Kelyje su tokiu sunkiojo esimo srautu daryti 2+1 juostrų kelią buvo visiškas absurdas. Priežastis ne problemos išpirkti žemės sklypus, o tingėjimas norėti ir galvoti
Naudos turėjo tik tie, kas projektavo tą nevykusį daiktą ir tie, kas tiekė kilometrų kilometrus metalinių atitvarų .Tie atitvarai kur reikia ir dažnaiu - kur nereikia Lietuvos kelius pristato ne blogiau nei kokiais 199x metais lenkų kelius garsino provėžos ("kolejinos").
Pasirodo tas kelias A17 yra dar ir avaringas.Per nepilną mėnesį įvyko 3 avarijos, apie kurias rašė spauda,
Svarbu ne tik avarijų priežastys. Yra klausimas kaip mašinos apvažiuoja, jei metaliniais atitvarais aptvertame kelyje įvyksta avarija, ypač toje juostoje kur yra viena juosta
Keli šių metų straipsniai su nuotraukomis.
1.
TV3.lt 2022.08.11. Panevėžio aplinkkelyje - spūstis. susidūrė 3 transporto priemonės

https://www.tv3.lt/naujiena/lietuva/...mones-n1183326
Jūsų Panevėžys 2022.08.11. Panevėžio rajone susidūrė trys automobiliai

https://jp.lt/panevezio-rajone-susid...utomobiliai-2/
2.
Aina.lt 2022.09.22. Panevėžio aplinkkelyje apvirto sunkvežimis vežęs grūdus

https://aina.lt/panevezio-aplinkkely...us-nuotraukos/
3
Lrytas.lt 2022.10.01 Panevėžio aplinkkelyje –dvi avarijos

https://www.lrytas.lt/lietuvosdiena/...itoti-24743837
4.
Diena.lt. 2022.10.06 Panevėžio rajone - sunkiasvorių automobilių avarija

https://m.kauno.diena.lt/naujienos/k...otojas-1097741
Sekundė.lt 2022.10.06. Susidūrus krovininiams automobiliams, Panevėžio aplinkkelis užsikimšo

https://sekunde.lt/leidinys/sekunde/...ravaziuojamas/
Komentuoti: