Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Nevykę infrastruktūros sprendimai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Sula
    replied
    Parašė Faktas Rodyti pranešimą
    todel, kad gatves platinimas yra ne - "prideti 2metrus asfalto".
    cia situacija tokia, kad palietus pozeminiu kabelius ju perkelimas kainuotu daugiau nei visa Eisiskiu plento rekonstrukcija.
    sankryza nerekonstruota, nes ji bus rekonstruojama kartu su Dariaus ir Gireno gatves rekonstrukcija.
    Ne visai supratau, apie kokius kabelius (dalis ėjusių į Burbiškių mišką tikrai nenaudojama, nes neveikia tarybinė PVO sistema) eina šneka ir kaip jie turėtų būti perkeliami. Jei tuos, kurie tiesti 50-aisiais, tai jau po to tos gatvės pertvarkytos gal dešimt kartų. Ir neįvyko jokia katastrofa. Beje, oro uosto prieigose tie kabeliai pakeisti. Problemos kilo dėl to, kad neturėta tikslių brėžinių. Aišku, išlaidos yra šiokios tokios. Bet, žinant, kokių problemų turėta su senais kabeliais, anksčiau ar vėliau juos tvarkyti ar perkloti teks.
    Paskutinis taisė Sula; 2008.06.16, 08:44.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Švitrigailos / Panerių g. sankryža

    Parašė Pupsis Rodyti pranešimą
    Vaziavau per ta sankryza nuo oro uosto puses, tai vos neuzlekiau ant viduty kelio atsiradusia saugumo salele, kazkoks idiotizmas - vaziuoju antra juosta nuo kalno, kuria galima vaziuot tiesiai, o cia pries akis saugumo salele!!!!
    Sankryžos foto


    Ten jau gana ilgą laiką įrenginėjamos dvi "saugumo" (?) salelės.
    Daugiau apie važiavimo per šią sankryžą ypatumus - temos [VLN] Rodūnės viaduko bei Dariaus ir Girėno gatvės rekonstrukcija 66-me pranešime.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    /\ Ačiū už emocingą pranešimą.
    Malonu, kad yra žmonių, žinančių, kodėl nėra platinama ta atkarpa.
    Ne visi tokie įžvalgūs - komentuojame, tą tik tai, ką matome, o ne tai, kas po žeme

    Tačiau eismo sąlygos toje Dariaus ir Girėno / Eišiškių pl. sankryžoje vistiek lieka nekokios.
    Paskutinis taisė Romas; 2008.06.15, 15:15.

    Komentuoti:


  • Faktas
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Norint išplauti, taip - didžiuliai pinigai. O iš esmės, ten pridėti 2 metrus asfalto ir padaryti kad ir įvažas, nesudėtinga. Vietos yra daug. O gatvė juk prestižinė (turėtų būti).

    O Eišiškių plento rekonstravus tikrai pasityčiojo - paliko 1 juostą iškart už sankyžos, toliau platėjant iki 2-jų.

    Paaiškinkit man durnam, kam tiesti 1km asfalto, jeigu pagailima 10-čiai metrų, kurie nuvaro perniek visą darbą?
    todel, kad gatves platinimas yra ne - "prideti 2metrus asfalto".
    cia situacija tokia, kad palietus pozeminiu kabelius ju perkelimas kainuotu daugiau nei visa Eisiskiu plento rekonstrukcija.
    sankryza nerekonstruota, nes ji bus rekonstruojama kartu su Dariaus ir Gireno gatves rekonstrukcija.

    Komentuoti:


  • Faktas
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Įdomiausia tai, kad 2007 m. buvo rekonstruojama Eišiškių pl. pradžia, bet niekam nekilo minčių praplatinti poros šimtų metrų Dariaus ir Girėno g. atkarpos ties šia sankryža.
    iskur, ponas Romai, jus tai istraukete? pats sugalvoju pats parasau? tu minciu buvo atsisakyta, del brangaus kabeliu, einanciu i orouosta, perkelimo.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Pas mus sugebama viską sugadinti ir lygioje vietoje

    Kalvarijų/Ozo/Kareivių g. sankryžoje pasikeitė eismas nuo miesto pusės
    Anksčiau buvo:
    1-a juosta tik sukimui į dešinę (autobusai važiavo ir tiesiai),
    2-a juosta - tiesiai,
    3-a juosta - tiesiai ir į kairę
    4- a juosta - į kairę

    Sankryžos pralaidumui padidinti eismas nuo miesto pusės dabar toks:
    1-a ir 2-a juosta - tiesiai link Santariškių
    3-a ir 4-a juosta - į kairę link "Akropolio"

    Ženklai pakeisti, o linijos ir eismo kryptys pasiliko po senovei.


    Važiuojantys pirma juosta įsiremia į buvusią (?) autobusų juostą. Dingti nėra kur - antra juosta užimta. Važiuojantys tiesiai niekur nesirikiuoja. Trečia juosta lieka tuščia.
    Paprastai pirma juosta niekas ir dabar nesinaudoja



    Panašu buvo Žalgirio / Gel. Vilko sankryžoje - dabar galima į kairę sukti dviem juostomis. Tačiau tik po poros savaičių kažkaip blankiai nužymėjo juostas.

    Kai keičia esimo organizavimą, galėtų ir iškart, o ne po keleto avarijų nužymėti juostas.
    Nepakenktų ir koks nors įspėjimo ženklas
    Paskutinis taisė Romas; 2008.06.15, 15:07. Priežastis: Papildymas

    Komentuoti:


  • testudo
    replied
    Gal kas nors atkreipėt dėmesį į beveik pabaigtą sankryžą Narbuto gatvėj ties Panorama? Atrodo ten bus šviesoforai. Kaip manot, neužsikiš visas pedagoginis žiedas ten užsidegus raudonai šviesai?

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Prieš kelis mėnesius užvirino posūkį į Perkūnkiemį. Dabar ten vėl ruošiamasi statyti šviesoforą - Perkūnkiemo gyventojai ir statybininkai turi papildomai važiuoti 2+2 km iki Tarandės sankryžos.

    Prie "Big'o" už 200 m - kitas šviesoforas.

    (NE)saugumo salelė, staiga nei iš šio nei iš to išnyranti prieš nosį.
    Turbūt ne vienas mašinos šonas čia buvo nubrozdintas

    Panaši (ne)saugumo salelė yra ir kiek toliau, prie "Senukų"

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Berods, kažkas įsiklausė
    Dariaus ir Girėno gatvėje ties Eišiškių plentu išpjauti pakelės medžiai, matyt, ruošiamasi platinimui

    Komentuoti:


  • aesde
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    "Paprasta" buvo pasakyta palyginant. Jei sugebama skirti keli šimtai milijonų aplinkkeliui, gal įmanoma skirt kelis milijonus prijungiamosioms gatvėms ir išvengti tų problemų, kurių išvengti siekiama didžiuoju projektu. Beje, kokybiškai, nevisada reiškia brangiai. Kad ir perkloti lietaus kanalizaciją šiuolaikinėmis priemonėmis yra pigiau nei remontuoti seną, gelžbetoninę. O D&G gatvė buvo atnaujinama maždaug prieš šešerius metus, bet kažkodėl apie ateitį netolimą negalvota.
    va čia jau mūsų mintys sutampa. šiaip Lietuvoje realybė yra tokia, kad ne pinigai pagal projektą skiriami, o projektas pagal turimus pinigus koreguojamas.

    o dėl milijonų. milijonas ten, milijonas šen ir susidaro dešimtys ar net šimtai milijonų, kuriuos koncentravus galima vieną aplinkelį nutiest

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė aesde Rodyti pranešimą

    o visoto mano prirašymo moralas paprastas: tai ką matote - nepakanka techniniams sprendimams priimti. reikia žinoti daugiau, todėl prieš sakydami "paprasta" pagalvokite, ar tai tikrai labai paprasta, ar tikrai jūs žinote visus niuansus.
    "Paprasta" buvo pasakyta palyginant. Jei sugebama skirti keli šimtai milijonų aplinkkeliui, gal įmanoma skirt kelis milijonus prijungiamosioms gatvėms ir išvengti tų problemų, kurių išvengti siekiama didžiuoju projektu. Beje, kokybiškai, nevisada reiškia brangiai. Kad ir perkloti lietaus kanalizaciją šiuolaikinėmis priemonėmis yra pigiau nei remontuoti seną, gelžbetoninę. O D&G gatvė buvo atnaujinama maždaug prieš šešerius metus, bet kažkodėl apie ateitį netolimą negalvota.

    Komentuoti:


  • aesde
    replied
    vakar buvau.
    Eisiškių plento nekomentuoju - ten tikrai nesamonė.

    o dėl Dariaus ir Girėno sakau ką matau.
    ir šiaip rekomenduočiau retkarčiais žiūrėti plačiau, o ne į vieną tašką.
    todėl dar kartą pakartosiu:
    Parašė aesde Rodyti pranešimą
    sutinku, būtų labai geras sprendimas, tik va klausimas ar čia pakaktų tik sankryžos? ar nereikia ir toliau visos gatvės platinti?
    taip dabar ten telpa dvi mašinos, tačiau išskirtų juostų kaip ir nėra, ir nebrėžiamos jos greičiausiai, tik dėl to, kad pagal normas trūksta. plius už sankryžos ten iškart yra autobuso sustojimas, jam reikia padaryti įvažą, kitaip pats su fotiku stovėsi ir fotkinsi avarines situacijas(pažeidimus}, kaip kad prie siemenso darei.

    žodžiu viskas susiveda į visos gatvės rekonstrukciją ir didelius pinigus. žodžiu kol tai netaps itin skaudžiu pūliniu, manau apie šios vietos sutvarkymą kalbėti (svajoti) neverta
    taip vietos už sankryžos platinimui pakanka, o toliau? ką darysit su gyvenamais namais? duodu 90proc. kad bus skundų ir teks tuose namuose spręsti triukšmo mažinimo problemą. o gal padarysim atvirkščiai? 100 m padarysim dviejų juostų, o po to suvarysim į vieną?
    siūlymas prilipdyti metrą ar du asfalto irgi nekoks. juk prilpdžius negausit vienalyčio sluoksnio, o tai reiškia, kad po žiemos sudūrime turėsim skyles ir rėkiančius apie nekokybišką darbą ir pinigų plovimą. taip pat bus lietaus vandens nuvedimo problema, nes surinkimo šulinėliai (kurie man rodos ir taip nelabai susidoroja su vandeniu) jau bus ne prie šaligatvio bordiūrų, o vidury eismo juostos ir taps visiškai nebeveiksmingi arba, jeigu daryti pigiai, kaip, kad siūloma, turėsim laužytą (banguotą) skersinį profilį.
    žinoma, jei kažkada projektuojant ten gatvę, buvo numatytas galimas gatvės praplatinimas ir atitinkamai išdėstytos požeminės komunikacijos, tada didelių platinimo problemų nebus ir tos problemos (išskyrus asfalbetonio vienalytiškumą, o jis sprendžiamas paprastai) neiškils.o jei nebuvo numatyta tai skaitykite viena pastraipa aukščiau

    o visoto mano prirašymo moralas paprastas: tai ką matote - nepakanka techniniams sprendimams priimti. reikia žinoti daugiau, todėl prieš sakydami "paprasta" pagalvokite, ar tai tikrai labai paprasta, ar tikrai jūs žinote visus niuansus.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    /\ Gal tamsta nuvažiuok į tą vietą ir įsitikink, kaip ten viskas atrodo.

    Praplatinamas kelias, bet paliekami siauri ruožai Dariaus ir Girėno gatvėje ir Eišiškių plente

    Komentuoti:


  • aesde
    replied
    va jeigu tik pridėti 2 m asfalto, kaip pats sakai - tai ir bus pats tikriausias babkiu išplovimas. čia kažkas panašaus kaip, kad prie padėvėtų per trumpų kelnių prisiūti keletą cm medžiagos. vartojimui tinka, tačiau....
    sulipdymo siūlė byrės ir byrės, kaip kad gatvėse lopai paprastai dedami ant tos pačios vietos.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė aesde Rodyti pranešimą
    žodžiu viskas susiveda į visos gatvės rekonstrukciją ir didelius pinigus. žodžiu kol tai netaps itin skaudžiu pūliniu, manau apie šios vietos sutvarkymą kalbėti (svajoti) neverta
    Norint išplauti, taip - didžiuliai pinigai. O iš esmės, ten pridėti 2 metrus asfalto ir padaryti kad ir įvažas, nesudėtinga. Vietos yra daug. O gatvė juk prestižinė (turėtų būti).

    O Eišiškių plento rekonstravus tikrai pasityčiojo - paliko 1 juostą iškart už sankyžos, toliau platėjant iki 2-jų.

    Paaiškinkit man durnam, kam tiesti 1km asfalto, jeigu pagailima 10-čiai metrų, kurie nuvaro perniek visą darbą?

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Šiaip, kad jau priminėt tą stotelę prie Siemenso, tai perkėlę ją ar ta nufotografuotoji kažkokia papildoma ir skirta ypatingiems atvėjams ? Nes berods kai paskutini kart buvau ten, tai stotelė buvo kur ir buvusi.

    Komentuoti:


  • aesde
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    /\ Dvi juostos į aerouosto pusę, įvaža - sukimui į Eišiškių plentą.
    Ten vietos pakanka
    sutinku, būtų labai geras sprendimas, tik va klausimas ar čia pakaktų tik sankryžos? ar nereikia ir toliau visos gatvės platinti?
    taip dabar ten telpa dvi mašinos, tačiau išskirtų juostų kaip ir nėra, ir nebrėžiamos jos greičiausiai, tik dėl to, kad pagal normas trūksta. plius už sankryžos ten iškart yra autobuso sustojimas, jam reikia padaryti įvažą, kitaip pats su fotiku stovėsi ir fotkinsi avarines situacijas(pažeidimus}, kaip kad prie siemenso darei.

    žodžiu viskas susiveda į visos gatvės rekonstrukciją ir didelius pinigus. žodžiu kol tai netaps itin skaudžiu pūliniu, manau apie šios vietos sutvarkymą kalbėti (svajoti) neverta

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    /\ Dvi juostos į aerouosto pusę, įvaža - sukimui į Eišiškių plentą.
    Ten vietos pakanka
    Teisingai, ten į dešinę iš vis nebūtina varyti visus per šviesoforą - iš kairės judėjimo beveik nėra (išvažiavimas iš degalinės). Ir vietos pakankama nors dar dviem juostoms. Paradoksas - už sankryžos nėra jokio judėjimo, o prieš ją milžiniškas kamštis vos ne nuo "Spartos".
    Tiesa, Dariaus ir Girėno g. iki oro uosto vertėtų padaryti pilnaverte 4 juostų gatve (vietos irgi - pilna).

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    /\ Dvi juostos į aerouosto pusę, įvaža - sukimui į Eišiškių plentą.
    Ten vietos pakanka

    Komentuoti:


  • aesde
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą

    Problema ta, kad nėra padaryta papildoma juosta sukimui į dešinę (į Eišiškių pl.), todėl ir žalia rodyklė nepadidina pralaidumo
    nelabai supratau? tamsta nori, kad būtų dvi juostos į dešinę?

    Komentuoti:

Working...
X