Parašė Auwris
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[E67] [A8] Kaunas - Sitkūnai - Panevėžys ("Via Baltica")
Collapse
X
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimąKas liečia A8 ir A10.
Pirma reikia pabaigti įgyvendinti A5 iki Lenkijos sienos.
Manau, kelias turėtų būti 2x2 dėl didelės sunkiasvorio transporto dalies.
Jei tas paskutinis sakinys apie A8 ir A10 (confusingly), tai galioja tas pats: "Numatyta, kad iki 2030 m. visas Via Baltica kelias, einantis per Lietuvos teritoriją, bus rekonstruotas taip, kad atitiktų pagrindiniam TEN-T kelių tinklui keliamus eismo organizavimo ir saugos reikalavimus."Paskutinis taisė alga; 2021.06.05, 14:47.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Kas liečia A8 ir A10.
Pirma reikia pabaigti įgyvendinti A5 iki Lenkijos sienos.
Manau, kelias turėtų būti 2x2 dėl didelės sunkiasvorio transporto dalies.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė spekas Rodyti pranešimąBet Lietuvoje kiek briedovo palikimo. Pvz šis variantas A8 prie Ramygalos yra klasikinis: šalia yra rimtesnis kelias besijungiantis su pagrindiniu keliu, o šalia esanti sodyba keliuką išsivedusi ne į keliuką, o tiesiai į pagrindinį kelią. Tokias nesąmones reikia kuo greičiau perdaryti.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Manau viskas priklausys nuo ES finansavimo apimties ir prioritetų. Gal dėl žaliojo kurso ES nukreips didesnius pinigus į geležinkelius ir sakys, jog keliams skirs pinigus tik pagal realų poreikį, t.y. gali tekti 2+2 pagrįsti modeliuojant srautus, kas neaišku ar gautųsi tarp Kauno ir Panevėžio.
Komentuoti:
-
Taip, 2+1 magistralinis kelias yra pigus variantas, bet jeigu bus padaryta taip pat, kaip Panevėžio aplinkkelis, tada reikės kūkuoti už sugedusio automobilio ar lėtaeigių transporto priemonių, kaip traktoriai, be galimybių juos saugiai/išvis aplenkti, nebent jiems bus uždrausta važiuoti, bet tada būs protestai, kad ūkininkai negali atvykti į savo laukus.Taipogi, bus paliekama daug 1 lygio sankryžų iš fermų ar net privačių namų.
Jeigu bus projektuojama 2+2 automagistralė, tai pagerintų Panevėžio, Kėdainių susisiekimą su Kaunu, eismo saugumą (lėtaeigės transporto priemonės būtų nukreipiamos į kitus kelius, ir išnaikinamos 1 lygio sankryžos bei galimybės nelaimingiems atsitikimams, kaip kaktomuša ir t.t.), karinę, bei ekonominę (Kėdainių LEZ ar net kitų miestų pramoninės zonos galėtų būti šalia šios automagistralės, taip padidinant investicijas į šias vietas) situacija šiuose regionuose. Žinoma, tai kainuotų daugiau už 2+1, su žemės išpirkimais, bei reikiamais aplinkkeliais ir sankryžomis, bet mes turime nepamiršti, kad Via Baltica yra vienas iš svarbesnių infrastruktūros projektų Lietuvoje, nes tai pagerina susisiekimą su kaimynėmis, bei užtikrintu saugu bei sklandų automobilių transportą šiaurės-pietų kryptimi tarp Latvijos ir Lenkijos.
- 7 patinka
Komentuoti:
-
Aš manau kad turi būti 2+1 su perspektyva vėliau į 2+2. Lietuva net nesugeba iki Lenkijos sienos nusitiest, kas gerokai svarbiau. Geriau pataupyt, nes ten daug ilgesnė atkarpa.. Yra svarbesnių projektų ir sutrupėjusių baisios kokybės kelių. Tik reikia tos papildomos juostos aplenkti fūras kas kažkiek km.
Komentuoti:
-
Bet Lietuvoje kiek briedovo palikimo. Pvz šis variantas A8 prie Ramygalos yra klasikinis: šalia yra rimtesnis kelias besijungiantis su pagrindiniu keliu, o šalia esanti sodyba keliuką išsivedusi ne į keliuką, o tiesiai į pagrindinį kelią. Tokias nesąmones reikia kuo greičiau perdaryti.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Mano galva, kadangi tai yra strateginis kelias, jungiantis kelias valstybes, turėtų būti daromas 2+2.
Komentuoti:
-
Na norėtųsi tikėtis, kad bent jau A8 tikrai bus 2+2, ten daug paruoštos infrastruktūros iš anksčiau (keli viadukai su erdve 4-oms juostoms) ir iš akies žiūrint nedaug problemų su turto nusavinimu.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Nieko super įdomaus, bet vis judesiukas: https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...mo-221-1435182
Lietuvos automobilių kelių direkcija pasirašė sutartį su inžinerijos įmone „Sweco Lietuva“ dėl paskutinio – ketvirtojo „Via Baltica“ ruožo tarp Kauno ir Suvalkų projektavimo.
2021 metais planuojama pradėti rengti priešprojektinius sprendinius kitai „Via Baltica“ daliai, t. y. nuo Kauno iki Latvijos sienos. Numatyta, kad iki 2030 m. visas „Via Baltica“ kelias, einantis per Lietuvos teritoriją, bus rekonstruotas taip, kad atitiktų pagrindiniam TEN-T kelių tinklui keliamus eismo organizavimo ir saugos reikalavimus.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Informacija iš Via Baltica vystymo Lietuvoje strategijos, pristatytos LAKD direktoriaus Vitalijaus Andrejevo konferencijoje vykusioje po Via Baltica atkarpos Mauručiai-Marijampolė atidarymo. Visas pristatymas čia: http://lakd.lrv.lt/lt/video/via-balt...oje-strategija
Trumpai esminė informacija:
A8 (Sitkūnai - Panevėžys+ Ramygalos aplinkkelis) numatoma 2x2 iki 2035 metų,
A10 (Panevėžys - Latvijos siena) numatoma 2x2 iki 2030 metų.
Taigi jei viskas bus pagal planą - labiau komfortiškas keliones (turiu omenyje visą atstumą nuo miesto iki sienos) pirmiausia pajaus vilniečiai (gal tai pasitarnaus ir operatyvesniems prezidentiniams vizitams).
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąYra milžiniškas intensyvumas kaip tokios techninės būklės ir standartų keliui. Taip, ne visur, kai kurie neilgi ruožai galėtų būti ir su didesniu greičiu, bet geriau nereikia greičio kaitaliojimo...
O su Kaunas - Klaipėda lyginti neverta, čia srautai iš tiesų gerokai mažesni, išskyrus Kaunas - Via Baltica ir ties Klaipėda.
Komentuoti:
-
Sudėjus "Sitkūnai-Kėdainiai" ir "Kėdainiai-Josvainiai-autostrada" intensyvumą, jis jau dabar prilygsta A1 Kaunas-Klaipėda, ten net du viadukai daug anksčiau pastatyti su keturiom juostom minty, taigi Kėdainių atkarpa tikrai prašosi 2+2 jau šiandien. Tada kiek nustebau, bet Kėdainiai-Panevėžys intensyvumas net kiek mažesnis negu LV-Panevėžys, bet aišku toliaregiška ten daryti iš lėto 2+2 iškart būtų, nors ir nedega.
Panevėžio aplinkkelis taip pat, mano akimis, dar nebuvo kritinis, aš balsuočiau už tai, kad mažesnėm apimtim, bet iškart daryt gerai ir toliaregiškai.
O ar čia nebuvo nusikalstamas toks planavimas, tai norėtųsi palikti prokurorams ir STT...
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Dar įdomiau:
Sąrašas projektų, kurie netinkami įgyvendinti
Kaip jau skelbta žiniasklaidoje, Lietuvos automobilių kelių direkcijoje prie Susisiekimo ministerijos (toliau - Kelių direkcija) pradedamas vidaus auditas, siekiant nustatyti, kokia dalis ankstesniais metais rengtų projektų neatitinka nei realių eismo sąlygų, nei teisės aktų techninio reglamentavimo.
Vidaus audito metu Kelių direkcijoje bus patikrinta ir inventorizuota daugiau nei 1000 projektų. Preliminariais duomenimis, dalis šių projektų nėra tinkami įgyvendinti, nes neatitinka eismo sąlygų, galiojančių techninių reglamentavimo dokumentų reikalavimų ir teisės aktų.
Pirmųjų tokių projektų sąrašą galite pamatyti čia
Apie Kėdainių-Sitkūnų atkarpą nekalbama, nepadarytas ten lyg dar projektas, bet turėtų būti daromas.
Gaila aišku, kad Panevėžio aplinkkelio nesąmonė jau nebeatšaukiama.
Komentuoti:
-
2014 m. „Via Baltica“ kelio A8 ruožo nuo 32 iki 53 km parengto projekto sprendiniai neužtikrina dabartinių transporto srautų pralaidumo ir saugumo reikalavimų, nors visi projektai privalo būti rengiami atsižvelgiant į 20 metų transporto srautų prognozes ir t.t.
Plačiau: https://www.vz.lt/transportas-logist...#ixzz5JRVnDQBX
Komentuoti:
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą...mes nežinome, ką būtent planuoja, ar kels iki automagistralės lygio.Ko gero irgi greitkelis, ar net tik dabartinės kelio būklės renovacija.
Komentuoti:
-
Update iš LAKD
http://lakd.lrv.lt/lt/naujienos/magi...rokai-saugesne
Šiuo metu rekonstrukcijos darbai jau suplanuoti:
Dėl kelio A5 Kaunas – Marijampolė-Suvalkai kelio Kaunas-Marijampolė ruožo rekonstravimo:
ruožo nuo 17,34 iki 23,4 km rekonstravimas užbaigtas 2016 m. pabaigoje;
ruožo nuo 35,4 iki 45,15 km darbai jau vyksta. Numatyta darbų pabaiga – 2017 m. liepos 28 d.;
ruožo 45,15 iki 56,83 km rekonstravimo viešasis pirkimas jau paskelbtas. Vokų su pasiūlymais atplėšimas numatytas 2017 m. gegužės 3 d. Planuojama darbų pabaiga – 2018 m.;
ruožo nuo 23,4 iki 23,4-35,4 km rekonstravimo techninis projektas jau parengtas, viešasis pirkimas bus paskelbtas 2017 m. gegužės mėn. Planuojama darbų pabaiga – 2018 m.
Dėl kelio A17 Panevėžio aplinkkelis rekonstravimo:
šių metų kovo 27 d. pasirašyta darbų sutartis dėl ruožo nuo 0,0 iki 10,53 km rekonstravimo. Darbų pabaiga – 2018 m. liepos 4 d.;
parengti pirkimo dokumentai, kelio ruožo nuo 10,53 iki 22,06 km. Artimiausiu laiku bus skelbiamas pirkimas. Darbų pabaiga – 2018 m.
Dėl kelio A10 Panevėžys-Pasvalys-Ryga ruožo rekonstravimo:
šiuo metu vykdomi darbai šio kelio ruože nuo 65,19 iki 66,091 km. Darbų pabaiga – 2017 m. liepos mėn.;
šiuo metu vykdomi sankryžos įrengimo darbai šio kelio 9,507 km. Darbų pabaiga – 2017 m. liepos mėn.;
parengti techniniai sprendiniai kelio ruožo nuo 9,507 iki 65,19 km rekonstrukcijai 2+1 atlikti. Ieškoma galimų finansavimo šaltinių.
Dėl kelio A8 Panevėžys–Aristava–Sitkūnai rekonstravimo:
kelio Nr.A8 Panevėžys–Aristava–Sitkūnai ruožo nuo 8,32 iki 23,36 rekonstravimas užbaigtas 2016 m.;
šiame ruože 7,508 km esančio Šilagalio viaduko kapitalinis remontas bus pradėtas 2017 m. (vokai su pasiūlymais atplėšti, vyksta vertinimas);
ruožo nuo 32,78 iki 53,54 km rekonstravimo techninis projektas parengtas 2016 m. 2016-11-18 gautas statybą leidžiantis dokumentas;
ruožo nuo 53,14 iki 87,6 km rekonstravimo į I kategoriją projektiniai pasiūlymai ir specialiojo plano parengimas numatytas 2017 m. (rengiami viešųjų pirkimų dokumentai, II ketvirtį bus vykdomos pirkimo procedūros).
Dėl kelio A5 Kaunas – Marijampolė-Suvalkai kelio Marijampolė – Lietuvos/Lenkijos siena ruožo rekonstravimo:
artimiausiu laiku bus skelbiamas viešasis pirkimas rekonstravimo specialiojo teritorijų planavimo dokumento ir žemės paėmimo visuomenės poreikiams projekto parengimo paslaugoms atlikti. Po to bus skelbiamas viešasis pirkimas techniniam projektui parengti. Rekonstravimo darbus planuojama pabaigti 2021 m.
Komentuoti:
-
Parašė vėkas Rodyti pranešimą#696 pranešimas - galimai painiojama su Panevėžys - valstybės siena ruožu.
Kai diskutuot (pasisakyt) norisi labiau nei yra apie ką - taip ir gaunasi
"....Jis jau ruošiamas atkarpai nuo Kauno iki Panevėžio. Vis dėlto dėl mažesnio eismo intensyvumo (6 tūkst. automobilių per parą) šis ruožas bus pertvarkomas pagal skandinavišką modelį. Taupymo sumetimais po rekonstrukcijos čia bus ne keturių eismo juostų, o „2+1“ tipo magistralė, kokių nemažai yra Skandinavijos šalyse. Tuomet numatytą atstumą viena kryptimi bus dvi eismo juostos, o priešinga – viena. Tokie ruožai kaitaliojami reguliariais intervalais. Maksimalus leistinas greitis čia bus 120 km/val...."Paskutinis taisė miraged; 2016.12.12, 10:36.
Komentuoti:
Komentuoti: