Parašė Laure23
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Gatvių infrastruktūra šiaurinėje Vilniaus dalyje
Collapse
X
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Su tuo nauju nusukimu reiktų pakeisti šviesoforų reguliavimą, kad pro šviesoforą būtų dvi juostos tiesiai ir dvi sukt į kairę. O visas srautas link centro važiuotų per tą nusukimą. Be tokių pakeitimų nebuvo jokios prasmės daryt ano nusukimo.
Comment
-
Parašė Laure23 Rodyti pranešimą
Taip, projektas neišbaigtas ir nenešantis naudos. Šalia šviesoforų sureguliavimo kurio tikrai reikia ir praplatinus bent iki Fizikų g. sankryžos, situacija pasikeistų ženkliai į geresnę pusę - tikrai ne grandioziniai kaštai. Kaskart kai ten važiuoju, atsiduriu situacijoje kur degant žaliam važiuoti tiesiai link Santariškių, niekas negali važiuoti nei tiesiai nei į dešinę nusukti į GV, nes eilę užkišę bandantys pasukti į kairę link Molėtų pl. kuriems tuo metu nėra žalios sekcijos.
Panašiai kaip kažkadaise buvo su GV/Ukmergės/Žalgirio sankryža. Užteko nedaug praplatinti, kad sukančiųjų uodega neblokuotų kitų juostų. Ir eilės sumažėjo keleriopai.
- 2 patinka
Comment
-
Šiaip visa Mykolo Lietuvio g. iki pat Geležinio Vilko g. turėtų būti 4 juosta - ir jokių nesąmonių, išplatėjimų ir susiaurėjimų. Nesuprantu, kodėl dabartinis projektas užsikerta dar vos išvažiavęs į Visorius – išpirkti apgriuvusius garažus ir angarus neturėtų būti neįmanoma. Jei bus paliktas 1+1 kelias, arba šis minimalaus platinimo projektas bus įgyvendintas (dar net neprivažiavus artimiausios sankryžos vis tiek krenta iki 1+1), išeis nemažas butelio kakliukas.
- 5 patinka
Comment
-
Vilniaus m. savivalldybė 2025.04.16
Išrinktas Maumedžių gatvės ir skvero atnaujinimo rangovas
Vilniuje Jeruzalės rajone bus atnaujinama Maumedžių gatvės dalis ir įrengiamas skveras. Vilniaus miesto savivaldybė pasirašė sutartį su AB „Eurovia Lietuva“, kuri už apie 1,5 mln. eurų su PVM atliks šios viešos erdvės rangos darbus. Rangovas atrinktas po Vilniaus vystymo kompanijos organizuoto viešojo pirkimo. (...)
Vykdant darbus bus rekonstruota Maumedžių gatvės dalis tarp Braškių ir Rugių gatvių, taip pat sutvarkyta viešoji erdvė abipus Maumedžių gatvės.
Projekte numatoma įrengti 5,50 m pločio gatvės važiuojamąją dalį. Iš abiejų gatvės pusių bus įrengiami šaligatviai. Šaligatvių plotis numatomas 2,25 m. Šaligatvio danga bus įrengiama iš betoninių plytelių. Atsižvelgiant į esamus tinklus bei želdinius, bus įrengiamos automobilių stovėjimo vietos.
Ties stovėjimo vietomis yra numatomas 0,50 m pločio techninis šaligatvis bei 1,50 m pločio jungtys, kurios sujungs šaligatvius taip užtikrinant sklandų pėsčiųjų judėjimą. Avižų, Miežių, Braškių bei Rugių gatvių susikirtimuose važiuojamoji dalis yra susiaurinama iki 5,50 m, šios dvejos sankryžos yra pertvarkomos į iškiliąsias.
https://vilnius.lt/lt/numatomo-stati...u-pristatymas/
https://www.miestai.net/forumas/foru...52#post2019152
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Nelabai yra poreikio tiems dviem lygiams, užtektų praplatinti kairius posūkius, pareguliuoti ciklus ir užtektų, toliau šiaip ar taip eina šviesoforai bet kokiu atveju.
- 4 patinka
Comment
-
Nepastebimai įgyvendintas projektas sugrąžinęs normaliam eismui vieną gatvę.
Baltupio gatvė šalia Jamonto parko
Foto 2024.11
Daugiau nuotraukų ir diskusija: https://www.miestai.net/forumas/foru...66#post2166966
Foto 2025.08
Tereikėjo vienu metru atitraukti nuo vidurio ašinę liniją ir didžioji dalis dirbtinai sukeltų problemų išspręsta.
Turbūt tai padaryta už miesto, o ne vystytojų pinigus.
Įdomu, ar autobusas čia išsitenka
Pašalinti dirbtinai sukelti "pažeidimai".
Visi patenkinti, išskyrus gal kokį kokį prisiekusį skundalių ar induceddemandininką.
- 10 patinka
Comment
-
/\ Ten buvo platinimas važiuojant link "Ventos".
Ir šis poros dažų kibirų vertės mega-projektas įgyvendintas vos per metus nuo problemos paaštrėjimo, kai kažkoks skundikas pradėjo masiškai skųsti eismui trukdančius naujų namų "prie parko bet be parkingo" gyventojus.
Sprendimas nėra idealus, bet geriau nei buvo prieš tai, kai kasdien buvo sukuriamos avarinės situacijos.
Comment
-
Parašė Blaze Rodyti pranešimąOho, nemaniau, kad sulauksiu dienos, kai Romas palaikys eismo juostų siaurinimą
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąVisi patenkinti, išskyrus gal kokį kokį prisiekusį skundalių ar induceddemandininką.
O šiaip tai toje parko pusėje trūksta salelių iš guminių elementų, kurios paskaidytų tą stovėjimo vietų atkarpą gabalais, nes kai ilgoje atkarpoje nestovi joks automobilis, tai labai absurdiškai plati juosta gaunasi. Tokiu atveju pralaimėjusių tikrai nebūtų.
- 6 patinka
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąBaltupio gatvė šalia Jamonto parko
...
Visi patenkinti, išskyrus gal kokį kokį prisiekusį skundalių ar induceddemandininką.
Akivaizdu, kad tokio sprendimo ten reikėjo. Kaip ir minėjo sleader, jei dar pridėtų kelias saleles ties parkingo pradžia ir pabaiga (nebūtinai net viduryje), būtų tikrai geras įgyvendinimas.
Beje, gal atskleisi, kur yra tas Jamonto parkas?
- 5 patinka
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimą/\ Ten buvo platinimas važiuojant link "Ventos".
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimąČia kai nustebini visą forumą menamu atsivertimu
Labai blogai, kai dėl keistos ir nenuoseklios (bet nuosekliai naudingos NT vystytojams) savivaldybės politikos leista statyti namus "prie parko be parkingo". Iš karto atsirado problema, kai gatvėje prie ištisinės linijos pradėtos parkuoti mašinos. Tai sukėlė nuolatines avarines situacijas.
Priešingoje juostoje buvo pakankamai vietos susiaurinti metru.
Pastūmus ištisinę liniją metru (tam prireikė beveik metų) problema kaip ir išspręsta - bent bus galima važiuoti link "Ventos" nerizikuojant, kad kas nors įvažiuos iš priekio.
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąPriešingoje juostoje buvo pakankamai vietos susiaurinti metru.
Bet kažkaip selektyviai, čia pasiaurinti galima, o kitur, kur eismo juostos yra >4 metrų pločio, jau "siaubingas siaurinimas ir nusikaltimas žmogiškumui"
- 9 patinka
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimą
Kaip ir beveik visame mieste yra pakankamai vietos susiaurinti eismo juostas ar važiuojamąją dalį (beveik visais atvejais nesumažinant pačių eismo juostų skaičiaus, t.y. pralaidumo) ir to sąskaita praplatinti šaligatvius, įrengti dviračių takus ar kt.
Bet kažkaip selektyviai, čia pasiaurinti galima, o kitur, kur eismo juostos yra >4 metrų pločio, jau "siaubingas siaurinimas ir nusikaltimas žmogiškumui"
- 7 patinka
Comment
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimąNes čia pasiaurinus laimi vodzyteliai
Jei ką nors parašiau, tai pačiam vien dėl to yra blogai ir reikia rodyti savo didžiasalietiškas emocijas.
Paaiškinu. Visų pirma laimi autobuso vairuotojai kuriems dabar nereikia pažeidinėti taisyklių ir rizikuoti gauti smūgį. Tuo pačiu saugiau važiuoja ir keleiviai.
Kadangi ten nevažiuoja tavo troleibusas, tai ir negali palyginti pokyčių, tačiau yra proga paburbėti dėl paburbėjimo
Paskutinis taisė Romas; 2025.08.12, 22:10.
- 1 patinka
Comment
Comment