Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Nevykę infrastruktūros sprendimai
Collapse
X
-
/\ O kokios problemos persirikiuoti ankščiau? Aš taip ir darau, jei reikia, negu dabar stovėsi juostoje su sukančiais į kairę? Mentai bausti irgi neturėtų, tai nėra kažkoks įžūlus važiavimas autobusų juosta.
-
Na matai, as pats vaziavau apie 50-60km/h ir kaip kulturingas vairuotojas bandziau iskart pravaziavus pereje i pirma juosta lysti, o ten dideliu greiciu autobusu juosta koks tai atleke. Lietus lijo, buvo tamsu + priekyje masinos ir pesciuju perejoje keglius reikejo ziureti. Autobusai ir troleibusai 80-90km/h tokiose vietose nevazineja
Bet ne esme, problema pagrindine tame, jog per trumpa juostos dalis sukimui link Nemencines, masinu eile buna ir zymiai toliau nei pereja, tokiu atveju tenka kirsti istisine arba per lukoil garbes rata
Komentuoti:
-
Parašė zajcik Rodyti pranešimąSiandien kaip tik vos nenukaliau toje sankryzoje vieno veikejo. Gryztant is sauletekio, prie lukoilo pravaziavus pesciuju pereja, bandziau rikiuotis i pirma juosta. Buvo tamsu, dar prieky masinos, kegliai perejoje ir paskutine sekunde pastebejau autobusu juosta atlekianti kamikadze.....
Komentuoti:
-
Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimąGeriausia važiuot su Škoda, varoma elektra ir būtų ramu visiems...
Komentuoti:
-
Siandien kaip tik vos nenukaliau toje sankryzoje vieno veikejo. Gryztant is sauletekio, prie lukoilo pravaziavus pesciuju pereja, bandziau rikiuotis i pirma juosta. Buvo tamsu, dar prieky masinos, kegliai perejoje ir paskutine sekunde pastebejau autobusu juosta atlekianti kamikadze.....
Komentuoti:
-
Tenka ties sia vieta vakarais pravaziuoti. Dideliu problemu is Nemencines puses nera, nes lukoilas stovi. Bet reikia pro Orlyna i virsu kylant pazeisti keliu aismo taisykles, kad didziule eile saziningu vairuotoju aplenkti, laukianciu galimybes patekti i 2 juosta posuliui i sauletekio aleja, taip uzkertant kelia i tuscia 1 juosta is kurios labai greit gali patekti i lukoila.
Man labiausiai nepatinka kitas aspektas - posukis i desine link Nemencines. Vakare masinu eile pirmoje juostoje susidaro ir toliau nei pereja, o uz jos tai istisine ir tektu pazeisti taisykles i ja rikiuojantis. Bet vel gi, gerasis lukoilas siandien man padejo patekti i Nemencines pl. is Sauletekio alejos!
Komentuoti:
-
Parašė baltic Rodyti pranešimąTen kartais tikrai būna, kad pravažiuoja 10 mašinų, o kartais tik tiek, kiek išlenda į sankryžą, t.y. kokios 2 ar 3. Kiek pastebėjau tai yra dėl poros priežasčių.
Vienų jų - perėja. Mašinos atvarančios nuo antakalnio įsuka į saulėtekio alėją (galima sukti ir per raudoną arba degalinę), o jei ten koks troleibusas su studentais atvažiavęs, tai visos tos stovi ir praleidžia kokį 50 žmonių. Po to užsidega žalias šviesoforas sukantiems nuo nemenčinės pusės ir kadangi ten dar stovi mašinos nuo perėjos iki šviesoforo beveik, tai tos sukančios neturi kur važiuot.
Prisižiūrėjau dar juokingų situacijų kai atvažiuoja žmogus nuo antakalnio ir suka į saul. al., o tuo pat metu suka ir žmogus atvažiavęs nuo nemenčinės pusės. abu sustoja ties įvažiavimu į saul. al. ir nežino kas ką praleisti turi (na čia dauguma nauji studentai turbūt). kol susitaria kas turi pirmumo teisę, kol apsikeiksnoja, kol pajuda, praeina truputis laiko ir tai irgi sumažina sankryžos praleidžiamumą
Komentuoti:
-
Ten kartais tikrai būna, kad pravažiuoja 10 mašinų, o kartais tik tiek, kiek išlenda į sankryžą, t.y. kokios 2 ar 3. Kiek pastebėjau tai yra dėl poros priežasčių.
Vienų jų - perėja. Mašinos atvarančios nuo antakalnio įsuka į saulėtekio alėją (galima sukti ir per raudoną arba degalinę), o jei ten koks troleibusas su studentais atvažiavęs, tai visos tos stovi ir praleidžia kokį 50 žmonių. Po to užsidega žalias šviesoforas sukantiems nuo nemenčinės pusės ir kadangi ten dar stovi mašinos nuo perėjos iki šviesoforo beveik, tai tos sukančios neturi kur važiuot.
Prisižiūrėjau dar juokingų situacijų kai atvažiuoja žmogus nuo antakalnio ir suka į saul. al., o tuo pat metu suka ir žmogus atvažiavęs nuo nemenčinės pusės. abu sustoja ties įvažiavimu į saul. al. ir nežino kas ką praleisti turi (na čia dauguma nauji studentai turbūt). kol susitaria kas turi pirmumo teisę, kol apsikeiksnoja, kol pajuda, praeina truputis laiko ir tai irgi sumažina sankryžos praleidžiamumą
Komentuoti:
-
Na šiandien važiavau, tai kokį 10 pravažiavo prieš mane ir dar pats spėjau per blyksiautį.
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Rimtai tik 3? Aš neatkreipiau dėmesio į tai. Problemos sprendimas būtų gatvę paplatinti viena jusota ir pačią saulėtekio alėją. Tada dvi suktų į kairę, viena važiuotų tiesiai
Komentuoti:
-
Rimtai tik 3? Aš neatkreipiau dėmesio į tai. Problemos sprendimas būtų gatvę paplatinti viena jusota ir pačią saulėtekio alėją. Tada dvi suktų į kairę, viena važiuotų tiesiai
Komentuoti:
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąTie besisukiojantys per degalinę sudaro naujas avarines situacijas.
Šiaip nesuskaičiavau kiek ryte mašinu spėdavo pravažiuot per vieną ciklą, bet trečiadieni degant žaliai rodyklei vos spėdavo pravažiuot 3 mašinos...
Komentuoti:
-
Kodėl? Aš ten niekada neapsisukinėju prieš ,,nosį'', čia jau nuo vairuotojų priklauso, o eismo tas irgi nestatbo, nes eismas link centro tiesiai vyskta vis tiek tik dešiniąja juosta.
Komentuoti:
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąŠios savaitės labiausiai nevykusio sprendimo titulas turėtu atitekti "patobulintam" šviesoforui Nemenčinės pl. - Saulėtekio a. sankryžoje.
(...)
Gerai bent tiek, jog galima prie Lukoil degalinės apsisukti išvengiant tos nesamonės vadinamos šviesoforo sekcija.
Komentuoti:
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąŠios savaitės labiausiai nevykusio sprendimo titulas turėtu atitekti "patobulintam" šviesoforui Nemenčinės pl. - Saulėtekio a. sankryžoje. Niekaip nesuprantu kam reikėjo ten pritaisyti atskirą sekciją posukiui į kairę, kuri:
1) dega labai trumpai
2) užlaiko norinčius pasukti, nors iš priekio praktiškai niekas nevažiuoja.
3) yra visiškai beprasmiška.
Ko pasekoje šiandien ten buvo susidaręs didelis kamštis. Gerai bent tiek, jog galima prie Lukoil degalinės apsisukti išvengiant tos nesamonės vadinamos šviesoforo sekcija.
Komentuoti:
-
Parašė nerius Rodyti pranešimącia nesutinku, dabar is kart uz posukio yra padaryta pesciuju pereja, kurios ten labai truko. iki siol ten pereiti gatve nerizikuojant savo gyvybe buvo neimanoma, nors, panasu, kad niekas ir dabar nepasikeite, kai visi vaziuoja per raudona...
Komentuoti:
-
Parašė nerius Rodyti pranešimącia nesutinku, dabar is kart uz posukio yra padaryta pesciuju pereja, kurios ten labai truko. iki siol ten pereiti gatve nerizikuojant savo gyvybe buvo neimanoma, nors, panasu, kad niekas ir dabar nepasikeite, kai visi vaziuoja per raudona...
Komentuoti:
-
Neaišku ir kam reikėjo pertvarkyti pėsčiųjų perėją per Ukmergės gatvę ties Tanagros autoservisu Pašilaičiuose. Seniau žalia pėstiesiems užsidegdavo atskirai kiekvienoj juostoj, dabar kažkodėl stabdomas visas eismas iš karto.
Komentuoti:
-
Parašė Kema Rodyti pranešimąDar vieną nesamonę padarė nusileidus nuo Narbuto kalno. Norintiems sukti link Žvėryno padarė atskirą sekciją, nors anksčiau buvo lentelė su rodyklyte ir srautas be problemų ten suko. Tiesa, kiek teko matyti, tai dabar varo irgi be sustojimų, dega ar nedega rodyklė.
Komentuoti:
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąŠios savaitės labiausiai nevykusio sprendimo titulas turėtu atitekti "patobulintam" šviesoforui Nemenčinės pl. - Saulėtekio a. sankryžoje. Niekaip nesuprantu kam reikėjo ten pritaisyti atskirą sekciją posukiui į kairę, kuri:
1) dega labai trumpai
2) užlaiko norinčius pasukti, nors iš priekio praktiškai niekas nevažiuoja.
3) yra visiškai beprasmiška.
Ko pasekoje šiandien ten buvo susidaręs didelis kamštis. Gerai bent tiek, jog galima prie Lukoil degalinės apsisukti išvengiant tos nesamonės vadinamos šviesoforo sekcija.
Komentuoti:
Komentuoti: