Parašė Riedutis
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Eismo kultūra ir saugumas Lietuvos keliuose
Collapse
X
-
Dabar dauguma registratorių turi ir galinį vaizdąParašė Bmweda Rodyti pranešimą
Iš įrašo matytųsi "mirgalinimas"? Ta vieta plius dar apšviesta.
Comment
-
Aš kai įsirenginėjau pas save, tai manęs servise paklausė, ar nenorėčiau ir antro, kad filmuotų per galinį langą. Gal reikėjo du paimti, na bet gal kada dar ateity prisiruošiu.Parašė Bmweda Rodyti pranešimą
Iš įrašo matytųsi "mirgalinimas"? Ta vieta plius dar apšviesta.
(Servise dariau, kad nekabėtų po to laidai, man per salono vidurį, tai jie gražiai pajungė ten prie elektros įvadų ties lubų lemputėmis, tai dabar visiškai vaizdo vairuojant neužstoja).
Tiesa, už paprastą mirgaliojimą gal ir neverta gaišt laiko, tikrai gali būti daug blogiau. Na bet kokiu atveju, registratorius yra būtinas "apsidrausti" nuo situacijų, kai kažkas "atsitinka", įrodymų nėra, vienas dalyvis sako viena, kitas dalyvis - kita.Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
na sakyčiau morzės abėcėlės labai nėra kažkoks stebuklas, ypač kai net nepiso ant stabdžių. Toks per vidury - nelabai mandagus, bet ir ne asilas.
O vat kai BNV lenkia dvi fūras per kelkraštį, tada būna geresni registratoriaus rezultatai - pagal straipsnį turėjo atimti teises metams-dviem, bet pasirodo vairuotojas ir taip buvo be teisių, lygtais tada gręsia numylėto BNV konfiskacija
- 1 patinka
Comment
-
Tuomet ypatingai reikalingas, nes nutrenks vien už tai, kad kirto gatvę "nenulipęs"Parašė Tomas Rodyti pranešimąKai riedučiais riedi irgi registratorių naudoji?
- 1 patinka
Comment
-
Riedučiais riedant išvengi pavojingiausio eismo dalyvio - BMW (retesniais atvejais - Audi) vairuotojo, tai kažkaip dar poreikis neatsirado.Parašė Tomas Rodyti pranešimąKai riedučiais riedi irgi registratorių naudoji?
Comment
-
Nu jau nu jau. Už Avensį, Sharaną ar Touraną nieko pavojingiau nėraParašė Riedutis Rodyti pranešimą
Riedučiais riedant išvengi pavojingiausio eismo dalyvio - BMW (retesniais atvejais - Audi) vairuotojo, tai kažkaip dar poreikis neatsirado.
Comment
-
Sudėk juos visus, pridėk BMW su Audi ir tai vis tiek nebus taip blogai, kaip Priusai.Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
Nu jau nu jau. Už Avensį, Sharaną ar Touraną nieko pavojingiau nėra
- 2 patinka
Comment
-
Uuhhhh, čia jau artėjame prie rasizmoParašė Ignalina Rodyti pranešimą
Sudėk juos visus, pridėk BMW su Audi ir tai vis tiek nebus taip blogai, kaip Priusai.
Juk visiems žinoma, koks dažniausias Priuso vairuotojo vardas (tam tikros religijos tam tikro pranašo).
- 1 patinka
Comment
-
O ne budizmo?Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
Uuhhhh, čia jau artėjame prie rasizmo
Juk visiems žinoma, koks dažniausias Priuso vairuotojo vardas (tam tikros religijos tam tikro pranašo).
Comment
-
Vilniuje gal tik rasizmas priusų atveju paeitų. Avensiai tai yra visos Lietuvos blogisParašė Riedutis Rodyti pranešimą
Uuhhhh, čia jau artėjame prie rasizmo
Juk visiems žinoma, koks dažniausias Priuso vairuotojo vardas (tam tikros religijos tam tikro pranašo).
Comment
-
Vidury dienos su srautu turbūt neikas nepristabdo važiuojant per žalią. Bet naktį arba mažesnio intensyvumo gatvėse - būtinai. Kvaila būtų neprilėtinti, nes iš tikrųjų gali atlėkti girtas, užsimiegojes ir t.t.Parašė sankauskas Rodyti pranešimąMan tai įdomu, ar tie, kurie pristabdo eidami per perėjas taip pat pristabdo važiuodami per žalią šviesoforą? Nes nu tai gi nežinai, gal koks girtas atlėks per raudoną. Tai važiuoji, tau žalia, bet sustoji, pasižiūri, ar tiems, kuriems raudona, tikrai tave praleidžia. Jei praleidžia, važiuoji toliau. Taigi nesunku, laiko nesugaišti, o saugumo - gauni.
Comment
-
Užtrauktukas puikiai veikia, ypač mieste, kai susidaro netikėta kliūtis - pvz prie sankryžos buferiais susilietė du automobiliai, kam nors sugedo automobilis ir nebeužsiveda ir t.t. Turbūt dar nemačiau kad tokiu atveju tie kas stovi "užstrigusioje" juostoje būtų neileidžiami į kitą. Na gal kartais kažkas ir neįleis bandydamas paskutinis suspėt per žalią, bet tikrai veikia 10:9 santykiu. Problemos ir pykčiai prasideda tuomet kai užtrauktuko neva prisireikia vietose kur kažkas vyksta diena iš dienos (dažniausiai tai būtų kažkokie kelio darbai). Tokiais atvejais tolerancija dingsta. Dauguma vairuotojų kurie pro tą vieną važiuoja ne pirmą kartą iškart stos į teisingą juostą, nes "normalūs" žmonės nenori prašinėtis įleidžiami net jei jiems tas įleidimas ir priklauso. Kuo ilgiau trunka darbai tuo mažesnė tikimybė kad į neteisingą juostą patenka vairuotojai iš "nežinojimo", todėl noras juos įleisti dar labiau mažėja.Parašė dsanto Rodyti pranešimą
Kaip matau su tokiu daugelio šio forumo lankytojų mąstymu, ir toliau užtrauktuko taisyklė neveiks. Tas bereikalingas pirmos eilės kimšimas iš anksto užkemša prieš tai esančias sankryžas, didina kamščius. Be to, nežinantis susiaurėjimo "antraeilininkas", bijodamas pasirodyti "mandras", kala ant stabdžių ir neprivažiavęs iki galo pradeda rodyti posūkį, kad jį įleistų, taip blokuodamas antrą juostą ir didindamas kamštį ir joje. Nors jeigu jau nespėjai persirikiuoti iš anksto, tai ir važiuok iki galo.
Suvažiuojant vienodai į abi juostas ir po to užtrauktuko principu suvažiuojant į vieną eismas vyksta žymiai sklandžiau, nes maksimaliai išnaudojamas kelio plotas, o važiuojant užtrauktuko principu abi juostos juda vienodu greičiu. Bet kaip matau "pirmaeilininkų" požiūrį ir šiame forume į "antraeilininkus": "mandras", "davaj chebra darom užtrauktuką", tai artimiausiu metu nesitikiu porveržio. Sėkmės.
Dar būna išvis super situacijų kur kliūties vieta kas dien keičiasi - geras pavyzdys tunelio g. Kaune per paskutinius didelius remontus ši pavasarį/vasarą. Visos gatvės atkarpoje budavo 3-4 vietos kas dien vis kitoj vietoj kur reikia persirikiuoti tai į vieną tai į kitą pusę. Kelininkai sugalvojo puikią idėja kasdien pries kiekviena kliūtį iš anksto pastatinėti laikiną 627 tipo kelio ženklą, bet ne tokį kuris rodytų teisingą informaciją bet visiškai iš lempos, tiesiog dėl geltonos spalvos turbūt. Pvz. stovi ženklas sakantis kad reikia persirikiuot į pirmą juostą, visi rikiuojasi ir ten - kliūtis.Paskutinis taisė Kukumalu; 2023.12.01, 17:17.
- 5 patinka
Comment
-
Panaši situacija jau turbūt daugiau nei mėnesį vyksta Minsko pl. Važiuodamas ryt niekad nežinai, ar šįkart pirma, ar jau antra juosta uždaryta. Gelbėja tai, kad stovi didelė mirksinti rodyklė, nurodanti, į kurią juostą reikia persirikiuoti, tai po kelių savaičių kamščių rytais ten nebebūna (bent jau man nebepasitaiko užtaikyt).Lietuva visiems.
- 1 patinka
Comment
-
Tikriausiai ties rekonstruojamo ruožo pradžia/pabaiga. Ten supylė kelias krūvas, kad sunkvežimiai į priešpriešinį neišvažiuotų.Parašė Dariukas Rodyti pranešimąIš kur ant kelio smėlio krūva???
kai nori, randi. bet vis tiek, iš kur ta kliūtis ant kelio kartais išdygsta?
Gruodžio1d. apie 22.01val.Marijampolės apskr. VPK gautas pranešimas, kad kelyje Marijampolė-Kaunas automobilis „RENAULT“ atsitrenkė į smėlio krūvą.
Comment
-
Čia pratina vairuotojus dėti skersą ant žymėjimų ar kaip? Ar važinėjimas per užštrichuotą plotą ne pažeidimas? https://maps.app.goo.gl/xAomhfqRNQxnmxNYA
-
Comment
-
Paskutiniu metu darbo reikalais prasuku po 100+km per dieną, ir kažkaip sugebu nepažeidinėt. Tai aš lochas?Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
O kuris čia nepažeidinėja? Nebent tas kas neturi transporto priemonės?
- 2 patinka
Comment
-
Iš čia nepažeistum? (techniškai įmanoma nepažeisti, bet nemačiau nei vieno nepažeidžiančio).Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
Paskutiniu metu darbo reikalais prasuku po 100+km per dieną, ir kažkaip sugebu nepažeidinėt. Tai aš lochas?
https://maps.app.goo.gl/URV99yhjTVsBWyQE7
-
Comment
-
Pasakymą, o kas nepažeidinėja prilyginai žodžiui lochas? Talentas.Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
Paskutiniu metu darbo reikalais prasuku po 100+km per dieną, ir kažkaip sugebu nepažeidinėt. Tai aš lochas?
Prisiminiau ir vieną vietą: 53 Klaipėdos g. – „Google“ žemėlapiai į kairę pasukti laukia 2 automobiliai. Ar būdamas trečias irgi griežtai laikysiesi KET likdamas dešinėje juostoje ir užstabdydamas centrinės miesto gatvės eismą?
- 2 patinka
Comment
Comment