Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vėluojantys Vilniaus infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Kitas Rodyti pranešimą

    Ten bent jau aiški priežastis - privati nuosavybė. Atrodo net 2 vnt..
    Ir per tiek dešimtmečių nesugebėjo paimti? Dėl perkūnkiemio gatvelės sugebėjo visus teismus su privačiais savinikais laimėti bet čia neliečiama?

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Kitas Rodyti pranešimą

    Ten bent jau aiški priežastis - privati nuosavybė. Atrodo net 2 vnt..
    Daug kur yra privati nuosavybė. Čia buvo suprojektuota dar tuomet, kai tikriausiai ir žemės net nebuvo privatizuotos. Ten net galai sujungimo jau pastatyti.
    Bet ne, pas mus gi sugebėjo net VA trasoje nemenkus sklypus privatizuoti, o po kelių metų prastumti VMS už keleriopai didesnę kainą.
    Ir dvidešimt metų tąsosi. Ilgiau nei tarpukario respublika gyvavo.

    Komentuoti:


  • Kitas
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Taip, ten jau istorinis VMS neįgalumo paminklas.
    Ten bent jau aiški priežastis - privati nuosavybė. Atrodo net 2 vnt..

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė RamasN Rodyti pranešimą

    O dar prisiminus, kad Ukmergės/Laisvės/Ateities mazgas nepabaigtas ir tenka ratais kvadratais išvažinėt į Ukmergės gatvę į šiaurės pusę, tame tarpe užkišant dalį Pašilaičių nereikalingu tranzitu
    Taip, ten jau istorinis VMS neįgalumo paminklas.

    Komentuoti:


  • RamasN
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Taigi Smalinės gatvė iki šiol nebaigtas akligatvis. Gabaliuką dar nutiesė po 30 metų pertraukos.
    Tarandės g. jungtis su Zujūnų g. jau matyt palaidota.
    Santariškių g. pratęsimas iki Gulbinų gal ir pajudės.
    Kadaise galvota apie gatvę nuo Gedvydžių link Mokyklos g. Jėruzalėje. Dabar jos tikrai nebus.
    O dar prisiminus, kad Ukmergės/Laisvės/Ateities mazgas nepabaigtas ir tenka ratais kvadratais išvažinėt į Ukmergės gatvę į šiaurės pusę, tame tarpe užkišant dalį Pašilaičių nereikalingu tranzitu

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė TrippleA Rodyti pranešimą

    Tai ir Ozo gatve yra nebaigta.

    Man idomu butu pamatyt, palyginus senuosius planus, kokiu gatviu truksta siaurinej Vilniaus daly. Ka is dabartiniu duomenu zinau, tai Ozo g. atkarpos, Siaurines, Mykolo Lietuvio ir Pavilnioniu suplanuotos ir nera pradetos ar abigtos iki galo. Ar dar kokiu nors yra, apie kurias nera taip placiai kalbeta?
    Taigi Smalinės gatvė iki šiol nebaigtas akligatvis. Gabaliuką dar nutiesė po 30 metų pertraukos.
    Tarandės g. jungtis su Zujūnų g. jau matyt palaidota.
    Santariškių g. pratęsimas iki Gulbinų gal ir pajudės.
    Kadaise galvota apie gatvę nuo Gedvydžių link Mokyklos g. Jėruzalėje. Dabar jos tikrai nebus.

    Komentuoti:


  • Riedutis
    replied
    Parašė spekas Rodyti pranešimą
    Pvz kiek metų galima tempti ir nepastatyti pėsčiųjų viaduko čia, kuris kainuotų, manau, max kokius 2 mln...:

    Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	1686
Size:	113,5 kB
ID:	2146314
    Dar vakar ten važiavau, ir identiška mintis aplankė.
    Juolab, kad ten viadukas net nebūtų didelis nepatogumas, nes pagrindinis pėsčiųjų srautas bet kokiu atveju turi kilti/leistis laiptais vakarinėje ("kairėje" pagal foto) kelio pusėje.

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Parašė bato_usai Rodyti pranešimą
    Ankščiau ar vėliau reikėtų ir turbūt bus prie to prieita. Turbūt būtų naudinga sukurti pasiūlymą VMS.
    Ir gatvės važiuojamosios dalies panaikinimą mano supratimu būtų galima nedelsiant įgyventinti, nes nepalyginamai mažiau darbų ir tt.. Tiesiog demontuoji dalį asfalto ir viskas.

    Komentuoti:


  • bato_usai
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
    Nereikia nieko kišt po žeme. Upės g. turi būti perskirta, kad joje nebevyktų tranzitas.
    Ankščiau ar vėliau reikėtų ir turbūt bus prie to prieita. Turbūt būtų naudinga sukurti pasiūlymą VMS.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Buvo VMSA skelbtas projektas su atskirais viadukais auto ir pėstiems gal prieš 10 metų. Gerai paieškojus minėtas iš forume.
    Pažįstamas baigė MRU prieš 20 metų. Tas viadukas žadėtas dar tada, kai ten mokėsi. Tai bemaž 25 metai jau kaip "projektuojamas".
    Nors įtariu, kad dar sovietiniuose projektuose figuravo.
    Įdomu tai, kad už poros kilometrų be problemų pastatytas kitas pėsčiųjų viadukas, kuriuo potencialiai naudojasi gerokai mažiau gyventojų.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Parašė spekas Rodyti pranešimą
    Pvz kiek metų galima tempti ir nepastatyti pėsčiųjų viaduko čia, kuris kainuotų, manau, max kokius 2 mln...:

    Click image for larger version  Name:	Capture.JPG Views:	199 Size:	113,5 kB ID:	2146314
    Buvo VMSA skelbtas projektas su atskirais viadukais auto ir pėstiems gal prieš 10 metų. Gerai paieškojus minėtas iš forume.

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

    Nereikia nieko kišt po žeme. Upės g. turi būti perskirta, kad joje nebevyktų tranzitas.
    Iš ties, variantas.
    Jei VCUP, viešbutis kada planuotų požeminį parkingą, manau tada galima galvoti ir apie Upės g pakišimą po žeme (jei apskritai tai vertėtų daryti) įrengiant ir patekimus į parkingus po žeme. Gal ir slėptuvėms vienu metu pritaikyti?..

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė spekas Rodyti pranešimą
    Upės g dalį ties VCUP ir Radisson (ar koks ten) viešbučiu pakišti po žeme...
    Nereikia nieko kišt po žeme. Upės g. turi būti perskirta, kad joje nebevyktų tranzitas.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė spekas Rodyti pranešimą
    Dar blogiau, kad ne tik nevykdomi taip reikalingi dideli ar bent didesni projektai, bet taškomi pinigai: sovietmečio įbetonavimas, asfalto jūros (nesakau, kad nereikia asfaltuoti - reikia. TIk ne taip kaip dabar daroma), ištisiniu asfaltu asfaltuojama labai geros būklės gatvės ir tt..

    2023 m VMS biudžete liko 72 mln eurų nepanaudota. Kiek viadukų/tunelių buvo galima pastatyti (kokius 5 transportui ir keletą pėstiesiems?), kiek Šiaurinės nutiesti?.. Tą patį stadioną buvo galima pastatyti už 50 mln ir dar 22 mln būtų likę... Upės g dalį ties VCUP ir Radisson (ar koks ten) viešbučiu pakišti po žeme...
    Reikia dar įvertinti, kad infliacija suėda "sutaupytus" pinigus

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Pvz kiek metų galima tempti ir nepastatyti pėsčiųjų viaduko čia, kuris kainuotų, manau, max kokius 2 mln...:

    Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	1686
Size:	113,5 kB
ID:	2146314

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Dar blogiau, kad ne tik nevykdomi taip reikalingi dideli ar bent didesni projektai, bet taškomi pinigai: sovietmečio įbetonavimas, asfalto jūros (nesakau, kad nereikia asfaltuoti - reikia. TIk ne taip kaip dabar daroma), ištisiniu asfaltu asfaltuojama labai geros būklės gatvės ir tt..

    2023 m VMS biudžete liko 72 mln eurų nepanaudota. Kiek viadukų/tunelių buvo galima pastatyti (kokius 5 transportui ir keletą pėstiesiems?), kiek Šiaurinės nutiesti?.. Tą patį stadioną buvo galima pastatyti už 50 mln ir dar 22 mln būtų likę... Upės g dalį ties VCUP ir Radisson (ar koks ten) viešbučiu pakišti po žeme...

    Komentuoti:


  • Eidvis
    replied

    Suprantama, kad yra paskolos ir nemažai projektų vykdoma skolinantais, yra ir koncesija, tik taip yra, kad tiek koncesija, tiek tos paskolos nėra nemokamos ir po to jas vis tiek iš savivaldybės biudžeto reikia atidavinėti. Ir kai įstatymais yra nustatytos ribos kiek savivaldybės gali skolintis, tai vykdyti milijardo vertės projektą Vilnius iš savo/skolintų lėšų tiesiog negali, nebent, kaip minėjau, jis būtų ištęstas 7-10 metų.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Šiaip fai niekas iš biudžeto visos projekto kainos neapmokinėja. Tam yra paskolos. Dar, aišku, yra NT mokesčio galimybė, kuri leistų belenkaip padidinti biudžetą, bet apie tai tylima.

    Komentuoti:


  • Eidvis
    replied

    Parašė rPn Rodyti pranešimą

    Būtent labai geras klausimas diskusijai: Kodėl? Kodėl nebandomi įgyvendinti didesni projektai?

    2016m. gruodžio 20d. buvo atidarytas 248 mln. eurų kainavęs Vakarinis aplinkelis (107 mln. eurų kainavo tik trečias etapas).

    Nuo to laiko įgyvendinti TOP 5 didžiausi pagal kainą Vilniaus savivaldybės projektai:

    1. 150 naujų autobusų lizingavimas - 40,5 mln. €. (išsimokėjimas per 8 metus po ~5mln. per metus)
    2. Paviršinių nuotekų tinklų tvarkymo projektas 38.8 mln. € (Įeina - Karoliniškių, T. Narbuto-Saltoniškių, GV, Šeškinės, Kareivių, Savanorių-Giraitės, Vilkpedės; Neįeina - dabar vykdomas Kalvarijų g. 11mln. vertės projektas). Didžiąją dalį finansavo Europos Sąjunga.
    3. Lazdynų baseinas - 35 mln. €
    4. Minsko pl. tunelis - 31 mln. €. Didžiąją dalį finansavo LAKD.
    5. Pilaitės Tolminkiemio gimnazija - 17 mln. €.
    Planuojamą stadioną turbūt galima būtų priskirti prie didelių projektų. Vakarinis aplinkėlis ES pinigais finansuotas buvo, tuo metu savivaldybė net miesto autobusų nesugebėdavo nupirkti - pirkdavo 20 metų senumo nurašytus kledarus. Šiuo metu toks projektas, kaip vakarinis aplinkėlis, jau net ne šimtus milijonų kainuotų, o milijardą. Miesto biudžetui tokie projektai nėra pavežami arba reikėtų ilgam stabdyti daugumą kitų projektų, gatvių remontų ir pan. Kažkada žiūrėjau, tai atėmus visokias švietimo išlaidas ir pan., investicijoms savivaldybė berods 10% biudžeto gali skirti. Biudžetas virš milijardo, vadinas investicijos kiek virš 100 mln EUR. - dėl to ir neišeina įgyvendinti milijardo vertės projektų iš savivaldybės biudžeto. Galbūt kažkokį didelį projektą, jį ištempus per 7 metus ar pan., savivaldybė ir galėtų įgyvendinti - bet nereikėtų vadovautis supratimu, kad didelis projektas yra gerai vien dėl to, kad jis didelis. Didelis projekto kaštų ir naudos analizės ypač skūpūlingai turėtų būti daromos ir jie įgyvendinami ne dėl prestižo. Yra labai daug miestų, kurie labai stipriai susimovė su grandioziniais projektais ieškodami to prestižo, pvz. Astana ar Dubajus, Vilniuje irgi milžiniški pinigai stadiono griaučių statyboms iššvaistyti buvo. O štai vakarinio aplinkelio reikšmė yra neabejotina - nuimtas milžiniškas automobilių srautas nuo miesto gatvių, tos investicijos jau dabar turbūt atsipirko. Milžiniško projekto sukuriama vertė taip pat turi būti milžiniška.

    Komentuoti:


  • DeSadas
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Manau, kad šuo kitur pakastas. Su tais remontais ir mažais projektais nereikia jokių konkursų, prastai kontroliuojamos išlaidos, kokybė. Bet pasipelnyti galimybės didesnės.
    va... sek pinigus.

    Komentuoti:

Working...
X