Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Naujas Vilniaus gatvių standartas (nuo 2021.10)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Riedis Rodyti pranešimą
    Labiausiai bado akis, kad vakarinio piko metu dvigubai didesnis srautas išvažiuoja, nei ryte privažiuoja - vadinas vyksta spūsčių apvažiavimai D katehorijos gatvele (iš Upės g., Gedimino pr., Jasinskio g.) Nors yra kategoriją atitinkančios alternatyvos GV/Konstitucijos pr.).
    Ok pabūsiu velnio advokatu.

    Esi Upės gatvėje. Kokias alternatyvas turi pasiekti pedagoginio žiedą?
    Baravyko gatvelėje sukti negali.
    Nasvyčio kaip ir gali, bet ten per ciklą pravažiuos gal 3 automobiliai į visas puses.
    Kalvarijų gatvėje sukti į konstitucijos prospektą piko metu draudžiama.

    Tai alternatyva yra važiuoti iki rinktinės gatvės? Arba per žvėryno gatveles? Na tai aišku kad dauguma ir rinksis šitą gatvę. Čia problema yra daug platesnė, t.y. kodėl į Upės gatvę tiek automobilių iš vis suvažiuoja.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Net ir madeinvilnius užsiima demagogija, gėda jiems:
    Ar pokyčiai bus ir kitose susiaurintose miesto gatvėse – neaišku. Visgi Saltoniškių gatvėje pergalę pasiekė vilniečiai.

    Komentuoti:


  • ttttt
    replied
    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
    Blemba laikau fingers cross, kad nesugalvotų atšaukt siaurinimos Saltoniškių gatvės..
    Šiaip ir savivaldybė turėtų labiau skirt dėmesio aiškininimui, kuo tas siaurinimas yra gerai, nes kitaip greit šitie reikalai užsirauks labai ilgam laikui.
    Prastai laikėt...

    Valdas Benkunskas: dėl vilniečių skundų atstatome Saltoniškių gatvės plotį

    Vilniaus miesto savivaldybė atsisakė planų siaurinti vieną Vilniaus gatvę. Vilniečiai džiaugiasi: pagaliau juos kažkas išgirdo.

    Saltoniškių gatvės plotis bus atstatytas į buvusį. Tai portalui MadeinVilnius.lt patvirtino miesto meras Valdas Benkunskas. Iš siaurinimo projekto paliks tik saugumo salelę.

    Komentuoti:


  • vaidasp
    replied
    vėl bandote įžeisti

    Komentuoti:


  • R.D.
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Na tai eilinį kartą tik patvirtina, kad siaurinimas labiausiai kliūna ne vietiniams, o tiems, kuriems rūpi patrumpint kelią svetimiems po langais
    Tik nesakykite tai Romui

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Parašė Kaid Rodyti pranešimą

    Vilniaus vandenys ir Grinda dažnu atveju
    O daugelis jų krenta, nes yra ypač seni arba dar iš molinių plytų (pvz. Antakalnio g.)
    Juk Vilniuje nerekonstruoja gatvių pilnai keičiant šulinius ir dangų pagrindus, todėl perasfaltavus po poros metų tie šuliniai vėl sukritę
    Ir dėl to, kad pačio dangčio profilis būna toks. Kokio velnio juos reikėjo lieti ne lygiu paviršiumi - man yra mistika:

    Click image for larger version  Name:	Capture.JPG Views:	1 Size:	7,6 kB ID:	2049497


    Dabar kai dedami nauji (vadinamieji ,,plaukiojantys'') jie yra lygiu profiliu. Pvz tokius sudėjo Saulės g., Pavasario g. ir Paco g (bent jau nuo Olandų gatvės) tai kai užvažiuoji nesuprasi net ar užvažiavai.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė Riedis Rodyti pranešimą

    Yra skaičiavimai Saltoniškių g. PP, bet jie neįtraukia pasirenkamų krypčių ties Narbuto g. Labiausiai bado akis, kad vakarinio piko metu dvigubai didesnis srautas išvažiuoja, nei ryte privažiuoja - vadinas vyksta spūsčių apvažiavimai D katehorijos gatvele (iš Upės g., Gedimino pr., Jasinskio g.) Nors yra kategoriją atitinkančios alternatyvos GV/Konstitucijos pr.). Ir dabar tai, kad vietoje 30s lauks 60s (pagal PP duomenis tokia prastova) kad važiuoti tiesiai ar į dešinę kertant magistralę iš šalutinės gatvelės jau yra laikoma siaubu. Bet pėstiesiems norma laukti 120s kertant tokias gatves. Jau nekalbant apie tai, kad šaligatvis "prilipdytas" tiesiai prie asfalto ir nėra jokio žaliojo buferio nuo važiuojamosios dalies.
    Na tai eilinį kartą tik patvirtina, kad siaurinimas labiausiai kliūna ne vietiniams, o tiems, kuriems rūpi patrumpint kelią svetimiems po langais

    Komentuoti:


  • Riedis
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Dar suprantu, kad galbūt prieš sankryžą reikia to išplatėjimo posūkiams (tam reiktų srautų skaičiavimų), bet nuo sankryžos 2 juostos tikrai neturi prasmės, jei nebus ledžiama sukti iškart iš kelių krypčių
    Yra skaičiavimai Saltoniškių g. PP, bet jie neįtraukia pasirenkamų krypčių ties Narbuto g. Labiausiai bado akis, kad vakarinio piko metu dvigubai didesnis srautas išvažiuoja, nei ryte privažiuoja - vadinas vyksta spūsčių apvažiavimai D katehorijos gatvele (iš Upės g., Gedimino pr., Jasinskio g.) Nors yra kategoriją atitinkančios alternatyvos GV/Konstitucijos pr.). Ir dabar tai, kad vietoje 30s lauks 60s (pagal PP duomenis tokia prastova) kad važiuoti tiesiai ar į dešinę kertant magistralę iš šalutinės gatvelės jau yra laikoma siaubu. Bet pėstiesiems norma laukti 120s kertant tokias gatves. Jau nekalbant apie tai, kad šaligatvis "prilipdytas" tiesiai prie asfalto ir nėra jokio žaliojo buferio nuo važiuojamosios dalies.

    Rytas

    Click image for larger version  Name:	Screenshot_20230508_152053_Foxit PDF Editor.jpg Views:	0 Size:	67,6 kB ID:	2049425

    Vakaras

    Click image for larger version  Name:	Screenshot_20230508_152122_Foxit PDF Editor.jpg Views:	0 Size:	68,0 kB ID:	2049426
    Paskutinis taisė Riedis; 2023.05.08, 14:37.

    Komentuoti:


  • Kecal
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
    Panašu Benkunskas nebevykdys gatvių humanizavimo kaip žadėjo? Pirmą kadancijos naktį senamiestyje nuimti kuoliukai kilpiniam eismui reguliuoti, dabar stabdomi net prasidėję gatvių rekonstrukcijų darbai?
    Kuoliukus, kaip suprantu, žadėjo grąžinti. Galbūt jau ir grąžino? Nes renginiai vyko gegužės pradžioje.

    Komentuoti:


  • Panevezietis
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Čia gal eilinį griūnantį tiltą taip "konservuoja", kad atlaikytų iki remonto?
    Turbūt iš tos pačios serijos - "Tiltų tvarkymas / svorio ribojimas fiziniais barjerais".
    Attached Files

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Čia gal eilinį griūnantį tiltą taip "konservuoja", kad atlaikytų iki remonto?
    Taip

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė Panevezietis Rodyti pranešimą
    Idėjos Vilniaus gatvių standartui.
    Greičio lėtinimui prieš tiltus. Po vieną juostą, pageidautina ~ 2,5 m pločio, kad prasilenkdami išliptų užsilenkt veidrodžių autobusų ir gaisrinės vairuotojai.
    Čia gal eilinį griūnantį tiltą taip "konservuoja", kad atlaikytų iki remonto?

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė Riedis Rodyti pranešimą

    Tai su tokiais užmojais Saltoniškių g. rekonstrukcijos ir dvirtakio nebebus? Ar stovėjimo vietas naikins? Kažką reiks aukoti dėl 5 juostų "gatvelės". Reikia pažiūrėti ką realiai padarys, nors 2 juostos link žvėryno neturi prasmės kai patekti į ją įmanoma tik per vieną.
    Dar suprantu, kad galbūt prieš sankryžą reikia to išplatėjimo posūkiams (tam reiktų srautų skaičiavimų), bet nuo sankryžos 2 juostos tikrai neturi prasmės, jei nebus ledžiama sukti iškart iš kelių krypčių

    Komentuoti:


  • Panevezietis
    replied
    Idėjos Vilniaus gatvių standartui.
    Greičio lėtinimui prieš tiltus. Po vieną juostą, pageidautina ~ 2,5 m pločio, kad prasilenkdami išliptų užsilenkt veidrodžių autobusų ir gaisrinės vairuotojai.
    Attached Files
    Paskutinis taisė Panevezietis; 2023.05.08, 12:06.

    Komentuoti:


  • Bluefox
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
    Panašu Benkunskas nebevykdys gatvių humanizavimo kaip žadėjo? Pirmą kadancijos naktį senamiestyje nuimti kuoliukai kilpiniam eismui reguliuoti, dabar stabdomi net prasidėję gatvių rekonstrukcijų darbai?
    Nu nafik

    Komentuoti:


  • Riedis
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
    Panašu Benkunskas nebevykdys gatvių humanizavimo kaip žadėjo? Pirmą kadancijos naktį senamiestyje nuimti kuoliukai kilpiniam eismui reguliuoti, dabar stabdomi net prasidėję gatvių rekonstrukcijų darbai?
    Tai su tokiais užmojais Saltoniškių g. rekonstrukcijos ir dvirtakio nebebus? Ar stovėjimo vietas naikins? Kažką reiks aukoti dėl 5 juostų "gatvelės". Reikia pažiūrėti ką realiai padarys, nors 2 juostos link žvėryno neturi prasmės kai patekti į ją įmanoma tik per vieną.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė R.D. Rodyti pranešimą

    Savo foto kažkur praganiau, tai įdėsiu asociatyvines foto iš interneto. Taline šaligatviuose dabar deda betoninius lovelius, kurie yra negilus, bet pakankami vandeniui nukreipti ir pėsčiajam netrukdo. Kažkas pan. yra Stokholme (pamiršau foto pasidaryti). Jeigu mūsų "dėdės vasios" padarytų taip, būčiau laimingesnis negu tiesiog nuvedinėti ant šaligatvio plytelių ir paskui 10x taisyti...
    Maždaug tokio tipo (betoniniai):
    Ai tai turi omenyje kaip Akva8
    https://www.betonomozaika.lt/akva-8
    Aišku geriau nei išvis nieko, bet ir negali sakyt, kad visai netrukdo. Dar ir dažnai prasėda plytelės šalia, tai gaunasi spąstai kulkšnims

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Panašu Benkunskas nebevykdys gatvių humanizavimo kaip žadėjo? Pirmą kadancijos naktį senamiestyje nuimti kuoliukai kilpiniam eismui reguliuoti, dabar stabdomi net prasidėję gatvių rekonstrukcijų darbai?

    Savivaldybės administracijos atstovai taip pat paaiškino, kad atsižvelgiant į naujausius pakeitimus, T. Narbuto ir Saltoniškių gatvių sankryžoje Žvėryno pusėje liks 5 eismo juostos, kurios buvo iki saugumo salelės įrengimo darbų pradžios: 2 juostos link Žvėryno ir 3 link T. Narbuto gatvės.

    Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/auto/patarimai/...ploti-93282285

    Komentuoti:


  • Nitro
    replied
    Draudžiama lietaus nuotekas nuvesti į kanalizaciją, tam yra atskiri lietaus nuotekų tinklai.

    Parašė R.D. Rodyti pranešimą

    Vilniuje tai neįmanoma. Visu pirma kiekvienas namas už pajungimą turi Vilniaus vandenims mokėti mokestį už nuotekas, t.y. jeigu lietvamzdis tiesiogiai pajungtas į kanalizaciją mokate, o jeigu jis išvestas ant šaligatvio ir nubėga ant kelio į šulinį, tuomet mokėti nereikia.

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Tiesa.
    Aplinkkelyje irgi ši bėda yra. Manau dėl to, kad šulinių rentiniai yra ant grunto, o ne ant sutankinto pagrindo bei ant rato trajektorijos. Gaunasi, kad šulinys neturi geros atramos, kai veikia didelės apkrovos. STR yra punktas, kad šuliniai turi būti eismo juostos viduryje, jei visi taip būtų įrengti (gal) nebūtų šios problemos

    Komentuoti:

Working...
X