Parašė VNS
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Kauno infrastruktūros projektai
Collapse
X
-
Viskas ok. Tiesiog trololo. Iš esmės tavo aprašytos problemos yra, pats važinėju everyday ir klaustukų daug su perėjom, kaip ir tau besisvečiuojant.Parašė John Rodyti pranešimą
Klausimas, kiek ilgai teks laukti? Savaitę? Mėnesį?Show must go von!
Comment
-
O siaube. Pasirodo Kaune taško pėsčiuosius kas antrą savaitę ir yra by far pavojingiausias miestas pėstiesiems. Kokioje teroro zonoje mes gyvenam. Keista, kad apskritai gyvų dar likę, kai tiek visus taško.
Bet Kaune šiemet dar niekas nežuvo perėjose. Dziiiiin, karantinas ten buvo žinai, šiaip pasisekė ten va, vis tiek by far nesaugiausia čia, gi va jau nudauš ką nors tuoj tuoj, jau tuoj.
Keisti jūs žmonės (gal labiau vienas).
Neneigiu, kad yra taisytinų dalykų, bet blemba. Yra du labai paprasti dalykai:
1. pėstiesiems nebūt po**uistais, vertint savo gyvybę ir prieš einant per perėją atsimerkt
2. vairuotojam nebūt gaideliais, prieš perėją prilėtint, jei ten yra žmonių netoliese.
Kol kas panašu šie du būdai veikia. Tenka man ir mašina nemažai pavažinėt, atsiranda, aišku, skraidančių šalimais, bet jų yra tiek Kaune, tiek Klaipėdoj, tiek Rygoj, tiek ir surprise surprise Vilniuj. Tenka nemažai ir pėsčiomis pavaikščioti. Per tas baisiąsias 4 juostų abiem kryptim nereguliuojamas perėjas. Kažkaip nepartrenkė dar.Bet jau gali greitai. Pfu pfu pfu.Parašė John Rodyti pranešimą
Klausimas, kiek ilgai teks laukti? Savaitę? Mėnesį?
- 3 patinka
Comment
-
Kad reiktų Daugiau atsargumo vairuotojams tai taip. Bet tokių išsigandusių ir atsargių pėsčiųjų, kaip Kaune, matyti neteko niekur. Ne tik Lietuvoje, bet ir Pietryčių Azijoje. Stoviu prie perėjos mašinoje, laukiu, kol išsidrasins eiti. Po kokių 10 sekundžių jau supranta, kad tikrai čia sustojau jo praleisti
Bet šiaip yra ir kita problema. Dizainas. Nereguliuojamos pėsčiųjų perėjos per 6 eismo juostas gatvėje be greičio malšinimo priemonių yra didelis no no ir tai turi būti pakeista. Ir čia reiktų ne ant John putotis, kad jis atvažiavęs į Kauną pirštu rodo į akivaizdžiais problemas. O spausti miesto valdžią įgyvendinti civilizuotus sprendimus. Jau parodžiau pavyzdį, kaip galima greit sutvarkyti šviesoforą. Tai esu tikras, kad patys kauniečiai irgi gali panašiais būdais taisyti akivaizdžiais problemas. Koncentravimasis ant John ir jo tikro ar tariamo trolinimo problemos nesprendžia. Protingas kaunietis vietoj to pasistengtų padaryti taip, kad pužonui John tieisog nebūtų dėl ko "trolinti".Paskutinis taisė John; 2020.07.22, 08:47.
- 1 patinka
Comment
-
Gali būti geriau ir yra taisytinų dalykų, tačiau per pastaruosius kelius metus tapo saugiau eiti per perėjas, nes atsirado kelio viduryje salelių, nemažai šviesoforų, eismo juostų susiaurinimo (pvz. Draugystės žiedas).
Tad situacija tikrai pagerėjo lyginant Kauną dabar ir ankščiau (ne su kitais miestais).
Comment
-
Problema, kurią matau Kaune šiuo metu, kad daugelis infrastuktūros dizaino sprendimų yra elementariai Sovietiniai ir atgyvenę. Trūksta grįžtamojo ryšio ir pačios visuomenės įsitraukimo. Kai rekonstruojama svarbi gatvė, bet nepadaromas JOKS pėsčiųjų takas šalia jos, tai jau rodo rimtą problemą savivaldybės suvokime, kaip turi būti tvarkoma miesto infrastruktūra. Naujos tvoros, skirtos riboti pėsčiųjų judėjimą centre irgi rodo problemą. Tai dėl to būtų labai naudinga užuot plojus katučių dėl poros užlopytų duobių pabandyti kelti problemas ir jas spręsti, nes kitaip kyla grėsmė, kad tie miesto gerinimai nuvažiuos ne į Europos pusę, o į Minską. Ten irgi juk "gerina" labai viską.Parašė pedumetytojas Rodyti pranešimąGali būti geriau ir yra taisytinų dalykų, tačiau per pastaruosius kelius metus tapo saugiau eiti per perėjas, nes atsirado kelio viduryje salelių, nemažai šviesoforų, eismo juostų susiaurinimo (pvz. Draugystės žiedas).
Tad situacija tikrai pagerėjo lyginant Kauną dabar ir ankščiau (ne su kitais miestais).
Comment
-
Manyčiau tokie toli siekiantys apibendrinimai, daromi iš kelių pavienių atvejų, o ne visumos, tai neveda prie jokios diskusijos, o tik prie kraštutinumų. Spėju pėsčiųjų takas tai ATeities plente, o tvorelė Kęstučio/Mickevičiaus? Pirmasis yra beveik užmiestyje, ten nėra pėsčiųjų eismo, nes nėra kur jiems ten eiti. Aš už ten pėsčiųjų/dviračių taką (beje, kažką apie tai girdėjau, kad gal bus daromas, nes tuneliai po Amaliais tai 4, jei pastebėjote). O ta tvorelė ir perėjos nebuvimas tai sprendžia rimtą transporto problemą (buvo jau aprašyta), kurios sprendimas greitu laiku vėl keisis, taigi visa diskusija apie tai neverta grieko.As much power as necessary, as much freedom as possible
- 1 patinka
Comment
-
Spėju (ir tikiuosi), daro pėsčiųjų perėjimą per Elektrėnų g. panašų į Karaliaus Mindaugo-Maironio g. sankryžoje per Maironio g.:
Nereguliuojama perėja - salelė - reguliuojama perėja - salelė - nereguliuojama perėja.
Tokiu atveju, galėtų neįrenginėti pėsčiųjų iškvietimo sensorių, o pagal nutylėjimą leisti iš abejų pusių Pramonės pr. žalią ir dvi trumpas fazes skirti kairiems posūkiams iš/į Elektrėnų g. Automatiškai žalia būtų ir pėstiesiems, einantiems per Elektrėnų g., nes nesikirstų srautai.
Pėsčiųjų perėjimas per Pramonės pr. būtų iškviečiamas mygtukais, bet jei leidžiamas eismas nuo Elektrėnų g. į kairę, žalia galėtų užsidegti automatiškai.Paskutinis taisė PoDV; 2020.07.23, 14:05.
Comment
-
Nuėmė viršutinį sluoksnį ir uždėjo naują, bet greičiausiai pagrindai neblogai susidevėję per tiek metųParašė edvvis Rodyti pranešimąNaujai išasfaltavo Muravos sankryžą - valio.
Naujas asfaltas yra tarka - WTF?
Comment
-
Dešinieji posūkiai bus nereguliuojami šviesoforais.Parašė booraz Rodyti pranešimą2020-07-22 Pramonės ir Elektrėnų gatvių sankryža
Daro dvi tokias salas vienoje ir kitoje pusėje Elektrėnų gatvės.
- 1 patinka
Comment
-
Įdomu iki kurios vietos Elektrėnų gatvėje bus keturios juostos? Jei bus.Parašė dsanto Rodyti pranešimą
Dešinieji posūkiai bus nereguliuojami šviesoforais.AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba
Comment
-
Na Dainavoje kelių rekonstrukcija juda dideliu tempu. Įdomu gal tai paskatino dėl viruso gautos lėšos? Kelininkų kuoleliai sudėti Taikos pr atkarpoje nuo Kovo 11osios link Pašilės g. Kolkas darbai nepradėti. Pradėta keisti ir Birželio 23-iosios/Krėvės pr. žiedo bortus, turbūt bus ir kelio danga atnaujinama. Gaila kad sustojo Kovo 11-osios darbai. Keli darbininkai tik šaligatvio bortelius visą Liepą kloja. Kelio danga nejudinama, gal dėl aplinkinių gatvių remonto?
Beje atnaujino Draugystės g. (nuo žiedo iki pramonės pr.) horizontalųjį ženklinimą.
Liūdna dėl Draugystės g. (tarp pramonės ir technikos g.) šaligatvių. Pramoninė miesto dalis, pėščiųjų eismas nedidelis, bet būtų labai patogu į darbus vykti dviračiais/paspirtukais. Bet šaligatvių ir bortų aukštis toks, kad net su dviračiu iššūkis ten važiuoti. Kelias pakankamai siauras ir dviračiai/paspirtukai važiuojamojoje dalyje stipriai trugdo. Tai mieste dviračių takai tiesiami pramoginiams tikslams, o skatinti žmones vykti į darbus jais nepavyksta.
- 3 patinka
Comment
-
Lyg tais leidžia šios gatvės kategorija žymėti 3 m pločio juostasParašė myhorsegallery Rodyti pranešimąAbejočiau, siauroka 4 juostoms, nors per platu 2, Užtat galima kelkraštyje parkuotis niekam nekliudant.
Iš akies bendras gatvės plotis galėtų siekti 12 m
3 m*4 juostos=12 m.
Spėju, tiesiog pigiau pažymėti vieną punktyrą per kelio vidurį negu 4 linijas (2+2 juostos + dviguba ištisinė) per visą kelio plotį
Pvz. greta esančios Draugystės g. plotis link Technikos g. yra panašus, bet ten pažymėtos 4 juostos
Paskutinis taisė PoDV; 2020.07.30, 15:25.
Comment
Comment