Parašė Ignalina
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vėluojantys Vilniaus infrastruktūros projektai
Collapse
X
-
Parašė bato_usai Rodyti pranešimąAnkščiau ar vėliau reikėtų ir turbūt bus prie to prieita. Turbūt būtų naudinga sukurti pasiūlymą VMS.
Comment
-
Parašė spekas Rodyti pranešimąPvz kiek metų galima tempti ir nepastatyti pėsčiųjų viaduko čia, kuris kainuotų, manau, max kokius 2 mln...:
Juolab, kad ten viadukas net nebūtų didelis nepatogumas, nes pagrindinis pėsčiųjų srautas bet kokiu atveju turi kilti/leistis laiptais vakarinėje ("kairėje" pagal foto) kelio pusėje.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė TrippleA Rodyti pranešimą
Tai ir Ozo gatve yra nebaigta.
Man idomu butu pamatyt, palyginus senuosius planus, kokiu gatviu truksta siaurinej Vilniaus daly. Ka is dabartiniu duomenu zinau, tai Ozo g. atkarpos, Siaurines, Mykolo Lietuvio ir Pavilnioniu suplanuotos ir nera pradetos ar abigtos iki galo. Ar dar kokiu nors yra, apie kurias nera taip placiai kalbeta?
Tarandės g. jungtis su Zujūnų g. jau matyt palaidota.
Santariškių g. pratęsimas iki Gulbinų gal ir pajudės.
Kadaise galvota apie gatvę nuo Gedvydžių link Mokyklos g. Jėruzalėje. Dabar jos tikrai nebus.
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Taigi Smalinės gatvė iki šiol nebaigtas akligatvis. Gabaliuką dar nutiesė po 30 metų pertraukos.
Tarandės g. jungtis su Zujūnų g. jau matyt palaidota.
Santariškių g. pratęsimas iki Gulbinų gal ir pajudės.
Kadaise galvota apie gatvę nuo Gedvydžių link Mokyklos g. Jėruzalėje. Dabar jos tikrai nebus.
- 5 patinka
Comment
-
Parašė RamasN Rodyti pranešimą
O dar prisiminus, kad Ukmergės/Laisvės/Ateities mazgas nepabaigtas ir tenka ratais kvadratais išvažinėt į Ukmergės gatvę į šiaurės pusę, tame tarpe užkišant dalį Pašilaičių nereikalingu tranzitu
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Taip, ten jau istorinis VMS neįgalumo paminklas.
Comment
-
Parašė Kitas Rodyti pranešimą
Ten bent jau aiški priežastis - privati nuosavybė. Atrodo net 2 vnt..
Bet ne, pas mus gi sugebėjo net VA trasoje nemenkus sklypus privatizuoti, o po kelių metų prastumti VMS už keleriopai didesnę kainą.
Ir dvidešimt metų tąsosi. Ilgiau nei tarpukario respublika gyvavo.
- 11 patinka
Comment
-
Parašė Kitas Rodyti pranešimą
Ten bent jau aiški priežastis - privati nuosavybė. Atrodo net 2 vnt..
- 3 patinka
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Ir per tiek dešimtmečių nesugebėjo paimti? Dėl perkūnkiemio gatvelės sugebėjo visus teismus su privačiais savinikais laimėti bet čia neliečiama?
- 4 patinka
Comment
-
Parašė Kitas Rodyti pranešimą
Ten bent jau aiški priežastis - privati nuosavybė. Atrodo net 2 vnt..
- 6 patinka
Comment
-
Blemba kokia gera mintis.
Ir pagrindime įrašyti, kad tai būtina evakuacijai iš miesto Avižienių kryptimi, nes Gariūnuose nėra rekonstruota apie ką minėjo eksvaldas.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
- 2 patinka
Comment
-
Vilnius 2025. Gatvių kategorijų žemėlapis. Trūkstamos gatvių tinklo jungtys.
https://maps.vilnius.lt/map/shared-t...f-ec8cf0b49e8b
- 1 patinka
Comment
-
Parašė spekas Rodyti pranešimąNeramina, kad nevaizduojama Ozo jungtis su VA. Tokios jungties vienas pagrindinių tikslų yra būtent tiesioginis srauto sujungimas su VA, o ne jo nukreipimas ratais kvadratais su iš to kylančiomis problemomis.Lietuva visiems.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė abruo Rodyti pranešimąTurint omeny, kad dėl tos vietos jau sovietmečiu stipriai protestavo „žalieji“, tai turbūt ši administracija bando taip apsisaugoti. Gal sujungus Ozo g. su Laisvės pr. ir išaugus eismui Viršuliškių gatve žmonės ir patys supras tos atkarpos svarbą.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Kiek jau galima tuo "užbaikime būtiną gatvių tinklą", o kad tą padarytumėm, iškniskim kapines, iškirskim mišką. Padarytų Viršuliškių ir Ąžuolyno gatves normaliomis C kategorijų gatvėmis ir to pakaktų. Dabar Šešuolių g. pradžia (B kategorija!) - plačiausia gatvė, prigrūsta mašinų ir greitis 30, C kategorijos Viršuliškių gatvėje net prasilenkti sunku, o Ąžuolyno gatvė su įžymiuoju įvažiavimu stačiu kampu apskritai yra D kategorijos, kas gavosi, kai planavo petrolheadai, o tada atėjo humanistai ir pasakė kad reikia viską siaurinti ir lėtinti.
Comment
-
Jo, iškniskim kapines, kurių toje trasoje nėra... Čia tas gaunasi kai NIMBY'izmas aptemdo protą ir pradedamos išsigalvoti "kliūtys". Bet aišku pas mus mieste kiekviena plynė ar niekaip nenaudojama pieva turi sakralinę reikšmę ir jos liesti negalima. Tačiau geriau didesnį srautą nukreipti pas kitus po langais (kur tokio srauto neturėjo būti), nes nu gi ne pas mane.
- 13 patinka
Comment
-
Tai panašiai kaip diskutuojame, kad prie Šeškiuko ežeriuko nėra jokio parko, tik šabakštynai, taip ir čia diskutuosime kad trasoje nėra kapinių. Techniškai taip, bet jei neklystu, tas tarpas, iš abiejų pusių apribotas sienomis, nėra jau toks platus. Be to, Viršuliškėse priešinsis gyventojai. Bet geriau kaltinti visus aplinkui kurie nenori prospekto po langais, kad yra NIMBiai, nors tos pačios Viršuliškės bene iš visų pusių apsuptos magistralėmis (arba kaltinti žmonės, kad negyvena kažkur geriau).
Comment
Comment