 1 juosta.
                  Nu jo - nuo 2012 susiaurinta.
                  Na bet ir kas?
                  Šimtą kartų per metus pravažiuoju Milašiaus g., ten tas juostų sumažinimas eismui link Nemenčinės netrukdo, niekad. Nei per piką, nei savaitgaliais, nei vasarą, nei žiemą. Panaikinta juosta aiškiai dėl saugumo, nes nuo/į Saulėtekį važiuojantys turi kirsti kelią, kuriuo auto dažnai lekia 70-80 kmh.

                  Dėl Santaros irgi - ten realiai eismas tiesiai yra arba ligoninės lankytojų, arba labai mažo gyvenamųjų namų kvartalo gyventojų. Kamščių ten niekad nebūna (irgi bent keliasdešimt kartų per metus ta vieta tenka važiuoti), būna nebent laikinai sulėtėjęs eismas dėl nuolatinių auto sukinėjimosi į/iš parkavimo aikštelių.

                  Titnago - tas pats. Ten eismo niekad nesu matęs, toje sankryžoje.

                  Taigi taip - de facto keli pavyzdžiai, kur važiuojamoji dalis bendram automobilių eismui buvo sumažinta, bet be jokių praktinių pasėkmių, bet užtat ženkliai pagerinant saugumo situaciją.

                  Valakampių tiltas- visai kita situacija. Ten yra totali šūdo krūva ir mane iki gyvenimo galo stebins, kaip nei VMS, nei LAKD, negali to prakeikto tilto sutvarkyti.
                  Paskutinis taisė Riedutis; 2023.11.22, 10:32.

                  Comment


                    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
                    Valdelio gatvių standartas 2023 - Panerių g. edition:
                    • Juostos po ~6 metrus, nes turi prasilenkti 4 tankai;
                    • 12 metrų ilgio neiškilios perėjos be salelių, kad tankai galėtų lengvai pravažiuot;
                    • Betoniniai stulpai abejose gatvės pusėse, nėra čia ko mėtyt pinigų;
                    • Granitiniai bortai, kurie išsaugos šį inžinerinį stebuklą ateities kartoms;
                    • Neįrengiamas BP numatytas magistralinis dviračių takas, jei neįperkat mašinų tai minkit šaligatviu, varguoliai;
                    • Šaligatviai? O tai neužteks tik praraustą plotą atstatyt? Nu gal, kažkada;
                    • Grindos PR automarozams fb.

                    Atsakymai iš VMS tiesiog plaukia, tikras Kalėdų metas. Atsakė ką paryškinau paties tekste. https://tvarkaumiesta.lt/pranesimai/330400
                    ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                    Comment


                      Parašė dondc Rodyti pranešimą

                      Atsakymai iš VMS tiesiog plaukia, tikras Kalėdų metas. Atsakė ką paryškinau paties tekste. https://tvarkaumiesta.lt/pranesimai/330400
                      Įrengs saugumo saleles, koks proveržis!

                      Comment


                        Palyginimui: pranešime minėta Kęstučio g. yra aukštesnės kategorijos, vyksta dažniausiai kursuojančio maršruto troleibusų eismas, bet saugumo salelių nėra ir yra dviračių juostos.
                        ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                        Comment


                          Analizuodamas Panerių g. remontą paminėjau tik keturis tankus, bet praleidau, kad naktį tokia gatve labai patogu praskrist kokiu šimtuku per raudoną:

                          https://www.facebook.com/vilnius.wtf...3384267499662/

                          Comment


                            Ir dauguma komentarų apie tai, kad gatvės plotis nieko nelemia...

                            Comment


                              plotis lemia ... siaura ir vingiuota gatve įdomiau prasilėkti. dar gerai būtų kalniukai.
                              -

                              Comment


                                Kaip iškirsti VMS atsakingą skyrių už šaligatvių, dvirtakių ir gatvių remontus? Būtų gerai vieną kartą baigti sovietmečio įamžinimą remontuojant šiuolaikinių standartų neatitinkančią infrą.

                                Comment


                                  Toks įdomesnės krypties straipsnis apie Naugarduko gatvės ,,kiemelius". Vėl bandoma viešai prikišinėt siaurinimą. Reik visuomenei vėl primint, koks blogis tas ,,siaurinimas", nes va ,,susiaurinio" gatvė, o dabar į savartyną tik belieka vežt. Ypač patiko šitas sakinys:
                                  Tačiau sumanymą pristačiusi savivaldybė nesusimąstė, kad žiemą keliaujantys kiemeliai tik užima vietą ir yra nenaudojami.
                                  Labai gera logika, gal tada galima visas viešas erdves paversti parkingu, bus naudojama erdvė ir žiemą, ir vasarą ir visi galės parkuoci kada tik nori. Bet matant, kad autorius Lrytas.lt tai nei kiek nestebina
                                  Naugarduko gatvėje pustrečių metų trūnijo vadinamieji keliaujantys kiemeliai. Jų liko tiktai vienas, bet ir tą savivaldybė ketina netrukus išardyti. Naujovė Naugarduko gatvėje neprigijo – vietoj keliaujančių kiemelių ir vėl atsirado vietos automobiliams stovėti. Savivaldybės atstovas Gabrielius Grubinskas pasakojo, kad keliaujančių kiemelių tikslas buvo tapti laukiamų pokyčių viešosiose erdvėse šaukliais. „Naugarduko gatvėje šie elementai jau atliko […]

                                  Comment


                                    Šiaip jie tikrai nepasiteisino. Na, gal vaikams pradžioje buvo įdomu. Po to viskas, buvo palikti supūti. Matomumą bent prie vienos perėjos tikrai pablogino. Projektas apie nieką, ir dar netinkamoje vietoje, prie intensyvaus eismo gatvės, kur niekam ir nesinori užsibūti.

                                    Pati Naugarduko gatvė tikrai prastai suprojektuota, daugelyje sankryžų išvažiuojant į pagrindinį kelią nieko nesimato, gelbsti nebent tai, kad siaurintoje gatvėje sunku greitį viršyti +20km/h, kaip vilniečiai įpratę. Naugarduko-Vytenio žiedas šiaip geras sumanymas, bet ir jis prastokai įgyvendintas.

                                    Dėl pėsčiųjų išvis nieko nepadaryta, prie S. Daukanto progimnazijos gėda žiūrėti į šaligatvį: anksčiau buvo tokia meninė instaliacija, spalvingomis mozaikomis duobės užtaisytos, bet dabar duobių jau tiek daug, kad beviltiška. Kelios sankryžos tiesiog pavojingos pėstiesiems, nėra aiškiai pažymėtų pėsčiųjų perėjų, eismo juostos per plačios, automobilių vairuotojai išsukinėja iš Naugarduko gatvės dideliu greičiu. Gilmos ir Šimašiaus PR apie nieką.

                                    Comment


                                      Lodzės vayruotoju genocydas lenkijoj. Geray, kad Benkunskas to neleys vylniuj
                                      Click image for larger version

Name:	IMG_20240419_230117.jpg
Views:	314
Size:	229,7 kB
ID:	2125282

                                      Comment


                                        Reiktų gal pervadinti temą į "Senas Vilniaus gatvių standartas"

                                        Comment


                                          Parašė Picusiaubas Rodyti pranešimą
                                          Reiktų gal pervadinti temą į "Senas Vilniaus gatvių standartas"
                                          Kažkuriame savivaldybės protokole mačiau mero nurodymą pakoreguoti gatvių pločius standarte

                                          Comment

                                          Working...
                                          X