Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus senamiesčio eismo organizavimas ir gatvių tvarkymas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Kilpinio eismo naikinimas duoda savo rezultatus.
    Lietuva visiems.

    Comment


      Parašė liootas Rodyti pranešimą
      17 val. Vilniaus senamiestyje. Norime būti Švedija ar nenorime?

      su tom masinom ziauriai ir parkavimas dar senamiesti..o turetu but atstatyta Baznycia sioje vietoje ir parkelis paremontuotas, dabar turim parkofka ir tranzitini eisma.
      Paskutinis taisė deep'as; 2023.11.05, 22:35. Priežastis: Nuotrauku citavimas
      "I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002


      - George W. Bush President of the USA

      Comment


        Kaip MRU absolventas remontuoja senamiestį. Projekto internete nepavyko rasti, tik vienintelę info apie Šiaulių g., tai kad bus aksfaltuojama (https://vilnius.lt/lt/savivaldybe/mi...ojamos-gatves/), tuo tarpu apie šaligatvių remontą neužsimenama nieko.

        Nuskustas viršutinis egsvalto sluoksnis.
        Click image for larger version

Name:	PXL_20231104_170550008.jpg
Views:	1208
Size:	1,36 MB
ID:	2087346
        Šioje vietoje šaligatvis susiaurėja iki vienos plytelės. Neužfiksavau vaizdo visu gražumu, tai toliau keletas screenshotų iš google maps.
        Click image for larger version

Name:	PXL_20231104_170608895.jpg
Views:	1219
Size:	1,83 MB
ID:	2087347
        Click image for larger version

Name:	Capture.PNG
Views:	1230
Size:	1,59 MB
ID:	2087348
        Click image for larger version

Name:	Capture1.PNG
Views:	1227
Size:	1,73 MB
ID:	2087349
        Ir juokingiausia dalis, kad aksvalduojama gatvė, kurioje draudžiamas motorinių transporto priemonių eismas, draudžiamas parkavimas, bet eksvaldas vietomis 6 metrų pločio, kuris galiausiai susiaurėja iki 2.5 metro prieš sankryžą. Nežinau koks genijus sugalvoja gatvėje, kurioje draudžiamas eismas kloti nauja aksfaltą ir palikt Bakhmuto lygio pėsčiųjų infrastruktūrą (iš tikro tai žinau - ukvedys Valdas).
        Click image for larger version

Name:	PXL_20231104_170642535.NIGHT.jpg
Views:	1237
Size:	1,84 MB
ID:	2087345

        Comment


          ,,aksvalduojama gatvė, kurioje draudžiamas motorinių transporto priemonių eismas, draudžiamas parkavimas, bet eksvaldas vietomis 6 metrų pločio, kuris galiausiai susiaurėja iki 2.5 metro prieš sankryžą.''

          You cant make this shit up.

          Nusikalstamo lygio veikla.

          Comment


            Pasinaudojau Nyderlandų sukurtu tinklapiu arba, kitaip dirbtiniu intelektu, kad sutvarkytų Šv. Stepono gatvę.

            Prieš:
            Click image for larger version

Name:	1.JPG
Views:	901
Size:	91,2 kB
ID:	2088569

            Dabar:
            Click image for larger version

Name:	2.jpg
Views:	895
Size:	121,7 kB
ID:	2088570


            Po:
            Click image for larger version

Name:	3.JPG
Views:	887
Size:	78,7 kB
ID:	2088571

            Comment


              Taigi vairuotojų genocidas! Kur Senamiesčio kiemelyje SUV laikančio piliečio teisė su mašina nuvažiuoti į Senukus (arba sergančią motiną į Santariškes)???

              Comment


                Parašė Zefyras Rodyti pranešimą
                Taigi vairuotojų genocidas! Kur Senamiesčio kiemelyje SUV laikančio piliečio teisė su mašina nuvažiuoti į Senukus (arba sergančią motiną į Santariškes)???
                Dar neatradau arba nėra sukurto amerikiečių dirbtinio intelekto, kur nugriautų senamiestį ir paverstų viską greitkeliais ir parkingais

                Comment


                  Senamiestyje tie suknisti po 70 cm pločio šaligatviai iš abejų pusių atima iš jau ir taip siauros erdvės net 1,4 pločio ruožą, kuris yra nenaudojamas.

                  Comment


                    Parašė Kaid Rodyti pranešimą

                    Dar neatradau arba nėra sukurto amerikiečių dirbtinio intelekto, kur nugriautų senamiestį ir paverstų viską greitkeliais ir parkingais
                    Yra sukurtas, vadinasi Benkunskas

                    Comment


                      Parašė Kaid Rodyti pranešimą
                      Click image for larger version

Name:	3.JPG
Views:	887
Size:	78,7 kB
ID:	2088571
                      "A kaip su mašыna pravažioci?"

                      "Gėjstrininkai nipravažios, visi žmonės sudiags..."

                      Comment


                        Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                        Yra sukurtas, vadinasi Benkunskas
                        Žmogus į rinkimus ėjo su šūkiu "Vilniuje turi būti mažiau Minsko ir daugiau Briuselio"

                        Comment


                          Na, jis ne melavo.

                          A 2014 analysis by the company Inrix ranked Brussels as one of the two most congested cities in Europe or North America, with the average driver spending 83 hours annually stuck behind the wheel.
                          https://www.bloomberg.com/news/featu...r-driving-less

                          Tik pamiršo, kad Briuselis su tuo kovoja, o ne skatina dar didesnę priklausomybę.

                          Comment


                            Parašė ttttt Rodyti pranešimą

                            Žmogus į rinkimus ėjo su šūkiu "Vilniuje turi būti mažiau Minsko ir daugiau Briuselio"
                            Bet, kad gatves net Minske ar Maskvoje humanizuoja.



                            Flickr

                            Comment


                              Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                              Bet, kad gatves net Minske ar Maskvoje humanizuoja.
                              "Tai ka ten tie rytai ir vakarai supranta, pralaidumas svarbiausia, akivaizdu gi kad reikia pravazioci"

                              Comment


                                Facebook grupėje pamačiau komentarą iš savivaldybės dėl Maironio gatvės:

                                2023-iaisiais Savivaldybė inicijavo Maironio gatvės sutvarkymo projektą. Projekto apimtyje planuojama rekonstruoti gatvėje paklotus inžinerinius (vandentiekio, nuotekų, šilumos) tinklus bei sutvarkyti gatvės erdvę: įrengti dviračių taką, atnaujinti pėsčiųjų takų ir gatvės važiuojamosios dalies dangas, pagal galimybę pasodinti želdinius. Šiuo metu rengiamas projektas, statybos darbus planuojame pradėti 2025 m.
                                Kaip suprantu, laukiam viešinimo

                                Comment


                                  Parašė Kaid Rodyti pranešimą
                                  Facebook grupėje pamačiau komentarą iš savivaldybės dėl Maironio gatvės:



                                  Kaip suprantu, laukiam viešinimo
                                  Aš visai nelaukiu. Nuojauta kužda, kad trinkelių važiuojamoje dalyje nebus (nebent priešais Onos bažnyčią), o šaligatviai bus su standartinio aukščio bortais ir pilkomis plytelėmis.
                                  Lietuva visiems.

                                  Comment


                                    Parašė abruo Rodyti pranešimą

                                    Aš visai nelaukiu. Nuojauta kužda, kad trinkelių važiuojamoje dalyje nebus (nebent priešais Onos bažnyčią), o šaligatviai bus su standartinio aukščio bortais ir pilkomis plytelėmis.
                                    Taip. Nors iš vienos pusės ruošiamas projektas (taip ir turi būti), bet matant kas pradėjo vykti prie dabartinės valdžios tai visko galima tikėtis ir net to ko nesitikėtum. Man neramu, kad jie net ruošdami projektą ras atmazų kaip daryti neatitikimus STR, pėsčiųjų infros geros praktikos taisyklėms, kurias patys publikuoja VMS tinklapyje ir tt... O jei ir padarys projektą nors kiek nesusipykus su protu, tai neramu, kad bus asfaktas ir betoninių plytelių šaligatviai abipus, eismai kaip po senovei atskriti, pristatyta barjerų, kad atskirti dviratininkus ir tt.... Misionierių sodų atkarpa palikta pakilimo takas (per sodą iš vis reikėtų naikinti gatvę - autotansporto nebeleisti).

                                    Comment


                                      Idomu ar yra kokiu planu ka daryti su parkovke Barboros Radvilaites gatveje, kitoje gatves puseje nuo socdemu bustines ar turizmo informacijos centro. Ten praeiti pesciomis ypac nemalonu - saligatvio praktiskai nera, medziu sakos krenta i galva. Logiskai mastant, turetu buti platinamas saligatvis, parkavima perdarant i lygiagretu, bet tai reikstu, kad sumazinama parkavimo vietu plius sunkiau parkuotis, tai priestarautu Benkunsko filosofijai

                                      Comment


                                        Parašė TIME Rodyti pranešimą
                                        Idomu ar yra kokiu planu ka daryti su parkovke Barboros Radvilaites gatveje, kitoje gatves puseje nuo socdemu bustines ar turizmo informacijos centro. Ten praeiti pesciomis ypac nemalonu - saligatvio praktiskai nera, medziu sakos krenta i galva. Logiskai mastant, turetu buti platinamas saligatvis, parkavima perdarant i lygiagretu, bet tai reikstu, kad sumazinama parkavimo vietu plius sunkiau parkuotis, tai priestarautu Benkunsko filosofijai
                                        Nelabai ten kas kur eina, nebent iki tų pačių automobilių, nes į Katedros aikštę patogiau pro parkelį.
                                        Flickr

                                        Comment


                                          Benkunskas Ramanausko laidoje sake, kad Tilto gatve bus humanizuojama - siaurinamas kelias, irrengiamas dviraciu takas, platesnis saligatvis. Siuo metu rengiamas projektas. Aisku, neiasku kiek galima juo tiketi, veikejas meluoti yra megejas

                                          Comment

                                          Working...
                                          X