Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Kauno infrastruktūros projektai
Collapse
X
-
Nu super! Tik įdomu, koks aukštis. Iš nuotraukos primena žemesniąsias tokių bortelių versijas. Aišku, dar įdomu per kiek laiko vairuotojai išmoks čia sustot. Bet kokiu atveju Kaunas nusipelno pagarbos taškų!Parašė PoDV Rodyti pranešimąKo gero, Taikos pr. Kaune taps pirmąja gatve Lietuvoje su VT sustojimais pritaikytais bortais.
P.S. Kas nori daugiau paskaityti apie stotelių bortus:
1. Pranešimas forume
2. Kaip turi atrodyti stotelė? Straipsnis100 minčių – miestai, transportas ir idėjos
- 5 patinka
Comment
-
Lietuvos automobilių kelių direkcijai (LAKD) atsisakius valstybinės reikšmės jungties tarp kelių A1 ir A6, ne vienus metus egzistuojančią transporto srautų problemą Ramučiuose spręs Kauno rajono savivaldybė iš biudžeto ir Kelių plėtros programos lėšų.
https://m.kauno.diena.lt/naujienos/k...aldybe-1004909
- 2 patinka
Comment
-
Manau daugelį kauniečių stebina, kad pats gatvių kapitalinių remontų procesas apskritai įsivažiavo po 30 m. realios stagnacijos, kai Kaunas buvo pradėtas tituluoti "duobių sostine". Po 5-10 m. įsivažiuos ir tarptautinių praktikų idėjos. Ateis eilė ir K.M. pr.Parašė manometras Rodyti pranešimąPinigų reikia, bet pinigai vis dar gaunami iš ES. Labiau reikia galvų, t. y. Idėjų ir tikėjimo, kad tos idėjos tinka mums ir mes jas galime realizuoti.
Comment
-
Manęs nestebina, nes nu, kiek galima buvo tą Kauną laikyti Murmansko lygyje, kai jau net Lietuvos kaimuose asfaltuojamos gatvės ir klojami lygūs šaligatviai, nekalbant apie Estijos miestus. Kai tik išrinko nemėmę su komanda, kuris patiko šalies valdžiai, nes draugelis, buvo aišku, kad pinigų ir kaunoečių svajonių išsipildymo bus.Parašė PoDV Rodyti pranešimą
Manau daugelį kauniečių stebina, kad pats gatvių kapitalinių remontų procesas apskritai įsivažiavo po 30 m. realios stagnacijos, kai Kaunas buvo pradėtas tituluoti "duobių sostine". Po 5-10 m. įsivažiuos ir tarptautinių praktikų idėjos. Ateis eilė ir K.M. pr.
10 metų – per daug.ПТН ПНХ
«Русский военный корабль, иди нахуй!»
- 1 patinka
Comment
-
Svarbu vyraujančios nuotaikos ir santykis tarp konservatyvių ir progresyvių žmonių miesto infrastruktūros vystyme. Stebint Vilniaus tendencijas 5-10 m. laikyčiau realistiškas laiko tarpas, net jei ir tas realizmas su pesimizmo požymiais.Parašė manometras Rodyti pranešimą
Manęs nestebina, nes nu, kiek galima buvo tą Kauną laikyti Murmansko lygyje, kai jau net Lietuvos kaimuose asfaltuojamos gatvės ir klojami lygūs šaligatviai, nekalbant apie Estijos miestus. Kai tik išrinko nemėmę su komanda, kuris patiko šalies valdžiai, nes draugelis, buvo aišku, kad pinigų ir kaunoečių svajonių išsipildymo bus.
10 metų – per daug.
Normalesniems projektams Centre, Savivaldybėje labai pabrėžiama Kėdainių tilto statyba. Laikoma, kad "kol nėra Kėdainių g. tilto" tol nėra kaip siaurinti (per daug counter-intuitive) Birštono g., Gimnazijos g., K.M. pr., Šv. Gertrūdos g. pažymėti A juostas ir pan. Gimnazijos g. tikrai užsikimšusi ir jai tikrai reikia normalios alternatyvos, nors K.M. pr. manau nenukentėtų jei iš jos atimtume bent 1 juostą, net jei ir kalbam apie renginius Žalgirio arenoje, nes galima visada sugalvoti gudresnius būdus parkavimo organizavimui.
Dėl manęs jau šiandien dviračių infrastruktūrą pradėčiau pritaikyti tokią, kad reikia kuo mačiau nulipt nuo dviračio, jei laikytis KET, bet stebint Dviračių takų grupes Kaune, tai kartais susidaro įspūdis, kad dviračiai yra ekstremalų užsiėmimas, nes "...čia lietūs lija (dar pridėdamas, čia ne Vilnius ir ne Palanga...)"
Comment
-
Važiuojant link autostrados gal ir nusipelno. Ten reikia sutvarkyti parkingus ir šaligatvius pagal naujausių Vilniuje tvarkomų gatvių pavyzdžius. Gal net palaukčiau kokį 5-10 m., kad kokio mažiau kokybiško projekto neįgrūstųParašė liutass Rodyti pranešimąo Jonavos prospektas nenusipelno siaurinimo? Kadangi ten nestatomos masinos, tai vaziuojami dalis lygi KMP
Comment
-
Nuo Senamiesčio iki Kalpoko gatvės tikrai nusipelno. Ten žmonės pėsti galėtų vaikščiot, galėtų dviračiais, paspirtukais važinėt (taip jau ir daro, bet ten dar nėra jauku). Reikia normalių šaligatvių su visais iki vieno nukeistais bordiūrais arba pakeltais išvažiavimais. Reikėtų pėsčiųjų perėjų su šviesoforais. Galima ir parkingus padaryt (neištisinius, su žaliom salelėm, ir ne skersai, o lygiagrečiai šaligatvio). Galima būtų įkišt žaliąją juostą arba bent A juostą.Parašė liutass Rodyti pranešimąo Jonavos prospektas nenusipelno siaurinimo? Kadangi ten nestatomos masinos, tai vaziuojami dalis lygi KMPПТН ПНХ
«Русский военный корабль, иди нахуй!»
Comment

Comment