Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[E67] [A10][A17] Panevėžys-Ryga, Panevėžio aplinkkelis ("Via Baltica")

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Romas
    replied
    Kelias A17 Panevėžio aplinkkelis yra paminklas "belenkokiam" Lietuvos kelių projektavimui - kai dar nepradėjus to kelio statyti jau buvo aišku, kad projektas nevykęs ir jį reikės perdaryti.
    Kelyje su tokiu sunkiojo esimo srautu daryti 2+1 juostrų kelią buvo visiškas absurdas. Priežastis ne problemos išpirkti žemės sklypus, o tingėjimas norėti ir galvoti
    Naudos turėjo tik tie, kas projektavo tą nevykusį daiktą ir tie, kas tiekė kilometrų kilometrus metalinių atitvarų .Tie atitvarai kur reikia ir dažnaiu - kur nereikia Lietuvos kelius pristato ne blogiau nei kokiais 199x metais lenkų kelius garsino provėžos ("kolejinos").

    Pasirodo tas kelias A17 yra dar ir avaringas.Per nepilną mėnesį įvyko 3 avarijos, apie kurias rašė spauda,
    Svarbu ne tik avarijų priežastys. Yra klausimas kaip mašinos apvažiuoja, jei metaliniais atitvarais aptvertame kelyje įvyksta avarija, ypač toje juostoje kur yra viena juosta

    Keli šių metų straipsniai su nuotraukomis.

    1.
    TV3.lt 2022.08.11. Panevėžio aplinkkelyje - spūstis. susidūrė 3 transporto priemonės

    https://www.tv3.lt/naujiena/lietuva/...mones-n1183326

    Jūsų Panevėžys 2022.08.11. Panevėžio rajone susidūrė trys automobiliai

    https://jp.lt/panevezio-rajone-susid...utomobiliai-2/

    2.
    Aina.lt 2022.09.22. Panevėžio aplinkkelyje apvirto sunkvežimis vežęs grūdus

    https://aina.lt/panevezio-aplinkkely...us-nuotraukos/

    3
    Lrytas.lt 2022.10.01 Panevėžio aplinkkelyje –dvi avarijos

    https://www.lrytas.lt/lietuvosdiena/...itoti-24743837

    4.
    Diena.lt. 2022.10.06 Panevėžio rajone - sunkiasvorių automobilių avarija

    https://m.kauno.diena.lt/naujienos/k...otojas-1097741

    Sekundė.lt 2022.10.06. Susidūrus krovininiams automobiliams, Panevėžio aplinkkelis užsikimšo

    https://sekunde.lt/leidinys/sekunde/...ravaziuojamas/
    Paskutinis taisė Romas; 2022.10.15, 07:01.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Susisiekimo ministerijos 2021.12.03 d. pristatyta nauja Kelių plėtros strategija iki 2035 metų savo struktūra labai primena ankstesnę Lietuvos automobilių kelių direkcijos (LAKD) 2019.05.30 d. paviešintą Kelių priežiūros ir plėtros strategiją iki 2035 metų,

    Palyginkime, kaip pasikeitė Via Baltiva projekto A8 ir A10 ruožai nuo Sitkūnų iki Latvijos sienos :
    - Ar tai yra esminis proveržis ir nauja strategija,
    - Ar tik ant kitokio skaidrių šablono sudėliota 2½ metų senumo LAKD prezentacija.

    LAKD strategija-2019

    https://lakd.lrv.lt/lt/naujienos/ilg...-tinklo-pletra
    https://sumin.lrv.lt/lt/teisine-info...tra-iki-2035-m


    LR susisiekimo ministerijos ir LAKD strategija-2021

    https://sumin.lrv.lt/lt/naujienos/su...ija-iki-2035-m
    https://www.slideshare.net/Susisiekimoministeri/marius-skuodis-pristat-alies-keli-pltros-strategija-iki-2035-m


    Ankstesnėje LAKD strategijoje:
    A8 buvo numatyta rekonstruoti 2025-2030 metais
    A10 buvo numatyta rekonstruoti 2030-2033 metais

    Naujoje LAKD ir ministerijos strategijoje:
    A8 buvo numatyta rekonstruoti 2026-2030 metais (pradės metais vėliau, bet atseit baigs tai pačiais terminais))
    A10 buvo numatyta rekonstruoti 2026-2030 metais (baigs anksčiau 3 metais)

    Kas čia per "strategija", kai paminėti dar kitos valžios pradėti 2019-2021 m. projektai
    Kaip pasiekimas paminėtas nevykęs A17 Panevėžio aplinkelis, bet net neužsimenama, jog jis kada nors bus 4 juostų
    Neaišku ką veikia A1 jau paminėtas Giraitės mazgas Kaune. Labai gaila , kad bandoma kažką apgauti ir parduoti antrą kartą kitur esančius projektus.

