Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Pėsčiųjų perėjos Kaune

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Kažkokie judesio davikliai yra, man priėjus jie suveikė, pradėjo mirksėt. Kam tas mygtukas tai ??? Nuspaust kai sufeilina daviklis?

    Comment


      #62
      Kasdien pravažiuoju Kovo 11-osios gatve kelis kartus ir pastebėjau, kad šios išmanios perėjos nevisada suveikia tinkamai. Prieš kelias dienas tamsiu paros metu mirksėjo perėja prie žiedo tačiau žmonių šalia jos nebuvo (gal kas praeidamas paspaudė mygtuką), o vakar šviesiu paros metu kita perėja nemirksėjo nors gatvę tuo metu kirto pėsčiasis. Vis gi tokius nesklandumus pastebėjau tik dukartus nuo perėjų įrengimo ir manau, kad sprendimas įrengti šias perėjas pasiteisnęs.

      Comment


        #63
        Mygtukai? Buvo rašyta, kad automatiškai užsidega švieselės. Keistas sprendimas būtų naudot mygtuką, kad tas švieseles įjungti.

        Kas man kelia nerimą - pripras vairuotojai, kad kai eina kažkas užsidega švieselės ir pasamoningai gali nepastebėt ar vėliau sureaguot jei kažkas eis nedegant švieselėms. Ir nebūtinai toje gatvėje, o tarkim už kokio posūkio kur švieselės neįrengtos.

        Comment


          #64
          Dėl pripratimo tai ir man neramu šiek tiek. O mygtukai taip ten yra tačiau perėja mirksėti pradeda ir nepaspaudus jo, žmogui tiesiog artėjant perėjos link jį užfiksuoja daviklis.

          Comment


            #65
            Kaip priversti gatvę pereiti norinčius pėsčiuosius būti itin atsargius? Kaunas surado originalų sprendimą ir interneto diskusijose surastas žmonių mintis perkėlė ant miesto gatvių.
            Skaityti daugiau: http://kaunas.kasvyksta.lt/2017/04/1...#ixzz4eDYFd4kL

            Comment


              #66
              Savanorių pr.

              Beveik pilnai įrengti pėsčiųjų šviesoforai netoli Muravos sankryžos, ties Geležinio Vilko ir Dubingių g. sankryžomis, bei ties McDonalds. Belieka smulkūs darbai, šviesoforų įjungimas.

              Comment


                #67
                Parašė Arminass Rodyti pranešimą
                Dėl pripratimo tai ir man neramu šiek tiek. O mygtukai taip ten yra tačiau perėja mirksėti pradeda ir nepaspaudus jo, žmogui tiesiog artėjant perėjos link jį užfiksuoja daviklis.
                Neišmanau tų visų technologijų ir vis pamirštu nufotografuoti, bet praeinant matosi ten taikomos net kelios:
                atrodo lyg yra kaip judesio daviklis nukreiptas į tas vietas prieš perėjas, kur eina pėstieji.
                vienoje pusėje yra kaip ir kamera, stebinti perėją.
                ir minėtas mygtukas.
                Tad, kaip minėta aukščiau, perėja įsijungia automatiškai, mygtuko spausti nebūtina.

                Comment


                  #68
                  Parašė PoDV Rodyti pranešimą
                  Savanorių pr.

                  Beveik pilnai įrengti pėsčiųjų šviesoforai netoli Muravos sankryžos, ties Geležinio Vilko ir Dubingių g. sankryžomis, bei ties McDonalds. Belieka smulkūs darbai, šviesoforų įjungimas.
                  Tikrai bus įdomu pažiūrėti kaip pavyks juos visus suderinti arba teks stabčioti prie kas antro....
                  As much power as necessary, as much freedom as possible

                  Comment


                    #69
                    Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimą
                    Tikrai bus įdomu pažiūrėti kaip pavyks juos visus suderinti arba teks stabčioti prie kas antro....
                    Tarp Kovo 11-osios g. ir Pramonės pr. turėjo likti dvi perėjos iš trijų. O paliko visas tris. Ta arčiausiai Muravos sankryžos visiška nesamonė.

                    Comment


                      #70
                      Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                      Tarp Kovo 11-osios g. ir Pramonės pr. turėjo likti dvi perėjos iš trijų. O paliko visas tris. Ta arčiausiai Muravos sankryžos visiška nesamonė.
                      Nesamone ta muravos, bet blogiausia, kad Savanoriu pr. bus visiskai paralizuotas

                      Comment


                        #71
                        https://kauno.diena.lt/naujienos/kau...perejos-953916

                        Kaip vairuotojas džiaugiuosi, nes man dažnai tekdavo sukti iš Kęstučio į Mickevičiaus ir žalia man + pėstiesiems toje vietoje gan nejauki būdavo blogesnio matomumo sąlygomis.

                        Kaip pėsčiasis laukiu, kol bus įstriža perėja. Nereiks tuščiai laukti žalios, jeigu nori pereiti per dvi perėjas vienoje sankryžoje. Įdomu bus pamatyt ar Lietuvoje prigis tokios perėjos ir ar išvis atsiras.

                        Žodžiu, įdomu ir, asmeniškai, patiko.

                        Comment


                          #72
                          Vytauto pr. panašiai padaryta su Griunvaldo g. perėjomis. Nematau problemos įstrižoms perėjoms.

                          Tikiuosi Kęstučio g. atnaujins šviesoforus, kad pėstieji galėtų eiti iš keturių sankryžos kraštinių, o ne iš trijų kaip dabar. Galbūt kažką panašaus padarytų ir K. Donelaičio g.

                          Įdomus Kauno polinkis sekti ne V. Europos, o R. Azijos saugumo pavyzdžius su rombais ir įstrižomis perėjomis
                          Paskutinis taisė PoDV; 2020.02.22, 13:58.

                          Comment


                            #73
                            Parašė PoDV Rodyti pranešimą
                            Vytauto pr. panašiai padaryta su Griunvaldo g. perėjomis. Nematau problemos įstrižoms perėjoms.
                            Problema ta, kad reguliuojamos pėsčiųjų perėjos ženklinamos kelio ženklais Pėsčiųjų perėja. Kaip reikės pereiti gatvę neveikiant šviesoforui?

                            Comment


                              #74
                              Parašė dsanto Rodyti pranešimą

                              Problema ta, kad reguliuojamos pėsčiųjų perėjos ženklinamos kelio ženklais Pėsčiųjų perėja. Kaip reikės pereiti gatvę neveikiant šviesoforui?
                              Galbūt gali įrengti pačius ženklus įstrižus. Būtų du perėjos ženklai - vienas standartinis, kitas įstrižas. Jei perėjų ženklai yra būtini, nesvarbu kas.

                              Kitas variantas, tiesiog traktuoti, kad tos įstrižos perėjos yra kaip informacinės, kad saugu pereiti įstrižai, o kai šviesoforas išjungtas jomis naudotis draudžiama.

                              73.4. žalias signalas su pėsčiojo simboliu leidžia eiti pėstiesiems;

                              Comment


                                #75
                                Kaunas nenustoja stebinti. Kaip manot, kiek laiko pėstiesiems gali teikti laukti žalio signalo, norint pereiti į kitą gatvės pusę Pramonės pr. ir Draugystės g. sankryžoje Sekmadienio popietę, kai mašinų eismas minimalus?

                                Tai čia tik viena gatvė. O kas, jei nori, tarkim, eiti į kairę ir kirsti Pramonės pr.? Nu gausis kokios 9 minutės prie vienos sankryžos. Būtų visai įdomu išgirsti Kauno gyventojų nuomonę, ar čia skaitosi viskas normalu ar reiktų ką nors keisti?

                                Paskutinis taisė John; 2020.07.19, 15:18.

                                Comment


                                  #76
                                  Parašė John Rodyti pranešimą
                                  Kaunas nenustoja stebinti. Kaip manot, kiek laiko pėstiesiems gali teikti laukti žalio signalo, norint pereiti į kitą gatvės pusę Pramonės pr. ir Draugystės g. sankryžoje Sekmadienio popietę, kai mašinų eismas minimalus?

                                  Tai čia tik viena gatvė. O kas, jei nori, tarkim, eiti į kairę ir kirsti Pramonės pr.? Nu gausis kokios 9 minutės prie vienos sankryžos. Būtų visai įdomu išgirsti Kauno gyventojų nuomonę, ar čia skaitosi viskas normalu ar reiktų ką nors keisti?

                                  Na, ten neturėtų būti jokių iškvietimų iš vis. Žalia turėjo užsidegti kaip buvo leidžiama eismas iš abejų Pramonės pr. pusių tiesiai. Kai matau tokią situaciją ir neužsidega man kaip pėsčiąjam žalia, einu per raudona, nes žinau, kad mano trajektorijos mašinos net nekirs Aš ten einu gana dažnai, tai sankryžą pažįstu. Sveikinu atvykus į mano rajoną <3

                                  Beje, paprastai ten 6 minutes nereikia laukti, kol bus žalia, bet sistemos klaidos visiškai nestebina.
                                  Paskutinis taisė PoDV; 2020.07.19, 15:37.

                                  Comment


                                    #77
                                    Parašė PoDV Rodyti pranešimą

                                    Na, ten neturėtų būti jokių iškvietimų iš vis. Žalia turėjo užsidegti kaip buvo leidžiama eismas iš abejų Pramonės pr. pusių tiesiai. Kai matau tokią situaciją ir neužsidega man kaip pėsčiąjam žalia, einu per raudona, nes žinau, kad mano trajektorijos mašinos net nekirs Aš ten einu gana dažnai, tai sankryžą pažįstu. Sveikinu atvykus į mano rajoną <3
                                    Aha, stebint šviesoforus, jei gerai supratau, tai minimum du ciklai praėjo važiuojantiems tiesiai Pramonės pr. Nežinojau, kad taip apskritai gali būti. Ir taip yra, kai jau išviestas pėsčiųjų signalas. Ir tokiu paros metu, kai mašinų beveik nėra. Visiškas kosmosas. Dar keisčiau yra tai, kad aš esu bene pirmas, kuris šitą problemą identifikavo ir paviešino. Negi Kaune žmonės ant tiek deję ant pėsčiųjų infrastruktūros ir patogumo?

                                    Comment


                                      #78
                                      Parašė John Rodyti pranešimą

                                      Negi Kaune žmonės ant tiek deję ant pėsčiųjų infrastruktūros ir patogumo?
                                      Pažįstu žmonių, kuriems tikrai nusišvilpt ant tų šaligatvių ar perėjų. Svarbu dangas sutvarko automobiliui, o visa kita gali ir palaukt. Aš netgi jaučiuosi šiek tiek balta varna, kai pakreipiu pokalbį apie šaligatvius, perėjas ir jų remontą Geriausiu atveju palinksi galvą ir keičia temą Nors kartais diskutuoju su vienu draugu, kad Kaunui prasčiau sekasi su infrastruktūros estetika (plytelės, asfaltas, šuliniai, etc.), bet čia kita tema ir dar skonio reikalas...

                                      Aš juos iš dalies suprantu, nes taip tiesiog buvo įpratę gyvent, kad valdžia pėsčiųjų/dviračių situacija visiškai nesirūpina (neprižiūrėjo praktiškai nieko, kas buvo pastatyta kokiais 70-aisiais, dabar tiesiog užsiima daline esamos situacijos restauracija), tai kodėl ir gyventojams turi rūpėt...
                                      Paskutinis taisė PoDV; 2020.07.19, 15:47.

                                      Comment


                                        #79
                                        Parašė PoDV Rodyti pranešimą
                                        Svarbu dangas sutvarko automobiliui,
                                        Wat? Kokias dangas? Kur? Nežinant gatvių, Kaune amortikus galima susikalti bematant

                                        Comment


                                          #80
                                          Parašė John Rodyti pranešimą

                                          Wat? Kokias dangas? Kur? Nežinant gatvių, Kaune amortikus galima susikalti bematant
                                          Dalis gatvių restauruota, bet aišku, kai kurios gatvės jau pradeda provėžoti, šuliniai gadina dangą, bet taip, nežinant gatvių lengva susigadinti amortikus ar net padangą prasikiurdyti

                                          Tiesa, prieš dar kokius 7 m. tam ir gatvių nereikėjo žinoti. Visas Kaunas literaliai buvo mašinos gadinimo zona

                                          Comment

                                          Working...
                                          X