Parašė Gladiator
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Geležinio Vilko ir Ukmergės gatvių sankryža
Collapse
X
-
Asfaltą perklos ir senojoje dalyje ar bus 'transformeris'?Parašė Arunasx Rodyti pranešimąjau asfaltuoja!
Komentuoti:
-
jau asfaltuoja!Parašė creatium Rodyti pranešimąjo, panašu, kad jau pradės asfaltuoti. Tiesioginis vaizdas iš vaizdo kameros: https://map.sviesoforai.lt/camera/ap...camera_011.jpg (refresh darykit kas minutę)
Komentuoti:
-
Jo, panašu, kad jau pradės asfaltuoti. Tiesioginis vaizdas iš vaizdo kameros: https://map.sviesoforai.lt/camera/ap...Camera_011.jpg (refresh darykit kas minutę)
Komentuoti:
-
Platinamos gatvės dalyje jau pakloti visi pagrindai, supiltas žviras. Panašu, kad gana greitai bus ir asfaltuojama. Tiesa, ten, kur naujas posūkis į Žalgirio g. dar gana daug padaryti liko.
Komentuoti:
-
Lazdynų tiltas yra labiausiai apkrauta Vilniaus vieta jau dabar.Parašė Humboltas Rodyti pranešimąTačiau "bottleneck" bus aplinkelio išvažiavimas, nes netgi dabar jau ten problemų yra dėl savanorių žiedo.
Kaip tik vakar pusė miesto stovėjo dėl palyginti menkos avarijos ten.
Komentuoti:
-
Kodėl nenuims, nuims tikrai. Nemaža dalis žmonių iš šiaurinių rajonų tokių kaip baltupiai, jaruzalė, fabijoniškės važiuoja rytais link panerių ir atitinkamai kas arčiau ukmergės gatvės ar geležinio vilko gatvės isikūręs, per ją važiuoja link tos pusės, tai vat šioje vietoje šiaurinė gatve nemažai srauto perkeltu žmonių važiuoti link panerių per aplinkelį. Tačiau "bottleneck" bus aplinkelio išvažiavimas, nes netgi dabar jau ten problemų yra dėl savanorių žiedo.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Šiaurinė g. nenuims nei vienos auto nuo GV (tiksliau nenuims konkrečiai šioje vietoje). Nuims pagrinde nuo Ozo, Kareivių ir Ateities g. Tad šis mazgas toliau liks labiausiai apkrauta miesto sankryža ir reikalingi sprendimai niekur nedings.
Komentuoti:
-
M. Lietuvio nuims tranzito nemazai.
Sitas platinimas situacija tikrai pagerins tik reikia palaukt kol atsiras dar juosta salia Circle K.
Komentuoti:
-
Šiaurinė g. nenuims nei vienos auto nuo GV (tiksliau nenuims konkrečiai šioje vietoje). Nuims pagrinde nuo Ozo, Kareivių ir Ateities g. Tad šis mazgas toliau liks labiausiai apkrauta miesto sankryža ir reikalingi sprendimai niekur nedings.Parašė Humboltas Rodyti pranešimąKažkodėl netikiu kad šita papildyta jungtis labai palengvins eismą. Mano nuomone sprendimas yra tik jau senai suplanuotų kelių vystymas, šiuo atveju nemažai srauto nuimtu nuo GV šiaurinė gatvė. Tačiau planai planais, pažadai - pažadais. Sakyčiau čia yra geras jau ženklas kad : Šimašeu - out! Raus!!!
Komentuoti:
-
Kažkodėl netikiu kad šita papildyta jungtis labai palengvins eismą. Mano nuomone sprendimas yra tik jau senai suplanuotų kelių vystymas, šiuo atveju nemažai srauto nuimtu nuo GV šiaurinė gatvė. Tačiau planai planais, pažadai - pažadais. Sakyčiau čia yra geras jau ženklas kad : Šimašeu - out! Raus!!!
Komentuoti:
-
Gali būti ir kažkas paprastesnio suprojektuota:

Čia iš esmės būtų Gerosios vilties žiedo sprendimas, tik su atskiromis juostomis dešiniesiems posūkiams, bei draugiškesniais praėjimais pėstiesiems ir dviratininkams.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Tai nes ir nėra "projektuojama". Negali būti "projektuojama", jeigu ruošiamasi skelbti arch. konkursą. Reikia palaukti ir pažiūrėti.Parašė Gladiator Rodyti pranešimąNa techniškai tai nieko sudėtingo pastatyti šalia automobilių ir pesčiųjų viadukus. Va pavyzdys Singapure Helix viadukas, bet kad tas nueis toliau nei 'planuojama' tai abejoju, nes čia net nevertojamas žodis 'projektuojama' kas galėtų reikšti penkių metų perspektyvą.
Komentuoti:
-
Na techniškai tai nieko sudėtingo pastatyti šalia automobilių ir pesčiųjų viadukus. Va pavyzdys Singapure Helix viadukas, bet kad tas nueis toliau nei 'planuojama' tai abejoju, nes čia net nevertojamas žodis 'projektuojama' kas galėtų reikšti penkių metų perspektyvą.
Komentuoti:
-
Pagal paskutinį Šimašiaus kažkada sakytą komentarą, tai viadukas bus pirmiausia pėsčiųjų ir dviratininku, o antroje vietoje - automobilių. Neįsivaizduoju kaip tai atrodys realybėje. Ir žadėta, kad šiemet bus paskelbtas architektūrinis konkursas. Tad ko gero galim tikėtis kažko įdomaus.Parašė Gladiator Rodyti pranešimą
Kažką praleidau. Vėl 'planuoja'? Gi buvo paskelbta kad projekto atsisakoma ir dabar 'planuojamas' tik pėsčiųjų/dviračių viadukas ir ne per žiedo vidurį, o šalia.
Komentuoti:
-
Kažką praleidau. Vėl 'planuoja'? Gi buvo paskelbta kad projekto atsisakoma ir dabar 'planuojamas' tik pėsčiųjų/dviračių viadukas ir ne per žiedo vidurį, o šalia.Parašė Creatium Rodyti pranešimąĮdomu kaip eismą į žiedą nuo GV pagerins ir planuojamas viadukas virš žiedo nuo Narbuto g. iki Konstitucijos pr. Turėtų tapti žymiai lengviau įvažiuoti į žiedą.
Komentuoti:
-
Tam žiede dar kažką su perėjomis reikia sugalvoti, nes stabdo eismą tiek įvažiuojant, tiek išvažiuojant iš žiedo, ir nėra saugios pėstiesiems / dviratininkams.
Komentuoti:
-
Įdomu kaip eismą į žiedą nuo GV pagerins ir planuojamas viadukas virš žiedo nuo Narbuto g. iki Konstitucijos pr. Turėtų tapti žymiai lengviau įvažiuoti į žiedą.
Komentuoti:
-
Žiedo prieigos problemoms sprendimai:
1. Įgilinti Saltoniškių stotelę, kad pirma juosta prieš žiedą prasidėtų daug anksčiau, t.y. būtų autobusų juostos tąsa (ribojimas tik autobusams baigtųsi ties šviesoforu). Taip atsiras papildomas 100 metrų transportui naudingos kelio juostos.
2. Pertvarkyti žiedą į turbo žiedą, nutiesti papildomą naują pirmą juostą iš kurios būtų galima sukti tik į dešinę (antra galėtų sukti dešinėn, tiesiai ir kairėn; trečia - kairėn ir apsisukti). Prisidėtų dar kokie 150 metrų juostos, kurią išnaudotų sukantieji į Narbuto g. (didžioji dalis iš G.V., nes nemažai važiuojančių Ukmergės g. nusuka į Saltoniškių g.
3. Įvertinti galimus sprendimus, kurie leistų sugrąžinti saugesnį ir efektyvesnį posūkį į kairę iš Ukmergės g. link Žalgirio g., sumažėtų transporto kiekis važiuojantis į žiedą apsisukti
4. Viadukas Narbuto g. -> Konstitucijos pr., nuimtų dalį bendro srauto nuo žiedo, taptų lengviau į jį įvažiuoti.
---------------------------------
klausimas: ar nėra planų nutiesti atšaką iš G.V. / Žalgirio g. į Ukmergės g. vietoj posūkio į kairę, kuri atsišakotų pvz dar prieš Circle K ir įsilietų iškart pasibaigus viadukui? Taip būtų galima nuimti šiek tiek srauto nuo sankryžos.Paskutinis taisė tomtom; 2018.04.23, 17:10.
Komentuoti:

Komentuoti: