Parašė Tomas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Kauno infrastruktūros projektai
Collapse
X
-
žmogus tau iš colių išvertė į centimetrus 18 colių, 45,72cm. Kita broblema, kad lietuvis bandys plėšyti akis ir ignoruoti įstatymus ir taisykles, o UK ir kitose vakarų Europos valstybėse, jeigu policininkas nubaudė, vadinasi buvo už ką, o čia plėš akis: "stačiau ir statysiu kaip noriu, važiavau ir važiuosiu kaip man patogiau". Jeigu turi problemų prisiparkuoti X5, pirk X3, ar X1.
- 2 patinka
-
Vienas įdomesnių sprendimų - 70s laukimo laikas prie pėsčiųjų šviesoforo, norint legaliai kirsti 2 eismo juostasParašė Creatium Rodyti pranešimąKęstučio g. pilnai baigta?
Jeigu nežiūrėti dvirtakio, tai visai įdomių yra sprendimų. Apželdinimo norėtųsi daugiau.
- 7 patinka
Comment
-
Vaikščiojau Kęstučio gatve, labai malonu, kai geri šaligatviai, gan normalūs dvirtakiai (tiesa, su kalniukais ties įvažiavimais į kiemus), medžiai ir pristabdyti automobiliai.
Europoje daug miestų, kuriuose siauros eismo juostos, todėl visi važiuoja lėtai, nelenkia vienas kito ir VT. Kaunui gal neįprasta.
ПТН ПНХ
«Русский военный корабль, иди нахуй!»
- 7 patinka
Comment
-
Tas teisybė. Pėstieji turi laukti per ilgai, o mašinų srautas net kelis kartus nutrūksta, o tu stovi prie tuščios, keliais žingsniais pereinamos gatvės. Na, pasižiūri į vieną pusę, iki horizonto nėra mašinų, ir peršoki gatvę. Ir tokių šokinėjančių daug. Kol nebuvo sureguliuoti šviesoforai, pastarieji elgėsi labai normaliai - ir pėstieji neturėdavo laukti amžinybę, ir automobiliai važiavo nesudarydami kamščių.Parašė John Rodyti pranešimą
Vienas įdomesnių sprendimų - 70s laukimo laikas prie pėsčiųjų šviesoforo, norint legaliai kirsti 2 eismo juostas
Keliauju per Lietuvą
- 1 patinka
Comment
-
Jau rašė forumietis, kad lipo ant skiriamosios linijos, kad stovinčių nekabinti.Parašė John Rodyti pranešimą
Na reiks tyčia išbandyti, kaip ten mašina važiuojasi realybėje. Kiek mačiau, tai niekas nei lėtai važiavo, nei kokių kitų problemų turėjo. Po teisybei, aš tada ten tik vaikštinėjau pėsčias. Ar negali būti taip, kad problema yra ne per siaura gatvė, o Kauno vairuotojų įpratimas važinėti gerokai per plačiomis gatvėmis, kur juostų plotis 3.5-4 metrai? Susiaurėjus iki normalesnių 2.75-3 metrų aišku, kad pradžioje gali būti neįprasta ir "per siaura"? Ypač, kai reikia palaikyti protingą 70-80km/h greitį, norint laiku suspėti į kebabų prekybos vietą arba garažiuką.
Bent 20-30 cm iš akies trūksta iki saugaus važiavimo.
Jei greitis būtų 30kmh, gal ir ok, bet ten yra 50 kmh.
Prognozuoju numuštų veidrodėlių.
Comment
-
Turėtų keistis mąstymas ženklinime, kad juostos plotis yra surištas su greičiu. Jei juosta 4 m pločio (mano rajone ir 5,5-6 m pločio), tai ir tikėtinas "laukinis" greitis bus 90 km/h, o pėsčiųjų perėjos tokioje gatvėje yra tik erzinanti kliūtis. Turėtų Lietuvoje 50 km/h gatvėse juostos būti griežtai max 3,25 m pločio.
- 4 patinka
Comment
-
Vieno forumiečio patirtis, deja, nera pakankama daryti išvadas. Juo labiau, kad kai kurių kitų forumiečių patirtys kitokios. Dėl to būtų įdomu sužinoti tikslesnius saičius. Kad ir tikslų juostų plotį. Na kaip bebūtų, jaučiu, kad teks pačiam važiuoti ir tikrinti bei matuoti.Parašė Gator Rodyti pranešimą
Jau rašė forumietis, kad lipo ant skiriamosios linijos, kad stovinčių nekabinti.
Bent 20-30 cm iš akies trūksta iki saugaus važiavimo.
Jei greitis būtų 30kmh, gal ir ok, bet ten yra 50 kmh.
Prognozuoju numuštų veidrodėlių.
Bet šiaip nuo manęs pliusas Kęstučio gatvei, nepaisant per siaurų dviračio takų ir pėsčiųjų šviesoforų su 70s laukimu (kurio, be abejo, niekas nepaiso).
- 1 patinka
Comment
-
Na tiesiog pas mus pernelyg ilgai gatvės buvo tvarkomos ir remontuojamos pagal sovietinius standartus, kai nebuvo jokių kalbų apie jokį saugumą ar eismo efektyvumą, o 5 metrų pločio eismo juostos buvo norma. Apie 2020 pradėjom bandyti daryti taip, kaip gatvės daromos likusioje civilizuotoje Europoje. Kažkaip nei UK, nei Švedijos vairuotojai neverkia dėl siaurų juostų ir veidrodėlių, nors ten siauros gatvės yra praktiškai visur. Tiesiog gali tekti pradėti mokytis mieste važinėti 50km/h ar net lėčiau vietoj dabartinių 70-80km/h.Parašė Gator Rodyti pranešimąKai nubrėš parkavimo linijas, galėsiu prilėkt su metru ir pamatuot. Bet iškart matėsi, kad siauresnė nei beveik bet kuri kita gatvė ir jos juosta. Iškart net nesupratau, galvojau negi paliko 1 juostą ir super platų parkavimą
- 3 patinka
Comment
-
Kęstučio g. nebuvo jokių 70-80 kmh, ten dėl greičio viršijimo problemų nebuvo, nelabai kur įsibėgėsi tarp sankryžų, tad atmestinas variantas, kad dėl to specialiai taip padaryta.
Taip pat ir praktiškai niekur Kaune naujose gatvėse nedaromos tokios siauros juostos, tad atmetu variantą, kad "nuo dabar darysime siaurai kaip vakaruose".
Comment
-
Gal tiesiog bandoma ir žiūrima, kaip veiks. Vilniuje irgi padarė vieną ar dvi, toliau daro dar daugiau ir panašu, kad tai tampa nauju standartu. Kaunas paprastai kopijuoja Vilnių su šiokiu tokiu atsilikimu ir Kęstučio gatvė matyt buvo toks atsargus bandymas.Parašė Gator Rodyti pranešimąKęstučio g. nebuvo jokių 70-80 kmh, ten dėl greičio viršijimo problemų nebuvo, nelabai kur įsibėgėsi tarp sankryžų, tad atmestinas variantas, kad dėl to specialiai taip padaryta.
Taip pat ir praktiškai niekur Kaune naujose gatvėse nedaromos tokios siauros juostos, tad atmetu variantą, kad "nuo dabar darysime siaurai kaip vakaruose".
- 1 patinka
Comment
-
Juosta Kęstučio gatvėje tikrai siaura palyginus su pvz. Elektrėnų gatvės juosta. Kokius du kartus siauresnė.
Problemą matau, tai kad parkuojantys kairėje pusėje turi parkuoti normaliai 2-5 cm nuo bordiūro, o ne 20-50 cm nuo bordiūro, tada pravažiuojantys normaliai telpa. Ir greičio ribojimą reiktų dėti visoje gatvėje 40km/h, ar net 30km/h.AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba
Comment
-
Gal pavyzdžių galėtumėt pateikt, kad UK ir Švedijoje juostos siauresnės? Kiek buvau, nepastebėjau.Parašė John Rodyti pranešimą
Na tiesiog pas mus pernelyg ilgai gatvės buvo tvarkomos ir remontuojamos pagal sovietinius standartus, kai nebuvo jokių kalbų apie jokį saugumą ar eismo efektyvumą, o 5 metrų pločio eismo juostos buvo norma. Apie 2020 pradėjom bandyti daryti taip, kaip gatvės daromos likusioje civilizuotoje Europoje. Kažkaip nei UK, nei Švedijos vairuotojai neverkia dėl siaurų juostų ir veidrodėlių, nors ten siauros gatvės yra praktiškai visur. Tiesiog gali tekti pradėti mokytis mieste važinėti 50km/h ar net lėčiau vietoj dabartinių 70-80km/h.Kaunas yra Kaunas
- 1 patinka
Comment
-
šiandien dar tik žymi, gal iki vakaro pabaigs, jeigu netrukdys sustatyti automobiliai, o kad ir subraižytos linijos, kai kam tai vistiek nėmotais, ir parkuoju kaip noriu, nesvarbu kokio dydžio auto.Parašė Sklansky Rodyti pranešimąSiandien suzymejo parkavimo linijas.
aš su Espace sugebu tarp linijų tilp, kitiems sunkiau sekėsi ir su mažesnėmis.
- 2 patinka
Comment
-
M1 UKParašė Vaidosius Rodyti pranešimą
Gal pavyzdžių galėtumėt pateikt, kad UK ir Švedijoje juostos siauresnės? Kiek buvau, nepastebėjau.
A1 ties Kaunu:
AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba
Comment

Comment