Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Gatvių infrastruktūra šiaurinėje Vilniaus dalyje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Creatium
    replied
    Nepanašu, kad čia du atskiri viadukai.

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Ištrauka iš detaliojo plano, kurį savivaldybė tvirtins kitą trečiadienį:

    Atvaizdas


    http://www.vilnius.lt/index.php?1550989805
    Wait... What? Didlaukio gatvės sujungimas? Du atskiri viadukai? What? Na, tikrai reikalingas dalykas, bet kažko kvepia didele prabanga... Vilniuje tikrai yra daug kitų vietų, kur viadukas kur kas labiau reikalingas. O čia užtektų pradžioje ir pėsčiųjų viaduko.

    Įdomu ir tai, kad Geležinio vilko g. numatoma trijų juostų. Matyt, itin tolimos ateities brėžinys.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Ištrauka iš detaliojo plano, kurį savivaldybė tvirtins kitą trečiadienį:



    http://www.vilnius.lt/index.php?1550989805

    Komentuoti:


  • spirit
    replied
    Parašė edskaz Rodyti pranešimą
    Geležinio Vilko g. ties J. Kazlausko g. pastate ženklus 50. Gerai kad dar kalnelio neįrengė
    Panašu perėja ten liks ilgam ...
    Tie ženklai, spėju, ten yra tik dėl vaizdo? Ar gal jau teko kam užmatyt ten ''žalią stotelę''?

    Komentuoti:


  • edskaz
    replied
    Geležinio Vilko g. ties J. Kazlausko g. pastate ženklus 50. Gerai kad dar kalnelio neįrengė
    Panašu perėja ten liks ilgam ...

    Komentuoti:


  • Vilnietizz
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Kai nėra perėjos, tai vairuotojams ir nėra į ką žiūrėti ar dėl ko pristabdyti. Esminis dalykas čia yra pėsčiųjų atsargumas, nes užvažiavimų ant pėsčiųjų atvejais nukenčia tik jie, o ne automobilių vairuotojai. Matydami pėsčiųjų perėją kai kurie pėstieji jaučiasi pernelyg drąsiai, jiems kyla tik vienintelė mintis, kad juos privalo praleisti ir žengia į važiuojamąją dalį net neapsidairę.
    Pėsčiųjų srautai nedings, bet reikia ir kiekybinės tų srautų išraiškos. Jeigu jie nedideli, nelikus perėjos dar labiau sumažės (dalis pėsčiųjų susiras patogesnį maršrutą per artimiausius saugius perėjimus), o tie likę vienetai galės pereiti ir toje pačioje vietoje nors ir pažeisdami KET, bet tą darydami labai atsargiai.

    Paimkime kaip pavyzdį perėjimus ties stotelėmis automagistralėse ar greitkeliuose, nors taip neturėtu būti, bet yra kaip yra. Ten irgi yra kelią kertančių pėsčiųjų, bet jie sugeba saugiai jį pereiti. Čia veikia elementari žmonių psichologija, bet dažnai į ją yra neatsižvelgiama įrenginėjant visokias perėjas, perėjimus ir pan.
    Na iš dalies tai pritariu, tiesa, kalbu tik apie tuos atvejus, kai protingu atstumu nuo naikinamos perėjos nėra jokios kitos galimybės pereiti gatvę (nes jeigu už 200-500m yra šviesoforas, tai tokiu atveju jokios papildomos perėjos tikrai nereikia)

    Dėl to, kad pėstieji, eidami ne per perėją, yra atsargesni, pritariu tikrai. Bet tokiu atveju, be saugumo, atsiranda dar viena grėsmė - gauti baudą. Nors šiuo atveju net nežinau- gal policija ir nebaudžia pereinančių gatvę ne vietoje, jei šalia jokios alternatyvos nėra?
    Be to, bent jau Vilniuje dažniausiai, panaikinus perėją, toje vietoje pastatomos tvoros

    Komentuoti:


  • aRa
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Siūliau savivaldybei įrengti vienos juostos išsukimą iš GV prieš IKI šalia Baltupio 43, 45 namų. Ten iš vis jokių pėsčiųjų nėra ir nereikėtų važiuoti per 2 šviesoforus jei išsuki iš GV į Baltupius, bet pripaistė kažkokių vėjų dėl GV statuso ir panašiai. Investicijos išsukimo juostai ir sujungimui su Baltupio gatve būtų juokingos. Kam tai trukdytų iš esmės? O palengvintų tikrai.
    Pasiūlymas išties įdomus, juk kadaise būtent tokia trasa ir važiuodavo visas transporto srautas, kol Geležinio Vilko gatvė buvo nutiesta tik iki Baltupių (apie tai kadaise buvau "išsiplėtęs" kitoje temoje ).

    Tačiau:
    a) "jokių pėsčiųjų" nebūtų tik tiems, kas iškart įsuktų į Baltupio 37-41 ir 43-47 namų kiemus;
    b) pastarųjų namų gyventojai turbūt neapsidžiaugtų sumažėjusiu stovėjimo vietų kiekiu bei padidėjusiu transporto srautu tame Baltupio gatvės akligatvyje;
    c) kitiems nusukantiems į Baltupius – Didlaukio g. ar tolimesniąją Baltupio g. dalį (nuo Didlaukio gatvės į šiaurę) – tą patį pėsčiųjų srautą tektų praleidinėti, tik jau iš kitos krypties stovint prie šviesoforo Baltupio gatvėje.

    Išeitis, manau, vienintelė – pėsčiųjų viadukas, kuris kirstų abi – ir Geležinio Vilko ir Baltupių gatves. Jei jau apie "perkirstos" Didlaukio gatvės sujungimą, tai yra, transporto viaduko statybą seniai nebegalvojama.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
    Bet jau Geležinio Vilko bei Žirnių gatvėse be viadukų nelabai apsieisi, nes alternatyvų nelabai yra. Be to, nepritariu dėl to, kad panaikinus perėją, vieta tampa saugesnė. Juk kur perėja, ten ir vairuotojai atsargesni, bent dalis jų pristabdo, apsižiūri, o kai perėjos nėra, visi lekia net nežiūrėdami, tad rizika pėstiesiems padidėja kelis kartus. O jei toje vietoje yra pėsčiųjų srautas, jis, panaikinus perėją, stebuklingai neišnyks. Žmonės eina, eis ir, didelė tikimybė, klius po ratais.
    Kai nėra perėjos, tai vairuotojams ir nėra į ką žiūrėti ar dėl ko pristabdyti. Esminis dalykas čia yra pėsčiųjų atsargumas, nes užvažiavimų ant pėsčiųjų atvejais nukenčia tik jie, o ne automobilių vairuotojai. Matydami pėsčiųjų perėją kai kurie pėstieji jaučiasi pernelyg drąsiai, jiems kyla tik vienintelė mintis, kad juos privalo praleisti ir žengia į važiuojamąją dalį net neapsidairę.
    Pėsčiųjų srautai nedings, bet reikia ir kiekybinės tų srautų išraiškos. Jeigu jie nedideli, nelikus perėjos dar labiau sumažės (dalis pėsčiųjų susiras patogesnį maršrutą per artimiausius saugius perėjimus), o tie likę vienetai galės pereiti ir toje pačioje vietoje nors ir pažeisdami KET, bet tą darydami labai atsargiai.

    Paimkime kaip pavyzdį perėjimus ties stotelėmis automagistralėse ar greitkeliuose, nors taip neturėtu būti, bet yra kaip yra. Ten irgi yra kelią kertančių pėsčiųjų, bet jie sugeba saugiai jį pereiti. Čia veikia elementari žmonių psichologija, bet dažnai į ją yra neatsižvelgiama įrenginėjant visokias perėjas, perėjimus ir pan.

    Komentuoti:


  • Vilnietizz
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Perėjas naikinti teisinga ten, kur pagal gatvės kategoriją, eismo intensyvumą ir kt. jų neturi apskritai būti.

    Reikia atsižvelgti ir į realią situaciją, kad viadukų greitai niekas nepastatys, o kai kuriose vietose viadukų (ar požeminių perėjų) statymas keliems vienetams pėsčiųjų, kurie ten per dieną praeina, būtų pats didžiausias lėšų švaistymas.
    Geriau jokios perėjos, nei nesaugi perėja. Jeigu perėjos nėra, tai žmonės vis tiek eina ir eis, bet tuomet jie yra n kartų atsargesni, nes visą riziką prisiima sau. Tai yra žymiai saugesnis variantas.

    Žirnių gatvėje įrengta perėją yra skirta savižudžiams, kuriems būvimas šiame pasaulyje yra nemielas. Pagal eismo sąlygas ten nėra jokios tikimybės, kad pėstieji būtų saugiai praleidžiami. Protingi žmonės turbūt supranta, kad tokiose situacijose perėjų negali ir neturi būti (griežtai).

    S.Batoro gatvėje netoliese yra tiltas per Vilnelę, po kuriuo įmanoma su ne pačiomis didžiausiomis investicijomis įrengti saugų praėjimą pėstiesiems.
    Bet jau Geležinio Vilko bei Žirnių gatvėse be viadukų nelabai apsieisi, nes alternatyvų nelabai yra. Be to, nepritariu dėl to, kad panaikinus perėją, vieta tampa saugesnė. Juk kur perėja, ten ir vairuotojai atsargesni, bent dalis jų pristabdo, apsižiūri, o kai perėjos nėra, visi lekia net nežiūrėdami, tad rizika pėstiesiems padidėja kelis kartus. O jei toje vietoje yra pėsčiųjų srautas, jis, panaikinus perėją, stebuklingai neišnyks. Žmonės eina, eis ir, didelė tikimybė, klius po ratais.
    Iš paprastų konstrukcijų padaryti viaduką pėstiesiems nekainuoja daug (jokių navarotų nereikia). Tad nemanau, kad verta taupyti tokias sąlyginai nedideles lėšas, jei iš tiesų reikia toje vietoje gerinti saugumą. Kita vertus, tiesiog naikinti perėjas neįvertinus alternatyvų irgi nėra gerai. Juk pėsčųjų poreikiai taip pat svarbūs.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Parašė spekas Rodyti pranešimą
    Labai geros naujienos dėl perėjų naikinimo. Taip pat džiugu dėl T.Narbuto pėsčiųjų viaduko.

    Kur dar labai reikėtų pėsčiųjų viaduko, tai Geležinio Vilko g. ties IKI parduotuve. Man sunkiai suprantama, kaip tokio intensyvumo gatvėje ir kur visai nemažas pėsčiųjų srautas, nebuvo pastatytas viadukas. Tikuosi, kad pastatys... Gal kas žinot ar yra kokių svarstymų jį statyt? Aš buvau pažymėjęs tą vietą Vilniaus probleminių vietų interaktyviam žemėlapyje su siūlymu pastatyt, bet gavau labai greitą atsakymą, kad "kolkas lėšų nenumatyta". Man toks atsakymas pasirodė kaip labiau norėjimas atsikratyt gilinimosi nei bandymas pasiūlymą perduot tiems kas tai spendžia.
    Siūliau savivaldybei įrengti vienos juostos išsukimą iš GV prieš IKI šalia Baltupio 43, 45 namų. Ten iš vis jokių pėsčiųjų nėra ir nereikėtų važiuoti per 2 šviesoforus jei išsuki iš GV į Baltupius, bet pripaistė kažkokių vėjų dėl GV statuso ir panašiai. Investicijos išsukimo juostai ir sujungimui su Baltupio gatve būtų juokingos. Kam tai trukdytų iš esmės? O palengvintų tikrai.

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Sveiki,

    Mano pirmasis klausimas šiam forume : ). Seku aš jį gan senai, bet prisiregistravau tik dabar. Vienas klausimas labai prispyrė, tai prisijungiau.

    Ar yra planų, ir kur galima apie juos paskaityti, įrengti pėsčiųjų viaduką štai čia: ?

    http://bit.ly/T0PmcJ

    Nutiesta tokia gatvė, o nuolat reik stabdyti didelį mašinų srautą... Būtų viadukas, tai nauda būtų visiem - vairuotojai sutaupytų laiko ir degalų, pėstieji irgi nebelauktų ir saugiai pereitų gatvę, šviesoforų nebereiktų.

    Vienoje gatvės pusėje yra gan didelis šlaitas, o kitoje (prie IKI) yra, kaip suprantu, pakankamai vietos užlipimams, tad nematau kliūčių viadukui.

    PS.
    Tikiuosi tinkamoj temoj parašiau.

    Komentuoti:


  • Linas
    replied
    Iš to, kad pradedama nuo tokių antraeilių objektų, galima spręsti, jog pačio tramvajaus tiesimo gali tekti dar palaukti, nes ir pinigų juk nėra. Aikštelę bus įmanoma panaudoti bet kuriems tikslams, nebūtinai tramvajui.

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą

    Kaip ir viskas aišku, bet vienas sakinys tai visai man mistika:
    ...
    Visuomenės poreikiams paimtuose žemės sklypuose ne tik atsiras stovėjimo aikštelė, bet ir iki jos bus nutiesta D kategorijos gatvė. Ji drieksis nuo Mokslininkų ir Baltupio gatvių sankryžos lygiagrečiai su Molėtų plentu.
    ...
    Kaip sako net su puse litro nesuprasčiau, kur ir kaip tai gali būti, kame to prasmė?
    Nebent turima mintyse 200 metrų ilgio už Neste nugaros rudimentinės gatvelės išplėtimas su įvažiavimu iš planuojamos aikštelės į Molėtų plentą.
    Žurnalistai visada viską išpūčia. Ta „gatvė“ greičiausiu atveju bus kokių 100m atkarpa nuo tos Mokslininkų ir Baltupio gatvių sankryžos iki sankryžos su Kairiūkščio g. (kas, jei ta aikštelė tikrai bus Park & Ride sistemos dalis, tikrai naudinga)

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Visi Vilniaus tarybos nariai sutartinai balsavo už tai, kad visuomenės poreikiams būtų paimti du žemės sklypai Molėtų plente. Nuo čia bus pradėta tiesti pirmoji tramvajaus linija iš Santariškių į stotį.
    http://www.lrytas.lt/lietuvos-diena/...mi-pamatai.htm

    Kaip ir viskas aišku, bet vienas sakinys tai visai man mistika:
    ...
    Visuomenės poreikiams paimtuose žemės sklypuose ne tik atsiras stovėjimo aikštelė, bet ir iki jos bus nutiesta D kategorijos gatvė. Ji drieksis nuo Mokslininkų ir Baltupio gatvių sankryžos lygiagrečiai su Molėtų plentu.
    ...
    Kaip sako net su puse litro nesuprasčiau, kur ir kaip tai gali būti, kame to prasmė?
    Nebent turima mintyse 200 metrų ilgio už Neste nugaros rudimentinės gatvelės išplėtimas su įvažiavimu iš planuojamos aikštelės į Molėtų plentą.

    Komentuoti:


  • Adaras
    replied
    Panašu, kad šita.



    Šita schema atrodo jau buvo forume, o gal ir ne. O jos šaltinį jau seniai užmiršau.
    Paskutinis taisė digital; 2023.12.06, 17:47. Priežastis: atkurta

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Gal kas galėtumėt pabraižyt, kur maždaug ta gatvė būtų planuojama? Nes man tai sunku susigaudyt...

    Komentuoti:


  • waidz
    replied
    Tikrai matau, kad žinutė buvo perkelta be reikalo į Bajorų kelio temą. Aš apie planuojamą jungtį tarp Santariškių g. ir Moletų pl..

    Parašė Xedos Rodyti pranešimą
    Visiškas nesusipratimas. Kaip suprantu Romas atkėlė Jūsų pranešimą į Bajorų kelio temą ir bent man pasirodė, kad Jūs kalbėjote būtent apie minėtą gatvę....

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    Parašė waidz Rodyti pranešimą
    Jei gerbiamasai pažiūrėtumėt i planuojamą gatvę - ji ten eitų nebent tik ligoninėms po langais/pakiemiais. O gyvenamieji yra gerokai toliau, todėl sakyčiau jūsų komentaras visai neįžvalgus...
    Visiškas nesusipratimas. Kaip suprantu Romas atkėlė Jūsų pranešimą į Bajorų kelio temą ir bent man pasirodė, kad Jūs kalbėjote būtent apie minėtą gatvę....

    Komentuoti:


  • waidz
    replied
    Jei gerbiamasai pažiūrėtumėt i planuojamą gatvę - ji ten eitų nebent tik ligoninėms po langais/pakiemiais. O gyvenamieji yra gerokai toliau, todėl sakyčiau jūsų komentaras visai neįžvalgus...

    Parašė Xedos Rodyti pranešimą
    Nors sitaucija manęs visai neliečia, bet komentaras sukėlė šypseną . Reikėtų pripažinti - ši gatvė visai nereikalinga vien dėl to, kad Jūs nenorite 2+2 gatvės po savo langais . Ir įdomu kokie srautai gali būti kaimo šunkelio tipo gatvėje......

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    Parašė waidz Rodyti pranešimą
    Ši planuojama gatvė tikrai nereikalinga - gyvenu čia jau 7 metus, būnu čia ir dienos metu - nėra ypatingų srautų ir pan.. Pinigų išmetimas į balą.
    Geriau sujungtų Santariškes su Perkūnkiemiu normaliai gatve (greitkelis nebūtinas), vis daugiau naudos.
    Nors sitaucija manęs visai neliečia, bet komentaras sukėlė šypseną . Reikėtų pripažinti - ši gatvė visai nereikalinga vien dėl to, kad Jūs nenorite 2+2 gatvės po savo langais . Ir įdomu kokie srautai gali būti kaimo šunkelio tipo gatvėje......

    Komentuoti:

Working...
X