Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Naujas Vilniaus gatvių standartas (nuo 2021.10)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Pradžiai reiktų susisodinti žurnalistus ir jiems įkalti į galvą, kad tas "cirkas" yra gerai. Žodis, kaip ir ginklas, kvailio rankose gali nužudyti.

    Comment


      Parašė mantasm Rodyti pranešimą

      Ne priešingai, o nutylėti vieniems ar kitiems negatyves dalis. Kaip ir šlamštmaisčio reklamose nešneka apie žalą sveikatai.
      A, tai reikėjo daryti patyliukais kad niekas nepastebėtų. Super komunikacijos patarimas.
      Parašė PoDV Rodyti pranešimą
      A juosta - 3,25-3,5 m pločio.
      A juosta minimum 3,5m pagal STR. Narbuto gatvėje buvo padarytas nusikaltimas įrengiant 3,25m.

      Comment


        Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
        A, tai reikėjo daryti patyliukais kad niekas nepastebėtų. Super komunikacijos patarimas.
        Marketingo 101 - pabrėžk privalumus juos išpūsdamas iki negalėjimo, o negatyvią pusę slėpk po kilimu.

        Manau didelė dalis pasipriešinimo ir yra iš „dūchini tu, arba dūchina tave“ stiliaus komunikacijos. Stribašius bandė padūchint šiaudinius vodytelius ir parėjo atgal.

        Šiaip čia bendrai mūsų politinio sluoksnio „teisingos“ pusės bėda. Tas pats su skambiom frazėm su gyvūlių ūkiu, kurios daug labiau tiktų nekurioms ministrėms nei tam, kam buvo taikyta. Kaip bebūtų keista, „neteisinga“ pusė su visokiais gražuliais ir terbakrauskiais komunikaciją valdo gerokai geriau.

        Comment


          Autobusų vairuotojas: Ponui Benkunskui duočiau autobusą ir tegul jis pravažiuoja Vilniaus gatvėmis - MadeinVilnius.lt - Vilniaus naujienų dienoraštis

          4G autobuso vairuotoja Janina bando įsukti į Teodoro Narbuto gatvę Vilniuje. Aštuoniolikos metrų autobusas net mažiausiu greičiu važiuodamas ten vos išsitenka, tad turi vėluoti.

          Jeigu piko metas, toje vietoje autobusas gali užtrukti papildomas 20 minučių. O juk grafiko laikytis būtina. Problema ir ta, kad vairuotojai turi prisiimti atsakomybę, jei autobusas dėl susiaurintos gatvės papuola į eismo įvykį ar įsirėžia į bordiūrą.
          Piko metas
          4G autobusas
          Ta pati vieta


          Ir žinok, kuo dabar tikėti

          Comment


            Tai jau sutvarkė. Tvarkant buvo neasfaltuota, stulpeliai bei aukšti bortai. Tada tikrai vos tilpdavo. Straipsni paimta citata iš straipsnio, kuris buvo išleistas remonto metu ir parašė, kad tipo dabar niekur netelpa autobusai.

            Comment


              Parašė Tomas321 Rodyti pranešimą

              Tai jau sutvarkė. Tvarkant buvo neasfaltuota, stulpeliai bei aukšti bortai. Tada tikrai vos tilpdavo. Straipsni paimta citata iš straipsnio, kuris buvo išleistas remonto metu ir parašė, kad tipo dabar niekur netelpa autobusai.
              Bet tai kokia logika skųstis, kad remonto metu kažkas blogai? Kokia išeitis? Neremontuoti išvis nieko?

              Comment


                Parašė John Rodyti pranešimą

                Bet tai kokia logika skųstis, kad remonto metu kažkas blogai? Kokia išeitis? Neremontuoti išvis nieko?
                Remontuot. Bet tarpą didesni palikt tarp stulpelių, o jei neiišeina darbu metu užtikrint tinkamo pravažiavimo - nukreipti maršrutą kitom gatvėm.

                Comment


                  Parašė Tomas321 Rodyti pranešimą

                  Remontuot. Bet tarpą didesni palikt tarp stulpelių, o jei neiišeina darbu metu užtikrint tinkamo pravažiavimo - nukreipti maršrutą kitom gatvėm.
                  Tai kad skandalinta visai ne dėl laikinų nepatogumų, o pasisvaidyta dėl visos siaurinimo politikos. Didžiausi skandalistai Transrevis
                  Paskutinis taisė Ginthus; 2023.06.20, 21:15.

                  Comment


                    Parašė vaidasp Rodyti pranešimą
                    Pradžiai reiktų susisodinti žurnalistus ir jiems įkalti į galvą, kad tas "cirkas" yra gerai. Žodis, kaip ir ginklas, kvailio rankose gali nužudyti.
                    Šiaip tikrai geras klausimas, kiek ir ar apskritai buvo dirbama su žurnalistais. Galėjo būti pirmas geras testas prieš naująjį standartą viešinant – kaip benzingalviai redakcijose jį supras ir priims.

                    Comment


                      Parašė Kecal Rodyti pranešimą

                      Šiaip tikrai geras klausimas, kiek ir ar apskritai buvo dirbama su žurnalistais. Galėjo būti pirmas geras testas prieš naująjį standartą viešinant – kaip benzingalviai redakcijose jį supras ir priims.
                      Dar reikėjo padaryti socialinę reklamą su Žala ar kitais žinomais veidais. Juk tai taip gerai suveikė su diržų neprisisegimu, būtų suveike ir dabar 100%. Pagaliau KMŽ (keliai, mašinos, žmonės) galėtų irgi vesti į protą liaudį. Ėch tie mūsų valdininkai, vienintelis jų rūpesis - nuosavas užpakalis ir kaip neprarasti šiltos vietos tam užpakaliui padėti.

                      Comment


                        Parašė vaidasp Rodyti pranešimą

                        Dar reikėjo padaryti socialinę reklamą su Žala ar kitais žinomais veidais. Juk tai taip gerai suveikė su diržų neprisisegimu, būtų suveike ir dabar 100%. Pagaliau KMŽ (keliai, mašinos, žmonės) galėtų irgi vesti į protą liaudį. Ėch tie mūsų valdininkai, vienintelis jų rūpesis - nuosavas užpakalis ir kaip neprarasti šiltos vietos tam užpakaliui padėti.
                        Galėtų Žalai ar Vanagui duot pravažiuot su dakariniu sunkvežimiu pasiaurintom gatvėm. Parodyt, kad tilpt tilps ir dar tokios pat galimybės pravažiuot leistinu greičiu.

                        Comment


                          Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                          Galėtų Žalai ar Vanagui duot pravažiuot su dakariniu sunkvežimiu pasiaurintom gatvėm. Parodyt, kad tilpt tilps ir dar tokios pat galimybės pravažiuot leistinu greičiu.
                          Tai kad tas wife beater'is Vanagas yra aktyvus gatvių humanizavimo priešininkas

                          Comment


                            Parašė ttttt Rodyti pranešimą

                            Tai kad tas wife beater'is Vanagas yra aktyvus gatvių humanizavimo priešininkas
                            Kad berods ne žmonos, o meilužės Bet kokiu atveju turbūt klausimas ne piniguose, o jų kiekyje.

                            Comment


                              Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                              Kad berods ne žmonos, o meilužės Bet kokiu atveju turbūt klausimas ne piniguose, o jų kiekyje.
                              O ne pats gerb. piktinotės kai Surajevo įmonė buvo nusamdyta ar tai klipukus sukt ar montuot?

                              Comment


                                Parašė rmss Rodyti pranešimą

                                O ne pats gerb. piktinotės kai Surajevo įmonė buvo nusamdyta ar tai klipukus sukt ar montuot?
                                Piktinausi dėl nusamdymo aplinkybių.

                                Jei VMS nusamdytų Vanagą ar Žalą prasinešt per susiaurintas gatves - nematau skirtumo nuo bet kokio kito sporto rėmimo. Čia bent naudos būtų įtraukiant žymų veidą į socialinę reklamą. Ko nematau su, pavyzdžiui, Ryto krepšininkais.

                                Comment


                                  PoDV,
                                  Ši idėja man labai patinka:
                                  ,,p.s. 70-90 km/h gatvių, A kategorija, galbūt laikyti užmiesčių keliais, taikyti miesto greitkelio sąvoką. Galbūt A kategorija nereikalinga, taikyti I arba AM kategoriją tokiems keliams. Jų valdymą perimtų LAKD.''
                                  nes kas dabar vien Vilniuje vyksta su A kategorijos infra yra labai blogai. Vis sako, kad pinigų nėra ir taip toliau.

                                  Comment


                                    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
                                    Blt, čia sugeba pločius bent kažkiek normalizuot didinant salelę. O pačiam centre, tam "žiede" prie Žaliojo tilto, užeksvalduoja viską ir po to užpaišo linijomis nenaudingą plotą. Talentai.
                                    Ar tikrai prie žaliojo tilto žiede per dideli pločiai? Ten VT važiuoja keliomis juostomis ir dažnai net netelpa, tenka pristabdyti, nes išlenda iš juostų. Pločiai Vilniuje per dideli šalutinėse gatvėse, nes ten plotis kaip magistralinėse gatvėse kur daug eismo, tame tarpe ir sunkaus, VT.
                                    Flickr

                                    Comment


                                      Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                      Ar tikrai prie žaliojo tilto žiede per dideli pločiai? Ten VT važiuoja keliomis juostomis ir dažnai net netelpa, tenka pristabdyti, nes išlenda iš juostų. Pločiai Vilniuje per dideli šalutinėse gatvėse, nes ten plotis kaip magistralinėse gatvėse kur daug eismo, tame tarpe ir sunkaus, VT.
                                      Kalba eina apie atkarpą nuo "žiedo" iki Tilto gatvės. Joks VT ten nepravažiuoja.

                                      Foto iš FB grupės WTF, Vilniau? Juk tikrai galime geriau!

                                      Click image for larger version  Name:	381221101_614992490849573_4596918188606051680_n.jpg Views:	1 Size:	526,6 kB ID:	2078987


                                      Vienai eismo juostai skirta beveik 14 m asfalto ploto, kai užtektų 3,5 m:
                                      Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	385
Size:	128,9 kB
ID:	2078989
                                      Paskutinis taisė Kaid; 2023.09.29, 08:50.

                                      Comment


                                        Parašė Kaid Rodyti pranešimą

                                        Kalba eina apie atkarpą nuo "žiedo" iki Tilto gatvės. Joks VT ten nepravažiuoja.
                                        Tikrai taip, būtent apie tą vietą kalbėjau. Galėjo padidinti saleles ir palikti normalų pravažiavimą. Jau nekalbant apie tai, kad ten pilnai užtektų paprastos keturšalės sankryžos (kurią įrengus nebeliktų ir netelpančio VT problemos, o nuo Kalvarijų link Vilniaus g. važiuojantis VT sutaupytų bent keletą minučių) bei laisvame plote įrengti VT hubą, nes persėdimai tarp Goštauto-Žygimantų ir Vilniaus-Kalvarijų gatvių yra tragiškai nepatogūs.

                                        Net ir reversinė juosta tiesiai Kalvarijų > Vilniaus g. važiuojančiam VT būtų buvęs labai didelis progresas. Bet kam čia reikia, meras gerina gyvenimą tik mašinytėms, nėra čia ko prasčiokais užsiimt.

                                        Click image for larger version

Name:	Screenshot_20230929_105402_Tvarkau Miesta.jpg
Views:	408
Size:	143,4 kB
ID:	2079021 Click image for larger version

Name:	Screenshot_20230929_105409_Tvarkau Miesta.jpg
Views:	399
Size:	191,0 kB
ID:	2079022
                                        Paskutinis taisė Ignalina; 2023.09.29, 09:54.

                                        Comment


                                          Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

                                          Tikrai taip, būtent apie tą vietą kalbėjau. Galėjo padidinti saleles ir palikti normalų pravažiavimą. Jau nekalbant apie tai, kad ten pilnai užtektų paprastos keturšalės sankryžos (kurią įrengus nebeliktų ir netelpančio VT problemos, o nuo Kalvarijų link Vilniaus g. važiuojantis VT sutaupytų bent keletą minučių) bei laisvame plote įrengti VT hubą, nes persėdimai tarp Goštauto-Žygimantų ir Vilniaus-Kalvarijų gatvių yra tragiškai nepatogūs.

                                          Net ir reversinė juosta tiesiai Kalvarijų > Vilniaus g. važiuojančiam VT būtų buvęs labai didelis progresas. Bet kam čia reikia, meras gerina gyvenimą tik mašinytėms, nėra čia ko prasčiokais užsiimt.

                                          Click image for larger version  Name:	Screenshot_20230929_105402_Tvarkau Miesta.jpg Views:	26 Size:	143,4 kB ID:	2079021 Click image for larger version  Name:	Screenshot_20230929_105409_Tvarkau Miesta.jpg Views:	24 Size:	191,0 kB ID:	2079022
                                          Idealiausia būtų, jei VT juostos nuo Kalvarijų g. persimestų į vidury ir nenutūkstamai tęstusi iki Vilniaus g.
                                          Dabar 1G šiai atkarpai duota 4-5 min, šviesoforų yra 6, jei prie kiekvieno stoja, tai jau nespėja pagal grafiką

                                          Comment

                                          Working...
                                          X