Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Geležinio Vilko ir Ukmergės gatvių sankryža

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Lettered
    replied
    Parašė Gladiator Rodyti pranešimą

    Asfaltą perklos ir senojoje dalyje ar bus 'transformeris'?
    Perasfaltuos ir seną dalį.

    Komentuoti:


  • Gladiator
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    jau asfaltuoja!
    Asfaltą perklos ir senojoje dalyje ar bus 'transformeris'?

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Parašė creatium Rodyti pranešimą
    jo, panašu, kad jau pradės asfaltuoti. Tiesioginis vaizdas iš vaizdo kameros: https://map.sviesoforai.lt/camera/ap...camera_011.jpg (refresh darykit kas minutę)
    jau asfaltuoja!

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Jo, panašu, kad jau pradės asfaltuoti. Tiesioginis vaizdas iš vaizdo kameros: https://map.sviesoforai.lt/camera/ap...Camera_011.jpg (refresh darykit kas minutę)

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Platinamos gatvės dalyje jau pakloti visi pagrindai, supiltas žviras. Panašu, kad gana greitai bus ir asfaltuojama. Tiesa, ten, kur naujas posūkis į Žalgirio g. dar gana daug padaryti liko.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Humboltas Rodyti pranešimą
    Tačiau "bottleneck" bus aplinkelio išvažiavimas, nes netgi dabar jau ten problemų yra dėl savanorių žiedo.
    Lazdynų tiltas yra labiausiai apkrauta Vilniaus vieta jau dabar.
    Kaip tik vakar pusė miesto stovėjo dėl palyginti menkos avarijos ten.

    Komentuoti:


  • Humboltas
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Šiaurinė g. nenuims nei vienos auto nuo GV (tiksliau nenuims konkrečiai šioje vietoje). Nuims pagrinde nuo Ozo, Kareivių ir Ateities g. Tad šis mazgas toliau liks labiausiai apkrauta miesto sankryža ir reikalingi sprendimai niekur nedings.
    Kodėl nenuims, nuims tikrai. Nemaža dalis žmonių iš šiaurinių rajonų tokių kaip baltupiai, jaruzalė, fabijoniškės važiuoja rytais link panerių ir atitinkamai kas arčiau ukmergės gatvės ar geležinio vilko gatvės isikūręs, per ją važiuoja link tos pusės, tai vat šioje vietoje šiaurinė gatve nemažai srauto perkeltu žmonių važiuoti link panerių per aplinkelį. Tačiau "bottleneck" bus aplinkelio išvažiavimas, nes netgi dabar jau ten problemų yra dėl savanorių žiedo.

    Komentuoti:


  • mr_miegas
    replied
    M. Lietuvio nuims tranzito nemazai.
    Sitas platinimas situacija tikrai pagerins tik reikia palaukt kol atsiras dar juosta salia Circle K.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Humboltas Rodyti pranešimą
    Kažkodėl netikiu kad šita papildyta jungtis labai palengvins eismą. Mano nuomone sprendimas yra tik jau senai suplanuotų kelių vystymas, šiuo atveju nemažai srauto nuimtu nuo GV šiaurinė gatvė. Tačiau planai planais, pažadai - pažadais. Sakyčiau čia yra geras jau ženklas kad : Šimašeu - out! Raus!!!
    Šiaurinė g. nenuims nei vienos auto nuo GV (tiksliau nenuims konkrečiai šioje vietoje). Nuims pagrinde nuo Ozo, Kareivių ir Ateities g. Tad šis mazgas toliau liks labiausiai apkrauta miesto sankryža ir reikalingi sprendimai niekur nedings.

    Komentuoti:


  • Humboltas
    replied
    Kažkodėl netikiu kad šita papildyta jungtis labai palengvins eismą. Mano nuomone sprendimas yra tik jau senai suplanuotų kelių vystymas, šiuo atveju nemažai srauto nuimtu nuo GV šiaurinė gatvė. Tačiau planai planais, pažadai - pažadais. Sakyčiau čia yra geras jau ženklas kad : Šimašeu - out! Raus!!!

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Click image for larger version

Name:	13D39385-425A-4016-A95B-1DE60C1ACBD5.jpeg
Views:	109
Size:	249,6 kB
ID:	1639485Click image for larger version

Name:	5FB74EB9-2546-4A42-9BF2-33895FE3F1DD.jpeg
Views:	99
Size:	302,7 kB
ID:	1639484

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied


    Komentuoti:


  • kutas
    replied
    Gali būti ir kažkas paprastesnio suprojektuota:



    Čia iš esmės būtų Gerosios vilties žiedo sprendimas, tik su atskiromis juostomis dešiniesiems posūkiams, bei draugiškesniais praėjimais pėstiesiems ir dviratininkams.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė Gladiator Rodyti pranešimą
    Na techniškai tai nieko sudėtingo pastatyti šalia automobilių ir pesčiųjų viadukus. Va pavyzdys Singapure Helix viadukas, bet kad tas nueis toliau nei 'planuojama' tai abejoju, nes čia net nevertojamas žodis 'projektuojama' kas galėtų reikšti penkių metų perspektyvą.

    Click image for larger version  Name:	helix.jpg Views:	1 Size:	12,6 kB ID:	1636953
    Tai nes ir nėra "projektuojama". Negali būti "projektuojama", jeigu ruošiamasi skelbti arch. konkursą. Reikia palaukti ir pažiūrėti.

    Komentuoti:


  • Gladiator
    replied
    Na techniškai tai nieko sudėtingo pastatyti šalia automobilių ir pesčiųjų viadukus. Va pavyzdys Singapure Helix viadukas, bet kad tas nueis toliau nei 'planuojama' tai abejoju, nes čia net nevertojamas žodis 'projektuojama' kas galėtų reikšti penkių metų perspektyvą.

    Click image for larger version

Name:	helix.jpg
Views:	109
Size:	12,6 kB
ID:	1636953

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė Gladiator Rodyti pranešimą

    Kažką praleidau. Vėl 'planuoja'? Gi buvo paskelbta kad projekto atsisakoma ir dabar 'planuojamas' tik pėsčiųjų/dviračių viadukas ir ne per žiedo vidurį, o šalia.
    Pagal paskutinį Šimašiaus kažkada sakytą komentarą, tai viadukas bus pirmiausia pėsčiųjų ir dviratininku, o antroje vietoje - automobilių. Neįsivaizduoju kaip tai atrodys realybėje. Ir žadėta, kad šiemet bus paskelbtas architektūrinis konkursas. Tad ko gero galim tikėtis kažko įdomaus.

    Komentuoti:


  • Gladiator
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Įdomu kaip eismą į žiedą nuo GV pagerins ir planuojamas viadukas virš žiedo nuo Narbuto g. iki Konstitucijos pr. Turėtų tapti žymiai lengviau įvažiuoti į žiedą.
    Kažką praleidau. Vėl 'planuoja'? Gi buvo paskelbta kad projekto atsisakoma ir dabar 'planuojamas' tik pėsčiųjų/dviračių viadukas ir ne per žiedo vidurį, o šalia.

    Komentuoti:


  • kutas
    replied
    Tam žiede dar kažką su perėjomis reikia sugalvoti, nes stabdo eismą tiek įvažiuojant, tiek išvažiuojant iš žiedo, ir nėra saugios pėstiesiems / dviratininkams.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Įdomu kaip eismą į žiedą nuo GV pagerins ir planuojamas viadukas virš žiedo nuo Narbuto g. iki Konstitucijos pr. Turėtų tapti žymiai lengviau įvažiuoti į žiedą.

    Komentuoti:


  • tomtom
    replied
    Žiedo prieigos problemoms sprendimai:

    1. Įgilinti Saltoniškių stotelę, kad pirma juosta prieš žiedą prasidėtų daug anksčiau, t.y. būtų autobusų juostos tąsa (ribojimas tik autobusams baigtųsi ties šviesoforu). Taip atsiras papildomas 100 metrų transportui naudingos kelio juostos.

    2. Pertvarkyti žiedą į turbo žiedą, nutiesti papildomą naują pirmą juostą iš kurios būtų galima sukti tik į dešinę (antra galėtų sukti dešinėn, tiesiai ir kairėn; trečia - kairėn ir apsisukti). Prisidėtų dar kokie 150 metrų juostos, kurią išnaudotų sukantieji į Narbuto g. (didžioji dalis iš G.V., nes nemažai važiuojančių Ukmergės g. nusuka į Saltoniškių g.

    3. Įvertinti galimus sprendimus, kurie leistų sugrąžinti saugesnį ir efektyvesnį posūkį į kairę iš Ukmergės g. link Žalgirio g., sumažėtų transporto kiekis važiuojantis į žiedą apsisukti

    4. Viadukas Narbuto g. -> Konstitucijos pr., nuimtų dalį bendro srauto nuo žiedo, taptų lengviau į jį įvažiuoti.


    ---------------------------------

    klausimas: ar nėra planų nutiesti atšaką iš G.V. / Žalgirio g. į Ukmergės g. vietoj posūkio į kairę, kuri atsišakotų pvz dar prieš Circle K ir įsilietų iškart pasibaigus viadukui? Taip būtų galima nuimti šiek tiek srauto nuo sankryžos.
    Paskutinis taisė tomtom; 2018.04.23, 17:10.

    Komentuoti:

Working...
X