    Jei iki Latvijos rekonstrukcija bus pagreitinta, tai gerai.
    Tačiau šiuo metu dar neaišku, ar bus normalūs sprendima, ar toks pats erzacas, kaip A17 Panevėžio aplinkkelis.

    Tiesa, visai "Via balticai" skiriama suma padiėjo nuo 684 iki 743 mln. EUR.
    Tačiau panašu, kad pinigų suma "padidėjo" ne dėl papildomų darbų, o dėl to "fokuso", kai antrą kartą paminėtas A1 esantįs mazgą prie Giraitės.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Delfi.lt 2021.11.17
    „Tilsta“ neatgaus 0,8 mln. eurų už viaduko šalia Panevėžio rekonstrukciją
    Lietuvos automobilių kelių direkcija tiltų statybų bendrovei „Tilsta“ neprivalo sumokėti beveik 0,8 mln. eurų už papildomus darbus rekonstruojant viaduką šalia Panevėžio aplinkkelio. (...)
    Vilniaus apygardos teismas lapkričio 12 dieną atmetė bendrovės ieškinį, (...) .
    „Pirkimo dokumentai aiškiai ir nedviprasmiškai numatė, kad ieškovės („Tilstos“ – BNS) teisė į atlyginimą už papildomai atliktus darbus galėtų būti realizuota, jeigu būtų įrodytos išimtinės aplinkybės, kurių ji negalėjo numatyti iki pasiūlymo pateikimo“, – rašoma teismo nutartyje.

    Ginčas tarp LAKD ir „Tilstos“ kilo dėl 2019 metų rugpjūtį pasirašytos 3,8 eurų vertės sutarties, pagal kurią įmonė rekonstravo viaduką, jungiantį aplinkkelį ir Panevėžo–Šiaulių kelią. Bendrovė teigė, jog tik pradėjus darbus paaiškėjo, jog reikia keisti ne dalį, kaip numatyta projekte, o visas metalines tilto sijas. Beveik metus bendrovė ir LAKD ginčijosi, ar reikia keisti projektą, kol gavusi teigiamą ekspertų išvadą direkcija sutiko su pakeitimais, tačiau atsisakė juos laikyti papildomais darbais bei už juos sumokėti.

    „Panevėžio keliai“ pretenzijoje nurodė aplinkybes, kad „Tilsta“ savo pateiktoje darbų apimtyje neįvertino darbų, kurie sutarties vykdymo metu galės būti pripažinti kaip nenumatyti. Analogišką sprendimą priėmė ir įmonė „LNK Industries“, kurios pasiūlyme pateikta kaina yra labai panaši, todėl netiesiogiai įrodo, jog kiti tiekėjai turėjo galimybę ir įsivertino galimus papildomus darbus susijusius su sijų keitimu“, – rašoma teismo nutartyje.

    http://www.delfi.lt/verslas/transpor....d?id=88682785
    Ta įmonė pateikė ne "šiek tiek", o ženkliai pigesnį pasiūlymą. Kiti dalyviai matė, kas ten per objektas ir nurodė kainas pagal realias darbų apimtis.
    Kartais papildomi darbai sėkmingai įtraukiami neskelbiant naujo konkurso (pvz. KK 206 Šilutė - Rusnė), tačiau šį kartą buvo kitaip.

    Koks buvo Nausodės (A17-A9) projekto vėlavimas ir kiek kainavo per kelerius metus sugaištas transporto laikas niekas nevertina.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Dariukas Rodyti pranešimą
    Važiuojant nuo siauliu ir įvažiuojant i a17, greitis ribojamas iki 50. Kodėl, kai reikia gazu duoti?
    Taip, ten yra labai keistas ženklas. Iki pusės įvažiavimo greitis yra 70 (iš ankščiau), tada tampa 50, o poto išvažiuojama į juostą nesukertančia su kitais eismo dalyviais kurioje jau greičio ženklas 90. Tas 50 visiškai neturi jokios prasmės ir ten lėtinti nėra reikalo nes niekam pavojaus sukelti net negali, kadangi iš šiaurinės pusės atvažiuojantys važiuoja į kitą juostą nei tu.

    Komentuoti:


  • Dariukas
    replied
    Važiuojant nuo siauliu ir įvažiuojant i a17, greitis ribojamas iki 50. Kodėl, kai reikia gazu duoti?

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Kaip tokio intensyvaus sunkiojo transporto eismo keliuose išvis galima projektuoti 2+1 juostų kelią.
    Negi jie nepasimokė iš A17, kuris neatitiko transporto srautų dar nepradėjus statybų.
    Gal dėl to ir daro naują studiją nes pasimokė?

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Esamas A17 yra daug geriau už prieš rekonstrukciją buvusį. Geriau kas yra nei 10-20 metų važinėt ankstesniu nesaugiu keliu. Taip ir dėl likusios Viabalticos. Gal geriau 2+1 netempiant laiko su žemės paėmimu ir t.t. nei dešimtmečius tampytis su generaline rekonstrukcija ir žudytis esamam kelyje...
    1. Esamas A17 gal ir geriau, bet pagal investuojamus pinigus to gėrio sukuriama ne tiek ir daug. Kodėl nebuvo galima daryti 4 juostų nesuprantu. Aplinkelis nuo magistralės prasideda keturiomis juostomis, pereina į tris, bet apsauginės tvoros kaip eina tokiu pačiu pločiu tolyn taip eina. Pylimo praplatinimui vietos iki tvoros liko.
    2. Atkarpoje Panevėžio aplinkelis-Kėdainiai yra žymiai didesnis žemės ūkio technikos srautas. Todėl 2+1 būtų kažkos nesusipratimas. Tokiame kelyje tarp atitvarų greičius reguliuos traktoriai ir kombainai.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Kaip tokio intensyvaus sunkiojo transporto eismo keliuose išvis galima projektuoti 2+1 juostų kelią.
    Negi jie nepasimokė iš A17, kuris neatitiko transporto srautų dar nepradėjus statybų.
    Esamas A17 yra daug geriau už prieš rekonstrukciją buvusį. Geriau kas yra nei 10-20 metų važinėt ankstesniu nesaugiu keliu. Taip ir dėl likusios Viabalticos. Gal geriau 2+1 netempiant laiko su žemės paėmimu ir t.t. nei dešimtmečius tampytis su generaline rekonstrukcija ir žudytis esamam kelyje...

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą
    A10 ir A8 planuotas toks pat 2+1 kaip ir padaryta A17.
    Sakoma, kad dėl didelio sunkiasvorio transporto dalies 2+1 yra nesaugus. Gal darys 2+2.
    Kaip tokio intensyvaus sunkiojo transporto eismo keliuose išvis galima projektuoti 2+1 juostų kelią.
    Negi jie nepasimokė iš A17, kuris neatitiko transporto srautų dar nepradėjus statybų.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė vėkas Rodyti pranešimą

    Gal kas pamenat - berods nuo Panevėžio aplinkkelio iki valstybės sienos buvo net ir projektas padarytas, ar čia nėra grįžimas į ankstesnį etapą?
    A10 ir A8 planuotas toks pat 2+1 kaip ir padaryta A17. Sakoma, kad dėl didelio sunkiasvorio transporto dalies 2+1 yra nesaugus. Gal darys 2+2. Gal net švedišką 2x2 variantą be kelkraščių ir siaura asfalto skiriamąja juosta, atskirta atvaro. Spėčiau, kažkoks miksas A14 netoli Vilniaus ir A17 netoli Šilagalio (A2/A8) sankryžos Labai laukiu šių ruožų parengtų projektų

    Komentuoti:


  • vėkas
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    15min.lt 2021.10.27
    Bus rengiamos „Via Baltica“ ruožų nuo Kauno iki Panevėžio ir nuo Panevėžio iki Latvijos sienos plėtros studijos
    Gal kas pamenat - berods nuo Panevėžio aplinkkelio iki valstybės sienos buvo net ir projektas padarytas, ar čia nėra grįžimas į ankstesnį etapą?

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    15min.lt 2021.10.27
    Bus rengiamos „Via Baltica“ ruožų nuo Kauno iki Panevėžio ir nuo Panevėžio iki Latvijos sienos plėtros studijos
    Pasak LAKD pranešimo, spalį taip pat planuojama pasirašyti sutartį dėl 57 kilometrų ilgio „Via Baltica“ ruožo nuo Panevėžio iki Latvijos sienos plėtros galimybių studijos rengimo. Konkurso laimėtojo direkcija neskelbia, tačiau BNS, remdamasi teismo nutartimi, skelbė, kad jį laimėjo bendrovė „Plentprojektas“, o būsimos sutarties vertė – maždaug 629 tūkst. eurų.

    http://www.15min.lt/m/id/gazas/gatve...ja-221-1588236

    Komentuoti:


  • Audrys
    replied
    Naujas viadukas nuvedė į teismą

    Vairuotojai džiaugiasi pagaliau atnaujintu eismu kelyje Panevėžys–Šiauliai per Nausodės viaduką. Tačiau šis projektas nebaigtas – jį nuo rudens tęs teismas.

    Click image for larger version

Name:	download (3).jpg
Views:	2059
Size:	11,8 kB
ID:	1906752

    Skaitykite daugiau: https://sekunde.lt/leidinys/sekunde/...nuvede-teisma/

    Komentuoti:


  • Xmaster
    replied
    Parašė LukasJuk Rodyti pranešimą
    Kažkaip niekas nepasidalino, kad jau pilnai atidarytas tiltas. Kiek žinau antradienį dar nebuvo, o penktadienį važiuojant net pasimečiau, kur čia nusukt reikia, kad statybas apvažiuot, bet jau buvo viskas sutvarkyta ir atidaryta (kada tiksliai nežinau).
    LAKD PR skyrius gal atostogose
    Puikios žinios, ačiū, kad pasidalinai.

    Komentuoti:


  • LukasJuk
    replied
    Kažkaip niekas nepasidalino, kad jau pilnai atidarytas tiltas. Kiek žinau antradienį dar nebuvo, o penktadienį važiuojant net pasimečiau, kur čia nusukt reikia, kad statybas apvažiuot, bet jau buvo viskas sutvarkyta ir atidaryta (kada tiksliai nežinau).

    Komentuoti:


  • Audrys
    replied
    Tilto Panevėžys-Šiauliai rekonstrukcijos darbai.

    Click image for larger version

Name:	viadukas.jpg
Views:	2644
Size:	57,6 kB
ID:	1892161

    Click image for larger version  Name:	IMG_5074.JPG Views:	113 Size:	1,51 MB ID:	1892005

    Click image for larger version  Name:	IMG_5075.JPG Views:	114 Size:	1,52 MB ID:	1892006

    Click image for larger version  Name:	IMG_5076.JPG Views:	114 Size:	1,56 MB ID:	1892003

    Click image for larger version  Name:	IMG_5078.JPG Views:	114 Size:	1,55 MB ID:	1892007

    Click image for larger version  Name:	IMG_5080.JPG Views:	114 Size:	1,41 MB ID:	1892008

    Click image for larger version  Name:	IMG_5081.JPG Views:	114 Size:	1,87 MB ID:	1892010

    Click image for larger version  Name:	IMG_5082.JPG Views:	115 Size:	1,81 MB ID:	1892009

    Click image for larger version  Name:	IMG_5086.JPG Views:	115 Size:	1,23 MB ID:	1892002

    Click image for larger version  Name:	IMG_5087.JPG Views:	116 Size:	1,43 MB ID:	1892004


    Paskutinis taisė Audrys; 2021.06.10, 00:04.

    Komentuoti:


  • themanual
    replied
    Parašė abruo Rodyti pranešimą

    Aišku. Tada keista, kad parašyta, jog bus papildomai įrengiamos juostos. Kita vertus, jei lėtėjimo/greitėjimo juostos būtų įrengiamos už viaduko, vis tiek būtų galima turėti 2+2 kelią. Kaip matau iš Google maps, dobile vietos taip padaryti lyg ir pakanka.
    Gali būti, klausimas ar to reikia kai iš vienos pusės 2+1, o iš kitos 1+1, pralaidumas nepadidės o turėti ilgas persirikiavimo juostas gali būti netgi patogiau ir sklandžiau.

    Aš manau, kad viskas okey su tuo pločiu, jeigu kažkada bus prisiruošta daryti magistralę tai tuomet šalia pastatys antrą tokį viaduką. Pastačius šešių juostų naudos iš papildomo pločio dabar būtų mažai, o ateityje vis tiek netemptų iki normalaus standarto.

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Parašė themanual Rodyti pranešimą

    Parašyta kad važiuojamoji dalis bus 17 metrų. Magistralę statant pagal naujausius standartus vis tiek šešių juostų juostų viaduko nepakaktų, reiktų aštuonių arba atsisakyti dobilo.
    Aišku. Tada keista, kad parašyta, jog bus papildomai įrengiamos juostos. Kita vertus, jei lėtėjimo/greitėjimo juostos būtų įrengiamos už viaduko, vis tiek būtų galima turėti 2+2 kelią. Kaip matau iš Google maps, dobile vietos taip padaryti lyg ir pakanka.

    Komentuoti:


  • Palpatine
    replied
    Gi planuojama visą Via Baltica 2+2 daryt, negi vėliau vėl perstatys? O gal šone paliks vietą naujam?

    Komentuoti:


  • themanual
    replied
    Parašė abruo Rodyti pranešimą

    Gal turima omeny, kad važiuojamoji dalis bus 20 m pločio? Gal čia straipsnis netikslus. Nes Jei bus papildomai įrengtos 2 paprastos ir persirikiavimo juostos, tai bendras juostų skaičius bus 6.
    Parašyta kad važiuojamoji dalis bus 17 metrų. Magistralę statant pagal naujausius standartus vis tiek šešių juostų juostų viaduko nepakaktų, reiktų aštuonių arba atsisakyti dobilo.

    Komentuoti:

Working...
X