Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Naujas Vilniaus gatvių standartas (nuo 2021.10)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • abruo
    replied
    Bet net ir ten, kur visiškai iš naujo įrengta, šuliniai vis tiek po truputį sukrenta. Pvz. kapitaliai perdaryta Ąžuolyno g. atkarpa – anksčiau ten nebuvo jokios lietaus kanalizacijos. O dabar, važiuojant per tuos šulinius jau jaučiasi nemalonus dunkst dunkst. Ar čia technologija prasta, ar kas?

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Parašė R.D. Rodyti pranešimą

    Iki šiol bandau sužinoti, kas yra valdytojai tų šulinių, kurių dangis yra daug žemiau žiedo, t. y. dalis šulinių dangčių būna lygūs žiedui arba šiek tiek žemiau ir yra tie, kur ženkliai giliau dangtis už žiedą, tai tie per nuolatinius smūgius išsidaužo ir asfaltas aplink juos sukrenta truputi. Šituos idiotus reiktų pakarti ant "krantinės akros" už tyčinį kelių gadinimą ir biudžeto lėšų švaistymą.
    Vilniaus vandenys ir Grinda dažnu atveju
    O daugelis jų krenta, nes yra ypač seni arba dar iš molinių plytų (pvz. Antakalnio g.)
    Juk Vilniuje nerekonstruoja gatvių pilnai keičiant šulinius ir dangų pagrindus, todėl perasfaltavus po poros metų tie šuliniai vėl sukritę

    Komentuoti:


  • Resutas
    replied
    Parašė Kecal Rodyti pranešimą
    Gatvė dabar tikrai nepalyginamai ramesnė, jaukesnė ir gražesnė. Didelis pliusas savivaldybei šioje vietoje. Tik tiek, kad labai, labai ilgai reikėjo laukti, paskutinius asfaltavimo darbus tik prieš porą dienų baigė, prieš tai buvo palikę pernelyg aukštus perėjų „kalniukus“ ilgiems mėnesiams. Projektų valdymas ir darbų organizavimas išlieka opi problema.
    Patikėk būna ir blogiau. Pvz. Šaltkalvių gatvę daaaar ilgiau tarkė, tai visi pliusai atsiradė, jau buvo ignoruojami liko tik vietinių pasipiktynimas. O ką kalbėti apie Kojelaičiaus g. N. Vilnioje...

    Komentuoti:


  • R.D.
    replied
    Parašė abruo Rodyti pranešimą
    Tai jei gatvės būtų normaliai įrengtos ir prižiūrimos, viskas būtų gerai. Bet dabar Vilniuje važiavimas yra nuolatinis slalomas tarp sukritusių šulinių dangčių.
    Iki šiol bandau sužinoti, kas yra valdytojai tų šulinių, kurių dangis yra daug žemiau žiedo, t. y. dalis šulinių dangčių būna lygūs žiedui arba šiek tiek žemiau ir yra tie, kur ženkliai giliau dangtis už žiedą, tai tie per nuolatinius smūgius išsidaužo ir asfaltas aplink juos sukrenta truputi. Šituos idiotus reiktų pakarti ant "krantinės akros" už tyčinį kelių gadinimą ir biudžeto lėšų švaistymą.

    Komentuoti:


  • R.D.
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    O ten kažkokie standartinisi gaminiai? Iš nuotraukos tai atrodo, kad dėdė Vasia su bulgarke išskaptavo
    Savo foto kažkur praganiau, tai įdėsiu asociatyvines foto iš interneto. Taline šaligatviuose dabar deda betoninius lovelius, kurie yra negilus, bet pakankami vandeniui nukreipti ir pėsčiajam netrukdo. Kažkas pan. yra Stokholme (pamiršau foto pasidaryti). Jeigu mūsų "dėdės vasios" padarytų taip, būčiau laimingesnis negu tiesiog nuvedinėti ant šaligatvio plytelių ir paskui 10x taisyti...
    Maždaug tokio tipo (betoniniai):
    Click image for larger version  Name:	Tallinn2.jpg Views:	1 Size:	254,4 kB ID:	2049185 Click image for larger version  Name:	Tallinn1.jpg Views:	1 Size:	596,5 kB ID:	2049186

    Komentuoti:


  • liootas
    replied
    Štai jums vaizdelis iš Oslo. Stotelė su medžiais. Yra kaip ir atrodo - durnoka ir nepatogu. Kai, pavyzdžiui, autobusas atidaro duris, dažnai būna ties kamienais, tai žengi žingsnį į šoną ir apeini. Nepatogu, bet vasarą gražu, o ir pavėsis.

    Click image for larger version  Name:	oslas.png Views:	1 Size:	2,55 MB ID:	2049183

    Įkėliau tam, kad parodyti, kad Europoje daroma daug dėl senų medžių išsaugojimo. Jokiu būdu nereikia sodinti naujų medžių tokiose vietose, bet esamas medžių alėjas kaip Antakalnio gatvėj reiktų kiek įmanoma saugoti
    Paskutinis taisė liootas; 2023.05.07, 14:35.

    Komentuoti:


  • Riedutis
    replied
    Nu jo, tiek metų važinėju Antakalnio g., tiek ant troleibusų nuolat keikiuosi, o vat tau... pasirodo, ne durniai, o iš reikalo taip važiuoja.

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Viršuj matosi žievės pažeidimai. Tikėtina daužė fūra dar medžiui būnant žemesniam, nes dabar nesiektų trūlikai. Nuo gatvės iki kamieno net nebus pusės metro, o medis dar ir palinkęs į gatvę:

    Click image for larger version

Name:	Screenshot (3).png
Views:	570
Size:	1,58 MB
ID:	2049178

    Įdomu, nebūtų geresnis variantas pvz. Pamėnkalnio g. nesodinti medžių į tuos pusmetrius, o naikinti vienoj pusėj, kad kitoj padaryti tinkamas sąlygas tiek medžiams tiek transportui? Antakalnio g. irgi, medžių eilė, šaligatvis, ir vėl medžiai pievoj.

    Komentuoti:


  • Riedutis
    replied
    Parašė abruo Rodyti pranešimą
    Tai jei gatvės būtų normaliai įrengtos ir prižiūrimos, viskas būtų gerai. Bet dabar Vilniuje važiavimas yra nuolatinis slalomas tarp sukritusių šulinių dangčių.
    Šitą tikrai Kareivių g. patebėjau, bet Antakalnio g. dar sąlyginai tvarkinga, ar ten tikrai manai, kad problema yra sukritę šuliniai?
    Čia dar labiau offtopic, bet man visai patinka naujesniuose gatvių ruošuose į bortelius įleistos lietaus nuotekų skylės, kaip kad įrenginėjama Vileišio g., ir kaip yra Geležinio vilko prieš pat Žalgirio/Ukmergės sankryžą.

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Antakalnio g. šulinių pilna ir ne palei bortus. Atsitraukia, kad veidrodžių į medžius nesudaužyti, nes 30 cm atsikiša jie. Galima matyti ir nudaužytus medžius. Atsitraukia, nes neišlaikytas STR ir medžiai auga šoninėse juostose siauresnėse nei 2,3 m.

    Pylimo g. ir Pamėnkalnio g.: Islandijos st. ir Pamėnkalnio st. galima matyti, kartais troleibusai braukia veidrodžiais šakas pajudėdami iš stotelių, nors medžiai ir taip palei gatvę stipriai nugenėti / nulūžta dar plonos šakos ir nuolatinis srautas nelabai leidžia augti ton pusėn.

    Įdomu, jog į tas siaurutes juosteles VMS sodina naujus medžius.

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Tai jei gatvės būtų normaliai įrengtos ir prižiūrimos, viskas būtų gerai. Bet dabar Vilniuje važiavimas yra nuolatinis slalomas tarp sukritusių šulinių dangčių.

    Komentuoti:


  • Riedutis
    replied
    Ačiū, bet rašydamas
    Čia nelabai su "nauju" standartu, bet nematau, kur tai būtų aktualu.
    Čia labiau iš tos pusės, kad "naujas" standartas susijęs su gatvių "siaurinimu".
    Šiek tiek minties srautu pavariau, bet tikėjaus, jog bus aišku, kad žinau, jog Antakalnio g. nėra susiaurinta, o kad rašau tik iš tos pusės, kodėl bendrai paėmus vairuotojai nenori to naujo standarto, nes siauros gatvės, nors ir atitinka reglamentus, yra pavojingesnės ir jose eismas vyksta ne taip efektyviai.
    Paskutinis taisė Riedutis; 2023.05.07, 13:09.

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Tai gi Antakalnio g. nebuvo siaurinta – ji visada tokia buvo. Dar vietiniai protestavo prieš jos platinimą norint įrengti papildomą VT juostą.

    O VT laikosi toliau nuo krašto todėl, kad ten pilna įsmukusių šulinių dangčių, kurių VMS nesugeba normaliai sutvarkyti/prižiūrėti.

    Komentuoti:


  • Riedutis
    replied
    Čia nelabai su "nauju" standartu, bet nematau, kur tai būtų aktualu.
    Čia labiau iš tos pusės, kad "naujas" standartas susijęs su gatvių "siaurinimu".

    Antakalnio g. kasdienybė: siauroje gatvėje VT ir sunkusis transportas kažkodėl nuolat laikosi ~50 cm - 100 cm atstumu nuo kelkraščio. Šiandien važiavau (čia iš mano dash-cam, kokybė prasta, nes "prizūminta", kad aiškiau matytųsi iš galo): troleibusas ir sunkioji mašina buvo tiek atsitraukę, kad pravažiuot gali nebent kerti ištisinę juostą. Todėl "avtamabilystai" ir protestuoja prieš siaurinamų gatvių standartą - ant popieriaus kaip ir visi telpame, o realybėje už kitus vairuotojus gi neatsakysi.Click image for larger version

Name:	tempFileForShare_20230507-132847.jpg
Views:	512
Size:	55,9 kB
ID:	2049163

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė R.D. Rodyti pranešimą

    Antrasis variantas šiuo metu ten dedamas masiškai po bet kokio šaligatvio taisymo, t.y. betoninis lovelis su sklandžiu įdubimu, kuris netrukdo pėsčiajam. Tokio tipo grioveliai dedami ir Stokholme. Taigi, tokiu atveju vanduo nubėga ant važiuojamosios dalies, į kanalizaciją ir neardo šaligatvio, o pas mus tiesiog nuleidžia ant plytelių be ryškesnio nuolydžio. Tas pats Algirdo g., kur pakeitė visą šaligatvį ir NEI VIENO lovelio neįrengė, net paprastučio ir jau dabar (esu dėjęs foto į forumą) po lietaus susikaupia vanduo + ardo pagrindą ir laikui bėgant plytelės išsikraipys ar net sukris. Na, tiesiog nesuvokiu tokios šaligatvių "politikos" prasmės ir tikslų.
    O ten kažkokie standartinisi gaminiai? Iš nuotraukos tai atrodo, kad dėdė Vasia su bulgarke išskaptavo

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Aš rimtai. O ką jūs siūlote?
    Pradžiai - pasiūlyti įšokti į šaltą Vilnios vandenį, kad atsikvošėtų.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Parašė TIME Rodyti pranešimą
    Gerą jumoro jausmą turite
    Aš rimtai. O ką jūs siūlote?

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Parašė R.D. Rodyti pranešimą

    yra objektyvus dalykas, Vilniuje vandentvarka tokia, kad daug kur tragiškai trūksta rezervarų lauko nuotekoms...
    išsivaizduoju kad dauguma Vilniau namų yra aukščiau Neries lygio, ir Neris būtų neblogas lietaus vandens rezervuaras.

    Komentuoti:


  • TIME
    replied
    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Siūlau nusiųsti savivaldybei pasiūlymą dėl griovelių, gal atsižvelgs kada ateity.
    Gerą jumoro jausmą turite

    Komentuoti:


  • R.D.
    replied
    Parašė gerietis Rodyti pranešimą
    Turėtų būti ne grioveliai, o tiesioginis pajungimas į lietaus kanalizaciją. Grioveliai madoje buvo prieš kokius 500 metų.
    Vilniuje tai neįmanoma. Visu pirma kiekvienas namas už pajungimą turi Vilniaus vandenims mokėti mokestį už nuotekas, t.y. jeigu lietvamzdis tiesiogiai pajungtas į kanalizaciją mokate, o jeigu jis išvestas ant šaligatvio ir nubėga ant kelio į šulinį, tuomet mokėti nereikia. Kadangi pas mus dar XIX a., tai toks dalykas, kaip elementarus nuotekų pajungumas nemokamai neįmanomas. Aišku, yra objektyvus dalykas, Vilniuje vandentvarka tokia, kad daug kur tragiškai trūksta rezervarų lauko nuotekoms...

    Komentuoti:

Working...
X