Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[E67] [A8] Kaunas - Sitkūnai - Panevėžys ("Via Baltica")

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • blitz
    replied
    Tragikomedija ta Via Baltica.

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    Nutrauktas „Via Baltica“ konkursas

    Lietuvos automobilių kelių direkcija kreipėsi į Viešųjų pirkimų tarnybą (VPT) dėl galimybės nutraukti beveik 70 mln. Lt vertės „Via Baltica“ rekonstrukcijos konkursą.

    VPT, išnagrinėjusi situaciją, leido direkcijai nutraukti kelio ruožo Panevėžys-Aristava-Stkūnai kelio dangos rekonstrukcijos projektą ir su juo susijusį techninės priežiūros projektą.
    Teigiama, kad projektų nėra toliau tikslinga vykdyti, kadangi iki šiol nėra skirta Europos Sąjungos struktūrinė parama jiems finansuoti.

    „Buvo kreiptasi į Susisiekimo ministeriją su prašymu projektą iš rezervinių projektų sąrašo perkelti į valstybės projektų sąrašą ir projekte numatytų darbų vykdymui skirti 67,587 mln. Lt, tačiau projektas liko rezervinių projektų sąraše“, - rašoma VPT dokumente.
    http://vz.lt/article/2013/6/19/nutra...#ixzz2WkcQFW00

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Pinigų metimas į balą...
    Tą kelią reikia platinti ir pirmas juostas įrengti, pritaikant maksimaliom ašies apkrovom.
    Dangos konstrukcija įrengiama bendra visai važiuojamajai kelio daliai. O platinimas iki 2+2 yra procedūra, kai šalia esamos važiuojamosios kelio dalies tiesiama dar viena važiuojamoji dalis su savo konstrukcija. Taigi net ir platinant kelią, esamą dalį reiktu rekonstruoti taip pat.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Nesuprantu kaip dar kitaip gali būti dėl ašinės aprovos... Be to maksimali turėtų būti ir miestų gatvėse, kuriomis važiuoja sunkvežimai (pvz. Klaipėdoje link Tarptautinės jūrų perkėlos), bei juostuose kur intensyvus autobusų eismas, stotelėse.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Xedos Rodyti pranešimą
    Vėl bus keičiama Via Baltica danga.....Nors pažiūrėjus į Google Maps Street View, mintis gal ir visai nebloga....
    Pinigų metimas į balą...
    Tą kelią reikia platinti ir pirmas juostas įrengti, pritaikant maksimaliom ašies apkrovom.

    Komentuoti:


  • Raptor
    replied
    Apskritai, kad tiek mažai to progreso čia padaryta (neskaitant sumautų dangos stiprinimų) per paskutinius 10 metų turėtu būti nusikaltimas, įdomu kiek dar reikes laukt, kol normalūs darbai ten pagaliau prasides...

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Ir dar vidurine juosta vaziuot nei sis nei tas. O jei is priekio nepasitrauks? Kiti dar pypsiu spaudzia..

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė LBP Rodyti pranešimą
    Galėtų ir išplėsti iki 2+2, nes parodija kažkokia, o ne transeuropinio kelių tinklo dalis. Eilinis provincijos kelias, kurio aš pats asmeniškai kiek įmanoma vengiu
    Jo, dabar tuo keliu važiuoti didelis stresas, daug fūrų lenkiančių bet kaip ir dar tos provėžos...

    Komentuoti:


  • LBP
    replied
    Galėtų ir išplėsti iki 2+2, nes parodija kažkokia, o ne transeuropinio kelių tinklo dalis. Eilinis provincijos kelias, kurio aš pats asmeniškai kiek įmanoma vengiu

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    Vėl bus keičiama Via Baltica danga.....Nors pažiūrėjus į Google Maps Street View, mintis gal ir visai nebloga....



    Transeuropinio tinklo kelio E67 (VIA BALTICA) plėtra. Dangos rekonstravimo II etapas

    Rekonstruojamos trasos ilgis – 15,04 km.
    Esamo magistralinio kelio A8 Panevėžys–Aristava–Sitkūnai 8,32–23,36 km atkarpa rekonstruojama
    pagal II kelio kategorijai keliamus reikalavimus: dangos tipas – asfaltas, kelio plotis – 12,0 m,
    kelio dangos plotis – 9,0 m, važiuojamosios dalies plotis – 7,00 m, eismo juostų skaičius – 2.
    Projekte numatomas lietaus vandens nuvedimas, pralaidų įrengimas, durpyno šalinimas, polių kalimas
    ir drenažo inžinerinių įrenginių rekonstravimas, elektros perdavimo linijų rekonstravimas, apšvietimo
    sankryžose įremgimas, viaduko 16,44 km rekonstravimas, nuovažų ir apjungiamųjų kelių
    įrengimas, aplinkosauginių ir eismo saugumo priemonių taikymas.
    https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...PP=notices.asp

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    IX fortas - Sitkūnai 3+3 irgi gerai būtų. Bet ten vėl begalė žemvaldžių įsikiš.

    Komentuoti:


  • Xmaster
    replied
    Keista, kad VIA Baltica iki šiol dar nėra išskirtinio statuso projektas. Tikiuosi planai duoti išskirtinį statusą nepasibaigs su lyg rinkimų pabaiga.
    Mano nuomone dabar automagistralę padaryti svarbiausia Kaunas-Marijampolė-Lenkijos siena, o tada jau dėlioti atkarpas, kaip tarkime Sitkūnai-Kėdainiai ir panašiai ir judėti mažomis atkarpomis į bendrą automagistralės statuso kelią.

    Komentuoti:


  • Mørtã
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    ...Iš esmės jeigu būtu didesni srautai...
    Tai va, jeigu būtu... bet nėra...
    2+1, arba latvių 11m kelias kaip tik tokiem srautams. Ir kaina nedidele, ir išlaikymas ne toks brangus, ir nereikia sklypų išpirkinėti...

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Gal su laiku ir atsiras poreikis ten 2+2 kelio. Iš esmės jeigu būtu didesni srautai ir visas kelias A9 nuo Šiaulių iki Panevėžio pavirstu greitkeliu, tuomet naudingas būtu ir greitkelis Via Balticos atkarpoje tarp A1 ir Panevėžio. Tada jau šalies mastu susiformuotų geras aukštos kategorijos kelių tinklas.

    Komentuoti:


  • Mørtã
    replied
    Aš manau vietoj 2x2 pilnai užtektu 2+1...

    Komentuoti:


  • Mørtã
    replied
    Aš manau vietoj 2x2 pilnai užtektu 2+1...

    Komentuoti:


  • Linas
    replied
    Manyčiau, kad logiška būtų padaryti magistralę nuo nuo sienos su Lenkija (ir toliau Lenkijoje) iki Panevėžio, o tai reikštų, kad papildomas juostas reikėtų tiesti nuo sienos iki Mauručių bei nuo Sitkūnų iki Panevėžio.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė ZXS Rodyti pranešimą
    Ateityje magistralė „Via Baltica“ turės atitikti automagistralėms keliamus reikalavimus.

    Skaitykite daugiau: http://verslas.delfi.lt/automoto/via...#ixzz1wukyKuAt

    Atnaujinimas iki 3 juostų Panevežio aplinkkelyje kaip ir neatitinka šito tikslo?
    Ne visas kelias bus automagistralė. Ir tam straipsnyje rašo, kad dvi važiuojamosios dalys bus atkarpoje Kaunas–Marijampolė–Suvalkai. Prie Panevėžio nėra tokių transporto srautų, kad reikėtu automagistralės.

    Komentuoti:


  • ZXS
    replied
    Ateityje magistralė „Via Baltica“ turės atitikti automagistralėms keliamus reikalavimus.

    Skaitykite daugiau: http://verslas.delfi.lt/automoto/via...#ixzz1wukyKuAt

    Atnaujinimas iki 3 juostų Panevežio aplinkkelyje kaip ir neatitinka šito tikslo?

    Komentuoti:


  • Petrozilijus Cvakelmanas
    replied
    11. Lančiūnava.



    12. Ženklas nemelavo - provėžos išties yra.



    13. Sankryža su 145 keliu į Ukmergę.



    14.



    15. Privažiuojame Kėdainius. Dešiniau - į miestą, kairiau - į aplinkkelį.



    16. Kėdainių aplinkkelis.



    17.



    18.



    19.



    20. Beveik privažiavę Kauno rajono ribą sukame kairėn į 222 kelią. Reportažas iš jo įdėtas Lietuvos kelių temoje.

    Komentuoti:

Working...
X