Įvardyti pavojingiausi šalies kelių ruožai: išskirtos 33 vietos
https://www.delfi.lt/auto/patarimai/...etos-120010623
Aplinkelio juodoji dėmė - "ŽIEDAS"
Saugaus eismo problemos:
- Netinkamai ir nepakankamai atskirtos eismo juostos turbožiedinėje sankryžoje.
Kelias po rekonstrukcijos gal tik 5 metai eina.... ar TKA šauna į VIA Lietuva koją? Ar tiesiog reikėjo kažkokią priežastį parašyti, nes juk neparašysi "furistai" žiopli nestabdydami per žiedą lipa... Visi keturi turbožiedai vienodi, bet tinkami ir pakankami tik trys, o va ketvirtas - ne.
ps. TKA ekspertų pateikti siūlymai eismo saugumui pagerinti: Laikytis leistino važiavimo greičio, atidžiai stebėti sankryžą, pasirinkti tinkamą juostą.
Netinkamai atskirtų juostų priežasčiai šalinti siūloma eismo dalyviams pasirinkti tinkamą juostą? Ką reik vartoti ir kuo užsigerti?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[E67] [A10][A17] Panevėžys-Ryga, Panevėžio aplinkkelis ("Via Baltica")
Collapse
X
-
Geriau įrengtų ant stulpų dar +3 perdarant esamas į vienkryptį judėjimą.
Manau absurdas, yra tikrai didesnių prioritetų nei čia.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
TPDRIS sistemoje (TPD Nr. S-NC-00-23-891) yra Susisiekimo ministro 2024.03.08 d. įsakymas Nr. 3-95 "Dėl valstybinės reikšmės magistralinio kelio A17 Panevėžio aplinkkelio susisiekimo komunikacijų inžinerinės infrastruktūros vystymo plano planavimo darbų programos patvirtinimo"
18. Planavimo uždaviniai: 18.1. plėtoti susisiekimo komunikacijų infrastruktūrą ir numatyti jos plėtrai reikalingas teritorijas, numatyti susisiekimo infrastruktūrą atitinkančią Europos Sąjungos reikalavimus TEN-T (transeuropinio transporto tinklo) tinklo keliams (kelio rekonstravimui į keturias eismo juostas, numatant jungiamuosius kelius), numatyti susisiekimo komunikacijų inžinerinės infrastruktūros sprendinius ir transporto statinių išdėstymą;
https://www.tpdris.lt/lt_LT/web/guest/sarasas
Komentuoti:
-
Kaip ir reikėjo tikėtis, A17 Panevėžio aplinkelis dar nepradėtas statyti tapo per mažas ir tebėra nepakankamai pralaidus bei nesaugus
Poreikis siūlyti priimti Vyriausybės nutarimą argumentuojamas siekiu užtikrinti saugias eismo sąlygas, atitinkančias transporto srautus, saugų ir patogų susisiekimą valstybinės reikšmės keliais juos efektyviai prižiūrint ir plėtojant, sumažinti eismo įvykių riziką, pagerinti transporto paslaugų kokybę, sudaryti patogias sąlygas tarptautiniam bei vietiniam eismui.
Susisiekimo ministerijos teikime nurodoma, kad kelio A17 Panevėžio aplinkkelio rekonstravimo poreikį lemia aukštas eismo intensyvumo lygis – 2022 m. bendras eismo intensyvumas buvo 10 201 aut. / parą, iš jų krovininio transporto – 3 550 aut. / parą (34,8 proc.). Anot Susisiekimo ministerijos, prognozuojama, kad 2041 m. jau pasieks maksimalų galimą pralaidumą ir eismo intensyvumas viršys nustatytus ribinius dydžius.
Kelyje A17 2010–2022 m. užfiksuota 50 eismo įvykių, kuriuose 7 eismo dalyviai žuvo ir 61 buvo sužeistas.
https://e-seimas.lrs.lt/portal/legal...dfbb6d38423c2d
https://e-seimasx.lrs.lt/portal/lega...dfbb6d38423c2d
Teikimo dokumentuose buvuios 4 priedo Schema nuoroda neveikia
https://e-seimasx.lrs.lt/portal/lega...bcc0bf53e6c339
Panevėžio r. savivaldybė 2024.03.18
Informacija apie patvirtintą valstybinės reikšmės magistralinio kelio A17 Panevėžio aplinkkelio susisiekimo komunikacijų inžinerinės infrastruktūros vystymo plano planavimo darbų programą
Planavimo tikslai:
valstybinės reikšmės magistralinio kelio A17 Panevėžio aplinkkelio teritorijoje nustatyti susisiekimo komunikacijų inžinerinės infrastruktūros vystymo ir įgyvendinimo gaires;
numatyti susisiekimo komunikacijų inžinerinės infrastruktūros plėtrai reikalingas teritorijas ir sudaryti sąlygas šios infrastruktūros darniai plėtrai.
Supažindinimo tvarka. Susipažinti su Planavimo darbų programa galima Lietuvos Respublikos susisiekimo ministerijos interneto svetainėje (https://sumin.lrv.lt/lt/veiklossrity...sis-etapas-12/) ir Lietuvos Respublikos teritorijų planavimo dokumentų rengimo ir teritorijų planavimo proceso valstybinės priežiūros informacinėje sistemoje (https://tpdris.lt, TPD Nr.S-NC-00-23-891).
https://www.panrs.lt/informacija-api...arbu-programa/
Komentuoti:
-
Tai jei taip vienas į kitą abipus sienos žiūrės ir nei vienas nedarys, nes ,,tai jie tai nedaro'', tai mes nieko nepadarysime - greičiau numirsime. Kelias turi būti 4 juostų. Taškas. Ir kuo greičiau. Tai ekonominė ir strateginė arterija.
- 9 patinka
Komentuoti:
-
Parašė paprastas_zmogus Rodyti pranešimą
aš irgi nematyčiau tokiu atveju prasmės latvių tranzito iki Panevėžio finansuoti. O kur Skuodis taip sakė ir kur info apie latvių planus?
Papildant - intensyvumas Panevėžys - PAsvalys yra didesnis nei Panevėžys - Kaunas: https://lakd.lt/eismo-intensyvumas
- 9 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Atpildas Rodyti pranešimąPanašu mirties kelias ir toliau išliks mirties keliu amžiams. Kadangi Latviai neplanuoja daryt 4 eismo juostu kelio, tai Skuodis jau sako, kad ir mums to nereiktu daryt, nes nebus naudos. Tad nuo Panevėžio iki sienos liks kaip yra, duok dieve kad bent rekonstruotu Sitkūnai - Panevežys ir Penevėžio aplinkeli..
Komentuoti:
-
Panašu mirties kelias ir toliau išliks mirties keliu amžiams. Kadangi Latviai neplanuoja daryt 4 eismo juostu kelio, tai Skuodis jau sako, kad ir mums to nereiktu daryt, nes nebus naudos. Tad nuo Panevėžio iki sienos liks kaip yra, duok dieve kad bent rekonstruotu Sitkūnai - Panevežys ir Penevėžio aplinkeli..Paskutinis taisė Atpildas; 2024.01.18, 22:48.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąKiek suprantu ten turėjo taisyti, įmonė kuri buvo pasamdyta pažiūrėjo į jo būkle, sako neapsiimsim taisyti reikia iš naujo statyti. Panevežys nesutinka ir sako reikia taisyti, tai taip ir stovi su betonu krentančiu ant vairuotojų apačioje.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Google šiek tiek pablurino vaizdą, bet vistiek matyti, kad pažeidimas rimtas - tik patinkuoti nepakaks.
Kita vertus koks po velnių skirtumas - kaltininkas kiek pamenu yra žinomas, drudimas turi apmokėti darbus - tegul jį ten nors ir iš naujo stato.
Paskutinis taisė Nitro; 2023.11.09, 10:47.
Komentuoti:
-
Kiek suprantu ten turėjo taisyti, įmonė kuri buvo pasamdyta pažiūrėjo į jo būkle, sako neapsiimsim taisyti reikia iš naujo statyti. Panevežys nesutinka ir sako reikia taisyti, tai taip ir stovi su betonu krentančiu ant vairuotojų apačioje.
Komentuoti:
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąVyriausybė pritarė „Via Baltica“ rekonstrukcijai iki Latvijos sienos https://www.vz.lt/transportas-logist...atvijos-sienos
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Vyriausybė pritarė „Via Baltica“ rekonstrukcijai iki Latvijos sienos https://www.vz.lt/transportas-logist...atvijos-sienos
Siekiama, kad iki 2030 metų 160 km ilgio ruožas atitiktų europinius reikalavimus magistralėms. Vyriausybė trečiadienį uždegė žalią šviesą tarptautinės magistralės „Via Baltica“ ruožų nuo Kauno iki sienos su Latvija rekonstrukcijai – ministrų kabinetas pritarė šios infrastruktūros vystymo planui. Vykdant įsipareigojimą Europos Sąjungai darbus reikia atlikti per šešerius-septynerius metus. Vyriausybė patvirtino nutarimų projektus, numatančius trijų bendro 160 kilometrų ilgio magistralės ruožų planavimą.
Tai leis pradėti rengti kelio Panevėžys–Aristava–Sitkūnai (A8), Panevėžio aplinkkelio (A17) ir kelio Panevėžys–Pasvalys–Ryga (A10) atkarpos iki sienos su Latvija inžinerinės infrastruktūros vystymo planus. Šie ruožai yra pripažinti ypatingos valstybinės svarbos projektais. Susisiekimo ministerija teigia, kad „Via Baltica“ atkarpa tarp Sitkūnų ir sienos su Latvija yra viena avaringiausių Lietuvoje – čia daug sankryžų, intensyvus krovininio transporto eismas, trūksta laukinių gyvūnų judėjimą ribojančių priemonių.
- 6 patinka
Komentuoti:
-
BNS / Diena.lt 2023.10.20
Ruošiamasi „Via Balticos“ ruožo nuo Kauno iki sienos su Latvija rekonstrukcijai
Lietuvos automobilių kelių direkcijos (LAKD) vadovo patarėjas Remigijus Lipkevičius sako, kad iki 2030 metų ši atkarpa turi atitikti europinius reikalavimus magistralėms.
„Turi būti tęsiama „Via Balticos“ modernizacija, iki 2030 metų įvykdytas įsipareigojimas Europos Sąjungai, kad tas kelias atitiktų visus keliamus reikalavimus magistralei“, – sakė R. Lipkevičius. Susisiekimo ministerija parengė Vyriausybės nutarimų projektus, numatančius trijų bendro 160 kilometrų ilgio magistralės ruožų planavimą – tai, pasak R. Lipkevičiaus, pirmas žingsnis link rekonstrukcijos.
Turi būti tęsiama „Via Balticos“ modernizacija, iki 2030 metų įvykdytas įsipareigojimas Europos Sąjungai. „Čia yra pradžių pradžia, bet laiko ir daug, ir nedaug. Tie septyni metai atrodo ilgas terminas, bet procedūros yra pakankamai ilgos, projektavimas gali būti apie dveji metai, žemės paėmimas apie dveji metai, po to techninis projektas, statybos. Turime spėti iki 2030 metų“, – aiškino LAKD atstovas.
Priėmus Vyriausybės nutarimus bus pradėti rengti kelio Panevėžys–Aristava–Sitkūnai (A8), Panevėžio aplinkkelio (A17) ir kelio Panevėžys–Pasvalys–Ryga (A10) atkarpos iki sienos su Latvija inžinerinės infrastruktūros vystymo planai. Šie ruožai yra pripažinti ypatingos valstybinės svarbos projektais.
https://www.diena.lt/naujienos/versl...kcijai-1144767
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Google žemėlapiai rodo tik nežymius sulėtėjimus prie Pasvalio, kas realybėje būna kur kas liūdniau
Dar vienas straipsnis su nuotraukomis iš A10 prie Pasvalio
15min.lt 2023.08.09
Kova dėl išlikimo magistralėje tęsiasi toliau
https://www.15min.lt/verslas/naujien..._medium=copied
Informavimas apie vykdomus kelio darbus ir siūlomus aplinkelius yra labiau nei apgailėtinas.
LAKD neinformavo, kad bent lengvosioms mašinoms galima važiuoti per Vabalninką. Nepagalvota apie alternatyvą "fūroms".
Anot LAKD, atseit kalti patys vairuotojai, nes kažkas važiavo per raudoną šviesą. Bet abejotina, ar ten viskas gerai apgalavota, kokio ilgio turi būti šviesoforiniai ruožai tokio didelio intensyvumo kelyje.
Kai latviai 2006 metais buvo uždarę "Via Balticą" tarp Iecavos ir Ķekava, tai paruošė apylanka per Vārpas - Baldonę (kitasklausima, kokia to kelio būklė buvo kai baigėsi esmas apylanka).
Net mūųs lietuviai, prieš tai, kai buvo rekonstrojamas į greitlkelį kelais A9 tarp Radviliškio ir Šiaulių, buvo pasirūpinę kad būtų sustiprinti alternatyvūs keliai KK151 ir KK152 iš Smilgių per Pakruojį į Šiaulius ..
Komentuoti:
-
Dar prieš savaitę vidury dienos toje vietoje buvome strigę beveik 2 valandas, nors Google maps irgi rodė tik +7min kamštį. Dar po kelių valandų iš kitos pusės eilė buvo ~7km. ilgio. Ir aišku klasika, kad visame ruože tuo metu dirbo kokie 7 žmonės. Nesuprantu kaip galima tokio lygio kelią praktiškai uždaryti ir nesudėti net jokių nuorodų apie apvažiavimą
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė pedumetytojas Rodyti pranešimąPrie Pasvalio prasidėjo kelio darbai. Šiandien autobusas Ryga - Kaunas 2 valandas prastovėjo kamštyje (17-19 valandomis).
Du FlixBus autobusai taip pat vėlavo po 1:20
numatomas remontuoti apie 9 km ilgio „Via Baltica“ magistralinio kelio A10 Panevėžys–Pasvalys–Ryga ruožas nuo žiedinės sankryžos su rajoniniu keliu Nr. 3101 Pasvalys–Vabalninkas iki Raubonių gyvenvietės (38,81–47,83 km).
kelyje Panevėžys–Pasvalys–Ryga dėl kelio remonto eismas reguliuojamas šviesoforais. Taip pat nuo 38,81 iki 47,83 km iki šių metų gruodžio 15 d. kelyje ribojamas greitis iki 50 km/val. bei plotis iki 3,5 m.
Panašu, kad prie antro šviesoforo į tą pačią juostą suvažiavo transportas iš abiejų pusių. Neaišku ar neveikė šviesoforas, ar vairuotojai nepaisė šviesoforo ar vairuotojai ignoravo draudimą nevažiuoti į šią atkarpą dėl eismo įvykio.
15min prenumeratorių straipsnis
https://www.15min.lt/verslas/naujien...s-1662-2093638
Komentuoti:
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąVisiškai neaišku apie ką ten rašoma:
Vairuotojų košmaras magistralėje Panevėžys–Ryga: gelbėdamiesi naktį per lietų 3 km važiavo atbulomis https://www.15min.lt/verslas/naujiena/saugukelyje-lt/vairuotoju-kosmaras-magistraleje-panevezys-ryga-gelbedamiesi-nakti-per-lietu-3-km-vaziavo-atbulomis-1662-2093638
Panašiausia, kad iš abiejų pusių per lietų suvažiavo automobiliai ir kelias visiškai užsikišo.
O ar kaltas šviesoforas, tam tikri vairuotojai ar dar kas iki galo neaišku, bet atkarpa nuo 22:15 iki 4:15 buvo nepravažiuojama
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Visiškai neaišku apie ką ten rašoma:
Vairuotojų košmaras magistralėje Panevėžys–Ryga: gelbėdamiesi naktį per lietų 3 km važiavo atbulomis https://www.15min.lt/verslas/naujiena/saugukelyje-lt/vairuotoju-kosmaras-magistraleje-panevezys-ryga-gelbedamiesi-nakti-per-lietu-3-km-vaziavo-atbulomis-1662-2093638
Komentuoti:
Komentuoti: