Kęstučio g. kas ten pridaryta? Pusantros juostos važiavimui? Nei viena juosta (dar daug kitoj laisva), nei dvi juostos (antroj vos ne brauki veidrodeliu stovinčioms mašinoms).
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Kauno infrastruktūros projektai
Collapse
X
-
Važiavau jau kelis kartus su b7 pasatu, diskomforto nepajutau ir tilpau.Parašė Gator Rodyti pranešimąKęstučio g. kas ten pridaryta? Pusantros juostos važiavimui? Nei viena juosta (dar daug kitoj laisva), nei dvi juostos (antroj vos ne brauki veidrodeliu stovinčioms mašinoms).
Galbūt visureigiam lenkiant autobusą, kai šone nesugebėjo pastatyt tvarkingai kils problemų, bet man tai viskas normaliai.
Comment
-
Tai vat, kad trūksta bent dar kokių 20 cm, kad normaliau būtų. Dabar daug atvejų kai kils problemų (tai netvarkingai pastatyta, tai koks platesnis autobusiukas pastatytas ir tt).Parašė JPeters Rodyti pranešimą
Važiavau jau kelis kartus su b7 pasatu, diskomforto nepajutau ir tilpau.
Galbūt visureigiam lenkiant autobusą, kai šone nesugebėjo pastatyt tvarkingai kils problemų, bet man tai viskas normaliai.
O dvirtakius net abiejose pusėse sudėjo kai ten per akis būtų vienoj, o kitoj pilnai su neegzistuojančiu pėsčiųjų srautu tilptų 1 dviratininkas per 15 minučių.
Man įdomu ar apskritai atitinka ta auto juosta minimalius juostos pločio reikalavimus?
Comment
-
Apie kurią tiksliai vietą kalbi ir kokio tiksliai pločio ten juostos?Parašė Gator Rodyti pranešimąKęstučio g. kas ten pridaryta? Pusantros juostos važiavimui? Nei viena juosta (dar daug kitoj laisva), nei dvi juostos (antroj vos ne brauki veidrodeliu stovinčioms mašinoms).
Comment
-
Mačiau nuo Daukantog. iki Vytauto pr. atkarpą. Tik rodos pločiai kiek skirtingi priklausomai nuo gatvės atkarpų.Parašė John Rodyti pranešimą
Apie kurią tiksliai vietą kalbi ir kokio tiksliai pločio ten juostos?
Ten sunku išmatuoti juostos plotį, nes (galiu blogai atsiminti) nėra išskirta antra juosta nuo stovėjimo vietų ("trečios juostos").Paskutinis taisė Gator; 2021.04.18, 23:16.
- 1 patinka
Comment
-
Važiavau šiandien su tucson - tai viena ratą leidau ant skiriamosios punktyrinės.. veidrodėliai milimetrais nuo parkuotų veidrodėlių.. taip tos stovejimo juostos neatskirtos vizualiai niekaip kad ten nevažiuok ir neužšok ant trinkėlėm klotų iškyšulių.. (bent bortelį paspalvinti reikėtų)Paskutinis taisė miraged; 2021.04.18, 23:47.
- 3 patinka
Comment
-
Kęstučio g. kai subraižys stovėjimo juostas, tada gal parkuojantys nenumes automobilių bet kaip, o priparkuos prie bordiūro. Ir tada nereikės lipti ant viešojo transporto juostos ar baimintis numušti veidrodėlį į bet kaip priparkuotą automobilį. Beje ten mažai kas mato, kad dešinė juosta yra VT, ženklai jau seniai sudėti, o dabar jau ir nudažyta linija, trūksta dar A raidžių ant asfalto.
Comment
-
Dažnai ten važiuoju, tai šiaip prasilenkti ir su troleibusu yra vietos, tik viena nedidelė problema, kad gatvės projektuotojai apeliuoja į tai, kad kairėje pusėje vairuotojai automobilius pastatys idealiai lygiagriačiai šaligatvio bortui, kas nevisad yra taip. Tuomet važiuodamas staiga pamatai į važiuojamą dalį iškištą automobilį, kas priverčia dalinai manevruoti į VT juostą. T.y. viskas ten veiktų jei visi mokėtų priparkuoti taip, kaip sumanė projektuotojai.Parašė Gator Rodyti pranešimąKęstučio g. kas ten pridaryta? Pusantros juostos važiavimui? Nei viena juosta (dar daug kitoj laisva), nei dvi juostos (antroj vos ne brauki veidrodeliu stovinčioms mašinoms).Miestai ir architektūra - http://www.miestai.net
- 1 patinka
Comment
-
Parkavimas yra nacionalinis Lietuvos vairuotojų skaudulys. Ar per vairavimo pamokas to neišmoko ar kažkokios kitos priežastys, bet nesugebėjimas teisingai ir tvarkingai pastatyti mašinos net gana paprastose situacijose yra chroniška mūsų vairuotojų liga. UK tai veikia truputį paprasčiau. Jei tarp mašinos ir bordiūro yra duagiau, nei 45.72cm, toks vairuotojas gauna £90 baudą (£45, jei sumoka per 14 dienų). Tai visiškai išsprendžia problemą.Parašė 99 Rodyti pranešimą
Dažnai ten važiuoju, tai šiaip prasilenkti ir su troleibusu yra vietos, tik viena nedidelė problema, kad gatvės projektuotojai apeliuoja į tai, kad kairėje pusėje vairuotojai automobilius pastatys idealiai lygiagriačiai šaligatvio bortui, kas nevisad yra taip. Tuomet važiuodamas staiga pamatai į važiuojamą dalį iškištą automobilį, kas priverčia dalinai manevruoti į VT juostą. T.y. viskas ten veiktų jei visi mokėtų priparkuoti taip, kaip sumanė projektuotojai.
- 6 patinka
Comment
-
Turbūt juokaujate, prie Aleksoto turgaus nenubaudžia po ženklu "Stovėti draudžiama" stovinčių auto, o čia baus už netvarkingai priparkuotus auto.Parašė thomcius Rodyti pranešimąKęstučio g. kai subraižys stovėjimo juostas, tada gal parkuojantys nenumes automobilių bet kaip, o priparkuos prie bordiūro. Ir tada nereikės lipti ant viešojo transporto juostos ar baimintis numušti veidrodėlį į bet kaip priparkuotą automobilį. Beje ten mažai kas mato, kad dešinė juosta yra VT, ženklai jau seniai sudėti, o dabar jau ir nudažyta linija, trūksta dar A raidžių ant asfalto.
Pradžioje sudarkė Nemuno g., po to Kęstučio g. Liūdna.Kaunas yra Kaunas
Comment
-
Pasijuokčiau, kai bandytum man įrodyti, kad tarp mano X5 ir bordiūro yra 45.73, o ne 45.72 cmParašė John Rodyti pranešimą
Parkavimas yra nacionalinis Lietuvos vairuotojų skaudulys. Ar per vairavimo pamokas to neišmoko ar kažkokios kitos priežastys, bet nesugebėjimas teisingai ir tvarkingai pastatyti mašinos net gana paprastose situacijose yra chroniška mūsų vairuotojų liga. UK tai veikia truputį paprasčiau. Jei tarp mašinos ir bordiūro yra duagiau, nei 45.72cm, toks vairuotojas gauna £90 baudą (£45, jei sumoka per 14 dienų). Tai visiškai išsprendžia problemą.
P.S. labai gerai, kad susiaurino ir padarė erdvius šaligatvius su dvirtakiais. Nepatinka - nevažinėkit.It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
- 4 patinka
Comment
-
Turbūt siaurina gatvę dėl kitų priežasčių. Daugiau erdvės pėstiesiems, dviratininkams, mažiau transportui. Siaura gatvė- lėtesnis eismas, nepatogu važiuoti, dauguma vairuotojų nebesirinks šios gatvės viendėl šių priežasčių. Tai kaip ir natūralus būdas išguiti transporto priemones iš miesto centro.Parašė thomcius Rodyti pranešimąKęstučio g. kai subraižys stovėjimo juostas, tada gal parkuojantys nenumes automobilių bet kaip, o priparkuos prie bordiūro. Ir tada nereikės lipti ant viešojo transporto juostos ar baimintis numušti veidrodėlį į bet kaip priparkuotą automobilį. Beje ten mažai kas mato, kad dešinė juosta yra VT, ženklai jau seniai sudėti, o dabar jau ir nudažyta linija, trūksta dar A raidžių ant asfalto.
- 6 patinka
Comment
-
Bus malonu šiltais gegužės vakarais kabriku lėtai praslinkt Kęstučio g. su bum-cik bum-cik muzikite ...Parašė senis Rodyti pranešimą
Turbūt siaurina gatvę dėl kitų priežasčių. Daugiau erdvės pėstiesiems, dviratininkams, mažiau transportui. Siaura gatvė- lėtesnis eismas, nepatogu važiuoti, dauguma vairuotojų nebesirinks šios gatvės viendėl šių priežasčių. Tai kaip ir natūralus būdas išguiti transporto priemones iš miesto centro.It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
- 2 patinka
Comment
-
Varna galvą apšiks.Parašė Tomas Rodyti pranešimą
Bus malonu šiltais gegužės vakarais kabriku lėtai praslinkt Kęstučio g. su bum-cik bum-cik muzikite ...
- 1 patinka
Comment
-
Realiai net matosi pirmoj foto, kad net ir dviratį antrą galima palikti, tik dar susiaurinti šaligatvį (ten niekada jokių pėsčiųjų kamščių nebus).Parašė Missoni Rodyti pranešimą
Comment
-
Na reiks tyčia išbandyti, kaip ten mašina važiuojasi realybėje. Kiek mačiau, tai niekas nei lėtai važiavo, nei kokių kitų problemų turėjo. Po teisybei, aš tada ten tik vaikštinėjau pėsčias. Ar negali būti taip, kad problema yra ne per siaura gatvė, o Kauno vairuotojų įpratimas važinėti gerokai per plačiomis gatvėmis, kur juostų plotis 3.5-4 metrai? Susiaurėjus iki normalesnių 2.75-3 metrų aišku, kad pradžioje gali būti neįprasta ir "per siaura"? Ypač, kai reikia palaikyti protingą 70-80km/h greitį, norint laiku suspėti į kebabų prekybos vietą arba garažiuką.Parašė Gator Rodyti pranešimą
Mačiau nuo Daukantog. iki Vytauto pr. atkarpą. Tik rodos pločiai kiek skirtingi priklausomai nuo gatvės atkarpų.
Ten sunku išmatuoti juostos plotį, nes (galiu blogai atsiminti) nėra išskirta antra juosta nuo stovėjimo vietų ("trečios juostos").
- 5 patinka
Comment
Comment