Parašė John
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Geležinio Vilko ir Ukmergės gatvių sankryža
Collapse
X
-
Viena juosta duoda gana daug, rytais kamščiais dabar juda gerokai greičiau, kai išplatino GV centro lik ir apsisukimą į Žalgirio g., tas pats efektas bus ir praplatinus sankryžą kitoje pusėje.
-
Neteisus. Labai šalia, nusukime iš Žalgirio į GV kalnan šalia Rimi papildoma juosta davė labai didelę naudą. Kamščiai sumažėjo žiauriai. Ilgis nedidelis.Parašė John Rodyti pranešimą
Visada trūksta "tik vienos juostos". Deja, praktika rodo, kad šitas būdas beveik niekada neduoda norimo rezultato. O šalutiniai poveikiai beveik visada būna blogi.
Kitas pavyzdys kokie 10m iš GV į Baltupio gatvę už viaduko virš Ateities. Irgi žiauriai.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Visada trūksta "tik vienos juostos". Deja, praktika rodo, kad šitas būdas beveik niekada neduoda norimo rezultato. O šalutiniai poveikiai beveik visada būna blogi.Parašė MrDarkness Rodyti pranešimą
Reikalinga tik viena juosta link Žalgirio g, stipriai apmažintu apkrovą tam mažam žiedukui, nebūtų gal tokių eilių nuo pat Pedagoginio žiedo.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Šiaip įdomu, nes UAB Daltonas nurodytas kaip projektinių pasiūlymų berods vykdytojas. Tad gali būt, kad jie apmokėjo jų rengimą, o UAB XXT - statybą.Parašė mr_miegas Rodyti pranešimą
finansuoja tai M.M.M., ne MG valda. MG prisimeta prie Japonisko sodo (jei nieko nemaisau)
Komentuoti:
-
finansuoja tai M.M.M., ne MG valda. MG prisimeta prie Japonisko sodo (jei nieko nemaisau)Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Logiška būtų, jog ir nuo centro atkarpą sutvarkytų šiemet, nes Park Town, kurie viską finansuoja, antras etapas turėtų būti baigtas iki šių metų galo, ar jie pastatus pabaigs, bet infrastruktūrą, kad turėtų patogų įvažiavimą, dar tik po metų finansuos? Ar čia dėl savivaldybės nesigauna anksčiau visko užbaigti?
Komentuoti:
-
Straipsniuose apie ženklinimo bėdą sukant nuo Baltupių/Santariškių į Žalgirio gatvę buvo minėta, kad šiemet turi sutvarkyt. O vienintelis būdas sutvarkyt ir yra nutiest papildomą juostą.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Logiška būtų, jog ir nuo centro atkarpą sutvarkytų šiemet, nes Park Town, kurie viską finansuoja, antras etapas turėtų būti baigtas iki šių metų galo, ar jie pastatus pabaigs, bet infrastruktūrą, kad turėtų patogų įvažiavimą, dar tik po metų finansuos? Ar čia dėl savivaldybės nesigauna anksčiau visko užbaigti?
Komentuoti:
-
Logiška būtų, jog ir nuo centro atkarpą sutvarkytų šiemet, nes Park Town, kurie viską finansuoja, antras etapas turėtų būti baigtas iki šių metų galo, ar jie pastatus pabaigs, bet infrastruktūrą, kad turėtų patogų įvažiavimą, dar tik po metų finansuos? Ar čia dėl savivaldybės nesigauna anksčiau visko užbaigti?Parašė mr_miegas Rodyti pranešimąteisybes delei, komunikacija buvo, kad siemet darys +juosta vaziuojant link centro (nuo Zalgirio g. iki sankryzos su Ukmerges g.). as nesu mates pasakymu, kad 2019vasara bus sutvarkyta ir ta dalis nuo centro link Santaru.
Komentuoti:
-
teisybes delei, komunikacija buvo, kad siemet darys +juosta vaziuojant link centro (nuo Zalgirio g. iki sankryzos su Ukmerges g.). as nesu mates pasakymu, kad 2019vasara bus sutvarkyta ir ta dalis nuo centro link Santaru.
Komentuoti:
-
Iki rekonstrukcijos ten kamstyje judedavom pakankamai greitu tempu, kartais net netekdavo stoveti - visada riededavau. Po rekonstrukcijos buvo perreguliuotos sviesoforu fazes ir kamstis gerokai pailgejo ir aisku eismas suletejo.Parašė evvt Rodyti pranešimąPrašliaužus tą vietą, kur sanryža su žalia rodykle kairėn, tarp Hesburgerio ir Circle K degalinės iškart vėl galėjau važiuot nebešliaužiant. Tai turbūt GV-Žalgirio g. šviesoforas, pasitinkantis srautą link Baltupių, ir yra pagrindinis kaltininkas.
Ka dar pastebejau - pagal KET sukdami desnen kai tai leidzia lentele su rodykle, vairuotojai turi sustoti prie raudono sviesoforo. Butent del sito sustojimo taip pat labai leteja eismas ir mazeja toliau esancios sankryzos paralaidumas.
Komentuoti:
-
Tik vieno nesuprantu. Jei visvien statys papildomą šviesoforą apsisukimui, tai kam jį prireikė taip toli nugrūsti, kad gautusi toks siauras smaigalys? Kuo blogai pvz. sulygiuoti su priešais esamu išvažiavimu ir suformuoti normalią sankryžą? Dabar kažkaip chaotiškai gaunasi.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Kaklelis dabar yra būtent šita vieta, bet rekonstravus situacija turėtų gerokai pagerėti, toliau pasislinkti jam nėra kur, nes srautai jau pasiskirsto į Žalgirio, Ozo ir kitas gatves.Paskutinis taisė Ginthus; 2019.01.24, 09:41.
Komentuoti:
-
Kaklelis dabar yra būtent šita vieta, bet rekonstravus situacija turėtų gerokai pagerėti, toliau pasislinkti jam nėra kur, nes srautai jau pasiskirsto į Žalgirio, Ozo ir kitas gatves.Parašė John Rodyti pranešimą
Nėra. Šitą vietą neseniai jau rekonstravo. Dėl pralaisvinimo irgi abejotina. Nebent statyti ten vizijose planuotą kelių lygių sankryžą. Bet ir toks sprendimas abejotinas, nes bottleneck'as tiesiog pasislinktų į kitą vietą šalimais. Ten dabar reiktų nebent gerinti pėsčiųjų accessibility.
Komentuoti:
-
Nedažnai tenka keliaut GV vakarinių spūsčių metu, bet paskutinį kart judant nuo Gerosios Vlties žiedo link Saltoniškių, bet kurios rūšies vėžlio ar sraigės nepavejant, turėjau apsčiai laiko paspėlioti kur tas fuc**n bottleneck'as užgimsta. Po geros valandėlės jau turėjau įtarimus patvirtinusį atsakymą - Geležinio Vilko/Žalgirio gatvių transporto zamyzganas mazgas. Prašliaužus tą vietą, kur sanryža su žalia rodykle kairėn, tarp Hesburgerio ir Circle K degalinės iškart vėl galėjau važiuot nebešliaužiant. Tai turbūt GV-Žalgirio g. šviesoforas, pasitinkantis srautą link Baltupių, ir yra pagrindinis kaltininkas.
Komentuoti:
-
Dar 2016 metais VMSA atrašė apie planuojamą papildomą juostą:
Atsiminęs susiradau ir pakartotinai uždaviau klausimą klerkams.Informuojame, kad Saltoniškių gatvės administracinių pastatų statytojui išduotos prisijungimo sąlygos, kur nustatyta suprojektuoti transporto mazgą, apimantį Geležinio Vilko, Ukmergės ir Žalgirio gatvių sankryžas. Nurodyta suprojektuoti keturias eismo juostas Geležinio Vilko gatvėje nuo PC Rimi iki sankryžos su Ukmergės g.,
Komentuoti:
-
Bene ką tik buvo toks pat klausimas. Yra, šiemet turėtų daryti. Projektas paruoštas abejoms pusėms. Praėjusiais metais padarė kitą pusę, šiemet turėtų šią padaryt.Parašė MrDarkness Rodyti pranešimąSveiki,
Ar yra planų platinti šitoje vietoje? Kosmetinis pakeitimas, o bet labai pralaisvintų aplinkui
Yra. Žr. komentarą aukščiau. Reiks pridėt į Citify, kažkaip būsiu praleidęs.Parašė John Rodyti pranešimą
Nėra. Šitą vietą neseniai jau rekonstravo. Dėl pralaisvinimo irgi abejotina. Nebent statyti ten vizijose planuotą kelių lygių sankryžą. Bet ir toks sprendimas abejotinas, nes bottleneck'as tiesiog pasislinktų į kitą vietą šalimais. Ten dabar reiktų nebent gerinti pėsčiųjų accessibility.
Komentuoti:
-
Reikalinga tik viena juosta link Žalgirio g, stipriai apmažintu apkrovą tam mažam žiedukui, nebūtų gal tokių eilių nuo pat Pedagoginio žiedo.Parašė John Rodyti pranešimą
Nėra. Šitą vietą neseniai jau rekonstravo. Dėl pralaisvinimo irgi abejotina. Nebent statyti ten vizijose planuotą kelių lygių sankryžą. Bet ir toks sprendimas abejotinas, nes bottleneck'as tiesiog pasislinktų į kitą vietą šalimais. Ten dabar reiktų nebent gerinti pėsčiųjų accessibility.
Komentuoti:
-
Nėra. Šitą vietą neseniai jau rekonstravo. Dėl pralaisvinimo irgi abejotina. Nebent statyti ten vizijose planuotą kelių lygių sankryžą. Bet ir toks sprendimas abejotinas, nes bottleneck'as tiesiog pasislinktų į kitą vietą šalimais. Ten dabar reiktų nebent gerinti pėsčiųjų accessibility.Parašė MrDarkness Rodyti pranešimąSveiki,
Ar yra planų platinti šitoje vietoje? Kosmetinis pakeitimas, o bet labai pralaisvintų aplinkui
Komentuoti:
-
Sveiki,
Ar yra planų platinti šitoje vietoje? Kosmetinis pakeitimas, o bet labai pralaisvintų aplinkui
Komentuoti:
-
Duotas startas Geležinio Vilko gatvės lietaus nuotekynės rekonstrukcijai
Sostinėje stipriai palijus, vos per sekundę bus išvaloma iki 5000 l lietaus srauto (maždaug tiek pat kiek telpa į 25 vonias), o Vilniaus šiaurinėje miesto dalyje kritulių surinkimas taps gerokai efektyvesnis – toks rezultatas bus pasiektas, kai Vilniaus savivaldybės įmonė „Grinda“ įgyvendins Geležinio Vilko lietaus nuotekynės kolektoriaus rekonstrukcijos su valyklų ir taršos monitoringo sistemų įrengimo projektą. Savivaldybės įmonė pasirašė sutartį su „Sweco Lietuva", leisiančią pradėti projektavimo darbus. Tai regioninės svarbos projekto „Paviršinių nuotekų sistemų tvarkymas Vilniaus mieste“ dalis.
„Tokio sudėtingumo projekto Lietuvoje dar nebuvo įgyvendinta, todėl UAB „Grinda“ svarstė 3 galimus šios projekto įgyvendinimo techninius sprendimus. Dabar prasidėjus projektavimo darbams, bus vertinami visi sprendimai, o atlikus jų analizes bus pasirinktas vienas, atsižvelgiant į kaštų ir naudos santykį,“ – teigia UAB „Grinda“ vadovas Kęstutis Vaicekiūtis...
Komentuoti:
-
Deja, apsisukinėjančių toje vietoje vis dar galima pamatyti kasdien. Turbūt iki pirmojo policijos reido.Parašė RamasN Rodyti pranešimąVienas pokytis, kad važiuojant nuo Saltoniškių sankryžos uždraudė sukti į kairę, t.y. apsisukt. Kaip tik taikiau prieš porą dienų į Circle K arčiau kalno ir teko neplanuotą pasivažinėjimą apturėti
Bet kad uždraudė, matyt, kad gerai. Dings variantų kažką "apšokti", bet ir dings kliūtys dėl apsisukinėjančių. Aišku, kažkada planuotas viadukas toje vietoje visgi būtų geriau
Komentuoti:
Komentuoti: