Nuostabusis Kaunas. rusijoj pardavinėjantis aludarys dėl savo šventės užstato visą šaligatvį prie itin judrios gatvės, o savivaldybėj čia viskas OK (nes jie vistiek turėjo išduoti leidimą renginiui). Tavo, kaip pėsčiojo ar su dviračiu važiuojančio, pasirinkimai yra arba eiti ne vieną km aplink arba eit važiuojamąja kelio dalimi... Nu bet aišku, tik durni varguoliai Kaune vaikšto arba dviračių važiuoja.
P.S. nežinau kur tiksliai geriau Kaune kreiptis, tai parašiau laišką į savivaldybės tinklapyje rastą email.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Pėsčiųjų perėjos Kaune
Collapse
X
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
Atnaujino kažką ar tiesiog apskritai rodai perėją? Nes ji forume plačiai jau buvo aptarta prieš mėnesius.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė gerietis Rodyti pranešimąPagaliau jau ir Kaune galima gyventi - padarė normalias įstrižas perėjas.
Komentuoti:
-
Pagaliau jau ir Kaune galima gyventi - padarė normalias įstrižas perėjas.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Kas čia per "ištiks kolapsas" lygio argumentai?
Parašė PoDV Rodyti pranešimą
Lyg ir logiški dondc punktai, kad kažkas sugalvos rizikuoti arba apsižioplinti. Atvejai reti, bet nėra neįmanomi.
Tiek, kad pas mus gal ne žioplumas laimi, o rizikavimas dėl kantrybės stokos (pvz. ilgi laukimo laikai, prastas projektavimas ir t.t.)
Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
Pirmo punkto atveju ir einant per įprastą perėją gali laisvai nuskinti.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimąLyg ir logiški dondc punktai
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė dondc Rodyti pranešimąEidamas įstrižai, per vieną laiko tarpą einant važiuojamąją dalimi praleidi ilgiau laiko, t. y. daugiau laiko būni pažeidžiamas be galimybės greitai pasišalinti, jei:- pėstysis sugalvos surizikuoti eiti per raudoną, bet atsidurs pavojuje artėjant mašinoms;
- mašina netyčiai įlėks per raudoną, o pėstysis ne skersai ją kerta, bet ilgesne pavojinga trajektorija įstrižai, t. y. net pradėjus bėgti nuo mašinos būtų ilgiau pavojaus zonoje, nes juda ne trumpiausiu įmanomu keliu (ne skersai nuo sankirtos su mašina).
Jei vieninteliai argumentai, kodėl tai gali būti nesaugu, yra tokie specifiniai, tai mano nuomonė nesikeičia. Daug kartų yra saugiau, kai automobiliams iš visų pusių dega raudona, negu kai beveik ant kojų važiuoja sukantys dešinėn.Paskutinis taisė Ignalina; 2022.10.23, 22:41.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
O dar jei vargšą Putlerį ištiks insultas ir anas nuspaus raudoną mygtuką, tai dar ir ant milžiniško taikinio eini...
Kas čia per "ištiks kolapsas" lygio argumentai?
Tiek, kad pas mus gal ne žioplumas laimi, o rizikavimas dėl kantrybės stokos (pvz. ilgi laukimo laikai, prastas projektavimas ir t.t.)
Komentuoti:
-
Parašė dondc Rodyti pranešimąEidamas įstrižai, per vieną laiko tarpą einant važiuojamąją dalimi praleidi ilgiau laiko, t. y. daugiau laiko būni pažeidžiamas be galimybės greitai pasišalinti, jei:- pėstysis sugalvos surizikuoti eiti per raudoną, bet atsidurs pavojuje artėjant mašinoms;
- mašina netyčiai įlėks per raudoną, o pėstysis ne skersai ją kerta, bet ilgesne pavojinga trajektorija įstrižai, t. y. net pradėjus bėgti nuo mašinos būtų ilgiau pavojaus zonoje, nes juda ne trumpiausiu įmanomu keliu (ne skersai nuo sankirtos su mašina).
Kas čia per "ištiks kolapsas" lygio argumentai?
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Eidamas įstrižai, per vieną laiko tarpą einant važiuojamąją dalimi praleidi ilgiau laiko, t. y. daugiau laiko būni pažeidžiamas be galimybės greitai pasišalinti, jei:- pėstysis sugalvos surizikuoti eiti per raudoną, bet atsidurs pavojuje artėjant mašinoms;
- mašina netyčiai įlėks per raudoną, o pėstysis ne skersai ją kerta, bet ilgesne pavojinga trajektorija įstrižai, t. y. net pradėjus bėgti nuo mašinos būtų ilgiau pavojaus zonoje, nes juda ne trumpiausiu įmanomu keliu (ne skersai nuo sankirtos su mašina).
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Kaip tai gali būti nesaugu, kai pėsčiųjų fazėje iš visų pusių automobiliams būna draudžiamas signalas?
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Lrytas. TV 2022.10.23
Nors Kaune įrengtą įstrižinę perėją dauguma vertina palankiai, atsirado skeptikų: tikina – tai nesaugu
Kauno valdžia giriasi įrengusi pirmą Lietuvoje įstrižinę pėsčiųjų perėją. Tai naujovė Lietuvoje, nors užsienyje tokios perėjos neretai pasitaiko šalia traukos centrų, kur didelis pėsčiųjų srautas. Įstrižinę Kauno perėją išbandę žmonės gana palankiai vertina naujovę. Tačiau kai kurie sako nėra tikri, kad perėja saugi.
https://tv.lrytas.lt/zinios/lietuvos...saugu-24951058
Komentuoti:
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąKODĖL KAUNUI PRIREIKĖ ĮSTRIŽINĖS PERĖJOS IR KAIP JA NAUDOTIS?
https://m.kauno.diena.lt/naujienos/k...udotis-1099756
Komentuoti:
-
KODĖL KAUNUI PRIREIKĖ ĮSTRIŽINĖS PERĖJOS IR KAIP JA NAUDOTIS?
https://m.kauno.diena.lt/naujienos/k...udotis-1099756
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
Nes mažėja pralaidumas avtamabyliams.
Komentuoti:
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąKaunas įrengė perėją, kokios Lietuvoje dar nebuvo
Skaityti daugiau: https://kauno.diena.lt/naujienos/kau...nebuvo-1099570
Kas čia per naujovė buvo, kad prieš metus įvestas toks dalykas, kad visomis kryptimis automobiliams dega raudonas?
Taip pat kalba, kad tokios perėjos saugesnės. Jei taip - kodėl iki šiol nebuvo įrengiamos? Gal vis tik nėra taip vienareikšmiškai pripažįstamas jų saugumas kaip savivaldybė kalba?
48. Atskiras pėsčiųjų ir transporto priemonių reguliavimas, kai visiems pėstiesiems įjungtas žalias signalas, o visoms transporto priemonėms raudonas signalas, užtikrina visišką saugą. Tačiau šis reguliavimo būdas pailgina visų eismo dalyvių laukimo trukmę, todėl naudotinas tik išskirtiniais atvejais.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
Tai mano klausimo esmė ir buvo - jei tokios perėjos saugesnės, kodėl nebuvo įrengiamos prieš 50, 30, 20 ar 10 metų. Kiek gyvybių būtų išsaugota.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Galų gale Kaunas pradėjo įrenginėti vertingus sprendimus, o ne paišyt rombus.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Bet ir užsienyje tokios perėjos yra labiau išimtis nei įprastas reiškinys. Net civilizuotose šalyse ir kaip pavyzdys pateikiamoje Švedijoje, Stockholme esu matęs tik vieną (jų berods ten išvis tik dvi ir tėra).
- 2 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: