pasiklausinėk pažystamų, kodėl žiede važiuojančios mašinos turi pirmenybę. dar gali pridėti dešinės rankos taisyklę, kaip argumentą. ir pamatysi didžioji dalis žmonių nežino arba pasakys kokią nesamonę. aš tą eksperimentą esu padaręs apie 2000 metus.
Beje, Kaune yra dvi sankryzos (viena - Jonavos g./Saukliu g./Vilijampoles tiltas, antra - Birzelio 23-osios g./Kreves pr.), kuriose ziede vaziuojancios masinos turi stabtelti ir praleisti pagrindiniu keliu judanti transporta. Paprastai yra priesingai -judantys ziede turi pirmenybe.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Nevykę infrastruktūros sprendimai
Collapse
X
-
Guest replied
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąSavo ruožtu patarčiau pažiūrėti, kaip nužymėti tie įvažiavimai į žiedines sankryžas ir kaip išties vyksta eismas. Visi iš antros juostos važiuoja į antrą juostą, į ją bando bruktis ir važiuojantys iš pirmos juostos, o trečia lieka laisva - niekas nenori iš ten vėliau persirikiuoti.
Todėl gerai būtų, jei tos žiedinės sankryžos būtų ir tinkamai nužymėtos, kad srautas vyktų bent dviem juostomis. Tam tikrai nereikia daug pinigų
racijos yra. tačiau kas tada liktų iš kraštinės juostos. apskritai nubraižius tas juostas galima sukurti negera precedenta: daugeliu atrodys, kad tokiu atveju jam įvažiuojant į žiedą yra pirmenybė, nes juostos taip rodo.
todėl mano nuomone geriau palikti taip kaip yra. kodėl aš taip manau? pasiklausinėk pažystamų, kodėl žiede važiuojančios mašinos turi pirmenybę. dar gali pridėti dešinės rankos taisyklę, kaip argumentą. ir pamatysi didžioji dalis žmonių nežino arba pasakys kokią nesamonę. aš tą eksperimentą esu padaręs apie 2000 metus.
beje, dabar jau nepamenu kur, bet prieš keletą metų yra tekę matyti STOP ženklą prie įvažiavimo į žiedą. va čia jau yra nesamonė, nes žiedinės sankryžos esmė ir yra sudaryti sąlygas kirsti sankryžą be sustojimo.
Komentuoti:
-
Parašė naglisc Rodyti pranešimągerbiamasai, siūlau dar karta pasiskaityti KET, po to nueiti prie žiedo ir pastovėti bei pastudijuoti situaciją.
ten nieko nėra nieko draudžiančio įvažiuoti į žiedą iš pirmos juostos, tačiau vėliau, žiede, jau turi rikiuoti į viduriniają juostą, nes iš pirmos žiedo juostos galima tik išvažiuoti iš žiedo. iš principo mane tokia situacija pilnai tenkina išskyrus vieną: kad iš antros juos įvažiuojantys nenori pasitraukti į paprastai tuščią trečiają žiedo juostą.
Todėl gerai būtų, jei tos žiedinės sankryžos būtų ir tinkamai nužymėtos, kad srautas vyktų bent dviem juostomis. Tam tikrai nereikia daug pinigųPaskutinis taisė Romas; 2006.11.11, 07:39.
Komentuoti:
-
Parašė balietis Rodyti pranešimąKiek suprantu, tie, kurie iššoka iš šalutinio kelio į plentą ir spėja atkišti šikną (važiuodami ~40 km/h lėčiau) irgi nieko nepažeidžia.
tie, kurie nerodo posukių
o paskui stabdo staiga, kad įsuktų į kiemą, taip pat nieko nepažeidžia.
Yra daugybė būdų vairuoti griežtai priešingai normaliam supratimui, bet formaliai nieko nepažeisti.
o įvažiavimas į žiedą iš pirmos eilės formaliai yra paprasčiausias persirikiavimas iš vienos juostos į kitą.pastaba- persirikiuoti reikia iki 507 ženklo, nes po to tai bus pažeidimas. čia tas pats, kas aš tiesiame kelyje persirikiuočiau. aišku persirikiavime irgi yra daugybę niuansų, kurių čia neaiškinsiu. kitas dalykas, persirikiuoti maždaug 30 m. prieš žiedą paprastai yra draudžiama, todėl laiku nepersirikiavus norint nepažeisti taisyklių, belieka įvažiuoti į žiedą iš pirmos juostos.
Komentuoti:
-
Parašė balietis Rodyti pranešimąKiek suprantu, tie, kurie iššoka iš šalutinio kelio į plentą ir spėja atkišti šikną (važiuodami ~40 km/h lėčiau) irgi nieko nepažeidžia. Ir tie, kurie nerodo posukių, o paskui stabdo staiga, kad įsuktų į kiemą, taip pat nieko nepažeidžia. Yra daugybė būdų vairuoti griežtai priešingai normaliam supratimui, bet formaliai nieko nepažeisti. Va todėl ir negali žiede dažnai laisvai pasukti į dešinę, nes kažkoks erelis yra gudresnis už 15 kitų vairuotojų, kurie laukia antroje juostoje. Gal formaliai jis ir teisus (erelis).
Taip, kad tavo pateikti pavyzdžiai nepriimtini ir reiškia, kad galima į žiedinę sankryžą įvažiuoti iš kraštinės dešinės juostos.
Komentuoti:
-
Parašė naglisc Rodyti pranešimąKET aš nepažeidinėju. baudų per aštuonerių metų vairavimo stažą nesu gavęs. tiesa sakant policija manęs ir nestabdo, net ir per reidus mosteli lazdele, kad pravažiuočiau.
Komentuoti:
-
Parašė Qbazzz Rodyti pranešimąTavo aprašyta situacija yra visiškai analogiška šviesoforinei sankryžai, jei aš apvažiuočiau visus iš dešinės, skirta juosta sukti į dešinę ir "persirikiuoju" įvažiavęs į sankryžą.
ir specialiai nesakau kur tai parašyta. tiesiog tam kad išmoktumėte taisykles. abiem kritikam taikau.
P.S. šiaip informacijai - KET aš nepažeidinėju. baudų per aštuonerių metų vairavimo stažą nesu gavęs. tiesa sakant policija manęs ir nestabdo, net ir per reidus mosteli lazdele, kad pravažiuočiau.
Komentuoti:
-
Parašė naglisc Rodyti pranešimągerbiamasai, siūlau dar karta pasiskaityti KET, po to nueiti prie žiedo ir pastovėti bei pastudijuoti situaciją.
ten nieko nėra nieko draudžiančio įvažiuoti į žiedą iš pirmos juostos, tačiau vėliau, žiede, jau turi rikiuoti į viduriniają juostą, nes iš pirmos žiedo juostos galima tik išvažiuoti iš žiedo. iš principo mane tokia situacija pilnai tenkina išskyrus vieną: kad iš antros juos įvažiuojantys nenori pasitraukti į paprastai tuščią trečiają žiedo juostą. o tas nenoras pasitraukti mano nuomone atsiranda dėl paprasčiausio nepagarbos vienas kitam.
Tavo aprašyta situacija yra visiškai analogiška šviesoforinei sankryžai, jei aš apvažiuočiau visus iš dešinės, skirta juosta sukti į dešinę ir "persirikiuoju" įvažiavęs į sankryžą.
Komentuoti:
-
Parašė naglisc Rodyti pranešimąiš principo mane tokia situacija pilnai tenkina išskyrus vieną: kad iš antros juos įvažiuojantys nenori pasitraukti į paprastai tuščią trečiają žiedo juostą. o tas nenoras pasitraukti mano nuomone atsiranda dėl paprasčiausio nepagarbos vienas kitam.Paskutinis taisė deep'as; 2006.11.10, 11:31.
Komentuoti:
-
Parašė Romas Rodyti pranešimą
Jau minėjau, kad Vilniuje tik viena juosta galima įvažiuoti į žiedą (viena juosta - tik į dešinę) ir prieš įvažiuojant į tą sankryžą visiems reikia persirikiuoti .
ten nieko nėra nieko draudžiančio įvažiuoti į žiedą iš pirmos juostos, tačiau vėliau, žiede, jau turi rikiuoti į viduriniają juostą, nes iš pirmos žiedo juostos galima tik išvažiuoti iš žiedo. iš principo mane tokia situacija pilnai tenkina išskyrus vieną: kad iš antros juos įvažiuojantys nenori pasitraukti į paprastai tuščią trečiają žiedo juostą. o tas nenoras pasitraukti mano nuomone atsiranda dėl paprasčiausio nepagarbos vienas kitam.
P.S.: apskritai tai KET reikia žinoti mintinai, ne tik dėl to, kad jų laikytumeis, bet ir dėl to, kad tavęs neteisingai nenubaustu policija. t.y. neteisingai traktuodami atskirus KET punktus, arba apskritai ištraukdami kažkokį draudimą iš konteksto.
Komentuoti:
-
/\ To nesiūlau, tik įkvėptas umbrellos "įdėjų" siūlau įrengti žiedines sankryžas prie visų didelių prekybos centrų.
Tai labai prisidėtų prie smulkaus verslo (to, kur galima pasiekti pėsčiomis) ir ekologiško biotransporto suklestėjimo.
Komentuoti:
-
Parašė umbrella Rodyti pranešimąseip ziedines sankryzos irengemos todel kad teoriskai jos yra saugesnes nei standartine 4X4 sviesoforine sankryza. Ir normali ziedine sankryza turi didesni pralaiduma iki tam tikros ribos (tam tikro srauto). (...) Beto ir musu vairuotojai nevisada moak teisingai vaziuoti ziedu.
Jau minėjau, kad Vilniuje tik viena juosta galima įvažiuoti į žiedą (viena juosta - tik į dešinę) ir prieš įvažiuojant į tą sankryžą visiems reikia persirikiuoti .
Įsivaizduokime, kad kokioj nors dviejų juostų gatvėj (Kalvarijų gatvėj, Savanorių ar Laisvės prospekte) per visą gatvės visur važiuoti tiesiai galėtum tik iš antros juostos (dori vairuotojai tvarkingai susiprastintų prieš kiekvieną sankryžą). Pirma juosta būtų skirta tik sukimui į dešinę. Žinoma, atsirastų nedorų (ar "nemokančių" važiuoti, kaip teisingai pastebėta) vairuotojų, kurie ir iš pirmos juostos drįstų važiuoti tiesiai. Gėda jiems
Situacija atrodo gana idiotiškai, bet kažką panašaus galima pastebėti visose Vilniaus žiedinėse sankryžose.
Parašė umbrella Rodyti pranešimąO del akropolio sankryzos tai jei tu manai kad ji geresne nei ziedine tai turbut nematei nuolatinio kamscio ozo gatve kuris dinksta ti velai vakare.
- Pirmą savaitę sankryža užsikimštų visiškai
- Antrą savaitę išsilakstytų pusė "Akropolio" nuomininkų
- Trečią savaitę užsidarytų "Akropolis"
- Ketvirtą savaitę išnyktų kamščiai prie "Akropolio".Paskutinis taisė Romas; 2013.11.24, 21:40.
Komentuoti:
-
Parašė umbrella Rodyti pranešimąO del akropolio sankryzos tai jei tu manai kad ji geresne nei ziedine tai turbut nematei nuolatinio kamscio ozo gatve kuris dinksta ti velai vakare.
Komentuoti:
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąŽiedinės sankryžos - visiškai atgyvenęs dalykas, ypač, kai skirtingi srautai įvairiu paros metu
Šiaip tai žiedinės sankryžos užima tiek brangios miesto žemės , kad jose galima būtų padaryti 4 ar 5 juostų įvažiavimą su visomis sekcijomis (panašiai kaip prie Vilniaus "Akropolio") ir pralaidumas padidėtų palyginti mažesnėmis sąnaudomis.
pvz., Kaune panaikintas žiedą Taikos / Baranausko g. (prie "Telekomo")
Komentuoti:
-
Parašė deep'as Rodyti pranešimąManau labai įdomu būtų pasižiūrėti jeigu ant Vilniaus žemėlapio supaišytume visus rytinius kamščius ir ant kito arba ant to pačio kita spalva visus vakarinius.
Komentuoti:
-
Manau labai įdomu būtų pasižiūrėti jeigu ant Vilniaus žemėlapio supaišytume visus rytinius kamščius ir ant kito arba ant to pačio kita spalva visus vakarinius.
Komentuoti:
-
T.Narbuto gatvė vilniečius įkalina lyg spąstuose
Dar viena problema ir galima sakyti pats absurdiškiausias valdininko siūlymas kaip ją spręsti.
Komentuoti:
Komentuoti: