Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Naujas Vilniaus gatvių standartas (nuo 2021.10)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė vaidasp Rodyti pranešimą
    O komunikavimas būtent ir yra silpniausias dalykas visame šitame reikale. Blogiau, turbūt, net už konservatorių komunikaciją.
    Šimašiaus komanda, matyt, kažkur viena ausimi nuklausė, kad „geri darbai patys save giria“, ir kad pirminis pasipriešinimas atslūgsta, kai žmonės pripranta prie naujovių. Aha, tik tiek, kad gatvės rekonstrukcijos mūsų krašte užtrunka kartais ir keletą metų, ir vis tiek galiausiai išlenda brokas. O kai šalia aibė dešimtmečiais normaliai netvarkytų gatvių, nemažai vairuotojų prieina išvadą, kad „humanizavimas“ yra kažkas prieš juos nukreipto, taigi baisaus.

    IMHO, turbūt vienintelis būdas kažką prasmingo padaryti tvarkant Vilniaus gatves – pavadinkime taip, partizaninė taktika. Garsiai daug nekalbi, nuosekliai tvarkai gatves pagal nusistatytus prioritetus, kur reikia – susiaurini važiuojamąją dalį, kur išeina – įterpi dviračių taką.

    Daryti grandiozinį PR iš klaikiai nepopuliaraus, tegul ir būtino, veiksmo – šitokią kvailystę dar reikia sugalvoti. Jeigu veiksmas būtinas – darai ir nesiskelbi, kad darai kažką neįprasto. O jei dar kokybę pavyktų užtikrinti...

    Comment


      Parašė ttttt Rodyti pranešimą

      Ne, taip nėra. Yra kaip tik atvirkščiai. Šiaip net nustebau, kai per šiuos rinkimus sužinojau, kad kokie 70% mano draugų, kurie yra 25-35 amžiaus grupėje, praktiškai visi magistrai/bakalaurai, dirba visai gerus darbus ir laiko save europiečiais, yra absoliučiai needukuoti šioje srityje ir rinktųsi "rusišką" infrastruktūrą vietoje europietiškos

      <...>
      Aš galvoju, jei net praėjusiose kadencijose vicemeru dirbęs žmogus atrodo visiškai nesuprato kodėl reikia pertvarkyti mūsų gatves pagal naujus standartus, ar tikrai reikėtų tikėtis pokyčių palaikymo iš tų, kurie šia tema beveik nesidomi, nematę gerųjų pavyzdžių užsienyje ar tiesiog įpratę prie to, kaip yra ir daromi pakeitimai atrodo "nesąmonė"?

      Tad gaila, kad komunikacija ir daug kur įgyvendinimas išties pavyko labai labai prastai.

      Comment


        Parašė ttttt Rodyti pranešimą

        Ne, taip nėra. Yra kaip tik atvirkščiai. Šiaip net nustebau, kai per šiuos rinkimus sužinojau, kad kokie 70% mano draugų, kurie yra 25-35 amžiaus grupėje, praktiškai visi magistrai/bakalaurai, dirba visai gerus darbus ir laiko save europiečiais, yra absoliučiai needukuoti šioje srityje ir rinktųsi "rusišką" infrastruktūrą vietoje europietiškos

        .
        Yra vieta kur rasyti edukacinius straipsnius ta tema, bet niekas nenori to daryti, o as fiziskai neturiu tam laiko. Jei nori, prasau, PM.

        Comment


          Parašė ttttt Rodyti pranešimą
          Keli pavyzdžiai iš diskusijų:
          Tramvajus - tas pats troleibusas, tik ant bėgių

          Juokas juokais, bet jei neskaityčiau forumo, tai būčiau turbūt tos pačios nuomonės, kaip ir tavo bendraamžiai, nors save laikau above average.

          Comment


            15 min.lt 2023.06.16
            „Humanizuotas“ Vilniaus gatves papuošė balandų alėjos
            Sinoptikas Naglis Šulija pastebėjo ir socialiniuose tinkluose pasidalijo vaizdais iš Vilniaus, Saulėtekio alėjos.
            "Kas nutiko? Kodėl buvusio mero Remigijaus Šimašiaus intensyviai „humanizuotos“ (tiksliau, apsodintos žaluma) gatvės tapo akis badančiais apleistais žolynais?"

            "Apželdinimas įvairiais augalais dar yra derinamas. Šiuo metu planuojama skiriamąją juostą želdinti krūmais, didelis dėmesys bus skiriamas ne tik tvarumui bei gatvės estetiniam vaizdui, bet ir eismo dalyvių saugumui (...)" - sakė Gabrielius Grubinskas, Vilniaus miesto savivaldybės Rinkodaros ir komunikacijos skyriaus specialistas :

            https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...-787-2069994#_

            Comment


              Parašė Romas Rodyti pranešimą
              „Humanizuotas“ Vilniaus gatves papuošė balandų alėjos
              O kame čia bėdos? Perskaičius Šulijos FB postą aiškiau irgi nepasidaro, tik kad toliau vyksta vairuotojų holokaustas...

              Kai galvose tik vienas vingis ir tas pat - žalio paspirtuko rato formos, gimsta išties fenomenalūs dalykai. Per Saulėtekį važiuojantys žmonės pernai ilgiausiai buvo kankinami visokiausiais nepatogumais, bet giausiai gimė TAI - maždaug 1,1 km ilgio (jei tikėsime Google maps) BALANDŲ LYSVĖ! Žinoma, kai kur "pagardinta" kiečiais, svėrėmis ir viena kita aguona. Manau vilniečiai gali pagrįstai didžiuotis, o žalioji mintis triumfuoti - Lietuvoje tokio ilgio balandų lysvės? tarpuko? alėjos? turbūt nerasime, kad kažkas tokio būtų kur nors Europoje ar pasaulyje - irgi neteko girdėti. Dabar galime drąsiai keisti gatvės pavadinimą iš Saulėtekio alėjos į Balandų alėją. Nes ryškūs ir nepaneigiami alėjos požymiai gatvės viduryje pagaliau yra.
              Ar čia būmerių patologija, kur viskas, kas nėra golfo aikštyno pievutė, yra šabakštynas?

              Comment


                Kai pabraižius juostas visi stebuklingai pradėjo tilpti (o dar panaikinus dalį kairiųjų posūkių ir važiuot greičiau tranzitu) tai dabar reikia per kur kitur bandyt drožt - štai čia vieno vingio patologija.
                Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                Comment


                  Kai/jei sudygs normaliai tai gal ir gražiai atrodys, bet dabar nuotruakoje atrodo kad tik dilgėlių pridygę (Taip, balandos panašiai atrodo).

                  Comment


                    Parašė John Rodyti pranešimą

                    Šimašiaus komanda bandė atlikti iš principo neįmanomą užduotį: daryti humanizaciją, ignoruojant bene svarbiausią dedamąją: viešąjį transportą. Kamščiai Vilniuje yra bjaurūs ne todėl, kad jie kažkokie išskirtinai dideli, bet todėl, kad nėra alternatyvaus būdo jų išvengti t.y. nėra civilizuoto viešojo transporto. Dėl kažkokių priežasčių Šimašiaus administracija nedarė iš esmės nieko, kad VT Vilniuje būtų pakeltas į aukštesnį kokybinį lygį ir viskas apsiribota naujų autobusų nupirkimu, kas tėra einamoji priežiūra (maintenance), o ne realus pagerėjimas. Labai sunku suprasti, kodėl žmogus, perskaitęs Jeff Speck knygą Walkable City, laikytis visiško postsovietinio marozo požiūrio į VT svarbą mieste.
                    Reikia dar pridėti, kad jie savo nekompetetinga komunikacija - tiksliau jos nebuvimu - apie kaip turi atrodyti šiuolaikinė infrastruktūra mieste, ir nekompetetingu ir daug kur neprioritetiniu gatvių humanizavimu sukompromitavo patį humanizavimą (ar kaip jį pavadinsi).

                    Comment


                      Man būtų labai įdomu išgirsti kaip kolegos įsivaizduojat turėjo atrodyt komunikacija, kad suveiktų mūsų benzingalvių visuomenei.

                      Comment


                        Parašė rmss Rodyti pranešimą
                        Man būtų labai įdomu išgirsti kaip kolegos įsivaizduojat turėjo atrodyt komunikacija, kad suveiktų mūsų benzingalvių visuomenei.
                        Parkofkių įrengimas (pirmą juostą konvertuojant į parkingus), pralaidumo didinimas (mikrožiedai) ir t.t. Vengiant bet kokių užuominų apie sovietinių pseudomagistralių naikinimą. Negatyvios žinutės marketinge neveikia.

                        Comment


                          Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                          Parkofkių įrengimas (pirmą juostą konvertuojant į parkingus), pralaidumo didinimas (mikrožiedai) ir t.t. Vengiant bet kokių užuominų apie sovietinių pseudomagistralių naikinimą. Negatyvios žinutės marketinge neveikia.
                          Nežinau kiekvieno projekto skersai išilgai, bet pvz, tiek Ševčenkos, tiek Algirdo gatvėse parkavimas ir taip buvo iš abiejų pusių, tai sunku būtų parduot tokią žinutę, kad parkingas įrengiamas pirmos juostos kaina. Na arba dviem eilėm parkuot. O kur Naujamiestyje buvo įrengti žiedai, dėl to itin nepatenkinti buvo Fabijoniškių ir Lentvario gyventojai, nors ir buvo kalbama apie pralaidumą ir eismo įvykių skaičiaus sumažinimą.

                          Comment


                            Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                            Parkofkių įrengimas (pirmą juostą konvertuojant į parkingus), pralaidumo didinimas (mikrožiedai) ir t.t. Vengiant bet kokių užuominų apie sovietinių pseudomagistralių naikinimą. Negatyvios žinutės marketinge neveikia.
                            Klausė apie komunikaciją, o ne sąlygu automobilistams gerinimą.

                            Comment


                              Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                              Klausė apie komunikaciją, o ne sąlygu automobilistams gerinimą.
                              Aš irgi kalbu apie komunikaciją.

                              Comment


                                Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                Aš irgi kalbu apie komunikaciją.
                                Reikėjo komunikuoti vieną, o daryti priešingai? Manau kad nebūtų pavykę.

                                Comment


                                  Parašė rmss Rodyti pranešimą

                                  Nežinau kiekvieno projekto skersai išilgai, bet pvz, tiek Ševčenkos, tiek Algirdo gatvėse parkavimas ir taip buvo iš abiejų pusių, tai sunku būtų parduot tokią žinutę, kad parkingas įrengiamas pirmos juostos kaina. Na arba dviem eilėm parkuot. O kur Naujamiestyje buvo įrengti žiedai, dėl to itin nepatenkinti buvo Fabijoniškių ir Lentvario gyventojai, nors ir buvo kalbama apie pralaidumą ir eismo įvykių skaičiaus sumažinimą.
                                  Naujamiesčio pirmojo žiedo pirmas variantas ir buvo tragedija. Bet antras sakyčiau gerai gavosi. Kiek pamenu buvo daug kalbų apie siaurinimą, per plačių gatvių naikinimą ir t.t.

                                  Comment


                                    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                                    Reikėjo komunikuoti vieną, o daryti priešingai? Manau kad nebūtų pavykę.
                                    Ne priešingai, o nutylėti vieniems ar kitiems negatyves dalis. Kaip ir šlamštmaisčio reklamose nešneka apie žalą sveikatai.

                                    Comment


                                      Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                      Naujamiesčio pirmojo žiedo pirmas variantas ir buvo tragedija. Bet antras sakyčiau gerai gavosi. Kiek pamenu buvo daug kalbų apie siaurinimą, per plačių gatvių naikinimą ir t.t.
                                      Ten nebuvo „pirmo varianto“. Tiesiog viską darė siaubingai ilgai, o vėluodami padaryti iškilumą viduryje, kas įnešė sumaišties, dar išstatė vertikalių elementų, kas gerokai apsunkino kairiuosius posūkius didesnėms transporto priemonėms.

                                      Comment


                                        Kaip aš įsivaizduoju Vilniaus ir Lietuvos gatvių standartą.
                                        Tiesiog pats eismas yra labai chaotiškas, užtektų tiesiog įvesti tvarką.
                                        Bus aiškiau ir saugiau.

                                        Humanizavimo terminą vartot mažesnės svarbos gatvėms, šalia mokyklų, vaikų žaidimų aikštelių, o kovas prieš liberalus palikt kitoms temoms, o ne žmogaus gyvybei svarbiems klausimams (nors čia gal mano wishful thinking).

                                        Aiškūs juostų pločiai:
                                        70-90 km/h 3,25-3,5 m (priklauso nuo vietovės)
                                        50 km/h 3,25 m, siaurose vietose, kur bent dvi posūkių juostos prieš sankryžas, lėtesnis eismas: 3 m
                                        30 km/h 3 m (mažesnio intensyvumo aptarnaujančios gatvelės, nėra VT), siaurose vietose 2,75 m
                                        20 km/h - 2,75 m, gyvenamos zonos, dviračių gatvės, pirmumas pėstiesiems, dviratininkams.
                                        A juosta - 3,25-3,5 m pločio.

                                        Tvarkant parkavimą gatvėse, kuriose didesnis kaip 30 km/h, jį rengti kišenėse. Parkavimas toje pačioje juostoje kaip ir važiavimo juostoje negalimas, naikintinas.
                                        Parkavimas toje pačioje juostoje kaip eismas galima 20-30 km/h zonoje, aptarnaujančiose gatvelėse, srautus žyminčių juostų nežymėti, galima žymėti stovėjimą draudžiančias linijas prieš sankryžas.

                                        p.s. 70-90 km/h gatvių, A kategorija, galbūt laikyti užmiesčių keliais, taikyti miesto greitkelio sąvoką. Galbūt A kategorija nereikalinga, taikyti I arba AM kategoriją tokiems keliams. Jų valdymą perimtų LAKD.
                                        Paskutinis taisė PoDV; 2023.06.19, 15:02.

                                        Comment


                                          Žiniasklaida viską aiškiai praneša kas kaip
                                          Paskutinis taisė Alfas Vingys; 2023.06.19, 19:51.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X