Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus senamiesčio eismo organizavimas ir gatvių tvarkymas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė ttttt Rodyti pranešimą

    Kokio PR?



    Niekas nekalba apie norą tvarkingai gyventi, kalbama apie užsiciklinimą dėl kažkokių dalykų. Pažiūrim į tvarkingiausiai gyvenančias šalis iš kurių mum reikia imti pavyzdį - infrastruktūra ir viešosios erdvės daromos iš kokybiškų, naturaliai atrodančių medžiagų be kažkokio užsiciklinimo dėl "kad tik kuo lygiau ir kuo labiau blizgėtų". Pažiūrim į visokias Baltarusija/Ukrainas/Rusijas/Kazachstanus, kur absoliuti dauguma žmonių gyvena purve - sostinėse ir didesniuose miestuose, bandant overkompesuoti, daroma lyg ne žmonėms, o atvirukams, pagal geriausias sovietines tradicijas, o švaistoma tiek, už kiek olandai, vokiečiai, danai, švedai, norvegai ar suomiai ten pat būtų pastatę 2-3 gatves/parkus/skverus/etc tik dar labiau humanizuotas, jaukias ir atrodančias naturaliai.

    Tai yra tiesiog mentaliteto dalykas. Žmogus augęs nepasiturinčioje aplinkoje sovietmečiu/devyniasdešimtaisiais, staiga praturtėjęs ir nusipirkęs butą Senamiestyje irgi šaus gipskartonį per visas sienas ir viską gražiai užtinkuos, nes "taip tvarkingiau", o tai žinai tos XVIII amžiaus plytų sienos nėra lygios, tai žinai kokia čia tvarka...
    Savivaldybė be galimybės daryti PR nedaro nieko.

    Tvarkingiausia gyvenančias šalis tai čia tokias kaip Singapūras ar Šveicarija? Na gerai kad bent kokios Pramcūzsijos nepanaudojai kaip pavyzdžio.

    Taip, tikrai yra mentaliteto dalykas norėti kad būtų padaryta tvarkingai ir gražiai, o ne "kai jau gausis, svarbu kad daugiau".

    Comment


      Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

      Savivaldybė be galimybės daryti PR nedaro nieko.

      Tvarkingiausia gyvenančias šalis tai čia tokias kaip Singapūras ar Šveicarija? Na gerai kad bent kokios Pramcūzsijos nepanaudojai kaip pavyzdžio.

      Taip, tikrai yra mentaliteto dalykas norėti kad būtų padaryta tvarkingai ir gražiai, o ne "kai jau gausis, svarbu kad daugiau".
      Jūsų kaip pavyzdys pateikta Šveicarija kaip tik patvirtina mano teiginius

      Štai kelios random vietos Berne (sąžiningai neieškojau specialiai, "nusileidau" į 5 skirtingas vietas ir štai 3 iš jų):

      Click image for larger version

Name:	03135.png
Views:	1105
Size:	1,26 MB
ID:	2057266

      Click image for larger version

Name:	03344.png
Views:	1109
Size:	1,40 MB
ID:	2057267

      Click image for larger version

Name:	03603.png
Views:	1101
Size:	1,42 MB
ID:	2057268

      Tą patį padariau ir Singapūre, tiesą sakant nežinojau kokia ten situacija ir nesitikėjau tokios sovietijos, na bet jeigu jums patinka - skonio reikalas...

      Click image for larger version

Name:	03715.png
Views:	1095
Size:	818,5 kB
ID:	2057269

      Click image for larger version

Name:	03821.png
Views:	1100
Size:	1,02 MB
ID:	2057270

      Click image for larger version

Name:	04053.png
Views:	1096
Size:	1,41 MB
ID:	2057271


      Comment


        Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
        Manes tai labiau (ne)stebina, kad granitinius bortus jie deda prie automobiliniu gatviu kur juos matysi tik is automobilio lango, o paciam Senamiestyje beveik visur betoniniai.
        Nezinau ar tikrai daug prasmes deti automobiliams granitinius bortus, nes bent ziurint i Virsuliskiu g problema buvo ne tiek kad jie trupa, o kad apskritai gatves sonai issibanguoja. Uzvaziuojant ant borto jis visas pasikreipia ir prasmenga apacion su metais, tas pats juk atsitiks ir su granitiniais.
        Kiek teko matyti užsienyje bortai arba mažesni, arba 2/3 po žeme. O Lietuvoje 1/2.

        Comment


          Parašė ttttt Rodyti pranešimą

          Jūsų kaip pavyzdys pateikta Šveicarija kaip tik patvirtina mano teiginius

          Štai kelios random vietos Berne (sąžiningai neieškojau specialiai, "nusileidau" į 5 skirtingas vietas ir štai 3 iš jų):
          Ir dar asfaltuoti šaligatviai

          Comment


            Parašė Blaze Rodyti pranešimą

            Kiek teko matyti užsienyje bortai arba mažesni, arba 2/3 po žeme. O Lietuvoje 1/2.
            manyčiau priežastis banali ir primityvi - žemesnis bortas leidžia ant jo lengviau užvažiuoti automobiliams. Visų tų bolt'ų, wolt'ų ir kitų iš serijos "aš čia penkioms minutėms".

            Comment


              Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą

              manyčiau priežastis banali ir primityvi - žemesnis bortas leidžia ant jo lengviau užvažiuoti automobiliams. Visų tų bolt'ų, wolt'ų ir kitų iš serijos "aš čia penkioms minutėms".
              Bet vis tiek užvažiuoja. Ir labiau pažeidžia borta.

              Comment


                Ar pastebėjote, kad prieš savaitę dvi, visa centrinė miesto dalis buvo privaryta gatvių tiesimo technikos, o dabar viskas dingę, palikta nepabaigti Pedagiginio žiedas, Žalgirio g. ir t.t.? Strateginė pauzė?
                Paskutinis taisė thisisgoodnews; 2023.06.14, 12:48.

                Comment


                  Parašė thisisgoodnews Rodyti pranešimą
                  Ar pastebėjote, kad prieš savaitę dvi, visa centrinė miesto dalis buvo privaryta gatvių tiesimo technikos, o dabar viskas dingę, palikta nepabaigti Pedagiginio žiedas, Žalgirio g. ir t.t.? Strateginė pauzė?
                  Grinda išvažiavo asfaltuoti Pylimo g. ir Žygimantų g.

                  Labai prastas darbų organizavimas. Tas pats buvo su Pylimo g., nufrezavo ir beveik mėnesį viskas skendo dulkėse ir teko važinėti duobėtu žvyrkeliu

                  Comment


                    Parašė thisisgoodnews Rodyti pranešimą
                    Ar pastebėjote, kad prieš savaitę dvi, visa centrinė miesto dalis buvo privaryta gatvių tiesimo technikos, o dabar viskas dingę, palikta nepabaigti Pedagiginio žiedas, Žalgirio g. ir t.t.? Strateginė pauzė?
                    Pedagoginio žeide lankausi kelis kartus per savaitę, tai ten progresas vyksta. Bent jau vakar mačiau pokytį.

                    Comment


                      Parašė thisisgoodnews Rodyti pranešimą
                      Ar pastebėjote, kad prieš savaitę dvi, visa centrinė miesto dalis buvo privaryta gatvių tiesimo technikos, o dabar viskas dingę, palikta nepabaigti Pedagiginio žiedas, Žalgirio g. ir t.t.? Strateginė pauzė?
                      O nepastebėjote, kad taip jau daroma kokius 6 metus?

                      Tai yra standartinė VMS darbų eiga:

                      1. Aptveria ir nugriauna visą esamą infrastruktūrą gerais tempais, taip, kad atrodo "na va, pagaliau gal pradėjo normaliai dirbt..."

                      2. Išvaro kažkur kitur ir padaro tą patį.

                      3. Kartoja tai daug kartų, kol kitur absoliučiai nevyksta jokie darbai ir žmonėms sukeliama daug nepatogumų dėl gatvių uždarymų, šaligatvių nepraeinamumo, purvo ir t.t.

                      4. Atveža 2-3 statybininkus, kurie kažką ten krapšto ir imituoja darbą.

                      5. Svylančiom subinėm pradeda dirbti pilnais tempais ir greitai pabaigia darbus su bent 2-3 mėnesių vėlavimu.

                      Comment


                        Parašė ttttt Rodyti pranešimą
                        Švedijoje labai dažnai naudojami mažiau apdirbti ir daugiau tekstūros turintys bordiūrai, kas sumažina kainą (...)
                        O "mažiau viešuose" gatvėse... naudojami išvis štai tokie luitai, kas yra dar pigiau ir padaręs vieną kartą gali pamiršti apie juos šimtmečiams:
                        Ir nuėjęs su Streetview į pirmą pasitaikiusį Stokholmo priemiesti radau kilometrus aptrupėjusių betoninių bordiūrų.

                        Grįžtant į realybę. Kelių, gatvių tiesime, kur medžiagos matuojamos kilometrais paprastai naudojama kuo daugiau vietinių medžiagų. Granitas ir kitokie akmenys Švedijai yra vietinė medžiaga, tuo tarpu LT vietinės medžiagos yra cementas ir žvyras.

                        Nesupraskite neteisingai - aš visom keturiom už akmeninius bortus. Tam pačiam Kaune smetoniniai bortai ir laiptai iki šiol puikiai tarnauja. Ir reprezentacinėse vietose tikrai reikėtų nepagailėti tų kelių papildomų eurų. Bet kitur - neturim mes tiek akmenų.
                        It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                        Comment


                          Parašė Tomas Rodyti pranešimą

                          Ir nuėjęs su Streetview į pirmą pasitaikiusį Stokholmo priemiesti radau kilometrus aptrupėjusių betoninių bordiūrų.

                          Grįžtant į realybę. Kelių, gatvių tiesime, kur medžiagos matuojamos kilometrais paprastai naudojama kuo daugiau vietinių medžiagų. Granitas ir kitokie akmenys Švedijai yra vietinė medžiaga, tuo tarpu LT vietinės medžiagos yra cementas ir žvyras.

                          Nesupraskite neteisingai - aš visom keturiom už akmeninius bortus. Tam pačiam Kaune smetoniniai bortai ir laiptai iki šiol puikiai tarnauja. Ir reprezentacinėse vietose tikrai reikėtų nepagailėti tų kelių papildomų eurų. Bet kitur - neturim mes tiek akmenų.
                          Visų pirma, jeigu jūs jau streetview'inot Stokholmo priemiesčius, tai turbūt matėt, kad ten ir "sovietinių" rajonų pakankamai daug. Tai nereiškia, kad dabar jie statytų juos tokius pačius. Praeity švedai darė nemažai klaidų, iš kurių padarė išvadas ir stengiasi jų nebekartoti.

                          Antra, niekur nesu rašęs, kad granitiniai bortai turi būti visur, ypač priemiesčiuose. Asmeniškai man yra visiškai dzin kokie bortai yra kur nors Kalnėnuose, Guriuose ar kitoje Vilniaus suburbijoje, nes ten nėra jokio eismo apart vietinių ir juolab šaligatviais (tad ir betoniniai bortai laikys ilgiau), nes tokie rajonai faktiškai net nėra miesto dalis ir rūpi tik vietiniams, ir galiausiai, nes ta infrastruktūra dažniausiai būna statoma vystytojų, kurie užstato patį rajoną, tad jeigu jiems nerūpi, tai man tuo labiau...

                          Trečia, tos papildomos investicijos yra lašas į jūrą, jeigu lyginti ne su betoninio borto kaina "čia ir dabar", o su tuo, kad betoninius bortus teks pilnai keisti kas 15-20 metų, o tuos "Šimašiaus sausaininius" tai išvis jau dabar daug kur reika keisti, nors praėjo 3-4 metai nuo darbų pabaigos.

                          Tai nėra kažkoks rocket science, jeigu turite problemų su dantim ir esat kvailas - eisite pas pigiausiai įmanomą gydytoją ir rinksitės pigiausias medžiagas plomboms, o po 2 metų vėl eisite ten pat ir mokėsite jau daugiau, o dar po 3 mokėsite dar daugiau, nes paslaugos kasmet brangsta. Jeigu nesat kvailas - padarote vieną kartą kokybiškai, susimokat daugiau ir pamirštate apie problemą.

                          Comment


                            Ačiū, kapitone.
                            It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                            Comment


                              Parašė ttttt Rodyti pranešimą
                              O nepastebėjote, kad taip jau daroma kokius 6 metus?
                              galimai taip. kadangi gyvenu šalia šios vietos, matau ją kasdien, tai nustebino tai, kad pirmąkart pamačiau tiek sumobilizuotos ir taip greitai, technikos, viską išgriaužė, išlygino, dalimis nutiesė vieną, antrą asfalto sluoksnį, viskas vyko labai greitai. ryte išvažiuojant, vakare grįžtant ir kitą rytą vėl važiuojant, pokytis buvo labai ženklus. ir tada viskas sustojo, tai atrodo keliose vietose beliko patiesti viršutinį sluoksnį ir nupiešti juostas.

                              kita mintis - suprantu, kad didžiąja dalimi šie darbai vyksta ruošiantis NATO summitui, ypač tokios vietos, kaip Goštauto g. prie Seimo, na gal ir tas pats P žiedas, tačiau galimai dalis įtakos yra ir dėl pasikeitusio mero. Įdomu bus pastebėti, kaip gatvių atnaujinimas vyks (arba ne) summitui pasibaigus.

                              Comment


                                Parašė thisisgoodnews Rodyti pranešimą
                                Įdomu bus pastebėti, kaip gatvių atnaujinimas vyks (arba ne) summitui pasibaigus.
                                Niekaip nevyks, nelabai tikiu Benkunsko pazadais kasmet varyt po 100 km. Tas pats buvo pries 2014 Vilniaus NATO summita su tokiais pat pazadais. Tais metais perklojo labai daug gatviu, kitais metais ir dar N metu paskui nedare beveik nieko.

                                Comment


                                  Parašė Tomas Rodyti pranešimą

                                  Ir nuėjęs su Streetview į pirmą pasitaikiusį Stokholmo priemiesti radau kilometrus aptrupėjusių betoninių bordiūrų.
                                  Gal gali įmesti URL?

                                  Comment


                                    „Remontuojant Skapo gatvę bus paliekama klinkerinė danga. Kelio bortai ir šaligatviai taip pat bus suremontuoti, jie bus granitiniai”, – pakomentavo Vilniaus miesto savivaldybė.
                                    https://madeinvilnius.lt/transportas...O6BWOYQksOIyw4

                                    Įdomu ar KPD įsikiš ar ne?

                                    Comment


                                      Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

                                      Niekaip nevyks, nelabai tikiu Benkunsko pazadais kasmet varyt po 100 km. Tas pats buvo pries 2014 Vilniaus NATO summita su tokiais pat pazadais. Tais metais perklojo labai daug gatviu, kitais metais ir dar N metu paskui nedare beveik nieko.
                                      Tai ir dabar taip bus. Pinigų reikės griūnantiems tiltams.

                                      Comment


                                        Kuriame galui ten reikalingi bortai? Tokioje gatvėje, kuri skirta tik įvažiavimui į kelis kiemus?
                                        Lietuva visiems.

                                        Comment


                                          Tai nesikiš, nes turbūt šaligatvius išlaikys tų 30 cm (ar kiek ten) pločio

                                          Comment

                                          Working...
                                          X