Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Nevykę infrastruktūros sprendimai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Lettered
    replied
    /\ O kokios problemos persirikiuoti ankščiau? Aš taip ir darau, jei reikia, negu dabar stovėsi juostoje su sukančiais į kairę? Mentai bausti irgi neturėtų, tai nėra kažkoks įžūlus važiavimas autobusų juosta.

    Komentuoti:


  • zajcik
    replied
    Na matai, as pats vaziavau apie 50-60km/h ir kaip kulturingas vairuotojas bandziau iskart pravaziavus pereje i pirma juosta lysti, o ten dideliu greiciu autobusu juosta koks tai atleke. Lietus lijo, buvo tamsu + priekyje masinos ir pesciuju perejoje keglius reikejo ziureti. Autobusai ir troleibusai 80-90km/h tokiose vietose nevazineja
    Bet ne esme, problema pagrindine tame, jog per trumpa juostos dalis sukimui link Nemencines, masinu eile buna ir zymiai toliau nei pereja, tokiu atveju tenka kirsti istisine arba per lukoil garbes rata

    Komentuoti:


  • ED99
    replied
    Parašė zajcik Rodyti pranešimą
    Siandien kaip tik vos nenukaliau toje sankryzoje vieno veikejo. Gryztant is sauletekio, prie lukoilo pravaziavus pesciuju pereja, bandziau rikiuotis i pirma juosta. Buvo tamsu, dar prieky masinos, kegliai perejoje ir paskutine sekunde pastebejau autobusu juosta atlekianti kamikadze.....
    tai kaip suprantu norejai is Sauletekio sukt link Nemencines ir neapsiziurejai kad nieko nebutu ish deshines nesvarbu kad ten autobusu juosta ..pats kaltas, reik matyt.O ka jei ten trulas ar autikas butu buves todel ir turejai pasiziuret.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
    Geriausia važiuot su Škoda, varoma elektra ir būtų ramu visiems...
    Geriau tada pėsčiom eiti, dabar kaip tik ir tą ir darau kai paskaitos pasibaigia ne labai vėlai. Privalumas, kad sveika ir mažiau nervintis reikia, o privalumų sėdėti sausakimšame troleibuse privalumų kol kas nematau.

    Komentuoti:


  • zajcik
    replied
    Siandien kaip tik vos nenukaliau toje sankryzoje vieno veikejo. Gryztant is sauletekio, prie lukoilo pravaziavus pesciuju pereja, bandziau rikiuotis i pirma juosta. Buvo tamsu, dar prieky masinos, kegliai perejoje ir paskutine sekunde pastebejau autobusu juosta atlekianti kamikadze.....

    Komentuoti:


  • zajcik
    replied
    Tenka ties sia vieta vakarais pravaziuoti. Dideliu problemu is Nemencines puses nera, nes lukoilas stovi. Bet reikia pro Orlyna i virsu kylant pazeisti keliu aismo taisykles, kad didziule eile saziningu vairuotoju aplenkti, laukianciu galimybes patekti i 2 juosta posuliui i sauletekio aleja, taip uzkertant kelia i tuscia 1 juosta is kurios labai greit gali patekti i lukoila.
    Man labiausiai nepatinka kitas aspektas - posukis i desine link Nemencines. Vakare masinu eile pirmoje juostoje susidaro ir toliau nei pereja, o uz jos tai istisine ir tektu pazeisti taisykles i ja rikiuojantis. Bet vel gi, gerasis lukoilas siandien man padejo patekti i Nemencines pl. is Sauletekio alejos!

    Komentuoti:


  • Vytautas_LT
    replied
    Parašė baltic Rodyti pranešimą
    Ten kartais tikrai būna, kad pravažiuoja 10 mašinų, o kartais tik tiek, kiek išlenda į sankryžą, t.y. kokios 2 ar 3. Kiek pastebėjau tai yra dėl poros priežasčių.
    Vienų jų - perėja. Mašinos atvarančios nuo antakalnio įsuka į saulėtekio alėją (galima sukti ir per raudoną arba degalinę), o jei ten koks troleibusas su studentais atvažiavęs, tai visos tos stovi ir praleidžia kokį 50 žmonių. Po to užsidega žalias šviesoforas sukantiems nuo nemenčinės pusės ir kadangi ten dar stovi mašinos nuo perėjos iki šviesoforo beveik, tai tos sukančios neturi kur važiuot.
    Prisižiūrėjau dar juokingų situacijų kai atvažiuoja žmogus nuo antakalnio ir suka į saul. al., o tuo pat metu suka ir žmogus atvažiavęs nuo nemenčinės pusės. abu sustoja ties įvažiavimu į saul. al. ir nežino kas ką praleisti turi (na čia dauguma nauji studentai turbūt). kol susitaria kas turi pirmumo teisę, kol apsikeiksnoja, kol pajuda, praeina truputis laiko ir tai irgi sumažina sankryžos praleidžiamumą
    Geriausia važiuot su Škoda, varoma elektra ir būtų ramu visiems...

    Komentuoti:


  • baltic
    replied
    Ten kartais tikrai būna, kad pravažiuoja 10 mašinų, o kartais tik tiek, kiek išlenda į sankryžą, t.y. kokios 2 ar 3. Kiek pastebėjau tai yra dėl poros priežasčių.
    Vienų jų - perėja. Mašinos atvarančios nuo antakalnio įsuka į saulėtekio alėją (galima sukti ir per raudoną arba degalinę), o jei ten koks troleibusas su studentais atvažiavęs, tai visos tos stovi ir praleidžia kokį 50 žmonių. Po to užsidega žalias šviesoforas sukantiems nuo nemenčinės pusės ir kadangi ten dar stovi mašinos nuo perėjos iki šviesoforo beveik, tai tos sukančios neturi kur važiuot.
    Prisižiūrėjau dar juokingų situacijų kai atvažiuoja žmogus nuo antakalnio ir suka į saul. al., o tuo pat metu suka ir žmogus atvažiavęs nuo nemenčinės pusės. abu sustoja ties įvažiavimu į saul. al. ir nežino kas ką praleisti turi (na čia dauguma nauji studentai turbūt). kol susitaria kas turi pirmumo teisę, kol apsikeiksnoja, kol pajuda, praeina truputis laiko ir tai irgi sumažina sankryžos praleidžiamumą

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Na šiandien važiavau, tai kokį 10 pravažiavo prieš mane ir dar pats spėjau per blyksiautį.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Rimtai tik 3? Aš neatkreipiau dėmesio į tai. Problemos sprendimas būtų gatvę paplatinti viena jusota ir pačią saulėtekio alėją. Tada dvi suktų į kairę, viena važiuotų tiesiai
    Čia trečiadieni tik 3 spedavo. Veliau lyg ir pasistate kompa kažką ten reguliavo, tai gal perreguliavo.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied

    Rimtai tik 3? Aš neatkreipiau dėmesio į tai. Problemos sprendimas būtų gatvę paplatinti viena jusota ir pačią saulėtekio alėją. Tada dvi suktų į kairę, viena važiuotų tiesiai

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Tie besisukiojantys per degalinę sudaro naujas avarines situacijas.
    Vieni gal ir sudaro, o kiti ne. Kol šviesoforas dar buvo pakenčiamai normalus, tai praktiškai visada palaukdavau ir sankryžoje pasukdavau, nes ir man nepatinka kaikurių vairuotojų manevrai ties degaline. Tačiau kai šiandien mašinų eilė antroje juostoje (iš kurios reik sukt į Saulėtekį) nutįsus iki pat susikirtimo su O.Milašiaus gatve, tai galimybių kitaip netrugdant kitiems eismo dalyviams nuvažiuot ten kur man reikia nėra daug. Aišku galėjau sustabdyt pirmoj juostoj eismą ir įjungęs posuki laukt kol kasnors įileis į antrąją, tačiau ar tai būtu geriau ?
    Šiaip nesuskaičiavau kiek ryte mašinu spėdavo pravažiuot per vieną ciklą, bet trečiadieni degant žaliai rodyklei vos spėdavo pravažiuot 3 mašinos...

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied

    Kodėl? Aš ten niekada neapsisukinėju prieš ,,nosį'', čia jau nuo vairuotojų priklauso, o eismo tas irgi nestatbo, nes eismas link centro tiesiai vyskta vis tiek tik dešiniąja juosta.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Šios savaitės labiausiai nevykusio sprendimo titulas turėtu atitekti "patobulintam" šviesoforui Nemenčinės pl. - Saulėtekio a. sankryžoje.
    (...)
    Gerai bent tiek, jog galima prie Lukoil degalinės apsisukti išvengiant tos nesamonės vadinamos šviesoforo sekcija.
    Tie besisukiojantys per degalinę sudaro naujas avarines situacijas.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Šios savaitės labiausiai nevykusio sprendimo titulas turėtu atitekti "patobulintam" šviesoforui Nemenčinės pl. - Saulėtekio a. sankryžoje. Niekaip nesuprantu kam reikėjo ten pritaisyti atskirą sekciją posukiui į kairę, kuri:
    1) dega labai trumpai
    2) užlaiko norinčius pasukti, nors iš priekio praktiškai niekas nevažiuoja.
    3) yra visiškai beprasmiška.
    Ko pasekoje šiandien ten buvo susidaręs didelis kamštis. Gerai bent tiek, jog galima prie Lukoil degalinės apsisukti išvengiant tos nesamonės vadinamos šviesoforo sekcija.
    Šiaip ten problematiška vieta, nes norinčių sukti į kairę kamštis susidarydavo ir seniau, plius dar nuo Milašiaus gatvės norinčių sunkti į Nemenčinės plentą ir į saulėtekį dar plius tiek pat. Gerai, kad yra tavo minėtas variantas. Beto šiandien dar mačiau automobilių sunkančių iš įpročio per žalią tik važiuojantiems tiesiai.

    Komentuoti:


  • Kema
    replied
    Parašė nerius Rodyti pranešimą
    cia nesutinku, dabar is kart uz posukio yra padaryta pesciuju pereja, kurios ten labai truko. iki siol ten pereiti gatve nerizikuojant savo gyvybe buvo neimanoma, nors, panasu, kad niekas ir dabar nepasikeite, kai visi vaziuoja per raudona...
    Kolkas jokios pėsčiųjų perėjos ten nepastebėjau. Pėsčiųjų perėja yra už kokių 30 metrų pasukus.

    Komentuoti:


  • AnD
    replied
    Parašė nerius Rodyti pranešimą
    cia nesutinku, dabar is kart uz posukio yra padaryta pesciuju pereja, kurios ten labai truko. iki siol ten pereiti gatve nerizikuojant savo gyvybe buvo neimanoma, nors, panasu, kad niekas ir dabar nepasikeite, kai visi vaziuoja per raudona...
    Tai kad ten pėsčiųjų srautai minimalūs. Galėjo padaryti valdomą mygtukais perėją. Kai pėsčiųjų nėra, žalia turėtų degti nuolat.

    Komentuoti:


  • Petrozilijus Cvakelmanas
    replied
    Neaišku ir kam reikėjo pertvarkyti pėsčiųjų perėją per Ukmergės gatvę ties Tanagros autoservisu Pašilaičiuose. Seniau žalia pėstiesiems užsidegdavo atskirai kiekvienoj juostoj, dabar kažkodėl stabdomas visas eismas iš karto.

    Komentuoti:


  • nerius
    replied
    Parašė Kema Rodyti pranešimą
    Dar vieną nesamonę padarė nusileidus nuo Narbuto kalno. Norintiems sukti link Žvėryno padarė atskirą sekciją, nors anksčiau buvo lentelė su rodyklyte ir srautas be problemų ten suko. Tiesa, kiek teko matyti, tai dabar varo irgi be sustojimų, dega ar nedega rodyklė.
    cia nesutinku, dabar is kart uz posukio yra padaryta pesciuju pereja, kurios ten labai truko. iki siol ten pereiti gatve nerizikuojant savo gyvybe buvo neimanoma, nors, panasu, kad niekas ir dabar nepasikeite, kai visi vaziuoja per raudona...

    Komentuoti:


  • Kema
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Šios savaitės labiausiai nevykusio sprendimo titulas turėtu atitekti "patobulintam" šviesoforui Nemenčinės pl. - Saulėtekio a. sankryžoje. Niekaip nesuprantu kam reikėjo ten pritaisyti atskirą sekciją posukiui į kairę, kuri:
    1) dega labai trumpai
    2) užlaiko norinčius pasukti, nors iš priekio praktiškai niekas nevažiuoja.
    3) yra visiškai beprasmiška.
    Ko pasekoje šiandien ten buvo susidaręs didelis kamštis. Gerai bent tiek, jog galima prie Lukoil degalinės apsisukti išvengiant tos nesamonės vadinamos šviesoforo sekcija.
    Dar vieną nesamonę padarė nusileidus nuo Narbuto kalno. Norintiems sukti link Žvėryno padarė atskirą sekciją, nors anksčiau buvo lentelė su rodyklyte ir srautas be problemų ten suko. Tiesa, kiek teko matyti, tai dabar varo irgi be sustojimų, dega ar nedega rodyklė.

    Komentuoti:

Working...
X