Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[E67] [A8] Kaunas - Sitkūnai - Panevėžys ("Via Baltica")
Collapse
X
-
Nutrauktas „Via Baltica“ konkursas
Lietuvos automobilių kelių direkcija kreipėsi į Viešųjų pirkimų tarnybą (VPT) dėl galimybės nutraukti beveik 70 mln. Lt vertės „Via Baltica“ rekonstrukcijos konkursą.
VPT, išnagrinėjusi situaciją, leido direkcijai nutraukti kelio ruožo Panevėžys-Aristava-Stkūnai kelio dangos rekonstrukcijos projektą ir su juo susijusį techninės priežiūros projektą.
Teigiama, kad projektų nėra toliau tikslinga vykdyti, kadangi iki šiol nėra skirta Europos Sąjungos struktūrinė parama jiems finansuoti.
„Buvo kreiptasi į Susisiekimo ministeriją su prašymu projektą iš rezervinių projektų sąrašo perkelti į valstybės projektų sąrašą ir projekte numatytų darbų vykdymui skirti 67,587 mln. Lt, tačiau projektas liko rezervinių projektų sąraše“, - rašoma VPT dokumente.
Komentuoti:
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąPinigų metimas į balą...
Tą kelią reikia platinti ir pirmas juostas įrengti, pritaikant maksimaliom ašies apkrovom.
Komentuoti:
-
Nesuprantu kaip dar kitaip gali būti dėl ašinės aprovos... Be to maksimali turėtų būti ir miestų gatvėse, kuriomis važiuoja sunkvežimai (pvz. Klaipėdoje link Tarptautinės jūrų perkėlos), bei juostuose kur intensyvus autobusų eismas, stotelėse.
Komentuoti:
-
Parašė Xedos Rodyti pranešimąVėl bus keičiama Via Baltica danga.....Nors pažiūrėjus į Google Maps Street View, mintis gal ir visai nebloga....
Tą kelią reikia platinti ir pirmas juostas įrengti, pritaikant maksimaliom ašies apkrovom.
Komentuoti:
-
Apskritai, kad tiek mažai to progreso čia padaryta (neskaitant sumautų dangos stiprinimų) per paskutinius 10 metų turėtu būti nusikaltimas, įdomu kiek dar reikes laukt, kol normalūs darbai ten pagaliau prasides...
Komentuoti:
-
Ir dar vidurine juosta vaziuot nei sis nei tas. O jei is priekio nepasitrauks? Kiti dar pypsiu spaudzia..
Komentuoti:
-
Parašė LBP Rodyti pranešimąGalėtų ir išplėsti iki 2+2, nes parodija kažkokia, o ne transeuropinio kelių tinklo dalis. Eilinis provincijos kelias, kurio aš pats asmeniškai kiek įmanoma vengiu
Komentuoti:
-
Galėtų ir išplėsti iki 2+2, nes parodija kažkokia, o ne transeuropinio kelių tinklo dalis. Eilinis provincijos kelias, kurio aš pats asmeniškai kiek įmanoma vengiu
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Vėl bus keičiama Via Baltica danga.....Nors pažiūrėjus į Google Maps Street View, mintis gal ir visai nebloga....
Transeuropinio tinklo kelio E67 (VIA BALTICA) plėtra. Dangos rekonstravimo II etapas
Rekonstruojamos trasos ilgis – 15,04 km.
Esamo magistralinio kelio A8 Panevėžys–Aristava–Sitkūnai 8,32–23,36 km atkarpa rekonstruojama
pagal II kelio kategorijai keliamus reikalavimus: dangos tipas – asfaltas, kelio plotis – 12,0 m,
kelio dangos plotis – 9,0 m, važiuojamosios dalies plotis – 7,00 m, eismo juostų skaičius – 2.
Projekte numatomas lietaus vandens nuvedimas, pralaidų įrengimas, durpyno šalinimas, polių kalimas
ir drenažo inžinerinių įrenginių rekonstravimas, elektros perdavimo linijų rekonstravimas, apšvietimo
sankryžose įremgimas, viaduko 16,44 km rekonstravimas, nuovažų ir apjungiamųjų kelių
įrengimas, aplinkosauginių ir eismo saugumo priemonių taikymas.
Komentuoti:
-
IX fortas - Sitkūnai 3+3 irgi gerai būtų. Bet ten vėl begalė žemvaldžių įsikiš.
Komentuoti:
-
Keista, kad VIA Baltica iki šiol dar nėra išskirtinio statuso projektas. Tikiuosi planai duoti išskirtinį statusą nepasibaigs su lyg rinkimų pabaiga.
Mano nuomone dabar automagistralę padaryti svarbiausia Kaunas-Marijampolė-Lenkijos siena, o tada jau dėlioti atkarpas, kaip tarkime Sitkūnai-Kėdainiai ir panašiai ir judėti mažomis atkarpomis į bendrą automagistralės statuso kelią.
Komentuoti:
-
Parašė sleader Rodyti pranešimą...Iš esmės jeigu būtu didesni srautai...
2+1, arba latvių 11m kelias kaip tik tokiem srautams. Ir kaina nedidele, ir išlaikymas ne toks brangus, ir nereikia sklypų išpirkinėti...
Komentuoti:
-
Gal su laiku ir atsiras poreikis ten 2+2 kelio. Iš esmės jeigu būtu didesni srautai ir visas kelias A9 nuo Šiaulių iki Panevėžio pavirstu greitkeliu, tuomet naudingas būtu ir greitkelis Via Balticos atkarpoje tarp A1 ir Panevėžio. Tada jau šalies mastu susiformuotų geras aukštos kategorijos kelių tinklas.
Komentuoti:
-
Manyčiau, kad logiška būtų padaryti magistralę nuo nuo sienos su Lenkija (ir toliau Lenkijoje) iki Panevėžio, o tai reikštų, kad papildomas juostas reikėtų tiesti nuo sienos iki Mauručių bei nuo Sitkūnų iki Panevėžio.
Komentuoti:
-
Parašė ZXS Rodyti pranešimąAteityje magistralė „Via Baltica“ turės atitikti automagistralėms keliamus reikalavimus.
Skaitykite daugiau: http://verslas.delfi.lt/automoto/via...#ixzz1wukyKuAt
Atnaujinimas iki 3 juostų Panevežio aplinkkelyje kaip ir neatitinka šito tikslo?
Komentuoti:
-
Ateityje magistralė „Via Baltica“ turės atitikti automagistralėms keliamus reikalavimus.
Skaitykite daugiau: http://verslas.delfi.lt/automoto/via...#ixzz1wukyKuAt
Atnaujinimas iki 3 juostų Panevežio aplinkkelyje kaip ir neatitinka šito tikslo?
Komentuoti:
-
11. Lančiūnava.
12. Ženklas nemelavo - provėžos išties yra.
13. Sankryža su 145 keliu į Ukmergę.
14.
15. Privažiuojame Kėdainius. Dešiniau - į miestą, kairiau - į aplinkkelį.
16. Kėdainių aplinkkelis.
17.
18.
19.
20. Beveik privažiavę Kauno rajono ribą sukame kairėn į 222 kelią. Reportažas iš jo įdėtas Lietuvos kelių temoje.
Komentuoti:
Komentuoti: