Parašė themanual
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Gatvių infrastruktūra šiaurinėje Vilniaus dalyje
Collapse
X
-
- 2 patinka
-
Nuo klinikų žiedo vienoje pusėje ir nuo nerekonstruotos Mykolo Lietuvio g./Bajorų kelio tolumoje kitoje pusėje susidaro spūstys tam tikrais piko laikais. Kol kas tai lokali bėda iš pastarosios, bet po Mykolo Lietuvio g. rekonstrukcijos kaip jau ne kartą minėjo forumiečiai ištiks kolapsas.
Nutiks tai, kad visos sodų ir naujų gyvenviečių gatvelės taps tranzitinėmis kaip koks senamiestis dabar. Tos saldžios 5-10 minučių sutaupyto laiko "gudriai" apvažiuojant.
Pavyzdys - Pilaitės pr. su Pilaitės apvažiavimu. 15min net video eksperimentą darėPaskutinis taisė Riedis; 2019.11.18, 10:50.
Komentuoti:
-
Parašė Riedis Rodyti pranešimąLettered
Just saying, bet ši sankryža jau dabar yra intensyvesnė už Žirnių - Liepkalnio, kurią jau tuoj rekonstruos. Tai reikia ir net labai.
Šitokie kiekiai automobilių neturi stabčioti pagrindiniam miesto greitkelyje.
Komentuoti:
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Miesto-rajono riba yra ties Molėtų plento Rimi. Bijau sumeluot, bet rodos perėja prie to Rimi jau rajone. Tiesa ten taip įdomiai miestas-rajonas pasidalinę, kad pvz prie "Link Molėtų" vienoj pusėj rajonas (Riešė), kitoj pusėj miesto bulvių laukaiBet kelias skaitosi rajone.
Mokslininkų sankryža daug labiau reikalinga miestui. Tiek tranzito sklandžiam nukreipimui į aplinkelį, tiek susisiekimui su ligoninių miestelio. Skersinės sankryža daugiau ne "autostrada rajonui", o labai avaringos miesto sankryžos išsprendimas. Avaringos vietos vienu ar kitu būdu turi būti sprendžiamos nesvarbu kokioje šiknaskylėje jos yra. Jei rajonas susitvarkytų "Link Molėtų" šviesoforą būtų labai gerai. O paskutinis šviesoforas ties Rieše/5210 turbūt ant LAKD sąžinės. Naują atkarpą juk irgi ne miestas ir ne rajonas daro. Nors daugiausia naudos gaus būtent "tikrasis rajonas", o ne ant ribos esantys priemiesčiai.
Komentuoti:
-
Parašė themanual Rodyti pranešimą1. Jeigu laikom, kad ne techninis, tuomet reikia konkrečiai žiūrėti miesto ir rajono ribas, ir iš tų 7 viadukų man rodos tik vienas (prie Riešės su 5210 keliu) realiai yra rajono ribose.Bet kelias skaitosi rajone.
Parašė themanual Rodyti pranešimą12. Finansavimas. Paskaičiuojam toje rajono pusėje gyventojų skaičių, kurie naudotųsi (norėtų gerinti "savo" infrastruktūrą) šia magistrale ir tuomet paskaičiuojam 7 viadukų/estakadų kainas. Galbūt per 10 metų ir gautųsi prafinansuoti vieną pėsčiųjų viaduką susispaudus ties visu kitu rajono finansavimu.
Komentuoti:
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Kodėl tik techninis? Jei rajono gyventojai nori autostrados privažiuot iki miesto ir tai finansuos iš savo biudžeto.. Kodėl ne? Ypač jei pakeliui didelis P+R. Ir tik pasiryžusieji susimokėti solidžią sumą už parkavimą važiuos iki pat darbo centre. Jei rajono gyventojai nori gerinti savo infrastruktūrą - pirmyn.
2. Finansavimas. Paskaičiuojam toje rajono pusėje gyventojų skaičių, kurie naudotųsi (norėtų gerinti "savo" infrastruktūrą) šia magistrale ir tuomet paskaičiuojam 7 viadukų/estakadų kainas. Galbūt per 10 metų ir gautųsi prafinansuoti vieną pėsčiųjų viaduką susispaudus ties visu kitu rajono finansavimu.
Tiesiog kainos labai išsipūtusios bet kokios rimtesnės infrastruktūros. Reika laukti krizės, bet tuomet kaip tyčia nebebūna pinigų. Tie patys lenkai darė Via Balticos atkarpai pakartotinį konkursą, tai kainos per porą metų išsipūtė 1.5 ar net daugiau karto.Paskutinis taisė themanual; 2019.11.17, 20:30.
Komentuoti:
-
Parašė themanual Rodyti pranešimą
Na tai gerai tuomet, bet ar miesto ar rajono gyventojai, tai skirtumas tik techninis.
Komentuoti:
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Niekas ir nesako, kad čia svarbiausias miesto projektasBeje, už didelę dalį susimestų ne miesto gyventojai, o rajono. Arba visi gyventojai per LAKD. +/- pusė dviejų lygių pbjektų būtų jau už miesto ribos.
Komentuoti:
-
Apie tai ir šneka, kad Mokslininkų-Molėtų sankryža dviejų lygių planuota dar 2005 m. BP, o gal ir anksčiau. O, kaip sakant, vežimas vis tebestovi vietoje. Kol kas jokių konkrečių planų ar net kalbų. Šioje kadencijoje tikrai nieko nebus. Bet bent jau naujame BP ji tebėra..
Komentuoti:
-
Parašė themanual Rodyti pranešimą
Bet 7 viadukai reikalautų didelių investicijų, o nauda ar būtų didelė? Nevažinėju ta kryptimi, bet pagal google maps tipinio eismo žemėlapį tai panašu, kad vienintelė probleminė sankryža yra tik su Mokslininkų gatve, o kitur šviesoforai matyt pakankamai gerai sureguliuoti.
Saugumo požiūriu Vilniuje yra vis dar nereguliuojamų perėjų, kur reiktų pėsčiųjų viadukų daug labiau, taip pat apsisukimas prie Tarandės. Kamščių požiūriu irgi yra svarbesnių vietų, tas pats Edukologijos žiedas, ar Gariūnų sankryža.
Atleiskit jei klystu bet tokie norai panašesni į svajones turėti greitkelį nuo savo namo kažkur Riešėje iki pat Vilniaus centro ir kad už tą svajonę susimestų visi miesto gyventojai.Beje, už didelę dalį susimestų ne miesto gyventojai, o rajono. Arba visi gyventojai per LAKD. +/- pusė dviejų lygių pbjektų būtų jau už miesto ribos.
Iš esančių mieste - Mokslininkų sankryža irgi yra probleminė ir taps tik dar labiau problemine nutiesus ML. ML atlaisvins tą patį Pedagoginio žiedą. Mokslininkų sankryžos rekonstrukciją matyčiau kaip dalį ML projekto. Kita probleminė vieta - sankryža su Skersinės gatve. Kuri rodos pernai buvo avaringiausia sankryža mieste. Santaros gatvės pajungimas į Mokslininkų sankryžą būtų gan paprastas. Nemaža dalis to darbo bus padaryta dabar tvarkant išvažiavimą iš daugiaaukščio parkingo į Mokslininkų sankryžą. Po to liks tik pačios Mokslininkų sankryžos pralaidumo klausimas, kurį šiaip ar taip reiks spręsti dėl ML.
Iš esančių rajone - Riešės šviesoforas dėl reljefo turėtų būti gan pigus perdaryti į dviejų lygių. Žiūrint kokie darbai vyksta naujoje atkarpoje, jei šita sankryža būtų įrengiama šiandien, irgi taptų dviejų lygių. Posūkis į Riešę/Link Molėtų taip pat jau rajone. Po truputi vyksta plėtra į rytinę pusę nuo kelio, tad sankryžos perdarymas į keturšalę anksčiau ar vėliau bus. Jei miesto ir rajono savivaldybės turi atitinkamus organus - galėtų priversti vystytojus sutvarkyti infrastruktūrą įrengiant dviejų lygių sankryžą.
Dėl perėjų esančių rajone perdarymo į dviejų lygių irgi tas pats. Ten pėsčiųjų tikrai daugiau nei A1 perdaromose perėjose ir jų tik daugės. Eismo kiekis turbūt panašus.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Sklandesnis eismas, saugumas ir t.t. Aišku tuoj kas nors ateis ir paaiškins, kad negalima priemiesčių vairuotojams gerinti sąlygų ir išvis reiktų pastatyt šlagbaumus ir reikalaut vizų iš atvykstančių dirbti iš priemiesčių vilų gasterbaiterių
Saugumo požiūriu Vilniuje yra vis dar nereguliuojamų perėjų, kur reiktų pėsčiųjų viadukų daug labiau, taip pat apsisukimas prie Tarandės. Kamščių požiūriu irgi yra svarbesnių vietų, tas pats Edukologijos žiedas, ar Gariūnų sankryža.
Atleiskit jei klystu bet tokie norai panašesni į svajones turėti greitkelį nuo savo namo kažkur Riešėje iki pat Vilniaus centro ir kad už tą svajonę susimestų visi miesto gyventojai.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė vėkas Rodyti pranešimą
O koks tikslas? Kokia nauda iš visų šitų investicijų?
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąDeja, bet tai būtų už fantastikos ribų.
Komentuoti:
-
Parašė spekas Rodyti pranešimąTen apskritai nesąmonė daroma su ta atkarpa. Turėtų būti daroma greito eismo gatvė, visi šviesoforai, perėjos ir kairieji posūkiai naikinami ir daroma maždaug taip (schemos žemiau):
1. Daroma lygiagreti gatvė, šviesoforas su perėja ir kairieji posūkiai naikinami, per sankryžą permetamas viadukas:
2. Tunelis arba viadukas - reikia skaičiuoti kas pigiau ir geriau. Tuneliui gera vieta dėl reljefo:
3. Perėjos naikinamos, statomi du pėsčiųjų viadukai:
4. Statomas viadukas arba tunelis - vėlgi, reikia skaičiuoti:
5. Viadukas arba tunelis:
Komentuoti:
-
Ten apskritai nesąmonė daroma su ta atkarpa. Turėtų būti daroma greito eismo gatvė, visi šviesoforai, perėjos ir kairieji posūkiai naikinami ir daroma maždaug taip (schemos žemiau):
1. Daroma lygiagreti gatvė, šviesoforas su perėja ir kairieji posūkiai naikinami, per sankryžą permetamas viadukas:
2. Tunelis arba viadukas - reikia skaičiuoti kas pigiau ir geriau. Tuneliui gera vieta dėl reljefo:
3. Perėjos naikinamos, statomi du pėsčiųjų viadukai:
4. Statomas viadukas arba tunelis - vėlgi, reikia skaičiuoti:
5. Viadukas arba tunelis:
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Vilniaus planas 2019.05
Senojo Molėtų plento jungties su Mokslininkų gatve statybos ir Baltupio - Mokslininkų g. sankryžos, rekonstravimo projektas
Esami ir numatomi eismo srautai
Komentuoti:
-
Šiek tiek absurdiškas "Vilniaus plano" projektas.
Vietoj to kad pradėtų projektuoti dviejų lygių Geležinio Vilko - Mokslininkų g. sankryžą užsiimama kažkokiais niekais, atkuriant iki 2007 metų buvusią senojo Molėtų plento trasą. Bus uždarytas stichninis parkingas senojo Molėtų plento vietoje. Tikimasi pagerinti susiekimą su nevykusioje vietoje pastatytu. "Vilniaus planas" pripažįsta, kad išvažiavimas iš parkingo į miesto pusę yra neįmanomas kitai kaip tik ratais kvadratais, kas buvo aišku iš karto.
Net ir trišalė Baltupio g. - Molėtų pl. sankryža yra problemiška ypač rytais dėl to, kad yra labai mažas atstumas iki Geležinio Vilko - Mokslininkų g. sankryžos. Be to, Geležinio Vilko - Mokslininkų g. nėra dešinės juostos sukimui tik į dešinę.
Rekonstravus Baltupio g. - Molėtų pl. sankryžą į keturšalę bus padarytas probleminis dvigubų sankryžų mazgas, kažkuo panašus į dvigubą Lukšio - Kalvarijų ir Kalvarijų-Kareivių Ozo g. sankryžą.
Vilniaus planas 2019.05
Senojo Molėtų plento jungties su Mokslininkų gatve statybos ir Baltupio - Mokslininkų g. sankryžos, rekonstravimo projektas
Projektuojama Senojo Molėtų plento jungtis su Mokslininku gatve yra Vilniuje, Verkių seniūnijoje, šalia Molėtų pl. ir Mokslininkų g.
Esamoje situacijoje planuojamos jungties vietoje yra duobėta asfalto danga, vejos danga. Buvęs kelias naudojamas kaip automobilių stovėjimo aikštelė.
Projekto vykdymo riba patenka į apie 4,5 ha teritorijos šalia Mokslininkų gatvės ir Molėtų plento detaliojo plano ribas. Pirmiau minėtame detaliajame plane numatyta 4 eismo juostų D kategorijos gatvė jungianti Mokslininkų g. Baltupio g. sankryžą su Senuoju Molėtų plentu. Eismo juostos numatytas 3,5 m pločio su greta esančiais 1,5 – 1,6 m pločio pėsčiųjų takais.
Santariškių g. 4 pastatyta daugiaaukštė automobilių saugyklą su 1196 vietomis. Į ją patekimas numatytas tik per Molėtų pl. ir J. Kairiūkščio sankryžoje esančia gatvę tarp „Valentis“ ir „Teva Baltics“.
Esamoje situacijoje išvažiavimas iš gatvės esančios šalia „Teva Baltics“ (vedančios iki automobilių saugyklos Santariškių g. 4) yra sudėtingas, nes norint išvažiuoti iš minėtos teritorijos ir patekti į Geležinio Vilko ar Mokslininkų gatves reikia vienu metu kirsti 3 eismo juostas Molėtų plente arba važiuoti aplinkui, per Santaros gatvę paskui pasukti į Santariškių gatvę ir tada patekti į Mokslininkų gatvę ar Geležinio Vilko gatvę. Taip susidaro apie 2,5 km apylanka, o rytinio ar vakarinio piko metu sugaištama apie 15 min.
Projektiniai sprendiniai
Senojo Molėtų pl. ir Mokslininkų g. jungtis projektuojama nuo Baltupio g. ir Mokslininkų g. sankryžos iki įvažiavimo į „Neste“ degalinę.
Įrengus projektuojamą jungtį (Senojo Molėtų pl. ir Mokslininkų g.) būtų galimas tiesioginis išvažiavimas iš gatvės esančios šalia „Teva Baltics“, kuri jungiasi su Santaros klinikų daugiaaukšte automobilių saugykla, į Mokslininkų gatvę, Baltupio gatvę ar Geležinio Vilko gatvę.
Įvertinus eismo situaciją bei suderinus su užsakovu projektuojama jungtis numatomas 2-jų eismo juostų, 3,25 m pločio. Ties sankryža su Mokslininkų gatve jungtis išplatėja iki 3-jų eismo juostų, važiuojamosios dallies plotis 9,75 m. (…)
Dėl naujai projektuojamos Senojo Molėtų pl. ir Mokslininkų g. jungties numatoma Baltupio ir Mokslininkų g. šviesoforinės sankryžos rekonstrukcija įrengiant dalį naujų šviesoforų ir sumažinant saugumo salelę Mokslininkų g.
https://vilnius.lt/wp-content/upload...ymai_M-pl..pdf
Komentuoti:
-
Sukurta atskira tema gatvių rekontrukcijai ir eismo pokyčiams šiaurinėje miesto dalyje - Santariškėse, Verkiuose, Baltupiuose
Komentuoti:
Komentuoti: