Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Kauno infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Tomas Rodyti pranešimą

    Pasijuokčiau, kai bandytum man įrodyti, kad tarp mano X5 ir bordiūro yra 45.73, o ne 45.72 cm

    P.S. labai gerai, kad susiaurino ir padarė erdvius šaligatvius su dvirtakiais. Nepatinka - nevažinėkit.
    žmogus tau iš colių išvertė į centimetrus 18 colių, 45,72cm. Kita broblema, kad lietuvis bandys plėšyti akis ir ignoruoti įstatymus ir taisykles, o UK ir kitose vakarų Europos valstybėse, jeigu policininkas nubaudė, vadinasi buvo už ką, o čia plėš akis: "stačiau ir statysiu kaip noriu, važiavau ir važiuosiu kaip man patogiau". Jeigu turi problemų prisiparkuoti X5, pirk X3, ar X1.

    Comment


      Kęstučio g. pilnai baigta?

      Jeigu nežiūrėti dvirtakio, tai visai įdomių yra sprendimų. Apželdinimo norėtųsi daugiau.

      Comment


        Parašė Creatium Rodyti pranešimą
        Kęstučio g. pilnai baigta?

        Jeigu nežiūrėti dvirtakio, tai visai įdomių yra sprendimų. Apželdinimo norėtųsi daugiau.
        Vienas įdomesnių sprendimų - 70s laukimo laikas prie pėsčiųjų šviesoforo, norint legaliai kirsti 2 eismo juostas

        Comment


          Vaikščiojau Kęstučio gatve, labai malonu, kai geri šaligatviai, gan normalūs dvirtakiai (tiesa, su kalniukais ties įvažiavimais į kiemus), medžiai ir pristabdyti automobiliai. Europoje daug miestų, kuriuose siauros eismo juostos, todėl visi važiuoja lėtai, nelenkia vienas kito ir VT. Kaunui gal neįprasta.
          ПТН ПНХ
          «Русский военный корабль, иди нахуй!»

          Comment


            Parašė John Rodyti pranešimą

            Vienas įdomesnių sprendimų - 70s laukimo laikas prie pėsčiųjų šviesoforo, norint legaliai kirsti 2 eismo juostas
            Tas teisybė. Pėstieji turi laukti per ilgai, o mašinų srautas net kelis kartus nutrūksta, o tu stovi prie tuščios, keliais žingsniais pereinamos gatvės. Na, pasižiūri į vieną pusę, iki horizonto nėra mašinų, ir peršoki gatvę. Ir tokių šokinėjančių daug. Kol nebuvo sureguliuoti šviesoforai, pastarieji elgėsi labai normaliai - ir pėstieji neturėdavo laukti amžinybę, ir automobiliai važiavo nesudarydami kamščių.
            Keliauju per Lietuvą

            Comment


              Parašė John Rodyti pranešimą

              Na reiks tyčia išbandyti, kaip ten mašina važiuojasi realybėje. Kiek mačiau, tai niekas nei lėtai važiavo, nei kokių kitų problemų turėjo. Po teisybei, aš tada ten tik vaikštinėjau pėsčias. Ar negali būti taip, kad problema yra ne per siaura gatvė, o Kauno vairuotojų įpratimas važinėti gerokai per plačiomis gatvėmis, kur juostų plotis 3.5-4 metrai? Susiaurėjus iki normalesnių 2.75-3 metrų aišku, kad pradžioje gali būti neįprasta ir "per siaura"? Ypač, kai reikia palaikyti protingą 70-80km/h greitį, norint laiku suspėti į kebabų prekybos vietą arba garažiuką.
              Jau rašė forumietis, kad lipo ant skiriamosios linijos, kad stovinčių nekabinti.
              Bent 20-30 cm iš akies trūksta iki saugaus važiavimo.
              Jei greitis būtų 30kmh, gal ir ok, bet ten yra 50 kmh.
              Prognozuoju numuštų veidrodėlių.

              Comment


                Turėtų keistis mąstymas ženklinime, kad juostos plotis yra surištas su greičiu. Jei juosta 4 m pločio (mano rajone ir 5,5-6 m pločio), tai ir tikėtinas "laukinis" greitis bus 90 km/h, o pėsčiųjų perėjos tokioje gatvėje yra tik erzinanti kliūtis. Turėtų Lietuvoje 50 km/h gatvėse juostos būti griežtai max 3,25 m pločio.

                Comment


                  Parašė Gator Rodyti pranešimą

                  Jau rašė forumietis, kad lipo ant skiriamosios linijos, kad stovinčių nekabinti.
                  Bent 20-30 cm iš akies trūksta iki saugaus važiavimo.
                  Jei greitis būtų 30kmh, gal ir ok, bet ten yra 50 kmh.
                  Prognozuoju numuštų veidrodėlių.
                  Vieno forumiečio patirtis, deja, nera pakankama daryti išvadas. Juo labiau, kad kai kurių kitų forumiečių patirtys kitokios. Dėl to būtų įdomu sužinoti tikslesnius saičius. Kad ir tikslų juostų plotį. Na kaip bebūtų, jaučiu, kad teks pačiam važiuoti ir tikrinti bei matuoti.
                  Bet šiaip nuo manęs pliusas Kęstučio gatvei, nepaisant per siaurų dviračio takų ir pėsčiųjų šviesoforų su 70s laukimu (kurio, be abejo, niekas nepaiso).

                  Comment


                    Kai nubrėš parkavimo linijas, galėsiu prilėkt su metru ir pamatuot. Bet iškart matėsi, kad siauresnė nei beveik bet kuri kita gatvė ir jos juosta. Iškart net nesupratau, galvojau negi paliko 1 juostą ir super platų parkavimą

                    Comment


                      Parašė Gator Rodyti pranešimą
                      Kai nubrėš parkavimo linijas, galėsiu prilėkt su metru ir pamatuot. Bet iškart matėsi, kad siauresnė nei beveik bet kuri kita gatvė ir jos juosta. Iškart net nesupratau, galvojau negi paliko 1 juostą ir super platų parkavimą
                      Na tiesiog pas mus pernelyg ilgai gatvės buvo tvarkomos ir remontuojamos pagal sovietinius standartus, kai nebuvo jokių kalbų apie jokį saugumą ar eismo efektyvumą, o 5 metrų pločio eismo juostos buvo norma. Apie 2020 pradėjom bandyti daryti taip, kaip gatvės daromos likusioje civilizuotoje Europoje. Kažkaip nei UK, nei Švedijos vairuotojai neverkia dėl siaurų juostų ir veidrodėlių, nors ten siauros gatvės yra praktiškai visur. Tiesiog gali tekti pradėti mokytis mieste važinėti 50km/h ar net lėčiau vietoj dabartinių 70-80km/h.

                      Comment


                        Kęstučio g. nebuvo jokių 70-80 kmh, ten dėl greičio viršijimo problemų nebuvo, nelabai kur įsibėgėsi tarp sankryžų, tad atmestinas variantas, kad dėl to specialiai taip padaryta.
                        Taip pat ir praktiškai niekur Kaune naujose gatvėse nedaromos tokios siauros juostos, tad atmetu variantą, kad "nuo dabar darysime siaurai kaip vakaruose".

                        Comment


                          Parašė Gator Rodyti pranešimą
                          Kęstučio g. nebuvo jokių 70-80 kmh, ten dėl greičio viršijimo problemų nebuvo, nelabai kur įsibėgėsi tarp sankryžų, tad atmestinas variantas, kad dėl to specialiai taip padaryta.
                          Taip pat ir praktiškai niekur Kaune naujose gatvėse nedaromos tokios siauros juostos, tad atmetu variantą, kad "nuo dabar darysime siaurai kaip vakaruose".
                          Gal tiesiog bandoma ir žiūrima, kaip veiks. Vilniuje irgi padarė vieną ar dvi, toliau daro dar daugiau ir panašu, kad tai tampa nauju standartu. Kaunas paprastai kopijuoja Vilnių su šiokiu tokiu atsilikimu ir Kęstučio gatvė matyt buvo toks atsargus bandymas.

                          Comment


                            Taip, gatvė ne per plačiausia, bet atitinkanti reikalavimus. Suprantu, kad kai Lietuvoje 50 km/h yra rekomendacinio pobūdžio ir beveik visi laksto 60/70 km/h, tai darosi ankšta. Važiavau šimtą kartų ir niekur už nieko neužkliuvau. Mašina Audi TT.

                            Comment


                              Juosta Kęstučio gatvėje tikrai siaura palyginus su pvz. Elektrėnų gatvės juosta. Kokius du kartus siauresnė.

                              Problemą matau, tai kad parkuojantys kairėje pusėje turi parkuoti normaliai 2-5 cm nuo bordiūro, o ne 20-50 cm nuo bordiūro, tada pravažiuojantys normaliai telpa. Ir greičio ribojimą reiktų dėti visoje gatvėje 40km/h, ar net 30km/h.
                              AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                              Comment


                                Parašė John Rodyti pranešimą

                                Na tiesiog pas mus pernelyg ilgai gatvės buvo tvarkomos ir remontuojamos pagal sovietinius standartus, kai nebuvo jokių kalbų apie jokį saugumą ar eismo efektyvumą, o 5 metrų pločio eismo juostos buvo norma. Apie 2020 pradėjom bandyti daryti taip, kaip gatvės daromos likusioje civilizuotoje Europoje. Kažkaip nei UK, nei Švedijos vairuotojai neverkia dėl siaurų juostų ir veidrodėlių, nors ten siauros gatvės yra praktiškai visur. Tiesiog gali tekti pradėti mokytis mieste važinėti 50km/h ar net lėčiau vietoj dabartinių 70-80km/h.
                                Gal pavyzdžių galėtumėt pateikt, kad UK ir Švedijoje juostos siauresnės? Kiek buvau, nepastebėjau.
                                Kaunas yra Kaunas

                                Comment


                                  Siandien suzymejo parkavimo linijas.

                                  Comment


                                    Parašė Sklansky Rodyti pranešimą
                                    Siandien suzymejo parkavimo linijas.
                                    šiandien dar tik žymi, gal iki vakaro pabaigs, jeigu netrukdys sustatyti automobiliai, o kad ir subraižytos linijos, kai kam tai vistiek nėmotais, ir parkuoju kaip noriu, nesvarbu kokio dydžio auto.
                                    aš su Espace sugebu tarp linijų tilp, kitiems sunkiau sekėsi ir su mažesnėmis.
                                    Click image for larger version

Name:	Inked1619079184289_LI.jpg
Views:	1382
Size:	95,3 kB
ID:	1879719 Click image for larger version

Name:	Inked1619079143030_LI.jpg
Views:	1395
Size:	144,3 kB
ID:	1879720 Click image for larger version

Name:	Inked1619079163180_LI.jpg
Views:	1387
Size:	149,3 kB
ID:	1879721

                                    Comment


                                      Parašė Vaidosius Rodyti pranešimą

                                      Gal pavyzdžių galėtumėt pateikt, kad UK ir Švedijoje juostos siauresnės? Kiek buvau, nepastebėjau.
                                      M1 UK
                                      Click image for larger version

Name:	Screenshot 2021-04-22 121012.png
Views:	1380
Size:	216,0 kB
ID:	1879735

                                      A1 ties Kaunu:
                                      Click image for larger version

Name:	Screenshot 2021-04-22 121249.png
Views:	1373
Size:	305,2 kB
ID:	1879737
                                      Attached Files
                                      AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                                      Comment


                                        Pravažiavau vakar dviračių taku. Nu toks.. nėra ypatingai lygus. Su paspirtuku, dviračiu turbūt nesijaus.

                                        Comment


                                          Prie parkavimo vietos reikėjo dėti žemą bortą, bruku grįstą 0,5m pločio "buferinę" zoną ant kurios galima ratu užvažiuoti parkuojantis, o toliau vėl bortą ir šaligatvį.
                                          It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                                          Comment

                                          Working...
                                          X