Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus senamiesčio eismo organizavimas ir gatvių tvarkymas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Šiuo metu nėra, nes ten gyvenantys važiuoja į užmiestį dirbti. Tik primenu nesenus laikus kai eismo buvo mažai, o darbo vietos šalia gyvenamosios vietos.
    Tai ten gyvenantys galės ir toliau važiuoti, čia gi nor uždrausti tranzitinį (t.y. ne gyventojų ir ne lankytojų, o tik pravažiuojančių) eismą.

    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Automobiliu naudojuosi tik savaitgaliais, nes atstumas iki darbo vietos ~5m. Čia su sąlyga, kad netingiu iš miegamo nueit iki darbo kambario.

    Bet turiu pakankamai fantazijos, kad įsivaizduočiau n+k gyvenimo scenarijų galimčių nutikti kitiems.
    Tai gal senamiestyje reikėtu gyventi tokiems kaip tau, kur iki darbo 5 min, o tiems kas nori į fabrikus kasdien važinėti yra daugybe kitų rajonų?

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė penkiolika Rodyti pranešimą

    jums tereikia pabandyti įsijungti fantaziją ir pagalvoti, ar tikrai jums kasdien reikia naudotis nevaržomai automobiliu. ar negalite pasishierinti su kolegomis kelionių, o gal yra kažkokia reali ir normali alternatyva. tik tiek. bet ne. jūs matote arba fabrikus, arba fancy hipsterius. tai dėl to jus ir trumpina
    Automobiliu naudojuosi tik savaitgaliais, nes atstumas iki darbo vietos ~5m. Čia su sąlyga, kad netingiu iš miegamo nueit iki darbo kambario.

    Bet turiu pakankamai fantazijos, kad įsivaizduočiau n+k gyvenimo scenarijų galimčių nutikti kitiems.

    Komentuoti:


  • penkiolika
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Tiksliau ne tik kam patinka vaikščioti, bet ir kas dirba teisingą darbą iki kurio gali pėstute nueit.

    Tiesiog man trumpina kai kurių plataus požiūrio žmonių siauras įsivaizdavimas ir visko suvedimas į teisingą šaltibarščių partijos rinkėją su sojų pieno late ant paspirduko ir vasią su šaranu ir koktrabandiniu kancaru dantyse.
    jums tereikia pabandyti įsijungti fantaziją ir pagalvoti, ar tikrai jums kasdien reikia naudotis nevaržomai automobiliu. ar negalite pasishierinti su kolegomis kelionių, o gal yra kažkokia reali ir normali alternatyva. tik tiek. bet ne. jūs matote arba fabrikus, arba fancy hipsterius. tai dėl to jus ir trumpina

    Komentuoti:


  • Tikras architektas
    replied
    Parašė manometras Rodyti pranešimą
    Nemanau, kad kažkas nori visiškai uždrausti eismą tokiom Pylimo, Maironio, Daukšos ir pan. gatvėmis. Norima jas padaryti lengviau pereinamomis, jaukesnėmis pėstiesiems, žalesnėmis, siauresnėmis. Norima, kad jomis nevažinėtų fūros, nebūtų lakstymo, driftinimo, kad nebūtų taip, jog turistai iš Senamiesčio toliau nebeina, nes jiems atrodo, kad jaukioji miesto dalis jau baigėsi ("Vilnius – mažas miestelis").
    Ypač būtų fantastika, jei būtų lengva pereiti tą perėją ties Tymo turgum. Manau pradžiai bent to užtektų.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Kristisz Rodyti pranešimą

    Nesuprantu, kodėl čia reikia tą užmiesčio pramonę kišti į šitą diskusiją.
    1. Srautai važiuojančių iš centro į užmiestį nėra tokie dideli, kad būtų didelių problemų, kamščiai priešinga kryptimi.
    2. Niekas ir nesiūlo senamiesčio gyventojams neleisti naudotis automobiliais, siūloma tik neleisti tranzito per senamiestį. Jeigu nuo to keliaujančiojo į gamyklą gyvenimas pasidarys mažiau patogus: yra ir kitų vietų būstui, o Senamiestyje tavo būstą mielai nupirks kažkas kam labiau patinka vaikščioti, o ne riebalą auginti kamščiuose.
    Tiksliau ne tik kam patinka vaikščioti, bet ir kas dirba teisingą darbą iki kurio gali pėstute nueit.

    Tiesiog man trumpina kai kurių plataus požiūrio žmonių siauras įsivaizdavimas ir visko suvedimas į teisingą šaltibarščių partijos rinkėją su sojų pieno late ant paspirduko ir vasią su šaranu ir koktrabandiniu kancaru dantyse.

    Komentuoti:


  • manometras
    replied
    Nemanau, kad kažkas nori visiškai uždrausti eismą tokiom Pylimo, Maironio, Daukšos ir pan. gatvėmis. Norima jas padaryti lengviau pereinamomis, jaukesnėmis pėstiesiems, žalesnėmis, siauresnėmis. Norima, kad jomis nevažinėtų fūros, nebūtų lakstymo, driftinimo, kad nebūtų taip, jog turistai iš Senamiesčio toliau nebeina, nes jiems atrodo, kad jaukioji miesto dalis jau baigėsi ("Vilnius – mažas miestelis").

    Komentuoti:


  • Kristisz
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Šiuo metu nėra, nes ten gyvenantys važiuoja į užmiestį dirbti. Tik primenu nesenus laikus kai eismo buvo mažai, o darbo vietos šalia gyvenamosios vietos.
    Nesuprantu, kodėl čia reikia tą užmiesčio pramonę kišti į šitą diskusiją.
    1. Srautai važiuojančių iš centro į užmiestį nėra tokie dideli, kad būtų didelių problemų, kamščiai priešinga kryptimi.
    2. Niekas ir nesiūlo senamiesčio gyventojams neleisti naudotis automobiliais, siūloma tik neleisti tranzito per senamiestį. Jeigu nuo to keliaujančiojo į gamyklą gyvenimas pasidarys mažiau patogus: yra ir kitų vietų būstui, o Senamiestyje tavo būstą mielai nupirks kažkas kam labiau patinka vaikščioti, o ne riebalą auginti kamščiuose.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    Kalbama apie tranzitinio eismo naikinimą senamiestyje. Kiek fabrikų yra senamiestyje?
    Šiuo metu nėra, nes ten gyvenantys važiuoja į užmiestį dirbti. Tik primenu nesenus laikus kai eismo buvo mažai, o darbo vietos šalia gyvenamosios vietos.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Aš tai manyčiau, kad Maironio g. turėtų likti automobiliams, o Aukštaičių g. galėtų būti elektriniams mažiems autobusiukams. Ir jie beveik galėtų kursuoti nuo turgaus iki Manufaktūrų g. galo ir viskas. Trumpas maršrutas, elektrinis, kelios stotelės, bet automatiškai gaunasi pajungimas prie Drujos g. arterijos ir Maironio g. VT maršruto. Na, čia toks iš oro šūvis
    Sakai vilnius neturi kur dėti pinigų kad darys patį neekonomiškiausią transportą - elektrinius minibusus?

    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Matai, kai kurie žmonės sulaukia garbaus amžiaus 85+, kai tenka naudotis automoblliu - ir senamiestyje.
    Linkiu ir pačiam sulaukti tokio gražaus amžiaus.

    Kažkodėl nesigirdi daugiau argumentų dėl Maironio gatvės pavertino į Misionierių sodo tąsą.
    Sulaukus garbaus 85+ metų amžiaus geriau jau nebesinaudotų automobiliu.

    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Kraštutinumus čia tamsta siūlo. Alternatyva yra fabrikai miesto viduryje. Griaunam paupį, naujamiesčio loftus ir gražinam gamyklas kaip senais gerais laikais kai visi į darbą eidavo pėstute arba, blogiausiu atveju, pavažiuodavo kelias stoteles Dar yra variantas dusinti gamybą išvis. Tuo pačiu verčiant nemažą dalį žmonių emigruoti iš paskos.
    Kalbama apie tranzitinio eismo naikinimą senamiestyje. Kiek fabrikų yra senamiestyje?

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė penkiolika Rodyti pranešimą

    į tuos kelis autobusus telpa nepalyginamai didesnis kiekis žmonių, tuo tarpu Vilniuje į automobilį 1-1,3 žmogaus. O NYC ar kažkur kitur USA atlikti tyrimai parodė, kad vienam automobiliui mieste yra sukurtos 8 parkingos vietos. Ok, mes ne NYC, pas mus nėra tokios driekos, mažesnė automobilizacija, galima šį santykį imti mažesnį, bet tai vis tiek yra neginčijamas faktas, jog automobiliui, kuris prastovi apie 90 proc savo laiko, užimti tiek žemės miesto centre, yra absoliutus finansinis neraštingumas. Barboros generuoja, bet važinėjimas automobiliu yra kaštai, o ne pelnas. Tik dar tai turi paslėptų kaštų, kuriuos mes, kaip visuomenė patiriame bendrai, ir jie nenugula niekur kurjerių ataskaitose.
    Dar reiktų surašyt „niekur nenugulančius“ kaštus patiriamus pristatant prekes į parduotuves, surenkant maisto produktus iš ūkių...

    Komentuoti:


  • penkiolika
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Net ir pati kelionė, be abejo, generuoja BVP.. Sutinku, kad tai gali kelti kitas išlaidas ir aplinkos problemas. Bet jeigu važiuojama pvz. elektriniu automobiliu? VT pas mus irgi kol kas ne šventas (kaip parodė tyrimas meta teršalų proporcionaliai ne mažiau nei lengvieji). Ir kelių autobusams reikia dar ir platesnių, tvirtesnių. Neužmirškime dar, kad dalis darbuotojų važinėja komerciniu transportu. Dabar skubių siuntų ir barborinių išaugo kartais lyginant kaip buvo penkeris metus atgal. Jie irgi generuoja pridėtinę vertę, nors gal ne viskas labai tvaru.
    Paspirtukais ne visur privažiuosi iki gamyklų ar logistikos centrų. Be to, ar 40-50 km per dieną būtų patrauklu ir patogu darbuotojui, ypač tamsiais žiemos rytais-vakarais?
    Aišku, jei gyveni Vrublevskio g., o dirbi Konstitucijos pr., tai gali fariziejiškai aiškinti, kokie visi blogi.
    į tuos kelis autobusus telpa nepalyginamai didesnis kiekis žmonių, tuo tarpu Vilniuje į automobilį 1-1,3 žmogaus. O NYC ar kažkur kitur USA atlikti tyrimai parodė, kad vienam automobiliui mieste yra sukurtos 8 parkingos vietos. Ok, mes ne NYC, pas mus nėra tokios driekos, mažesnė automobilizacija, galima šį santykį imti mažesnį, bet tai vis tiek yra neginčijamas faktas, jog automobiliui, kuris prastovi apie 90 proc savo laiko, užimti tiek žemės miesto centre, yra absoliutus finansinis neraštingumas. Barboros generuoja, bet važinėjimas automobiliu yra kaštai, o ne pelnas. Tik dar tai turi paslėptų kaštų, kuriuos mes, kaip visuomenė patiriame bendrai, ir jie nenugula niekur kurjerių ataskaitose.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Perfect Rodyti pranešimą

    Jeigu manote, kad tankis per didelis ir miestas turėtų plėstis į pakraščius, tai pirma pasiūlykite realų finansavimo modelį naujai infrastruktūrai įrengti ir išlaikyti.
    Tai dabar miestas plečiasi ne tik viduje, bet ir į pakraščius, bendrajame plane viskas numatyta, kiek ta plėtra galima ir kur bus įrengta nauja infrastruktūra.

    Komentuoti:


  • Perfect
    replied
    Parašė Shernas Rodyti pranešimą

    Ne tankėja o TANKINAMAS. Ir kokia , BLT, VT plėtra, jei jau esamų VT vairuotojams normalių darbo salygų sudaryti ir algų išmokėti laiku nesugebama.
    Jeigu manote, kad tankis per didelis ir miestas turėtų plėstis į pakraščius, tai pirma pasiūlykite realų finansavimo modelį naujai infrastruktūrai įrengti ir išlaikyti.

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Jei Maronio tranzitinį eismą panaikinus, o vietinis eismas palei Misionierių sodus vyktų Subačiaus, Aukštaičių Paupio ir panašiai gatvėmis, tuomet, man atrodo, nebelieka priežasčių kodėl nepanaikinti Maironio gatvės atkarpos (tik reikia nutiesti šaligatvius ir dvirtakius kur jų reikia), kuri taip grubiai perkerta Misionierių sodą ir taip neleidžia padaryti Misionierių sodų viena didele žalia erdve. Mano galva tai būtų puiki erdvė tiek suaugusiems bei ypač vaikams žaisti tokiame dideliame žaliame sode tokioje gražioje vietoje.

    Komentuoti:


  • Kristisz
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Šiap tai siūlant kažkokius radikalius sprendimus reikėtų siūlyti ir realias alternatyvas.
    Kažkada buvo daug eismo Daukšos -Subačiaus gatvėse. Tuos srautus sėmingai nuėmė 2007 m. nutiestas Pietinis Senamiesčio "aplinkeklis" (Drujos -Zarasų gatvės ) .

    Per paskutinius 15-20 metų labai padaugėjo gyventojų Kalnėnuose, Pavilnyje, Kuprijoniškėse ir kituose rytiniuose priemiesčiuose.
    Žemutiniame Naujamiestyje (senajame centre) yra daug darbo vietų, poliklinikų ir pan.. "Užraukus" eismą vienoje vietoje jis padaugės kitoje. Nustūmimas iš Maironio į Olandų gatvę šiu oatveju nepadėės. ​​​
    Naujamiestyje (aukštutiniame) galėtų būti kažkaip paddintas gatvių pralaidumas nes yra vienpusis esimas Mindaugo yra, bet pamačius koks chaosas dabar padatytas ir dar daromas Algirdo gatvėje, to maršryto teks atsisakyti. Lieka tik Pylimo gatvė.
    Matote, diskutuojame mintyse turėdami skirtingus tikslus. Jūs galvojate, kaip sukurti pralaidumą visiems esamiems ir būsimiems automobiliams, nors mano ir kelių kitų diskutuojamčių tikslas yra kaip sumažinti automobilių kiekį nuo dabartinio. Faktas, kad apribojus tranzitinį eismą centrinėse gatvėse, aplinkinėse gatvėse esami automobiliai turbūt neišsiteks, bet tikslas yra kad apskritai automobilių mažėtų ir tai yra pasiekiama padarius taip, kad centre su automobiliu būtų labai nepatogu. Todėl mano siūlymas ir yra kad tranzitinis eismas turi naudotis Liepkalnio ir Žirnių g. nes jomis patogiai galima pasiekti beveik visus išvažiavimus iš miesto, kur reikia automobilio. O į NMC jeigu reikia galima irgi nuvažiuoti per ten, tik bus neprotinga tą daryti kai pėsčiom užtruksi tiek pat ar tris kart greičiau nuvažiuosi su 10 autobusu.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė penkiolika Rodyti pranešimą

    tai žinoma, kad sukuria, bet pati kelionė (ar mes kalbame apie kažkokias kitas veiklas, kas generuoja BVP ir .t.t ar apie pačia kelionę?) visuomenei neša minusą per aplinkosaugą, per sveikatą ir t.t. Nereikia eiti į kraštutinumus.
    Net ir pati kelionė, be abejo, generuoja BVP.. Sutinku, kad tai gali kelti kitas išlaidas ir aplinkos problemas. Bet jeigu važiuojama pvz. elektriniu automobiliu? VT pas mus irgi kol kas ne šventas (kaip parodė tyrimas meta teršalų proporcionaliai ne mažiau nei lengvieji). Ir kelių autobusams reikia dar ir platesnių, tvirtesnių. Neužmirškime dar, kad dalis darbuotojų važinėja komerciniu transportu. Dabar skubių siuntų ir barborinių išaugo kartais lyginant kaip buvo penkeris metus atgal. Jie irgi generuoja pridėtinę vertę, nors gal ne viskas labai tvaru.
    Paspirtukais ne visur privažiuosi iki gamyklų ar logistikos centrų. Be to, ar 40-50 km per dieną būtų patrauklu ir patogu darbuotojui, ypač tamsiais žiemos rytais-vakarais?
    Aišku, jei gyveni Vrublevskio g., o dirbi Konstitucijos pr., tai gali fariziejiškai aiškinti, kokie visi blogi.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė penkiolika Rodyti pranešimą

    tai žinoma, kad sukuria, bet pati kelionė (ar mes kalbame apie kažkokias kitas veiklas, kas generuoja BVP ir .t.t ar apie pačia kelionę?) visuomenei neša minusą per aplinkosaugą, per sveikatą ir t.t. Nereikia eiti į kraštutinumus.
    Kraštutinumus čia tamsta siūlo. Alternatyva yra fabrikai miesto viduryje. Griaunam paupį, naujamiesčio loftus ir gražinam gamyklas kaip senais gerais laikais kai visi į darbą eidavo pėstute arba, blogiausiu atveju, pavažiuodavo kelias stoteles Dar yra variantas dusinti gamybą išvis. Tuo pačiu verčiant nemažą dalį žmonių emigruoti iš paskos.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Shernas Rodyti pranešimą

    Ko VT darbuotojai nori - jie išsakė aiškiai.
    Jei netiki - pažiūrėk į plastmasinė tupyklą Sėlių g. sename troleibusų žiede.
    Klausiu tavęs, ne VT darbuotojų.

    Komentuoti:


  • Shernas
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Ką pats, BLT (Bacon, Lettuce, Tomato?), siūlai? Gali rašyti papunkčiui.
    Ko VT darbuotojai nori - jie išsakė aiškiai.
    Jei netiki - pažiūrėk į plastmasinė tupyklą Sėlių g. sename troleibusų žiede.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Shernas Rodyti pranešimą

    Ne tankėja o TANKINAMAS. Ir kokia , BLT, VT plėtra, jei jau esamų VT vairuotojams normalių darbo salygų sudaryti ir algų išmokėti laiku nesugebama.
    Ką pats, BLT (Bacon, Lettuce, Tomato?), siūlai? Gali rašyti papunkčiui.

    Komentuoti:

Working...
X