Parašė abruo
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[VLN] Vilniaus senamiesčio eismo organizavimas ir gatvių tvarkymas
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Būtent. Kas dar blogiau - kai iš Skapo gatvės ir taip mažo pločio jo dar papildomai atriekia iškelti šaligatviai - nebėra vietos nei pėstiesiems, nei dviračiams, nei su vežimėliais, nei ir tom keliom parkuojamom (spėju vietinių) mašinoms. Ji pasidaro iš vis nebenaudojama. (Keiksmažodis), jei per visą plotį padarytų vieno lygio - būtų visiems gerai. O dabar - degradacija.Parašė abruo Rodyti pranešimą
 Kuriame galui ten reikalingi bortai? Tokioje gatvėje, kuri skirta tik įvažiavimui į kelis kiemus?
 - 2 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Teisingai padarė, be cirkų.Parašė Robyla Rodyti pranešimąTai vis dėl to nekeitė šių bordiūrų, paskutinis asfalto sluoknis, juostos supaišytos.
 - 2 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Vilniaus Senamiestis ir Centras vakar 17h piko metu
 
 
 
 
 
 Miesto širdį kertanti 5 juostų autostrada be automobilių eismo:
 
 
 Labai ramu ir čia, kur kiekvieną vakarą būna didžiulė spūstis:
  
 
 
 Senamiestis 22:00 vakare
 
 
 
 
 
 
 
 Važiuojamoji dalis atranda naują paskirtį:
 
 
 Man didžiausias malonumas vakar buvo tyla miesto centre be įprasto foninio transporto ūžešio. Labai tikiuosi, kad tą pastebėjo ir daugiau žmonių ir galbūt bus daugiau postūmio uždaryti daugiau gatvių eismui ir kitais būdais mažinti automobilių skaičių centre.
 - 33 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tikiuosi tai padės sumažinti žmonių, teigiančių kad be automobilių vietiniai restoranai pilnai užsilenks, skaičių. Nes tokių, deja, yra nemažai - galvoja kad jei jis su savo kibiru nenuvažiuos nuo durų iki durų, tai viskas kaip mat bankrutuos, toks jis svarbus klientas.Parašė Bluefox Rodyti pranešimą
 Man didžiausias malonumas vakar buvo tyla miesto centre be įprasto foninio transporto ūžešio. Labai tikiuosi, kad tą pastebėjo ir daugiau žmonių ir galbūt bus daugiau postūmio uždaryti daugiau gatvių eismui ir kitais būdais mažinti automobilių skaičių centre.
 - 12 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kas mane nustebino, kad nors senamiesčio gatvėse nebuvo nei vieno automobilio, daugelis pėsčiųjų ėjo tais siaurais, stulpais apstatytais ir kreivais šaligatviais (ką iš dalies galima pastebėti nuotraukose). Ant tiek yra visiems įkalta, kad bet kokiu atveju negalima trukdyti vairuotojams...
 - 5 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 čia gal dėl to kad NATO kortežai dar daug kur važinėjo ir nesinorėjo jiems lysti po ratais. Pilies gatvėje, pavyzdžiui (kur atvažiuoti automobiliui nėra iš kur), užvakar visi vaikščiojo važiuojamąja kelio dalimi.Parašė Kaid Rodyti pranešimąKas mane nustebino, kad nors senamiesčio gatvėse nebuvo nei vieno automobilio, daugelis pėsčiųjų ėjo tais siaurais, stulpais apstatytais ir kreivais šaligatviais (ką iš dalies galima pastebėti nuotraukose). Ant tiek yra visiems įkalta, kad bet kokiu atveju negalima trukdyti vairuotojams...
 - 2 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Pilies g. ir taip nevyksta automobilių judėjimas. Bet pvz. Trakų, Vilniaus, Klaipėdos, Dominikonų g. vienas kitas ėjo važiuojamąja dalimi, kai tik po pusės valandos 3 automobilių kortežas pravažiavoParašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
 čia gal dėl to kad NATO kortežai dar daug kur važinėjo ir nesinorėjo jiems lysti po ratais. Pilies gatvėje, pavyzdžiui (kur atvažiuoti automobiliui nėra iš kur), užvakar visi vaikščiojo važiuojamąja kelio dalimi.
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Čia jau yra lietuvių mentaliteto dalis (kaip ir rusų, ukrainiečių ir kitų postsovietų, gal nebent estai jau atsikratė šito, nors nežinau tiksliai kokia ten pas juos situacija), ypač vyresnių kartų. Tas labai puikiai matosi kai grįžti į Lietuvą po ilgesnio buvimo Skandinavijoje. Važiuoji link perėjos jau 20km/h ir aiškiai stabdai, iki perėjos dar toli, o ten stovintis žmogus net bijo koją ant perėjos įkišti kol tu arba pilnai nesustosi, arba neparodysi, kad eitų. Na arba išvis stovi prie perėjos, pamato mašina, padaro porą žingsnių atgal ir rodo, kad pravažiuotum nes gi tu su mašina, tai ko čia jis stabdys mašiną veltui...Parašė Kaid Rodyti pranešimąAnt tiek yra visiems įkalta, kad bet kokiu atveju negalima trukdyti vairuotojams...
 - 2 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Čia ne mentalitetas, čia savisauga. Dar visai neseniai eit per perėją buvo arba draudžiama (kol nesustoja praleist) arba pavojinga, nes niekas nestodavo. Kituose miestuose, beje, dar irgi nėra garantijos, kad sustos. Vilniuje situacija gana gera šiuo klausimu.Parašė ttttt Rodyti pranešimą
 Čia jau yra lietuvių mentaliteto dalis (kaip ir rusų, ukrainiečių ir kitų postsovietų, gal nebent estai jau atsikratė šito, nors nežinau tiksliai kokia ten pas juos situacija), ypač vyresnių kartų. Tas labai puikiai matosi kai grįžti į Lietuvą po ilgesnio buvimo Skandinavijoje. Važiuoji link perėjos jau 20km/h ir aiškiai stabdai, iki perėjos dar toli, o ten stovintis žmogus net bijo koją ant perėjos įkišti kol tu arba pilnai nesustosi, arba neparodysi, kad eitų. Na arba išvis stovi prie perėjos, pamato mašina, padaro porą žingsnių atgal ir rodo, kad pravažiuotum nes gi tu su mašina, tai ko čia jis stabdys mašiną veltui...
 - 10 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tas irgi, bet ir labai įsišaknyjęs mentaliteto dalykas taip pat. Pvz pats esu girdėjęs, kaip močiutė prie perėjos kokių 8-10 metų anūkui sakė "visada reikia praleisti mašiną, nes jai sunkiau sustoti, nei tau"Parašė Creatium Rodyti pranešimą
 Čia ne mentalitetas, čia savisauga.  
 
 Na ir aišku prie tavo argumento dar prisideda tai, kad mūsų net D kategorijos gatvės dažnai atrodo kaip autostrados, tai čia kaip ir naturali reakcija bijoti eiti per tokias.
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Nieko keisto, normalus žmogus eina šaligatviu. Dėl 2 dienų niekas tokių įpročių nekeis.Parašė Kaid Rodyti pranešimąKas mane nustebino, kad nors senamiesčio gatvėse nebuvo nei vieno automobilio, daugelis pėsčiųjų ėjo tais siaurais, stulpais apstatytais ir kreivais šaligatviais (ką iš dalies galima pastebėti nuotraukose). Ant tiek yra visiems įkalta, kad bet kokiu atveju negalima trukdyti vairuotojams...
 - 2 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Nemačiau kad kas nors dalintųsi:
 
 Visuomenės apklausa apie Vilniaus senamiestį: kaip gyvename, ką vertiname ir turime išsaugoti?
 
 
 Nemaža dalis apklausos skirta būtent susisiekimui. Pasisakykite kaip "neRa kUr PaRkOci, GaTvĖs pEr SiAuRos, DaUgiAu EkSfALto!!!!!!!"
 
 
 - 5 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tinklapis kaip kokio 1995 metų dizaino. Bet šiaip gera apklausa, tik ir vėl, neaišku, kur tie rezultatai nueis ir kas su jais bus daroma (ar išvis bus daroma).Parašė Cer Rodyti pranešimąNemačiau kad kas nors dalintųsi:
 
 Visuomenės apklausa apie Vilniaus senamiestį: kaip gyvename, ką vertiname ir turime išsaugoti?
 
 
 Nemaža dalis apklausos skirta būtent susisiekimui. Pasisakykite kaip "neRa kUr PaRkOci, GaTvĖs pEr SiAuRos, DaUgiAu EkSfALto!!!!!!!"
 
 Geriausia, kad galima matyti visus atsakymus. Eilinį kartą daug verkšlenančių dėl kilpinio eismo, kurio, kaip aiškėja, nebebus, nes buvo patvirtinta, kad stulpeliai, kuoliukai ir kiti įtaisai, kuriuos nuėmė prieš NATO summitą nebebus grąžinti:
 https://madeinvilnius.lt/transportas...guliuos-eisma/
 Vėl šnekama apie kameras, jei jos išvis pradės kažkada veikti ne testavimo režimu, o baudos, jei tokias ir ryšis skirti, bus tiesiog „važiuoju kaip noriu“ mokestis daliai atvažiuojančiųjų.
 Paskutinis taisė abruo; 2023.08.03, 11:06.Lietuva visiems.
 - 2 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Baigsis taip, kad tas kameras išvis išjungs neribotam laikui prisidengiant ,,techniniais neskalndumais'' ir toks ,,atmazas'' bus panaudotas vėl grąžinti tranzitinį eismą į senamiestį. Žinau, kad skamba gan ciniškai, bet tai ką aš pamačiau atėjus dabartinei valdžiai į VMS ir ką jiems darant su susisiekimo infrastruktūra mieste man kyla klausimas kur yra dugnas.
 - 9 patinka
 Comment




Comment