Parašė mantasm
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[LT] Kelių ir gatvių eismo saugumo priemonės - greičio matuokliai, kalneliai, ...
Collapse
X
-
Geriausia yra nežymėtas patrulis kai niekad nežinai kur įsijungs diskoteka. Ir žmogaus akis tokius atvejus gali pastebėt daug geriau nei bet koks algoritmas.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Tai kas geriau, tokį atvejį užfiksuojanti kamera ar kartą į 2 mėnesius pro tą sankryžą pravažiuojantis patrulis?
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Pradžiai gerai būtų kiekvienoje sankryžoje/kelių susikirtime. Ypač jeigu tikslas yra chuliganiško vairavimo gaudymas.
čia tik Vilniumi apsiribojate ar fantazija bando aprėpti visas Lietuvos sankryžas?
- 1 patinka
Comment
-
Vat būtent kad patrulis nėra geriausia, nes nei jis patruliuos tą sankrižą 24/7, nei jis įjungs diskoteką tokiu atveju.Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Geriausia yra nežymėtas patrulis kai niekad nežinai kur įsijungs diskoteka. Ir žmogaus akis tokius atvejus gali pastebėt daug geriau nei bet koks algoritmas.
Comment
-
Nereikia 24/7. Reikia realios galimybės, kad tai gali būti pastebėta. Yra tekę matyt atvejų kai įjungia diskoteką panašais atvejais. Tiesiog tikimybė per maža su esamu patrulių kiekiu.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Vat būtent kad patrulis nėra geriausia, nes nei jis patruliuos tą sankrižą 24/7, nei jis įjungs diskoteką tokiu atveju.
- 3 patinka
Comment
-
Gavus briedį nepadės važiavimas autostradoje 90 km/h, o dar lėčiau tikrai trukdysi eismui ir kelsi avarines situacijas. Taip kad sprendimas yra tvoros ir žvėrių tiltai. O kai priosmaigstai visą kelią įspėjamųjų ženklų kad tik nusikratyt atsakomybės už nesprendimą, pasieki jog žmonės nustoja į tuos ženklus reaguoti ir kuomet yra tikrai vieta kur dėl kelių dierekcijos įdiotų padaryta žvėrių perėja, bet be tilto (tvoros tarpas ties Širvintais kuris sukoncentruoja žvėriu perbėgimus) nebeturi kokio ženklo dėti, kad žmonės reguotu.Parašė Tomas Rodyti pranešimą
Nu tai yra sureguliuota. Maksimalus leistinas (ne privalomas) greitis yra X. Jei tokiu greičiu važiuoti nėra saugu (tamsu, lyja, sninga, ledas, briedžiai ar dar milijonas priežasčių), vairuotojas turėtų rinktis greitį, kuris sumažintų tikimybę sudalyvauti natūralioje atrankoje.
Jei vairuotojas renkasi natūralią atranką - ką gi, gyvename laisvoje šalyje, beveik visi pasirinkimai gerbtini. Svarbu, kad natūralios atrankos procese nenukentėtų kiti žmonės.
- 13 patinka
Comment
-
Norint turėti realia galimybę, kad būtų ne tik pastebėta, bet nubaustą, tai reikėtu didinti patrulių skaičių kokiu 100 kartų ir juos visus perauklėti kad ne, chuliganiško vairavimo ignoruoti nereikia.Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Nereikia 24/7. Reikia realios galimybės, kad tai gali būti pastebėta. Yra tekę matyt atvejų kai įjungia diskoteką panašais atvejais. Tiesiog tikimybė per maža su esamu patrulių kiekiu.
- 1 patinka
Comment
-
100x nereikia. Užpildžius reikalingus etatus turėtų atsilaisvint pakankamai laiko, kad būtų laiko ir patruliuoti, ne tik važinėt į iškvietimus. Ir kiek man teko matyt - neignoruoja. Net ir negražaus elgesio su dviratininkais netoleravo.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Norint turėti realia galimybę, kad būtų ne tik pastebėta, bet nubaustą, tai reikėtu didinti patrulių skaičių kokiu 100 kartų ir juos visus perauklėti kad ne, chuliganiško vairavimo ignoruoti nereikia.
- 2 patinka
Comment
-
Reikia. Norint kad būtų nubaustas bent koks reikšmingas pažeidėjų skaičius reikia. Todėl patruliai ir yra daug mažiau praktiškesnė priemonė.Parašė mantasm Rodyti pranešimą
100x nereikia. Užpildžius reikalingus etatus turėtų atsilaisvint pakankamai laiko, kad būtų laiko ir patruliuoti, ne tik važinėt į iškvietimus. Ir kiek man teko matyt - neignoruoja. Net ir negražaus elgesio su dviratininkais netoleravo.
Comment
-
Atsakau į bandymą patrolinti Lietuvos tiltų temoje
Parašė Romas Rodyti pranešimąGraži Krunos tilto nuotrauka. Kai nori, ir kelių direkcija gali pasitengti
LAKD 2024.02.02 Ties Kaunu prasidės tilto per Kruną remontasKol LAKD statė radarus - net prieš remontuojamus tiltus, kelių būklė Lietuvoje toliau blogėjo, o tiltai byrėjoParašė digital Rodyti pranešimąKodėl ne radarų [direkcija]?

Žemėlapio pagrindas (2023.02.05 būklė): https://gis.ktvis.lt/arcgis/apps/Vie...2f6070bb897b23
Tiltų būklė

Kelių būklė

Todėl LAKD kartais buvo labiau panaši ne į Kelių , o į Radarų direkciją
Tačiau kai kas pasikeitė.
2023 metais LAKD buvo užsimojusi pastatyti dar 50 sektorinių radarų porų.
15min.lt 2023.08.02
LAKD pranešė, kiek naujų greičio matuoklių pastatys 2023-2024 metais
Po kritikos LAKD atsisakė planų ir nutraukį radarų2023-2024 m. Lietuvos keliuose planuojama įrengti 6 momentinio greičio matuoklius ir 54 vidutinio greičio matavimo sistemas, pradedant nuo avaringiausių, daugiausia gyvybių nusinešančių vietų
https://www.15min.lt/verslas/naujien...1662-2095120#_
CVPP 2023-12-16
Skelbimas apie sutarties skyrimą
Pirkimo vykdytojas: AB Lietuvos automobilių kelių direkcija
Vidutinio greičio matavimo sistemų įrengimas, III etapas
Pirkimo numeris: 678121 Skelbimo kodas: 2023-653396
Apie tai buvo ir pranešimas spaudaiV dalis: Sutarties skyrimas Sutartis/pirkimo dalis skiriama: NE
V.1) Informacija apie neskirtas sutartis. Kitos priežastys (pirkimo procedūra nutraukta)
https://cvpp.eviesiejipirkimai.lt/No...ls/2023-653396
LAKD: nauji greičio matuokliai šalyje kol kas statomi nebus
Dėl to LAKD galima vadinti ir Kelių direkcija, ypač kai ji kartais stengiasi, pvz., įdeda gražias tilto nuotraukas.Valstybinės reikšmės keliuose iki kitų metų pabaigos buvo numatyta papildomai įrengti 50 momentinių greičio matuoklių bei greičio matavimo sistemų. Vis tik, Kelių direkcija priėmė sprendimą nutraukti planuotą pirkimą, metodiką pakartotinai peržiūrėti, įvertinti ir atnaujinti pagal naujausią nelaimių keliuose statistiką
https://lakd.lt/naujienos/naujienos-...-statomi-nebus
- 2 patinka
Comment
-
LAKD greičio kontrolės priemonių žemėlapių pokyčiai
1. Straipsnis apie LAKD planus 2023-iesiems
LRT.lt 2022.11.27
Nuo kelio Vilnius–Utena iki šimtų naujų matuoklių pažeidėjams fiksuoti: Kelių direkcija įvardijo svarbiausius 2023-ųjų darbus
https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...023-uju-darbus
Žemėlapis 2023.02.05 d.

https://gis.ktvis.lt/arcgis/apps/Vie...2f6070bb897b23
2. Paskelbtas konkursas 50 porų sektorinių radarų
Delfi. lt 2023.08.02
Vairuotojų laukia daugiau nei pusšimtis naujų greičio matuoklių: pirmą kartą jie pradės veikti ir pagrindinėje magistralėje
Buvo ir radarų žemėlapis su planuojamais ruoais
Panašus radarų žemėlapis su planuojamais radarų ruožais buvo ir LAKD puslapyje iki 2023 m. Kalėdų

https://www.delfi.lt/auto/baudos-kvi...aleje-94091975
3. Pristabdoma radarų plėtra
TV3.lt 2023.12.13
Po kilusios audros stabdomi ilgai planuoti pokyčiai
https://www.tv3.lt/naujiena/lietuva/...yciai-n1277398
Dabartinis LAKD radarų žemėlpis

https://gis.ktvis.lt/arcgis/apps/Vie...2f6070bb897b23
Comment
-
Aš galvojau, kad tamstos Kelių direkcijos vadinimas Radarų direkcija yra trolinimas, pasirodo atvirkščiai.Parašė Romas Rodyti pranešimąAtsakau į bandymą patrolinti Lietuvos tiltų temoje
Aišku - kai užsiima tuo, kas jums patinka, vadinate Kelių, kai ne - Radarų. Bet trolinu pasirodo aš.Dėl to LAKD galima vadinti ir Kelių direkcija, ypač kai ji kartais stengiasi, pvz., įdeda gražias tilto nuotraukas.
- 3 patinka
Comment
-
Kaip ir darbuotojų šiais laikais, taip ir policininkai nesimėto, kad galėtum į gatves paleisti tūkstančiais patruliuoti.Parašė Egiuxz Rodyti pranešimąGal problemos keliuose pradės spręstis tada, kai vietoje trijų trikojų mieste bus daugiau pareigūnų gatvėse, kurie atliktų savo darbą - prižiūrėtų tvarką.AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba
Comment
-
Lėtinimai yra adekvatūs, tik kai kurie vairuotojai to nesuvokia.Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimąŠiaip tai nenustebčiau kad problemą sudaro ištisai greičio lėtinimai.
1. Žmonės matydami neadekvačius lėtinimus, ima juos ignoruoti ir nebelėtina ten kur iš ties reiktų. Pvz Austrijoj jei jau ženklas lėtina, tai aišku kad ten kažkas yra. O pas mus vat šiaip., dėl viso pikto.
2. Lėtinimas įveda papildomų nereikalingų ir pavojingų manevrų. Pvz. Krunos tiltas. Nebūtų jokio lėtinimo, važiuotų visi pastoviu greičiu ir pravažiuotų. Dabar gi, prasideda stabdymai, lenkimai, grūdimasis. Ištisa avarinė situacija 24h per parą. Idiotai toje kelių direkcijoje ir tiek.
Tai kad kolkas jie išvis nebaudžiami ir daro ką nori.Parašė Egiuxz Rodyti pranešimąJo jo, dar daugiau bauskim vairuotujus, nu nes ką gi lengviausia nubausti nesukant kiaušinių - vairuotojus.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Lėtinimai yra adekvatūs, tik kai kurie vairuotojai to nesuvokia.
Artėjimas link žiedo, užmiesčio kelias. Vakarų Europoje turbūt su adekvatumu ir suvokimu problemos?
Comment
-
Tai apie tai ir kalba, pristato absurdiškų ženklų ir pratina pažeidinėti.Parašė sleader Rodyti pranešimą
Nu nereik nusiristi iki tokių absurdiškų pavyzdžių. Ar kada kas matė jog kažkas matuotų greitį degalinės teritorije, arba ten stovėtų trikojis? Jau realiai ir dabar galima būtų visus bausti, nes tikriausiai retas ten važiuoja mažiau nei 30 km/h.-
- 2 patinka
Comment
-
Turbūt problemos.Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimąArtėjimas link žiedo, užmiesčio kelias. Vakarų Europoje turbūt su adekvatumu ir suvokimu problemos?
Comment
-
Bet įdomu, kad nuo Minsko pusės apribojimas prasideda tik jau gerokai pasibaigus lėtėjimo juostai: https://www.google.com/maps/@54.6529...8192?entry=ttuParašė Ginthus Rodyti pranešimą
Nes pastoviai kas nors neįsipaišo, nespėja persirikiuot prieš ir už tunelio. Na o viduriuke belieka suvienodint greitį
Taip kad šitas paaiškinimas netinka.
Visiškai sutinku. Dabartinės baudos tėra mokestis už leidimą važinėti greičiau. Bet jei Vilnius-Kaunas neatsirado sektorinio matuoklio, tai apie baudų pakėlimą kalbėti irgi nėra labai realu.Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
Visa mano paverkimo esmė yra ne tai, kad kažkam baudą įkalė už greičio viršyjimą. Paverkimo esmė yra tai, kad baudos už greičio viršyjimą yra tik lengvas pasipinigavimas, kuriam reikia minimaliai pastangų. Trikojai visiškai neprisideda prie saugumo keliuose, nes visi žino kur jie stovi ir kada stovi. Niekas net nesiruošia gerinti situacijos keliuose kai galima lengvai rinkti baudas už greičio viršyjimą. Naujausias baudų pakėlimas tai tik įrodo. Pagaus mane netyčia viršyjantį greitį kartą per 5 metus - susimoku tą 20 eurų ir toliau skraidau. Jeigu jau kovoti su greičiu, tai bauda turi būti bauda, o ne mokestis. 20km/h viršyjimas mieste - 200 eurų, užmiestyje - 300 eurų, kaip minimum. Bet kai net ir padidintos baudos yra juokingos ir jų dydis tik palaiko pastovias įplaukas į biudžetą, daugiau nėra jokios kontrolės keliuose tiek vairuotojų, tiek pėsčiųjų atžvilgiu, tai chaosas ir yra.
Visos KET baudos turėtų būti pakeltos 10 kartų, o 10km/h tolerancija sumažinta iki 5 km/h.Paskutinis taisė abruo; 2024.02.06, 19:05.Lietuva visiems.
Comment
-
Ten jo nereikia, nėra lakstančių, ypač vasarą, kai leidžiamas 130 km/h.Parašė abruo Rodyti pranešimąjei Vilnius-Kaunas neatsirado sektorinio matuoklio.
Comment
-
Sutinku. Užtat čia nesimato, kad iškart už vingio stovi kolona ir reiks mint per stabdį. Yra jau buvę ten traukinukųParašė abruo Rodyti pranešimą
Bet įdomu, kad nuo Minsko pusės apribojimas prasideda tik jau gerokai pasibaigus lėtėjimo juostai: https://www.google.com/maps/@54.6529...8192?entry=ttu
Taip kad šitas paaiškinimas netinka.
Comment
Comment