Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Gatvių infrastruktūra šiaurinėje Vilniaus dalyje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Laure23 Rodyti pranešimą
    Dabar ten važiuojant Santariškių linkme, nuo pat Mokslininkų - Mykolo Lietuvo sankryžos iki Mokslininkų - Geležinio Vilko sankryžos kamščiai yra bent mano akimi, vieni didžiausių Vilniuje - vengiu tos vietos jei tik leidžia kitos opcijos. Pagrindinė to priežastis yra viena juosta iki pat sankryžos Mokslininkų - Geležinio Vilko, kuri ties sankryža išplatėja į penkias juostas (raskite prašau kur dar mieste yra taip) - viena į kairę, dvi tiesiai, viena nebenaudojama į dešinę ir naujai paruoštas nusukimas į dešinę Geležinio Vilko g. Pastarasis neturėjo tokio impulso kamščių sprendimams, nes tiesiog visi bandantys nusukti į dešinę yra pastrigę už tų, kurie suka į kairę Molėtų pl. kryptimi. Ten idealiu atveju turi būti dvi juostos į kairę, dvi tiesiai ir paliktas nusukimas į dešinę.
    Su tuo nauju nusukimu reiktų pakeisti šviesoforų reguliavimą, kad pro šviesoforą būtų dvi juostos tiesiai ir dvi sukt į kairę. O visas srautas link centro važiuotų per tą nusukimą. Be tokių pakeitimų nebuvo jokios prasmės daryt ano nusukimo.

    Comment


      Parašė mantasm Rodyti pranešimą

      Su tuo nauju nusukimu reiktų pakeisti šviesoforų reguliavimą, kad pro šviesoforą būtų dvi juostos tiesiai ir dvi sukt į kairę. O visas srautas link centro važiuotų per tą nusukimą. Be tokių pakeitimų nebuvo jokios prasmės daryt ano nusukimo.
      Taip, projektas neišbaigtas ir nenešantis naudos. Šalia šviesoforų sureguliavimo kurio tikrai reikia ir praplatinus bent iki Fizikų g. sankryžos, situacija pasikeistų ženkliai į geresnę pusę - tikrai ne grandioziniai kaštai. Kaskart kai ten važiuoju, atsiduriu situacijoje kur degant žaliam važiuoti tiesiai link Santariškių, niekas negali važiuoti nei tiesiai nei į dešinę nusukti į GV, nes eilę užkišę bandantys pasukti į kairę link Molėtų pl. kuriems tuo metu nėra žalios sekcijos.

      Comment


        Parašė Laure23 Rodyti pranešimą

        Taip, projektas neišbaigtas ir nenešantis naudos. Šalia šviesoforų sureguliavimo kurio tikrai reikia ir praplatinus bent iki Fizikų g. sankryžos, situacija pasikeistų ženkliai į geresnę pusę - tikrai ne grandioziniai kaštai. Kaskart kai ten važiuoju, atsiduriu situacijoje kur degant žaliam važiuoti tiesiai link Santariškių, niekas negali važiuoti nei tiesiai nei į dešinę nusukti į GV, nes eilę užkišę bandantys pasukti į kairę link Molėtų pl. kuriems tuo metu nėra žalios sekcijos.
        Man rodos net be platinimo vaizdelis gerokai pasikeistų. Davus dvi juostas sukantiems į kairę - nebebūtų uodegos kuri užtveria kitas praktiškai tuščias juostas.

        Panašiai kaip kažkadaise buvo su GV/Ukmergės/Žalgirio sankryža. Užteko nedaug praplatinti, kad sukančiųjų uodega neblokuotų kitų juostų. Ir eilės sumažėjo keleriopai.

        Comment


          Šiaip visa Mykolo Lietuvio g. iki pat Geležinio Vilko g. turėtų būti 4 juosta - ir jokių nesąmonių, išplatėjimų ir susiaurėjimų. Nesuprantu, kodėl dabartinis projektas užsikerta dar vos išvažiavęs į Visorius – išpirkti apgriuvusius garažus ir angarus neturėtų būti neįmanoma. Jei bus paliktas 1+1 kelias, arba šis minimalaus platinimo projektas bus įgyvendintas (dar net neprivažiavus artimiausios sankryžos vis tiek krenta iki 1+1), išeis nemažas butelio kakliukas.

          Comment


            Ten jau Mokslininkų gatvė. Ir lygtais buvo jos rekonstrukcijos planas parengtas. Netgi tų servisiukų šeiimininkai laukia veiksmo (todėl ten viskas apleista).

