Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Šnipiškių ir NMC gatvių infrastruktūra (Konstitucijos pr., Kernavės g. ...)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    O kaip suprast tą gatvę išvis? Suprasčiau, jei būtų asfaltas su eismu į abi puses ir šaligatviai. Bet dabar yra šaligatviams vietos padaryta, išasfaltuota viena pusė ir per centrą kelio bodriūrai padaryti? Nesuprantu logikos. Juostos bus atskirtos bordiūrais ar bus vienpusis eismas ir kita pusė dviratininkams padaryta?
    Paskutinis taisė zippo; 2019.11.16, 13:53.

    Comment


      Parašė zippo Rodyti pranešimą
      O kaip suprast tą gatvę išvis? Suprasčiau, jei būtų asfaltas su eismu į abi puses ir šaligatviai. Bet dabar yra šaligatviams vietos padaryta, išasfaltuota viena pusė ir per centrą kelio bodriūrai padaryti? Nesuprantu logikos. Juostos bus atskirtos bordiūrais?
      Bus viena juosta

      Comment


        Ten kita juosta yra dviratininkų takas.

        Comment


          Buvo gera gatvė nukirsti kamščiams Kalvarijų g. Toli taip nueisim naikindami alternatyvias paralelines gatves ir dar labiau užgrūsdami pagridines. Tas pats kas su viaduku virš Narbuto g., kuris jeigu būtų sujungęs abiejose pusėse užsibaigiančias ir tiesiog sujungimo besiprašiusias gatves, būtų tapęs alternatyva laisvės pr. kamščiams.

          Tuo labiau kad nei normalios Kernavės g., nei tilto nebus...
          Snowflakes will attack U <3

          Comment


            Parašė Creatium Rodyti pranešimą
            Ten kita juosta yra dviratininkų takas.
            Čia vadinasi bendro naudojimo gatvė? Su borteliais atskirtu šaligatviu ir net dviračių juosta?
            Šnipiškės sparčiai atgimsta – Širvintų gatvė taps viena pirmųjų bendrojo naudojimo erdve, per kurią nusidrieks naujas dviračių takas ir šaligatvis, o šalia jų atsiras viešoji erdvė su sporto ir žaidimų aikštele. Šia gatve dalinsis pėstieji, dviratininkai ir vairuotojai. Apie 700 metrų ilgio gatvėje bus pasodinta naujų želdinių, įrengtas naujas apšvietimas,...

            Comment


              Parašė Tomizmas Rodyti pranešimą
              Buvo gera gatvė nukirsti kamščiams Kalvarijų g. Toli taip nueisim naikindami alternatyvias paralelines gatves ir dar labiau užgrūsdami pagridines. Tas pats kas su viaduku virš Narbuto g., kuris jeigu būtų sujungęs abiejose pusėse užsibaigiančias ir tiesiog sujungimo besiprašiusias gatves, būtų tapęs alternatyva laisvės pr. kamščiams.

              Tuo labiau kad nei normalios Kernavės g., nei tilto nebus...
              Bet taip gal ir geriau, nes tokios pseudotranzitinės gatvės dirbtinai išpučia pralaidumą ir kai pagaliau prisieina blaivytis nuo per didelio skaičiaus automobilių - būna labai sunkios pagirios.
              Aš šiaip buvau už Kernavės tiltą būtent dėl to, kad turėti alternatyvą automobilių išsiurbimui iš centro, ir tuomet būtų buvę logiška kažką rimčiau planuoti ir su pačia Kernavės g., kad ji efektyviai galėtų įsilieti į likusias gatves, gal net Ukmergės g. per Žalgirio g. kaip buvo tarybiniais laikais planuota.
              O dabar kai jau aišku, kad tilto nebus, tai nebėr prasmės turėti tranzitinę gatvę Šnipiškėse, nes iš to naudos gauna tik tranzitu judantis eismas, o gyventojams tik triukšmas ir tarša.

              Comment


                Labai gerai, kad daroma vienos juostos vienpusio eismo gatvės Šnipiškėse ypač tarp individualių namų. Taip naikinamas tranzitas ir keliamas saugumas dėl greičio sumažėjimo.

                Comment


                  Parašė themanual Rodyti pranešimą

                  Bet taip gal ir geriau, nes tokios pseudotranzitinės gatvės dirbtinai išpučia pralaidumą ir kai pagaliau prisieina blaivytis nuo per didelio skaičiaus automobilių - būna labai sunkios pagirios.
                  Aš šiaip buvau už Kernavės tiltą būtent dėl to, kad turėti alternatyvą automobilių išsiurbimui iš centro, ir tuomet būtų buvę logiška kažką rimčiau planuoti ir su pačia Kernavės g., kad ji efektyviai galėtų įsilieti į likusias gatves, gal net Ukmergės g. per Žalgirio g. kaip buvo tarybiniais laikais planuota.
                  O dabar kai jau aišku, kad tilto nebus, tai nebėr prasmės turėti tranzitinę gatvę Šnipiškėse, nes iš to naudos gauna tik tranzitu judantis eismas, o gyventojams tik triukšmas ir tarša.
                  Gyvename mieste, ir niekur tie automobiliai nedings. Buvo, yra ir bus. O dabar maža kad Kalvarijų gatvės apkrovimo nesumažins kažkada planuota Kernavės gatvė ir tiltas (faktas, kad kaip bebūtų gaila - jų nebus), bet ir dar viena paralelinė gatvė padaroma vienpusio eismo. Ir kuo tai bus geriau? Kalvarijų g. bus dar labiau apkrauta, nes paralelinių gatvių nelieka, o atsiradus vienpusiams eismui visi norintys patekti į Giedraičių ar šalia esančias gatves, dar sudarys papildomus srautus. Kame čia logika?

                  Seniai aišku kad būtinai reikia ir Kernavės tilto, ir gatvės. Bet taigi medinukai ir dvasingumas, plius sakralinė pieva (kurios ir taip jau nėra).
                  Snowflakes will attack U <3

                  Comment


                    Parašė Tomizmas Rodyti pranešimą

                    Gyvename mieste, ir niekur tie automobiliai nedings. Buvo, yra ir bus. O dabar maža kad Kalvarijų gatvės apkrovimo nesumažins kažkada planuota Kernavės gatvė ir tiltas (faktas, kad kaip bebūtų gaila - jų nebus), bet ir dar viena paralelinė gatvė padaroma vienpusio eismo. Ir kuo tai bus geriau? Kalvarijų g. bus dar labiau apkrauta, nes paralelinių gatvių nelieka, o atsiradus vienpusiams eismui visi norintys patekti į Giedraičių ar šalia esančias gatves, dar sudarys papildomus srautus. Kame čia logika?

                    Seniai aišku kad būtinai reikia ir Kernavės tilto, ir gatvės. Bet taigi medinukai ir dvasingumas, plius sakralinė pieva (kurios ir taip jau nėra).
                    Maniau, kad seniai aišku, kad reikia siaurint gatves vedančias į miesto centrą ir centre naikinti parkingo vietas, kad žmonės įprastų į darbą centre važiuoti su viešuoju transportu ir pagaliau sustotų tas beprotiškas miesto tįsimas į periferiją ir automobilizacija.

                    O šiaip tai super sprendimas dėl Giedraičių gatvės!

                    Comment


                      Gal ir gerai kad netiesia placiu gatviu ir tt, Snipiskes gilumoje panasu kad bus tiesiog ramesnis gyvenamasis rajonelis, ofisai bus tik isoreje, prie platesniu gatviu. Tik del eismo, jei bandoma ji mazinti tokiom priemonem tai pasigendu talpesnio viesojo transporto rusies ir parkingu centro prieigose. Dabar tiesiog daromos blogesnes salygos automobiliams ir viskas tuo pasibaigia, vienintelis judejimas i prieki susisiekimo prasme tai dviraciu takai ir nauji autobusai bet to tikrai neuztenka. Net nera jokiu rimtesniu planu ateiciai.

                      Ar nebus taip kad su tais salygu automobiliams prastinimais ir daugiau nieko nedarymu prisizais ir NMC, ir apskritai centre niekas nenores dirbti, ofisus prades metyti miesto pakrasciuose, o NMC stagnuos. Senamiestis tai dar turistai ir pramogos, o NMC?
                      Paskutinis taisė Edd; 2019.11.17, 10:35.

                      Comment


                        Parašė Tomizmas Rodyti pranešimą

                        Gyvename mieste, ir niekur tie automobiliai nedings. Buvo, yra ir bus. O dabar maža kad Kalvarijų gatvės apkrovimo nesumažins kažkada planuota Kernavės gatvė ir tiltas (faktas, kad kaip bebūtų gaila - jų nebus), bet ir dar viena paralelinė gatvė padaroma vienpusio eismo. Ir kuo tai bus geriau? Kalvarijų g. bus dar labiau apkrauta, nes paralelinių gatvių nelieka, o atsiradus vienpusiams eismui visi norintys patekti į Giedraičių ar šalia esančias gatves, dar sudarys papildomus srautus. Kame čia logika?

                        Seniai aišku kad būtinai reikia ir Kernavės tilto, ir gatvės. Bet taigi medinukai ir dvasingumas, plius sakralinė pieva (kurios ir taip jau nėra).
                        Logika tokia, kad nuspręsta dėti stabdžius jau dabar. Automobiliai greitu metu nedings, bet jų jau ir daugėt nebegalės, nes nebebus naudos iš jų, kai pėsčiomis greičiau taps.
                        Reikia susitaikyti, kad tilto nebus, o Kalvarijų g. tranzitinio statuso irgi neteks, ten turbūt tik laiko klausimas kada įrengs A juostas iš abejų pusių ir automobiliams liks tik po juostą abejomis kryptimis per visą gatvės ilgį.
                        Toje miesto dalyje automobilių pagrindiniams srautams teks judėti Kareivių g., Ozo g., G.V., Konstitucijos pr, Žirmūnų g. ratu. Ir šiaip miestas plečiasi labiau į vakarus, tai jei norim (kažkodėl) bent dalį miesto išlaikyti patogiu automobilistams, tai gera mintis yra tai daryti tik į vakarus nuo G.V. gatvės. Jeigu kam reikia lįsti į centrinę dalį, tai teks palikti automobilį kokioje nors parknride aikštelėje ir sėsti į VT, o jei susitvarkai gyvenimą (namai, darbas, vaikų mokyklos, būreliai), kad nereikia lįsti į centrą - gali ir toliau patogiai naudotis automobilį.
                        Nėra prasmės iš dabartinės sistemos kai visiems nepatogu. Čia yra padarinys to, kad žmonės nesitvarko savo gyvenimų, kad jiems būtų patogu ir po to skundžiasi iš esmės kitais tokiais pat asmenimis sedėdami kartu kamščiuose.

                        Iš tiesų aš ir pats turiu privilegiją važinėti į darbą automobiliu, bet bent kol kas neaptogumų nesukelia, nes piko metu judu daugumai priešinga kryptimi. Kai pradės kelti nepatogumus - kažką keisiu, bet tikrai nekęsiu sukandęs dantis kamščiuose

                        Comment


                          Parašė Tomizmas Rodyti pranešimą

                          Gyvename mieste, ir niekur tie automobiliai nedings. Buvo, yra ir bus. O dabar maža kad Kalvarijų gatvės apkrovimo nesumažins kažkada planuota Kernavės gatvė ir tiltas (faktas, kad kaip bebūtų gaila - jų nebus), bet ir dar viena paralelinė gatvė padaroma vienpusio eismo. Ir kuo tai bus geriau? Kalvarijų g. bus dar labiau apkrauta, nes paralelinių gatvių nelieka, o atsiradus vienpusiams eismui visi norintys patekti į Giedraičių ar šalia esančias gatves, dar sudarys papildomus srautus. Kame čia logika?

                          Seniai aišku kad būtinai reikia ir Kernavės tilto, ir gatvės. Bet taigi medinukai ir dvasingumas, plius sakralinė pieva (kurios ir taip jau nėra).
                          Nebus nei Kernavės tilto, nei platesnių gatvių. Dėl labai paprastos priežasties: to nereikia.
                          Paskutinis taisė John; 2019.11.17, 13:04.

                          Comment


                            Parašė Zefyras Rodyti pranešimą

                            Čia vadinasi bendro naudojimo gatvė? Su borteliais atskirtu šaligatviu ir net dviračių juosta?
                            Straipsnis yra apie kitą gatvę - Širvintų: https://citify.eu/sirvintu-g/

                            Comment


                              Parašė ttttt Rodyti pranešimą
                              Šiandien jau asfaltuoja Giedraičių gatvę:


                              Kur gi be kanalizacijos šulinių!
                              Apvažiavęs automobiliu pusę Europos, tik Lietuvoje apie juos prisimeni...

                              Comment


                                Dar pastebėjimas su elektra. Ten matau nauji apšvietimo stulpai sumontuoti kairėje pusėje. Jie viduryje pėsčiųjų šaligatvio sustatyti??? WTF? Ir tikiuosi, tie senieji stulpai su laidais dinks?
                                Paskutinis taisė ArtisLT; 2019.11.18, 13:42.

                                Comment


                                  As irgi nesuprantu kodel tik Lietuvoje toks nesveikas kiekis suliniu - ir tuo labiau kad didzioji dalis suliniu yra tiesiai po automobiliu ratais...Del stulpu viduryje saligatviu tai jau net nezinau, neturiu zodziu. Visi infrastrukturos projektu kokybe isviso apgailetina.

                                  Comment


                                    Šulinių dangčiai ant važiuojamosios dalies - dėl patogumo aptarnavimui. Dabar situacija pagerėjo, nes išmoko / turi priemonių padaryti viename lygyje.
                                    Anksčiau dangčiai per pirma savaite sukrisdavo...

                                    Comment


                                      Parašė MindesAcc Rodyti pranešimą
                                      As irgi nesuprantu kodel tik Lietuvoje toks nesveikas kiekis suliniu - ir tuo labiau kad didzioji dalis suliniu yra tiesiai po automobiliu ratais...Del stulpu viduryje saligatviu tai jau net nezinau, neturiu zodziu. Visi infrastrukturos projektu kokybe isviso apgailetina.
                                      Visur Europoje pilna šulinių gatvėse (komunikacijos kažkur turi eiti ir į jas reikia kažkaip patekti), tik tiek, kad Europoje tie šuliniai tokie, kad važiuojant net nepastebi, priešingai nei Lietuvoje, kur reikia juos apvažinėti kaip slalome.

                                      https://www.google.com/maps/@60.1644...7i13312!8i6656
                                      Flickr

                                      Comment


                                        Tikra tiesa, bet yra ir kitas aspektas - projektuojant naujas gatves vakaruose, šuliniai projektuojami ant einamosios/pėsčiųjų dalies.

                                        https://www.google.com/maps/@59.3367...7i16384!8i8192
                                        Aviate, navigate, communicate

                                        Comment


                                          Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
                                          Tikra tiesa, bet yra ir kitas aspektas - projektuojant naujas gatves vakaruose, šuliniai projektuojami ant einamosios/pėsčiųjų dalies.

                                          https://www.google.com/maps/@59.3367...7i16384!8i8192
                                          Kažin, ar ir vakaruose keičiant asfaltą visos komunikacijos iškeliamos po šaligatviais? Toje pačioje gatvėje tik kitoje vietoje matosi krūva šulinių:
                                          https://www.google.com/maps/@59.3464...7i16384!8i8192
                                          Kaip ir sakiau, problema ne patys šuliniai, o jų "lygumas", senose gatvėse tikrai nėra tikslo juos naikinti, kritikuoti galima nebent naujus projektus, kaip pvz. vakarinis aplinkkelis, kur senų komunikacijų po važiuojama dalimi tikrai nebuvo.
                                          Flickr

                                          Comment

                                          Working...
                                          X