Parašė Kitas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vėluojantys Vilniaus infrastruktūros projektai
Collapse
X
-
- 3 patinka
-
Parašė Kitas Rodyti pranešimą
Ten bent jau aiški priežastis - privati nuosavybė. Atrodo net 2 vnt..
Bet ne, pas mus gi sugebėjo net VA trasoje nemenkus sklypus privatizuoti, o po kelių metų prastumti VMS už keleriopai didesnę kainą.
Ir dvidešimt metų tąsosi. Ilgiau nei tarpukario respublika gyvavo.
- 11 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Taip, ten jau istorinis VMS neįgalumo paminklas.
Komentuoti:
-
Parašė RamasN Rodyti pranešimą
O dar prisiminus, kad Ukmergės/Laisvės/Ateities mazgas nepabaigtas ir tenka ratais kvadratais išvažinėt į Ukmergės gatvę į šiaurės pusę, tame tarpe užkišant dalį Pašilaičių nereikalingu tranzitu
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Taigi Smalinės gatvė iki šiol nebaigtas akligatvis. Gabaliuką dar nutiesė po 30 metų pertraukos.
Tarandės g. jungtis su Zujūnų g. jau matyt palaidota.
Santariškių g. pratęsimas iki Gulbinų gal ir pajudės.
Kadaise galvota apie gatvę nuo Gedvydžių link Mokyklos g. Jėruzalėje. Dabar jos tikrai nebus.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Parašė TrippleA Rodyti pranešimą
Tai ir Ozo gatve yra nebaigta.
Man idomu butu pamatyt, palyginus senuosius planus, kokiu gatviu truksta siaurinej Vilniaus daly. Ka is dabartiniu duomenu zinau, tai Ozo g. atkarpos, Siaurines, Mykolo Lietuvio ir Pavilnioniu suplanuotos ir nera pradetos ar abigtos iki galo. Ar dar kokiu nors yra, apie kurias nera taip placiai kalbeta?
Tarandės g. jungtis su Zujūnų g. jau matyt palaidota.
Santariškių g. pratęsimas iki Gulbinų gal ir pajudės.
Kadaise galvota apie gatvę nuo Gedvydžių link Mokyklos g. Jėruzalėje. Dabar jos tikrai nebus.
Komentuoti:
-
Parašė spekas Rodyti pranešimąPvz kiek metų galima tempti ir nepastatyti pėsčiųjų viaduko čia, kuris kainuotų, manau, max kokius 2 mln...:
Juolab, kad ten viadukas net nebūtų didelis nepatogumas, nes pagrindinis pėsčiųjų srautas bet kokiu atveju turi kilti/leistis laiptais vakarinėje ("kairėje" pagal foto) kelio pusėje.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė bato_usai Rodyti pranešimąAnkščiau ar vėliau reikėtų ir turbūt bus prie to prieita. Turbūt būtų naudinga sukurti pasiūlymą VMS.
Komentuoti:
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimąNereikia nieko kišt po žeme. Upės g. turi būti perskirta, kad joje nebevyktų tranzitas.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąBuvo VMSA skelbtas projektas su atskirais viadukais auto ir pėstiems gal prieš 10 metų. Gerai paieškojus minėtas iš forume.
Nors įtariu, kad dar sovietiniuose projektuose figuravo.
Įdomu tai, kad už poros kilometrų be problemų pastatytas kitas pėsčiųjų viadukas, kuriuo potencialiai naudojasi gerokai mažiau gyventojų.
- 9 patinka
Komentuoti:
-
Parašė spekas Rodyti pranešimąPvz kiek metų galima tempti ir nepastatyti pėsčiųjų viaduko čia, kuris kainuotų, manau, max kokius 2 mln...:
Komentuoti:
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
Nereikia nieko kišt po žeme. Upės g. turi būti perskirta, kad joje nebevyktų tranzitas.
Jei VCUP, viešbutis kada planuotų požeminį parkingą, manau tada galima galvoti ir apie Upės g pakišimą po žeme (jei apskritai tai vertėtų daryti) įrengiant ir patekimus į parkingus po žeme. Gal ir slėptuvėms vienu metu pritaikyti?..
Komentuoti:
-
Parašė spekas Rodyti pranešimąUpės g dalį ties VCUP ir Radisson (ar koks ten) viešbučiu pakišti po žeme...
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Parašė spekas Rodyti pranešimąDar blogiau, kad ne tik nevykdomi taip reikalingi dideli ar bent didesni projektai, bet taškomi pinigai: sovietmečio įbetonavimas, asfalto jūros (nesakau, kad nereikia asfaltuoti - reikia. TIk ne taip kaip dabar daroma), ištisiniu asfaltu asfaltuojama labai geros būklės gatvės ir tt..
2023 m VMS biudžete liko 72 mln eurų nepanaudota. Kiek viadukų/tunelių buvo galima pastatyti (kokius 5 transportui ir keletą pėstiesiems?), kiek Šiaurinės nutiesti?.. Tą patį stadioną buvo galima pastatyti už 50 mln ir dar 22 mln būtų likę... Upės g dalį ties VCUP ir Radisson (ar koks ten) viešbučiu pakišti po žeme...
Komentuoti:
-
Pvz kiek metų galima tempti ir nepastatyti pėsčiųjų viaduko čia, kuris kainuotų, manau, max kokius 2 mln...:
- 9 patinka
Komentuoti:
-
Dar blogiau, kad ne tik nevykdomi taip reikalingi dideli ar bent didesni projektai, bet taškomi pinigai: sovietmečio įbetonavimas, asfalto jūros (nesakau, kad nereikia asfaltuoti - reikia. TIk ne taip kaip dabar daroma), ištisiniu asfaltu asfaltuojama labai geros būklės gatvės ir tt..
2023 m VMS biudžete liko 72 mln eurų nepanaudota. Kiek viadukų/tunelių buvo galima pastatyti (kokius 5 transportui ir keletą pėstiesiems?), kiek Šiaurinės nutiesti?.. Tą patį stadioną buvo galima pastatyti už 50 mln ir dar 22 mln būtų likę... Upės g dalį ties VCUP ir Radisson (ar koks ten) viešbučiu pakišti po žeme...
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Suprantama, kad yra paskolos ir nemažai projektų vykdoma skolinantais, yra ir koncesija, tik taip yra, kad tiek koncesija, tiek tos paskolos nėra nemokamos ir po to jas vis tiek iš savivaldybės biudžeto reikia atidavinėti. Ir kai įstatymais yra nustatytos ribos kiek savivaldybės gali skolintis, tai vykdyti milijardo vertės projektą Vilnius iš savo/skolintų lėšų tiesiog negali, nebent, kaip minėjau, jis būtų ištęstas 7-10 metų.
Komentuoti:
-
Šiaip fai niekas iš biudžeto visos projekto kainos neapmokinėja. Tam yra paskolos. Dar, aišku, yra NT mokesčio galimybė, kuri leistų belenkaip padidinti biudžetą, bet apie tai tylima.
Komentuoti:
-
Parašė rPn Rodyti pranešimą
Būtent labai geras klausimas diskusijai: Kodėl? Kodėl nebandomi įgyvendinti didesni projektai?
2016m. gruodžio 20d. buvo atidarytas 248 mln. eurų kainavęs Vakarinis aplinkelis (107 mln. eurų kainavo tik trečias etapas).
Nuo to laiko įgyvendinti TOP 5 didžiausi pagal kainą Vilniaus savivaldybės projektai:
1. 150 naujų autobusų lizingavimas - 40,5 mln. €. (išsimokėjimas per 8 metus po ~5mln. per metus)
2. Paviršinių nuotekų tinklų tvarkymo projektas 38.8 mln. € (Įeina - Karoliniškių, T. Narbuto-Saltoniškių, GV, Šeškinės, Kareivių, Savanorių-Giraitės, Vilkpedės; Neįeina - dabar vykdomas Kalvarijų g. 11mln. vertės projektas). Didžiąją dalį finansavo Europos Sąjunga.
3. Lazdynų baseinas - 35 mln. €
4. Minsko pl. tunelis - 31 mln. €. Didžiąją dalį finansavo LAKD.
5. Pilaitės Tolminkiemio gimnazija - 17 mln. €.
Komentuoti:
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąManau, kad šuo kitur pakastas. Su tais remontais ir mažais projektais nereikia jokių konkursų, prastai kontroliuojamos išlaidos, kokybė. Bet pasipelnyti galimybės didesnės.
- 3 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: