Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Pėsčiųjų perėjos Kaune

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė manometras Rodyti pranešimą
    John, čia aš vaikštau ir pastebėjau, ir apakau, ir nusivyliau, ir pasipiktinau. Bet savivaldybei neparašiau, nes pamaniau, kad ta nesąmonė padaryta TYČIA ir taisoma užsispyrusiai nebus.
    Bet dar pastebėjau vieną keistą faktą, kuris situaciją truputį palengvina. Ten galima pereiti gatvę įstrižai, nes abi žalios pėstiesiems dega vienu metu. Įdomu, kodėl tada nenupiešė įstrižinės perėjos.
    Tai galima ir tiesiog tvorą perlipti ir išvis eiti per raudoną. Klausimas, kodėl padarytas toks absurdiškas sprendimas?

    Comment


      Parašė John Rodyti pranešimą

      Tai galima ir tiesiog tvorą perlipti ir išvis eiti per raudoną. Klausimas, kodėl padarytas toks absurdiškas sprendimas?
      Nežinau. Tikriausiai nežino ir tie, kas daro tuos absurdus.

      ПТН ПНХ
      «Русский военный корабль, иди нахуй!»

      Comment


        O kas čia neaišku? Perėjos nėra, kad pėstieji netrukdytų automobiliams sukantiems į dešinę.
        It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

        Comment


          Parašė Tomas Rodyti pranešimą
          O kas čia neaišku? Perėjos nėra, kad pėstieji netrukdytų automobiliams sukantiems į dešinę.
          Čia kad pėstieji nebėgtų per raudoną, kai automobiliai suka į dešinę. Tam, kad tikrai nebėgtų, atsirado tvorelė

          Comment


            Žinant, kad Kęstučio g. dabar griauna, o paskui statys iš naujo - tikėtina, kad pasikeis ir eismo organizavimo sprendimai (tuo labiau, kad atsiras ir dviračių takai).
            It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

            Comment


              Parašė PoDV Rodyti pranešimą

              Čia kad pėstieji nebėgtų per raudoną, kai automobiliai suka į dešinę. Tam, kad tikrai nebėgtų, atsirado tvorelė
              O užsidegus žaliai tvorelė nusileidžia? Inovatyvu...

              Comment


                Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                O užsidegus žaliai tvorelė nusileidžia? Inovatyvu...
                Būtų gerai, bet ne tą turiu omeny

                Ten tiesiog nėra jokio šviesoforo, ten kirsti gatvės negalima, nors gal ir saugu būtų.

                Comment


                  Parašė PoDV Rodyti pranešimą

                  Būtų gerai, bet ne tą turiu omeny

                  Ten tiesiog nėra jokio šviesoforo, ten kirsti gatvės negalima, nors gal ir saugu būtų.
                  Tai ir yra pasityčiojimas iš pėsčiųjų. Jie turi pereiti per tris gatvės atkarpas, rusiškos П raidės trajektoriją, nes mašinoms patogiau sukti, kai jie negali tiesiai pereit, ar ką?
                  ПТН ПНХ
                  «Русский военный корабль, иди нахуй!»

                  Comment


                    Parašė manometras Rodyti pranešimą

                    Tai ir yra pasityčiojimas iš pėsčiųjų. Jie turi pereiti per trisgatvės atkarpas, rusiškos П raidės trajektoriją, nes mašinoms patogiau sukti, kai jie negali tiesiai pereit, ar ką?
                    Neginu tokio sprendimo, bet šios vietos buvo juodosios dėmės, nes pastoviai numušdavo pėsčiuosius. Tai nežinau, kas geriau, ar rusiška P raidė, ar nežinai, ar sveikas pereisi perėją. Dabar padarė atskiras fazes pėstiesiems, tai tvorelių po rekonstrukcijos turėtų nelikti.

                    Comment


                      Parašė John Rodyti pranešimą

                      Tai galima ir tiesiog tvorą perlipti ir išvis eiti per raudoną. Klausimas, kodėl padarytas toks absurdiškas sprendimas?
                      Parašė PoDV Rodyti pranešimą

                      Čia kad pėstieji nebėgtų per raudoną, kai automobiliai suka į dešinę. Tam, kad tikrai nebėgtų, atsirado tvorelė
                      Sorry, jeigu tai, ką parašysiu, ir taip yra akivaizdu, bet panašu, kad tas arba niekam "nedaeina", arba visiem yra per daug akivaizdu. Jei teisingas antras variantas - atsiprašau. Mano supratimu, yra taip:

                      Jei pėstieji Kęstučio gatvę kerta tik per tą vietą, kur dabar leidžiama (žalia linija), tai jie "trukdo" visiškai niekam, nes Kęstučio gatvei tuo metu raudona, o iš Mickevičiaus į tą pusę - t.y. į rytus - negalima sukti, nes ten yra vienpusis. Jei jie kerta gatvę toje vietoje, kur dabar yra atitvarai (raudona linija) - pėstieji "trukdo": 1) Mickevičiaus gatve nuo Laisvės al. pusės atvažiuojantiems ir norintiems šioje sankryžoje sukti į dešinę ir 2) nuo Karaliaus Mindaugo pr. atvažiuojantiems ir norintiems čia sukti į kairę.

                      Kad toks "setup'as" prailgina kelionę pėstiesiems - faktas. Bet ši vieta (kaip, beje, ir kelios kitos sankryžos Kęstučio g.) tikrai nėra NEjudri ir turbūt buvo priimtas sprendimas, kad geriau bus iššvaistytas papildomas pėsčiųjų laikas ir kojų resursas, bet sutaupytas laikas tų, kurie Mickevičiaus gatve važiuoja NE tiesiai (ir taip mažinama tarša centre ir bla bla bla?).

                      Ar čia mano logika nelogiška? Nesakau, kad čia yra geriausias sprendimas, bet bandau surasti argumentus UŽ.

                      Click image for larger version

Name:	kestu micke.jpg
Views:	302
Size:	56,2 kB
ID:	1816203

                      Comment


                        Manau, kad logika teisinga, nes šioje vietoje, jei atvažiuodavai nuo KMP pusės ir norėdavai įsukti į Kęstučio g. tai pirma tau reikėjo praleisti sukančius į Kęstučio iš priešpriešos, tada pėsčiuosius, kurių čia tikrai netrūksta, tad susidarydavo nemenkos eilės automobilių sukančių iš Mickevičiaus g. į kairę. Mano manymu, tą problemą ir norėjo čia išspręsti.
                        Miestai ir architektūra - http://www.miestai.net

                        Comment


                          Kauno investicijos į pėsčiųjų saugumą atsipirko: pirmasis pusmetis – be aukų
                          https://www.delfi.lt/auto/patarimai/...14303#cxrecs_s
                          As much power as necessary, as much freedom as possible

                          Comment


                            Parašė 99 Rodyti pranešimą
                            Manau, kad logika teisinga, nes šioje vietoje, jei atvažiuodavai nuo KMP pusės ir norėdavai įsukti į Kęstučio g. tai pirma tau reikėjo praleisti sukančius į Kęstučio iš priešpriešos, tada pėsčiuosius, kurių čia tikrai netrūksta, tad susidarydavo nemenkos eilės automobilių sukančių iš Mickevičiaus g. į kairę. Mano manymu, tą problemą ir norėjo čia išspręsti.
                            Tik truputi (spėčiau) problema su projektuotojų mentalitetu, kai ėjimas pėsčiomis laikomas ne prioritetiniu centre (kur viskas netoli ir tikrai nėra būtina važiuoti), o trukdymu vairuotojams.
                            Post in English - fight censorship!

                            Comment


                              Parašė index Rodyti pranešimą

                              Tik truputi (spėčiau) problema su projektuotojų mentalitetu, kai ėjimas pėsčiomis laikomas ne prioritetiniu centre (kur viskas netoli ir tikrai nėra būtina važiuoti), o trukdymu vairuotojams.
                              Na taip, pritarčiau. Čia galbūt buvo atsižvelgta ir į pėsčiųjų saugumą, aukojant patogumą. Kaip alternatyvus sprendimas, galėtų būti žemiau paminėtas K. Donelaičio/Maironio g. sankryžos sureguliavimas šios dienos savivaldybės viešųjų ryšių pranešime:

                              „Nuo Laisvės alėjos atvažiuojantys ir į K. Donelaičio gatvę sukantys vairuotojai privalo ne tik praleisti nuo V. Putvinskio gatvės priešpriešiais atvažiuojančius automobilius, bet ir pėsčiuosius. Tai dviguba rizika, kurią netrukus sumažinsime paprastu sprendimu: iš Maironio gatvės atliekant kairįjį posūkį į K. Donelaičio gatvę, pėstiesiems tuo metu bus draudžiama eiti per perėją“, – aiškino M. Matusevičius.

                              Tuo tarpu Kęstučio gatvėje visose šviesoforinėse sankryžose pėstiesiems įrengtos atskiros fazės: kuomet pėstiesiems dega žalias šviesoforo signalas, vairuotojams visomis kryptimis – raudonas. Tai leidžia pėstiesiems visomis kryptimis eiti saugiai.
                              Miestai ir architektūra - http://www.miestai.net

                              Comment


                                Parašė 99 Rodyti pranešimą

                                Na taip, pritarčiau. Čia galbūt buvo atsižvelgta ir į pėsčiųjų saugumą, aukojant patogumą. Kaip alternatyvus sprendimas, galėtų būti žemiau paminėtas K. Donelaičio/Maironio g. sankryžos sureguliavimas šios dienos savivaldybės viešųjų ryšių pranešime:


                                Tai būtent to ir reikia. Padaryti šviesoforu reguliuojamą perėjas ir viskas. Ir jeigu tą ruošiasi daryti tai labai keista, kam reikia prieš tai statyti tvoreles ir naikinti perėjas, kurias po to iš naujo reiks įrengti.
                                Post in English - fight censorship!

                                Comment


                                  Musu pestieji ,,idiotai" kaip ėjo taip eina ir per tvoras,kaip i kitur Kaune, šiaip jei galimybė naudojuosi viešuoju,bet kai kaime gyveni nevisad gaunas,beto kaip tik karantinas baiges zmones atsipalaidavo, ekia ant viesojo transporto,o patys lenda po ratais , ir pestieji ir važiuoti su lengvom.

                                  Comment


                                    Parašė John Rodyti pranešimą
                                    Kaunas nenustoja stebinti. Kaip manot, kiek laiko pėstiesiems gali teikti laukti žalio signalo, norint pereiti į kitą gatvės pusę Pramonės pr. ir Draugystės g. sankryžoje Sekmadienio popietę, kai mašinų eismas minimalus?

                                    Tai čia tik viena gatvė. O kas, jei nori, tarkim, eiti į kairę ir kirsti Pramonės pr.? Nu gausis kokios 9 minutės prie vienos sankryžos. Būtų visai įdomu išgirsti Kauno gyventojų nuomonę, ar čia skaitosi viskas normalu ar reiktų ką nors keisti?

                                    Kągi, jau gavau patvirtinimą, kad problema buvo perduota KMS transporto skyriui, sankryžą apžiūrėjo specialistai ir problema bus sutvarkyta, nes kažkas neva sugedę. Aišku po kurio laiko, dėl viso pikto, dar nuvažiuosiu asmeniškai patikrinti, ar tikrai sutaisys. Dėkoti nereikia, sunku nebuvo
                                    Paskutinis taisė John; 2020.07.21, 20:14.

                                    Comment


                                      Parašė John Rodyti pranešimą

                                      Kągi, jau gavau patvirtinimą, kad problema buvo perduota KMS transporto skyriui, sankryžą apžiūrėjo specialistai ir problema bus sutvarkyta, nes kažkas neva sugedę. Aišku po kurio laiko, dėl viso pikto, dar nuvažiuosiu asmeniškai patikrinti, ar tikrai sutaisys. Dėkoti nereikia, sunku nebuvo
                                      Ir dar nuvažiuok patikrinti Vilniuje Taikos-Rygos gatvių sankryžą, kuri šalia Laisvės pr., nes aną vėlyvą vakarą Taikos gatvėje 6 min. prastovėjau, kol šviesoforas leido į kairę pasukti. Jei atvirai, Jonai, tai koktu nuo tavo "meilės" Kaunui...

                                      Comment


                                        Parašė arturiux Rodyti pranešimą

                                        Ir dar nuvažiuok patikrinti Vilniuje Taikos-Rygos gatvių sankryžą, kuri šalia Laisvės pr., nes aną vėlyvą vakarą Taikos gatvėje 6 min. prastovėjau, kol šviesoforas leido į kairę pasukti. Jei atvirai, Jonai, tai koktu nuo tavo "meilės" Kaunui...
                                        Čia tema apie pėsčiųjų perėjas Kaune, o ne automobilius Vilniuje. Supainiojai temas

                                        Comment


                                          Įdomu tai, kad PoDV , nuolat virkaujantis apie sunkią Lietuvos praeitį, psichologines traumas ir to sąlygotą jo įsivaizduojamą Lietuvos atsilikimą nuo Latvijos ir Estijos, nepajudino nė piršto, kad perėja būtų pafixinta, nors pats šalia gyvena ir per tą perėją vaikšto. Turėjo atvažiuoti ponas iš Vilniaus ir pafixinti pats. Ir dar su patičiom
                                          It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                                          Comment

                                          Working...
                                          X