Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Pėsčiųjų perėjos Kaune

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Myliu miestus
    replied
    Nuostabusis Kaunas. rusijoj pardavinėjantis aludarys dėl savo šventės užstato visą šaligatvį prie itin judrios gatvės, o savivaldybėj čia viskas OK (nes jie vistiek turėjo išduoti leidimą renginiui). Tavo, kaip pėsčiojo ar su dviračiu važiuojančio, pasirinkimai yra arba eiti ne vieną km aplink arba eit važiuojamąja kelio dalimi... Nu bet aišku, tik durni varguoliai Kaune vaikšto arba dviračių važiuoja.

    P.S. nežinau kur tiksliai geriau Kaune kreiptis, tai parašiau laišką į savivaldybės tinklapyje rastą email.
    Attached Files

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    Atnaujino kažką ar tiesiog apskritai rodai perėją? Nes ji forume plačiai jau buvo aptarta prieš mėnesius.
    Čiukčia ne čitatel', čiukčia pisatel'.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė gerietis Rodyti pranešimą
    Pagaliau jau ir Kaune galima gyventi - padarė normalias įstrižas perėjas.

    Click image for larger version

Name:	perėjos_IMG20230308115052.jpg
Views:	664
Size:	276,8 kB
ID:	2035727
    Atnaujino kažką ar tiesiog apskritai rodai perėją? Nes ji forume plačiai jau buvo aptarta prieš mėnesius.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Ar nėra atskiros temos apie Kauno pėsčiųjų perėjas?

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Pagaliau jau ir Kaune galima gyventi - padarė normalias įstrižas perėjas.

    Click image for larger version

Name:	perėjos_IMG20230308115052.jpg
Views:	664
Size:	276,8 kB
ID:	2035727

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Kas čia per "ištiks kolapsas" lygio argumentai?
    Nereik nervuotis. Paklausė, iš mokslinės ir praktinės pusės atsakiau.

    Parašė PoDV Rodyti pranešimą

    Lyg ir logiški dondc punktai, kad kažkas sugalvos rizikuoti arba apsižioplinti. Atvejai reti, bet nėra neįmanomi.
    Tiek, kad pas mus gal ne žioplumas laimi, o rizikavimas dėl kantrybės stokos (pvz. ilgi laukimo laikai, prastas projektavimas ir t.t.)
    Tik konstatuoju, jog aš pats 50 % atvejų einu, važiuoju dviračiu per raudoną. Su mašina per žioplumą / nuovargį esu tik 2 kartus gyvenime tamsiu paros metu per raudoną pralėkęs.

    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

    Pirmo punkto atveju ir einant per įprastą perėją gali laisvai nuskinti.
    Įprastoje perėjoje nuskint gali tik iš dviejų pusių (iš šonų, kuriuos matai periferiniame matymo lauke). Įstryžai einant – gali nukirst iš keturių pusių, dvi iš jų nepatenka į matymo lauką.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą
    Lyg ir logiški dondc punktai
    Ties tuo ir sustokim.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė dondc Rodyti pranešimą
    Eidamas įstrižai, per vieną laiko tarpą einant važiuojamąją dalimi praleidi ilgiau laiko, t. y. daugiau laiko būni pažeidžiamas be galimybės greitai pasišalinti, jei:
    • pėstysis sugalvos surizikuoti eiti per raudoną, bet atsidurs pavojuje artėjant mašinoms;
    • mašina netyčiai įlėks per raudoną, o pėstysis ne skersai ją kerta, bet ilgesne pavojinga trajektorija įstrižai, t. y. net pradėjus bėgti nuo mašinos būtų ilgiau pavojaus zonoje, nes juda ne trumpiausiu įmanomu keliu (ne skersai nuo sankirtos su mašina).
    Pirmo punkto atveju ir einant per įprastą perėją gali laisvai nuskinti. Antru atveju rizika gali šiek tiek padidėti, tačiau tokie atvejai vienetiniai, ir pagal šią logiką, einant šaligatviu atskriejantis automobilis dar pavojingesnis, nes trajektorijos kertasi dar smailesniu kampu.
    Jei vieninteliai argumentai, kodėl tai gali būti nesaugu, yra tokie specifiniai, tai mano nuomonė nesikeičia. Daug kartų yra saugiau, kai automobiliams iš visų pusių dega raudona, negu kai beveik ant kojų važiuoja sukantys dešinėn.
    Paskutinis taisė Ignalina; 2022.10.23, 22:41.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    O dar jei vargšą Putlerį ištiks insultas ir anas nuspaus raudoną mygtuką, tai dar ir ant milžiniško taikinio eini...
    Kas čia per "ištiks kolapsas" lygio argumentai?
    Lyg ir logiški dondc punktai, kad kažkas sugalvos rizikuoti arba apsižioplinti. Atvejai reti, bet nėra neįmanomi.
    Tiek, kad pas mus gal ne žioplumas laimi, o rizikavimas dėl kantrybės stokos (pvz. ilgi laukimo laikai, prastas projektavimas ir t.t.)

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė dondc Rodyti pranešimą
    Eidamas įstrižai, per vieną laiko tarpą einant važiuojamąją dalimi praleidi ilgiau laiko, t. y. daugiau laiko būni pažeidžiamas be galimybės greitai pasišalinti, jei:
    • pėstysis sugalvos surizikuoti eiti per raudoną, bet atsidurs pavojuje artėjant mašinoms;
    • mašina netyčiai įlėks per raudoną, o pėstysis ne skersai ją kerta, bet ilgesne pavojinga trajektorija įstrižai, t. y. net pradėjus bėgti nuo mašinos būtų ilgiau pavojaus zonoje, nes juda ne trumpiausiu įmanomu keliu (ne skersai nuo sankirtos su mašina).
    O dar jei vargšą Putlerį ištiks insultas ir anas nuspaus raudoną mygtuką, tai dar ir ant milžiniško taikinio eini...
    Kas čia per "ištiks kolapsas" lygio argumentai?

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Eidamas įstrižai, per vieną laiko tarpą einant važiuojamąją dalimi praleidi ilgiau laiko, t. y. daugiau laiko būni pažeidžiamas be galimybės greitai pasišalinti, jei:
    • pėstysis sugalvos surizikuoti eiti per raudoną, bet atsidurs pavojuje artėjant mašinoms;
    • mašina netyčiai įlėks per raudoną, o pėstysis ne skersai ją kerta, bet ilgesne pavojinga trajektorija įstrižai, t. y. net pradėjus bėgti nuo mašinos būtų ilgiau pavojaus zonoje, nes juda ne trumpiausiu įmanomu keliu (ne skersai nuo sankirtos su mašina).

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Kaip tai gali būti nesaugu, kai pėsčiųjų fazėje iš visų pusių automobiliams būna draudžiamas signalas?

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Lrytas. TV 2022.10.23
    Nors Kaune įrengtą įstrižinę perėją dauguma vertina palankiai, atsirado skeptikų: tikina – tai nesaugu
    Kauno valdžia giriasi įrengusi pirmą Lietuvoje įstrižinę pėsčiųjų perėją. Tai naujovė Lietuvoje, nors užsienyje tokios perėjos neretai pasitaiko šalia traukos centrų, kur didelis pėsčiųjų srautas. Įstrižinę Kauno perėją išbandę žmonės gana palankiai vertina naujovę. Tačiau kai kurie sako nėra tikri, kad perėja saugi.



    https://tv.lrytas.lt/zinios/lietuvos...saugu-24951058

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą
    KODĖL KAUNUI PRIREIKĖ ĮSTRIŽINĖS PERĖJOS IR KAIP JA NAUDOTIS?

    https://m.kauno.diena.lt/naujienos/k...udotis-1099756
    Straipsnį yra ir pats video reportažas, tai deja bet yra vairuotojų kurie važiuoja per sankryžą ir degant raudonam ( video 2:10m), nesimato viso ciklo bet žmogus jau įveikęs 1/3 perėjos kai automobilis įvažiuoja į sankryžą, tai nedrįsčiau teigt, kad čia vairuotojas jau buvo įvažiavęs į sankryžą ir pabaigia manevrą.

    Click image for larger version

Name:	lnk.jpg
Views:	472
Size:	59,8 kB
ID:	2000676

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    KODĖL KAUNUI PRIREIKĖ ĮSTRIŽINĖS PERĖJOS IR KAIP JA NAUDOTIS?

    https://m.kauno.diena.lt/naujienos/k...udotis-1099756

    Komentuoti:


  • RamasN
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

    Nes mažėja pralaidumas avtamabyliams.
    Nemažėja, kaip tik sumoje padidėja. Dabar pralaidumą stabdo susikertantys srautai, kai automobiliai negali pasukt į dešinę, išsirikiuoja ilga eile, užblokuoja dalį važiuojančių tiesiai. Tai sumoje ir saugiau, ir pralaidžiau. Visi išlošia, išskyrus tuos, kuriems patogiau sėdėti ir nieko nemąstyti.

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą
    Kaunas įrengė perėją, kokios Lietuvoje dar nebuvo

    Skaityti daugiau: https://kauno.diena.lt/naujienos/kau...nebuvo-1099570


    Kas čia per naujovė buvo, kad prieš metus įvestas toks dalykas, kad visomis kryptimis automobiliams dega raudonas?

    Taip pat kalba, kad tokios perėjos saugesnės. Jei taip - kodėl iki šiol nebuvo įrengiamos? Gal vis tik nėra taip vienareikšmiškai pripažįstamas jų saugumas kaip savivaldybė kalba?
    Kelių šviesoforų įrengimo taisyklės:

    48. Atskiras pėsčiųjų ir transporto priemonių reguliavimas, kai visiems pėstiesiems įjungtas žalias signalas, o visoms transporto priemonėms raudonas signalas, užtikrina visišką saugą. Tačiau šis reguliavimo būdas pailgina visų eismo dalyvių laukimo trukmę, todėl naudotinas tik išskirtiniais atvejais.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    Tai mano klausimo esmė ir buvo - jei tokios perėjos saugesnės, kodėl nebuvo įrengiamos prieš 50, 30, 20 ar 10 metų. Kiek gyvybių būtų išsaugota.
    Nes mažėja pralaidumas avtamabyliams.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Galų gale Kaunas pradėjo įrenginėti vertingus sprendimus, o ne paišyt rombus.

    Komentuoti:


  • evil
    replied
    Bet ir užsienyje tokios perėjos yra labiau išimtis nei įprastas reiškinys. Net civilizuotose šalyse ir kaip pavyzdys pateikiamoje Švedijoje, Stockholme esu matęs tik vieną (jų berods ten išvis tik dvi ir tėra).

    Komentuoti:

Working...
X