            Comment


              Vilniaus m. savivalldybė 2025.04.16
              Išrinktas Maumedžių gatvės ir skvero atnaujinimo rangovas
              Vilniuje Jeruzalės rajone bus atnaujinama Maumedžių gatvės dalis ir įrengiamas skveras. Vilniaus miesto savivaldybė pasirašė sutartį su AB „Eurovia Lietuva“, kuri už apie 1,5 mln. eurų su PVM atliks šios viešos erdvės rangos darbus. Rangovas atrinktas po Vilniaus vystymo kompanijos organizuoto viešojo pirkimo. (...)

              Vykdant darbus bus rekonstruota Maumedžių gatvės dalis tarp Braškių ir Rugių gatvių, taip pat sutvarkyta viešoji erdvė abipus Maumedžių gatvės.
              Projektiniai pasiūlymai šioje temoje buvo įkelti dar 2022 m. kovą
              Projekte numatoma įrengti 5,50 m pločio gatvės važiuojamąją dalį. Iš abiejų gatvės pusių bus įrengiami šaligatviai. Šaligatvių plotis numatomas 2,25 m. Šaligatvio danga bus įrengiama iš betoninių plytelių. Atsižvelgiant į esamus tinklus bei želdinius, bus įrengiamos automobilių stovėjimo vietos.
              Ties stovėjimo vietomis yra numatomas 0,50 m pločio techninis šaligatvis bei 1,50 m pločio jungtys, kurios sujungs šaligatvius taip užtikrinant sklandų pėsčiųjų judėjimą. Avižų, Miežių, Braškių bei Rugių gatvių susikirtimuose važiuojamoji dalis yra susiaurinama iki 5,50 m, šios dvejos sankryžos yra pertvarkomos į iškiliąsias.

              https://vilnius.lt/lt/numatomo-stati...u-pristatymas/


              https://www.miestai.net/forumas/foru...52#post2019152

              Comment


                Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                Nelabai yra poreikio tiems dviem lygiams, užtektų praplatinti kairius posūkius, pareguliuoti ciklus ir užtektų, toliau šiaip ar taip eina šviesoforai bet kokiu atveju.
                Ne, nes tai yra greito / tranzitinio eismo gatvių tinklo dalis, ir visas tinklas turi būti išvystytas iki galo (jokių eismo viename lygyje susikirtimo vietų)

                Click image for larger version  Name:	Capture.JPG Views:	0 Size:	103,3 kB ID:	2197514

                Comment


                  Nepastebimai įgyvendintas projektas sugrąžinęs normaliam eismui vieną gatvę.

                  Baltupio gatvė šalia Jamonto parko
                  Foto 2024.11




                  Daugiau nuotraukų ir diskusija: https://www.miestai.net/forumas/foru...66#post2166966

                  Foto 2025.08




                  Tereikėjo vienu metru atitraukti nuo vidurio ašinę liniją ir didžioji dalis dirbtinai sukeltų problemų išspręsta.
                  Turbūt tai padaryta už miesto, o ne vystytojų pinigus.




                  Įdomu, ar autobusas čia išsitenka






                  Pašalinti dirbtinai sukelti "pažeidimai".
                  Visi patenkinti, išskyrus gal kokį kokį prisiekusį skundalių ar induceddemandininką.

                  Comment


                    Tai nori pasakyti, kad "suseurino" juostą link IKI ir neįvyko eismo pralaidumo kolapsas? Kur runkeliai su šakėmis prie "Šimašeus" namo?! Nėra?! Stačiai stebuklai.

                    Comment


                      Oho, nemaniau, kad sulauksiu dienos, kai Romas palaikys eismo juostų siaurinimą

                      Comment


                        /\ Ten buvo platinimas važiuojant link "Ventos".
                        Ir šis poros dažų kibirų vertės mega-projektas įgyvendintas vos per metus nuo problemos paaštrėjimo, kai kažkoks skundikas pradėjo masiškai skųsti eismui trukdančius naujų namų "prie parko bet be parkingo" gyventojus.
                        Sprendimas nėra idealus, bet geriau nei buvo prieš tai, kai kasdien buvo sukuriamos avarinės situacijos.
                        Paskutinis taisė Romas; 2025.08.11, 23:32. Priežastis: prieš tai, kai

                        Comment


                          Parašė Blaze Rodyti pranešimą
                          Oho, nemaniau, kad sulauksiu dienos, kai Romas palaikys eismo juostų siaurinimą
                          Čia tik dėlto, kad priešpriešinę išplatino, heh

                          Comment


                            Parašė Romas Rodyti pranešimą
                            Visi patenkinti, išskyrus gal kokį kokį prisiekusį skundalių ar induceddemandininką.
                            Nereikėtų taip absoliutinti, nes tikrai yra kokių antisiaurintojų, kuriems eismo juostos susiaurinimas iššaukė "neįmanoma pravažiuoti" "bus kamščiai" "negalima prasilenkti" ir "daug avarijų" sindromą.
                            O šiaip tai toje parko pusėje trūksta salelių iš guminių elementų, kurios paskaidytų tą stovėjimo vietų atkarpą gabalais, nes kai ilgoje atkarpoje nestovi joks automobilis, tai labai absurdiškai plati juosta gaunasi. Tokiu atveju pralaimėjusių tikrai nebūtų.

                            Comment


                              Parašė Romas Rodyti pranešimą
                              Baltupio gatvė šalia Jamonto parko
                              ...
                              Visi patenkinti, išskyrus gal kokį kokį prisiekusį skundalių ar induceddemandininką.
                              Oho, tranzistoriai nesudegė nuo tokių mandrų žodžių?
                              Akivaizdu, kad tokio sprendimo ten reikėjo. Kaip ir minėjo sleader, jei dar pridėtų kelias saleles ties parkingo pradžia ir pabaiga (nebūtinai net viduryje), būtų tikrai geras įgyvendinimas.

                              Beje, gal atskleisi, kur yra tas Jamonto parkas?

                              Comment


                                Parašė Romas Rodyti pranešimą
                                /\ Ten buvo platinimas važiuojant link "Ventos".
                                Čia kai nustebini visą forumą menamu atsivertimu, o po to sugražini ant žemės - "taigi čia tik dėl to ką aš noriu matyti, o ne ką jūs matot"

                                Comment


                                  Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
                                  Čia kai nustebini visą forumą menamu atsivertimu
                                  Tiesiog kai kuriems kolegoms reikėtų pradėti skaityti tai, kas parašyta, o ne matyti tai kas norisi bei nedėti į burną to, kas nebuvo pasakyta.

                                  Labai blogai, kai dėl keistos ir nenuoseklios (bet nuosekliai naudingos NT vystytojams) savivaldybės politikos leista statyti namus "prie parko be parkingo". Iš karto atsirado problema, kai gatvėje prie ištisinės linijos pradėtos parkuoti mašinos. Tai sukėlė nuolatines avarines situacijas.

                                  Priešingoje juostoje buvo pakankamai vietos susiaurinti metru.
                                  Pastūmus ištisinę liniją metru (tam prireikė beveik metų) problema kaip ir išspręsta - bent bus galima važiuoti link "Ventos" nerizikuojant, kad kas nors įvažiuos iš priekio.

                                  Comment


                                    Parašė Romas Rodyti pranešimą
                                    Priešingoje juostoje buvo pakankamai vietos susiaurinti metru.
                                    Kaip ir beveik visame mieste yra pakankamai vietos susiaurinti eismo juostas ar važiuojamąją dalį (beveik visais atvejais nesumažinant pačių eismo juostų skaičiaus, t.y. pralaidumo) ir to sąskaita praplatinti šaligatvius, įrengti dviračių takus ar kt.
                                    Bet kažkaip selektyviai, čia pasiaurinti galima, o kitur, kur eismo juostos yra >4 metrų pločio, jau "siaubingas siaurinimas ir nusikaltimas žmogiškumui"

                                    Comment


                                      Parašė sleader Rodyti pranešimą

                                      Kaip ir beveik visame mieste yra pakankamai vietos susiaurinti eismo juostas ar važiuojamąją dalį (beveik visais atvejais nesumažinant pačių eismo juostų skaičiaus, t.y. pralaidumo) ir to sąskaita praplatinti šaligatvius, įrengti dviračių takus ar kt.
                                      Bet kažkaip selektyviai, čia pasiaurinti galima, o kitur, kur eismo juostos yra >4 metrų pločio, jau "siaubingas siaurinimas ir nusikaltimas žmogiškumui"
                                      Nes čia pasiaurinus laimi vodzyteliai, o kitur lochai pedalistai ir neįperkantys tačkės pėstieji. Akivaizdu, kad pirmas variantas yra geras, o antras - nepateisinamas vairuotojų sąlygų bloginimas.

                                      Comment


                                        Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
                                        Nes čia pasiaurinus laimi vodzyteliai
                                        Pasilaikyk savo antipatijas kol praeis pilnatis.
                                        Jei ką nors parašiau, tai pačiam vien dėl to yra blogai ir reikia rodyti savo didžiasalietiškas emocijas.

                                        Paaiškinu. Visų pirma laimi autobuso vairuotojai kuriems dabar nereikia pažeidinėti taisyklių ir rizikuoti gauti smūgį. Tuo pačiu saugiau važiuoja ir keleiviai.
                                        Kadangi ten nevažiuoja tavo troleibusas, tai ir negali palyginti pokyčių, tačiau yra proga paburbėti dėl paburbėjimo
                                        Paskutinis taisė Romas; 2025.08.12, 22:10.

                                        Comment


                                          Jei mokėtum skaityti, tai būtum pamatęs, kad sprendimą vertinu teigiamai. Neigiamai vertinamas tik tamstos primityvumas.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X