Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Pėsčiųjų perėjos Kaune

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Gator Rodyti pranešimą
    Kaunas įrengė perėją, kokios Lietuvoje dar nebuvo
    Kas čia per naujovė buvo, kad prieš metus įvestas toks dalykas, kad visomis kryptimis automobiliams dega raudonas?

    Taip pat kalba, kad tokios perėjos saugesnės. Jei taip - kodėl iki šiol nebuvo įrengiamos? Gal vis tik nėra taip vienareikšmiškai pripažįstamas jų saugumas kaip savivaldybė kalba?
    Žalias iš visų pusių pėstiesiems nėra naujovė. Taikomas daugiausiai miestų centruose.

    Tik ne visada pritaikomas teisingai. Sakyčiau vienkryptėje Kęstučio g. toks reguliavimas kažin ar reikalingas, dėl Donelaičio g. nežinau. Su Donelaičio g. yra taip, kad sankryžos didesnės, didesni greičiai ir posūkiai ne tokie saugūs.

    Dabar tiesiog įdomu pamatyti patį tokio perėjų tipo implementaciją, kurio Lietuvoje dar nebuvo.

    Comment


      Parašė Gator Rodyti pranešimą

      Kas čia per naujovė buvo, kad prieš metus įvestas toks dalykas, kad visomis kryptimis automobiliams dega raudonas?
      Matyt žiūrėjo kaip keičiasi statistika neleidžiant pėstiesiems judėti kartu su automobiliais. Senamiestyje dauguma šviesoforų šitaip padaryti

      Parašė Gator Rodyti pranešimą
      Taip pat kalba, kad tokios perėjos saugesnės. Jei taip - kodėl iki šiol nebuvo įrengiamos? Gal vis tik nėra taip vienareikšmiškai pripažįstamas jų saugumas kaip savivaldybė kalba?
      Kaip gali būti perėja nesaugi, jeigu į sankryžą neįvažiuoja nei vienas automobilis? Tiesiog prisideda dar vienas ciklas šviesofore, tai ir nedaro kad padidinti pravažumą sankryža.

      Comment


        Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
        Kaip gali būti perėja nesaugi, jeigu į sankryžą neįvažiuoja nei vienas automobilis? Tiesiog prisideda dar vienas ciklas šviesofore, tai ir nedaro kad padidinti pravažumą sankryža.
        Tai mano klausimo esmė ir buvo - jei tokios perėjos saugesnės, kodėl nebuvo įrengiamos prieš 50, 30, 20 ar 10 metų. Kiek gyvybių būtų išsaugota.

        Comment


          Parašė Gator Rodyti pranešimą

          Kas čia per naujovė buvo, kad prieš metus įvestas toks dalykas, kad visomis kryptimis automobiliams dega raudonas?

          Taip pat kalba, kad tokios perėjos saugesnės. Jei taip - kodėl iki šiol nebuvo įrengiamos? Gal vis tik nėra taip vienareikšmiškai pripažįstamas jų saugumas kaip savivaldybė kalba?


          šviesoforai buvo, bet perėjos buvo tik statmenai eismui. Turėdavai žinoti, kad visom kryptim dega raudona ir tada įstrižai eiti, kiti bandydavo kirsti dvi gatves statmenai ir tam dažnai neužtekdavo laiko.
          Perėjos kuriose visiems be išimties automobiliams dega raudona yra vienareikšmiškai saugiausios, bet jų nedaro nes labai ilgi ciklai gaunasi.

          Comment


            Kaune, ar Lietuvoje nedarė, nes arba šviesoforai seni ir nėra pinigų atnaujint, arba ant greitųjų infrastruktūrą atnaujindavo, nežiūrėdami patogumo, svarbu atnaujinta. Dabar iš lėto tas supratimas ateina, kad statai žmonėms, o ne bile kad pastatyta būtų.

            Užsienyje tai seniai buvo, kokį Tokiją visi žino.

            Comment


              Rygoj Naujamiestyje daug tokių perėjų

              Comment


                Bet ir užsienyje tokios perėjos yra labiau išimtis nei įprastas reiškinys. Net civilizuotose šalyse ir kaip pavyzdys pateikiamoje Švedijoje, Stockholme esu matęs tik vieną (jų berods ten išvis tik dvi ir tėra).

                Comment


                  Galų gale Kaunas pradėjo įrenginėti vertingus sprendimus, o ne paišyt rombus.

                  Comment


                    Parašė Gator Rodyti pranešimą

                    Tai mano klausimo esmė ir buvo - jei tokios perėjos saugesnės, kodėl nebuvo įrengiamos prieš 50, 30, 20 ar 10 metų. Kiek gyvybių būtų išsaugota.
                    Nes mažėja pralaidumas avtamabyliams.

                    Comment


                      Parašė Gator Rodyti pranešimą
                      Kaunas įrengė perėją, kokios Lietuvoje dar nebuvo

                      Skaityti daugiau: https://kauno.diena.lt/naujienos/kau...nebuvo-1099570


                      Kas čia per naujovė buvo, kad prieš metus įvestas toks dalykas, kad visomis kryptimis automobiliams dega raudonas?

                      Taip pat kalba, kad tokios perėjos saugesnės. Jei taip - kodėl iki šiol nebuvo įrengiamos? Gal vis tik nėra taip vienareikšmiškai pripažįstamas jų saugumas kaip savivaldybė kalba?
                      Kelių šviesoforų įrengimo taisyklės:

                      48. Atskiras pėsčiųjų ir transporto priemonių reguliavimas, kai visiems pėstiesiems įjungtas žalias signalas, o visoms transporto priemonėms raudonas signalas, užtikrina visišką saugą. Tačiau šis reguliavimo būdas pailgina visų eismo dalyvių laukimo trukmę, todėl naudotinas tik išskirtiniais atvejais.

                      Comment


                        Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

                        Nes mažėja pralaidumas avtamabyliams.
                        Nemažėja, kaip tik sumoje padidėja. Dabar pralaidumą stabdo susikertantys srautai, kai automobiliai negali pasukt į dešinę, išsirikiuoja ilga eile, užblokuoja dalį važiuojančių tiesiai. Tai sumoje ir saugiau, ir pralaidžiau. Visi išlošia, išskyrus tuos, kuriems patogiau sėdėti ir nieko nemąstyti.

                        Comment


                          KODĖL KAUNUI PRIREIKĖ ĮSTRIŽINĖS PERĖJOS IR KAIP JA NAUDOTIS?

                          https://m.kauno.diena.lt/naujienos/k...udotis-1099756

                          Comment


                            Parašė Gator Rodyti pranešimą
                            KODĖL KAUNUI PRIREIKĖ ĮSTRIŽINĖS PERĖJOS IR KAIP JA NAUDOTIS?

                            https://m.kauno.diena.lt/naujienos/k...udotis-1099756
                            Straipsnį yra ir pats video reportažas, tai deja bet yra vairuotojų kurie važiuoja per sankryžą ir degant raudonam ( video 2:10m), nesimato viso ciklo bet žmogus jau įveikęs 1/3 perėjos kai automobilis įvažiuoja į sankryžą, tai nedrįsčiau teigt, kad čia vairuotojas jau buvo įvažiavęs į sankryžą ir pabaigia manevrą.

                            Click image for larger version

Name:	lnk.jpg
Views:	433
Size:	59,8 kB
ID:	2000676

                            Comment


                              Lrytas. TV 2022.10.23
                              Nors Kaune įrengtą įstrižinę perėją dauguma vertina palankiai, atsirado skeptikų: tikina – tai nesaugu
                              Kauno valdžia giriasi įrengusi pirmą Lietuvoje įstrižinę pėsčiųjų perėją. Tai naujovė Lietuvoje, nors užsienyje tokios perėjos neretai pasitaiko šalia traukos centrų, kur didelis pėsčiųjų srautas. Įstrižinę Kauno perėją išbandę žmonės gana palankiai vertina naujovę. Tačiau kai kurie sako nėra tikri, kad perėja saugi.



                              https://tv.lrytas.lt/zinios/lietuvos...saugu-24951058

                              Comment


                                Kaip tai gali būti nesaugu, kai pėsčiųjų fazėje iš visų pusių automobiliams būna draudžiamas signalas?

                                Comment


                                  Eidamas įstrižai, per vieną laiko tarpą einant važiuojamąją dalimi praleidi ilgiau laiko, t. y. daugiau laiko būni pažeidžiamas be galimybės greitai pasišalinti, jei:
                                  • pėstysis sugalvos surizikuoti eiti per raudoną, bet atsidurs pavojuje artėjant mašinoms;
                                  • mašina netyčiai įlėks per raudoną, o pėstysis ne skersai ją kerta, bet ilgesne pavojinga trajektorija įstrižai, t. y. net pradėjus bėgti nuo mašinos būtų ilgiau pavojaus zonoje, nes juda ne trumpiausiu įmanomu keliu (ne skersai nuo sankirtos su mašina).
                                  ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                  Comment


                                    Parašė dondc Rodyti pranešimą
                                    Eidamas įstrižai, per vieną laiko tarpą einant važiuojamąją dalimi praleidi ilgiau laiko, t. y. daugiau laiko būni pažeidžiamas be galimybės greitai pasišalinti, jei:
                                    • pėstysis sugalvos surizikuoti eiti per raudoną, bet atsidurs pavojuje artėjant mašinoms;
                                    • mašina netyčiai įlėks per raudoną, o pėstysis ne skersai ją kerta, bet ilgesne pavojinga trajektorija įstrižai, t. y. net pradėjus bėgti nuo mašinos būtų ilgiau pavojaus zonoje, nes juda ne trumpiausiu įmanomu keliu (ne skersai nuo sankirtos su mašina).
                                    O dar jei vargšą Putlerį ištiks insultas ir anas nuspaus raudoną mygtuką, tai dar ir ant milžiniško taikinio eini...
                                    Kas čia per "ištiks kolapsas" lygio argumentai?

                                    Comment


                                      Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                                      O dar jei vargšą Putlerį ištiks insultas ir anas nuspaus raudoną mygtuką, tai dar ir ant milžiniško taikinio eini...
                                      Kas čia per "ištiks kolapsas" lygio argumentai?
                                      Lyg ir logiški dondc punktai, kad kažkas sugalvos rizikuoti arba apsižioplinti. Atvejai reti, bet nėra neįmanomi.
                                      Tiek, kad pas mus gal ne žioplumas laimi, o rizikavimas dėl kantrybės stokos (pvz. ilgi laukimo laikai, prastas projektavimas ir t.t.)

                                      Comment


                                        Parašė dondc Rodyti pranešimą
                                        Eidamas įstrižai, per vieną laiko tarpą einant važiuojamąją dalimi praleidi ilgiau laiko, t. y. daugiau laiko būni pažeidžiamas be galimybės greitai pasišalinti, jei:
                                        • pėstysis sugalvos surizikuoti eiti per raudoną, bet atsidurs pavojuje artėjant mašinoms;
                                        • mašina netyčiai įlėks per raudoną, o pėstysis ne skersai ją kerta, bet ilgesne pavojinga trajektorija įstrižai, t. y. net pradėjus bėgti nuo mašinos būtų ilgiau pavojaus zonoje, nes juda ne trumpiausiu įmanomu keliu (ne skersai nuo sankirtos su mašina).
                                        Pirmo punkto atveju ir einant per įprastą perėją gali laisvai nuskinti. Antru atveju rizika gali šiek tiek padidėti, tačiau tokie atvejai vienetiniai, ir pagal šią logiką, einant šaligatviu atskriejantis automobilis dar pavojingesnis, nes trajektorijos kertasi dar smailesniu kampu.
                                        Jei vieninteliai argumentai, kodėl tai gali būti nesaugu, yra tokie specifiniai, tai mano nuomonė nesikeičia. Daug kartų yra saugiau, kai automobiliams iš visų pusių dega raudona, negu kai beveik ant kojų važiuoja sukantys dešinėn.
                                        Paskutinis taisė Ignalina; 2022.10.23, 22:41.

                                        Comment


                                          Parašė PoDV Rodyti pranešimą
                                          Lyg ir logiški dondc punktai
                                          Ties tuo ir sustokim.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X